čtvrtek 11. srpna 2016

Look Fantastic beauty box #LFBESTOFBRITISH

Beauty boxy už svůj boom asi nejspíš zažily a pravidelně se u nás už nevyskytují, ale proč se omezovat jen na náš kraj, když si zadarmo můžeme trochu té beauty objednat ze zahraničí. Jestli alespoň občas objednáváte kosmetiku ze zahraničních eshopů, tak vám Look Fantastic asi něco říká. Pravidelně každý měsíc vydávají svůj beauty box, u kterého je velká šance, že ho předem uvidíte a můžete se rozhodnout, jestli si ho objednat nebo ne. A protože mi po zveřejnění posledního letního vydání, přišla na mail hromada dotazů, jak box objednat, jak je to s poštovným atd., tak jsem se vám rozhodla ukázat i nejnovější vydání, které mi právě domů dorazilo a říct vám o něm něco více :)

Už jsem nakousla to, že je možné obsah boxu vidět předem. Look Fantastic vám ho předem na svém webu sice neukáže, ale když trochu zapátráte na netu nebo Instagramu, tak je možné jeho obsah najít. Objednávky jsou otevřené delší dobu a vy tak můžete počkat a nemusíte box objednávat hned první den. Jakmile dorazí první várka boxů nedočkavým uživatelkám, začnou jeho obsah postovat na sociální sítě a vy se tak pár dní po otevření objednávek dozvíte, jestli se vám obsah líbí.

Já tento box neberu jako výhodnou koupi a neřeším, na kolik liber reálně obsah vyjde. Beru to čistě ze zvědavosti, že chci vyzkoušet nové značky a zase si o něco rozšířit obzory. Koneckonců většina beauty blogerek to tak asi má a myslím, že by byla škoda vám psát pořád dokola jen o značkách, které najdete v našich drogerií a nevyzkoušet něco nového. Třeba minulé vydání mi přišlo fakt super a nadupané zajímavými produkty. Myslím, že box bude třeba i pěkný dárek pro kamarádku, když už nevíte, čím byste jí třeba potěšily.

Takže vzhledem k tomu, že si obsah můžete vygooglit předem, odpadne oblíbené remcání nad tím, že box obsahuje produkty, které nevyužijete nebo se vám nelíbí :) A to je myslím značná výhoda oproti jiným značkám boxů.



Beauty box Look Fantastic koupíte ZDE - cena závisí na tom, zda si koupíte jednotlivé vydání nebo si box předplatíte na delší dobu (poštovné je zdarma, tedy pokud nechcete tracking zásilky, za který se něco připlácí)

Samotné balení boxu je krásné a každý měsíc vypadá víko krabice trochu jinak. Toto je věnované britským značkám a tomu odpovídá i celkový vizuál. Krabičky si samozřejmě schovávám a jsou vážně dost bytelné a pevné.



Ke každému boxu je vždy přibalený i časopis, kde jsou vypsané detaily o všech produktech, které v boxu najdete i s doporučením, jak je správně používat. Plus info o nějakých dalších produktech a značkách, které Look Fantastic nabízí. K posledním dvou vydáním mi dorazilo i mini vydání britské Elle, ale tam není úplně o co stát, protože redakční obsah tvoří asi tak 5% časopisu a zbytek jsou reklamy, takže to je spíš tak na podložení vrklajícího se stolu, než něco ke čtení :)



Co všechno aktuální vydání obsahuje?


Bloom and blossom Rejuvenating facial spritz - v létě jsou podobné osvěžující vody must-have a v kabelce by vám nějaká neměla chybět. Tato má přírodní složení a slibuje osvěžení mdlé a unavené pleti. A taky se mi náramně hodí do jednoho připravovaného článku :)

Percy & Reed Wonder balm - o tomto (údajně kouzelném) balzámu na vlasy mi říkala už kamarádka, která ho už nějaký čas používá a prý by neměl vlasy zatěžovat a rychle mastit. Je to bezoplachový balzám, který by se měl nanést do ručníkem vysušených vlasů a pokud máte mastnější vlasy jako já, tak je lepší ho nanášet do délek a ne přímo ke kořínkům. Jsem na něj vážně hodně zvědavá a uvidíme, jestli mě naláká na vyzkoušení plného balení.

Renu skin Lip and eye active lift - krém určený na citlivou oblast okolo očí a rtů mě velice potěšil a moc se těším na jeho vyzkoušení.



Balance me Congested skin serum - sérum, které obsahuje levanduli a eukalyptus slibuje zapuzení pupínků přírodní cestou bez chemikálií, což mě celkem zajímá, protože aktuálně bohužel mám co odstraňovat. Výrobce též tvrdí, že je sérum vhodné pro všechny typy pleti včetně citlivé. No uvidíme :)

REN Flash defence anti-pollution mist - další důkaz toho, jak jsou pleťové mlhy, spreje a vody populární. Tato by měla chránit vaší pleť proti znečištění z ovzduší a rozzářit jí. Balení je do kabelky skvělé a hned jí s sebou balím a vyzkouším!

Bee Good Vanilla and honeywe lip balm - balzámů na rty není nikdy dost a to platí i v případě tohoto. Tento obsahuje včelí vosk a olej z brutnáku lékařského, které rty vyživují do hloubky a chrání je proti popraskání.




Další vydání hledejte na Instagramu pod #LFBEAUTYBOX



Žádný z produktů jsem nikdy nezkoušela, takže všechno to budou premiéry a moc se těším. Box neobsahuje žádné produkty, pro které bych nenašla využití nebo jsem neměla chuť je vyzkoušet, takže jsem moc spokojená. Člověk může otestovat spoustu mini verzí a pak se rozhodnout, jestli jít i do plného balení nebo ne, což mě na tom baví nejvíc a beru to jako hlavní účel podobných boxů.

Co na složení boxu říkáte vy? Líbí se vám složení značek a objednávaly jste si tento box už někdy? :)

20 komentářů:

  1. Já jsem nejvíce unešená asi hlavně z té krabičky, ta je opravdu luxusní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obsah boxu nevypadá vůbec špatně :) Nikdy jsem žádný box neobjednávala :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych nadšená teda nebyla, potěšil by mě jen balzám na rty a oční krém, což je docela málo. Různé osvěžující vody nepoužívám, těm jsem zatím nepřišla na chuť a pupínky mě netrápí, takže další zbytečný produkt. Pak možná ještě ten bezoplachový balzám fajn, ale ty peníze bych do toho nedala a to mám podobné boxy ráda.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Včera mi přišel. Nejsem z ěho úplně paf, ale zase na dovolenou se mi ti miniatury dost hodí.

    OdpovědětVymazat
  5. Box je krásný, já už jsem asi nějaká přesycená a tolik mě nové věci nebaví zkoušet, hlavně co se týče péče o pleť, protože ji mám dost problémovou...ale vždycky mě nejvíc zaujme ta krabice :D ještě mám doma několik ze Senza/LadyBoxů a všechny mají využití :D

    OdpovědětVymazat
  6. Složení se mi líbí a určitě bych z produktů nebyla zklamaná. Což se mi bohužel o hodně beauty boxů dříve stávalo

    OdpovědětVymazat
  7. Beauty boxy jsem dřív milovala, ale momentálně mám takové zásoby pečující kosmetiky, že mám tak na 2 roky vystaráno. Ale koupila jsem si český Marie Claire box a ten mě potěšil, využila jsem z něj na dovolené opravdu všechno.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se složení tohohle boxu hodně líbí.:)

    OdpovědětVymazat
  9. Obsah se mi líbí, zklamaná bych nebyla určitě. Právě díky tomu, že obsah jde okouknout a zhodnotit předem, tak si jedno z dalších vydání určitě objednám:-) Sice tím přijdu o moment překvapení, ale aspoň budu vědět, že je obsah pro mně využitelný.

    OdpovědětVymazat
  10. Boxíky si neobjednávám,protože mám neskutečně citlivou pleť a bojím se už experimentovat.Obsah se mi moc líbí,jsou tam všechny potřebné věci a těším se na nějakou recenzi.

    OdpovědětVymazat
  11. ten Percy & Reed Wonder balm mám a žádnou změnu za dobu používání jsem nezaznamenala

    OdpovědětVymazat
  12. Krabice se opravdu povedla, ale obsah bych asi nevyužila.

    OdpovědětVymazat
  13. Ani jedna značka mi nič nehovorí a preto ma láka si niečo podobné objednať ešte viac :D tims.sobotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Nikdy jsem si tento box neobjednávala :) Ovšem produkty mě velmi zaujaly. Vypadají hezky.. moji pozornost nejvíce upoutalo sérum na pupínky, které má pomoci přírodní cestou. :)

    OdpovědětVymazat
  15. skvělý box, já ze zahraničí neobjednávám, zatím jsem neměla potřebu. Ale toto mě docela zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zrovna nedávno jsem na ně koukala a asi do toho půjdu.. Ještě jsem zkoumala feelunique boxy, tam mají dokonce několik tématických na výběr, kde je obsah předem jasný.. Ale mě právě baví to překvápko :)) Je škoda, že se to u nás dostatečně neuchytilo..

    OdpovědětVymazat
  17. tyhle boxy jsou fajn, ale já má pocit, že bych většinou byla spíš zklamaná...ale strašně moc se mi líbí americká Boxycharm, ten bych objednávala hned!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)