úterý 16. srpna 2016

Lifestylové okénko - Primark haul, jednorožci, kancelářské potřeby, sukulenty

Krásné ráno všem. Mám pro vás zase nášup nekosmetických nákupů a nějaké té inspirace. Mám pocit, že je teď všude tolik krásných věcí, že bych potřebovala další byt a milion k tomu, abych si mohla všechno nakoupit :) Na své si přijdou i milovníci kancelářských potřeb, protože v posledních pár týdnech jsem se vážně zásobila :) 

Po nějaké době jsem byla zase v Primarku v Drážďanech a nemohla jsem odejít s prázdnou :) Jejich home sekci miluju a vždycky si tam něco vyberu! Třeba tyhle kouzelné polštářky :)



Tyhle boží samolepky jsem si přivezla taky z Drážďan. Kolem Idee jsem chodila takovou dobu a nikdy nešla dovnitř a jakou chybu jsem doteď dělala! Teda ušetřila jsem dost peněz, ale ty boží věci tam! Až pojedete příště do Primarku, určitě se tam stavte, mají tam boží kancelářské i DIY věci. Obchod je u jednoho z východů z garáží v přízemí.




Bábovky jsem přečetla jedním dechem a i když skončily trochu divně a čekala jsem asi trochu jiný konec, tak se mi knížka líbila a na takové to letní počteníčko je ideální. Velkou radost mi udělaly i náušnice z H&M, které původně stály 300 Kč, což se mi zdálo zbytečně moc. Asi to byl osud a našla jsem je za zlomek ceny :)



Jak jsem zmiňovala v úvodu, doma bych si teď mohla otevřít papírnictví a plánuji speciální back to school článek, kde se možná dočkáte i nějakého toho DIY :)

Sponky + blok s medvědem + kaktusy (Ikea) - bločky a barevné fixy (Lidl)



Jednorožčí kabelka z výprodejů z Reservedu (sklízí zatím velký úspěch a každý se mě ptá, odkud je)



Mám konečně nový mobil, jupí jou! Konečně můžu snapovat, používat filtry i natáčet videa :) Sice mám pořád dilema, jestli to všechno dávat na stories na Instagramu nebo na Snapu (ordinarylife8), ale brzy to asi rozseknu a vyberu jen jednu platformu (dejte mi kdyžtak vědět, co se vám líbí víc).




Kamarádka miluje donuty a vytáhla mě na Donuter. Bohužel když jsme dorazily na místo, měli už poslední tři, takže jsme si nemohly moc vybrat a já si dala ten s granátovým jablkem, který byl fajn, ale já donutový expert nejsem a nemám moc s čím srovnat. Ten plněný kávový byl prý boží, říkala kamarádka :) Dám tomu ještě někdy příště šanci a zkusím taky nějaký plněný, protože ty "obyč" mi zas tak wow nepřijdou.




Rozkošné psaníčko ze Stradivariusu. Škoda, že takové věci moc neunosím a mám jich doma až až!



No není sladká? Plátěná taška z Primarku a k tomu pěna do sprchy s vůní melounu! Voní naprosto božsky, stála asi 3 eura a měli jí v německé DM drogerii.



S Ájou jsme byly u Chládka, kde mají boží sekci kaktusů a sukulentů. Vážně je to ráj a tak širokou nabídku jsem už dlouho neviděla!




Blogerky inspirují aneb asi by mě nenapadlo jít do Bershky hledat lepíky a bloky. Takže velý dík Mie za inspiraci(peněženka už tolik neděkuje). Ve speciálu pak uvidíte, co jsem si pořídila :)





V Tigeru jsem objevila tyhle bloky akvarelových papírů, které mají ve 2 velikostech. Menší velikost vypadá jako pohlednice a můžete na ní vytvořit něco podle své fantazie. Můj cíl je udělat z nich vánoční přání, tak uvidíme, jak moc kreativní budu :)



Zaujalo mě tam i tohle razítko s Things to do nápisem.



Všichni kaktusáci zajásají na touhle plátěnou taškou.



Trocha těch kancelářských potřeb pro ty z vás, které doteď neměly dost :)



Tyhle košíky se mi taky moc líbily a myslím, že je to další výzva k nějakému tomu DIY :)



Při poslední návštěvě OC Smíchov jsem narazila na to, že místo prodejny Chicco bude další prodejna Tigeru, juch :)



V Neoluxuru jsem si udělala radost novýma knížkama. Na pokračování Lotosového blues od Ohlssonové jsem se těšila a konečně jsem na něj narazila. Peter May je naopak pro mě nový autor a nikdy jsem od něj ještě nic nečetla, tak se taky těším.




Ještě jeden kousek z výprodeje v Reservedu (letošní léto jsem si nakoupila tolik nových věcí na krk, že celý zbytek roku nemusím nic kupovat :)



V balíčku s novinkami od Avonu mě potěšil pěkný ručník, ke kterému barevně ladí i cestovní taštička. Má dvě přihrádky a jedna z nich je průhledná, takže je to celkem praktické na cesty. Hned bych zas jela někam na dovču, když se na to tak dívám :)



Nezapomínejte sledovat Instagram stories, kam podobné věci dávám hned, když na ně třeba v obchodech narazím :)

Máte taky pocit, že je teď všude tolik krásných věcí? Tolik pěkných bloků, lepítek i kabelek? Nechci vidět září, kdy budou Dny Marianne a velké lákadlo na nákupy vyrazit :)

Co jste si za poslední dobu koupily vy? A kdo taky tak miluje všechny kancelářské potřeby? :)

17 komentářů:

  1. Platena taska z Primarku je bozi, te bych take neodolala :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já se taky hlásím coby maniak kancelářských potřeb, děkuji za várku čerstvých bezva tipů, kam a pro co vyrazit:-) A líbí se mi i polštářky, kabelka a set taštiček od Avonu, ten jsem si objednala, sice jsem dost zvažovala, jestli nemám všech taštiček dost, ale tenhle set jsem si vzít musela:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď mi vynechalo ♥, tolik nádherných věcí! ♥ ♥ A ta kabelka je naprosto nejvíc boží! ♥ :D (Nejde jinak, než se rozplývat, protože teď ti opravdu upřímně závidím :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se moc líbí ten řetízek na krk.Byla bych pro,aby jsi zůstala na Instagramu.

    OdpovědětVymazat
  5. V Tigeru jsem byl v pátek a naštěstí mě tam nic nezaujalo natolik, abych si to musela koupit. Protože jak se znám, nezůstalo by jen u jedné věci... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ta metalízová kabelka je super. A sprchovacia pena tiež vyzerá super. Super veci si si nakúpila.

    OdpovědětVymazat
  7. A sakra, Tiger na Smíchově.. moje peněženka bude plakat :D

    OdpovědětVymazat
  8. wau parada som aj celkom rada ze nemam momentalne taky vyber bo by moja penazenka a ucet boli riadne nastvane

    OdpovědětVymazat
  9. Wau u nas v bershke som este nevidela take kancelarske potreby :D preferujem urcite insta, nech je vsetko pohromade :) :) tims.sobotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Můj bože!! Chtěla bych všechno! Hlavně ty kancelářské potřeby!

    OdpovědětVymazat
  11. Ta kabelka je úžasná. A ty kancelářské potřeby též.

    OdpovědětVymazat
  12. Ty polštáře jsou krásný, už bych měla do Primarku taky vyrazit :D

    OdpovědětVymazat
  13. Na papírky do Bershky by mě asi taky nenapadlo jít, omrknu to, díky za tip. Jinak určitě snapchat.. nelíbí se mi že to instagram takhle uradl. tuhl funkci bojkotuju :D Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  14. skvělý článek, líbí se mi sukulenty, ta taška z Primarku s tím sprcháčem, musí to nádherně vonět, melou mám ráda:). A to psaníčko je boží.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  15. <3 A já ti děkuji za super tipy z Tigeru. Pro akvarelový blok si půjdu, pro kaktusovou tašku asi taky a z Tigera na Andělu mám fakt radost. Hodně brzy ho tedy budu mít jako na dlani, na což se těšim i netěšim zároveň, haha. :)

    OdpovědětVymazat
  16. na kancelářské potřeby mám též úchylku :-D a ty polštářky jsou super. Jen tedy ta jednorožčí kabelka se mi opravdu nelíbí, ale každý máme jiný vkus :)

    OdpovědětVymazat
  17. já už k tomu Chládkovi vážně musím, pořád jen čtu a slýchám jak je to tam úžasný

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)