čtvrtek 18. srpna 2016

Letem kosmetickým světem NOVINKY

Možná se pletu, ale mám dojem, že tohle bude asi historicky nejvíce našlapané vydání novinek :) Po letní okurkové sezóně, kdy každý výletuje, odpočívá a dovolenkuje, se všechno (a všichni) probouzí a začínají nás zásobovat novinkami! Pro mě je konec léta a září vždycky takové období, kdy mám chuť se zásobit novými věcmi (hlavně třeba podzimním oblečením) a kdy bývá nákupní svátek (Dny Marianne) a některé věci se vyplatí nakoupit (pokud je ovšem prodejci zrovna nezdraží a po slevě nevyjdou stejně, ale to je zas jiná story). Takže jestli to máte podobně a po konci léta se probouzíte a začínáte hledat novou inspiraci a těšíte se na novinky, tak pevně věřím, že na něco dneska narazíte :)


Měla jsem radost, když jsem se dozvěděla, že Michael Kors chystá novou podzimní vůni Wonderlust. Jestli mě sledujete už nějakou dobu, tak určitě víte, že jsem velký fanda jeho vůní a po Glam Jasmine a Coral, je toto další vůně v řadě, která si mě získala. Odpovídá přesně mé představě o parfému na podzimní období a více se o ní pak rozepíšu v článku věnovanému podzimním parfémům.



V The Body Shopu můžete nově sehnat řadu pleťových masek, které inspirovaly domácí recepty na péči z celého světa. Masky obsahují přírodní složky jako je např. zelený čaj, rýže, extrakt z růží nebo med. Naopak v nich nehledejte minerální oleje, parabeny, parafín nebo silikony. Masky mají i luxusní skleněné balení a já už nějaký čas zkouším verzi s himálajským uhlím z bambusu, která by měla z pleti vytáhnout nečistoty a absorbovat přebytečný maz (což přesně potřebuju).



V nabídce je i hydratační maska s britskou růží, výživná maska s etiopským medem, exfoliační maska s čínským ženšenem a rýží a rozjasňující maska s amazonským acai.



Nová řasenka Supra Volume od Clarins (660 Kč) slibuje větší objem, uhlově černé pigmenty a šetrné složení, které je k řasám šetrné. Podzimní novinky této značky by měly být dostupné od září.




Skin Illusion loose powder foundation (1290 Kč) kombinuje lehkost pudru a krycí schopnosti make-upu. Sjednocuje pleť, vyhlazuje jemné vrásky a rozjasňuje. Balení je navíc ultra pěkné a jeho součástí je i cestovní štětec, který magnetem drží ve víčku pudru.




Novinkou z pečující sekce je Enhancing eye lift serum (1620 Kč), které navazuje na úspěšné Shaping facial lift, které obličej zeštíhluje. Oční sérum je speciálně určené na redukci otoků a tmavých kruhů v očním okolí a hlavně dokáže opticky oči "otevřít" (malé nebo zapadlé oči vypadají po pravidelném používání větší a výraznější). Jestli tohle bude fungovat, tak to chci alespoň v sudu!




Na podzim se objeví i 3 nové verze paletek očních stínů 4-Colour eyeshadow palette (1290 Kč). Barevně se jedná o spíše neutrální, nude a velice přirozené odstíny, takže nic divokého a výrazného nečekejte. Měla jsem možnost si paletky už trochu osahat a kvalitou jsou někde úplně jinde, než některé předchozí paletky, které podle mě nebyly vůbec povedené a dobré. Paletky budou součástí stálého sortimentu.



Tvářenky jsou moje slabost a potěšila mě zpráva, že Estée Lauder nedávno ty svoje Pure color envy blush (1230 Kč) trochu inovovala. Dostupné jsou v 17 odstínech v buticích EL a ve vybraných parfumériích.



Rexona a Dove už i k nám přivezli Compressed antiperspiranty, které jsou stlačené do praktického polovičního balení. To ale vydrží stejně dlouho jako to velké a v kabelce vám to ušetří spoustu místa. Můžu potvrdit, že to tak je, protože jsem si toho balení už před nějakým časem koupila v Německu, aniž bych tušila, že se jedná o compressed verzi a myslela jsem, že je to jen mini balení do kabelky. U nás jsou exkluzivně v síti DM drogerií dostupné ve variantách Dove Original a Invisible Dry a Rexona Shower fresha Invisible black+white.





M.A.C Instacurl řasenka má hodně inovativní kartáček, který si můžete ohýbat podle svého. Otáčením víčka řasenky můžete kartáček ohýbat a řasenku si tak nastavit podle vašich představ a potřeb. Mám teď několik nových řasenek (jak si v tomto článku můžete povšimnout), takže plánuji speciální článek, kde vám je ukážu trochu blíže :)




Máte taky slabost pro limitované kolekce M.A.C? A je ve vás takový malý Sheldon, který miluje Star Trek? Jestli ano, tak utíkejte 1.září do prodejen M.A.C Palladium nebo Nový Smíchov, kde se nová kolekce bude prodávat. Celá kolekce je ultra třpytivá, lesklá a tak trochu galaktická. Můj jasný favorit jsou zlaté tekuté linky, které neskutečně dobře drží a mají boží odstín!









Jestli je nějaký parfém hodně kontroverzní a lidé ho buď milují nebo nenávidí, tak je to podle mě legendární Angel od Thierry Muglera. Pokud jste jeho fanynky a milovnice, tak vás jistě potěší jeho další edice s názvem Angel Muse. Z vůně ucítíte růžový grapefruit,červené ovoce, krém z lískových oříšků a vetiver. Šanci mu dejte i v případě, že klasický Angel není váš šálek kávy (jako v mém případě), protože v této podobě je mi vůně mnohem sympatičtější a příjemnější :)








Další značka, která ohlásila obohacení své nabídky o řadu oválných štětců je Makeup Revolution. Budou se prodávat v sadě i samostatně a jsem vážně zvědavá na ohlasy ostatních :) Info o ceně nebo dostupnosti zatím nemám, ale sledujte jejich facebook a brzy se snad všichni dozvíme více.







Jestli stejně jako já milujete Bylinnou osvěžující a hydratační vodu od Havlíka, tak vás určitě potěší, že nově se prodává i v tomto mini balení do kabelky! Skvělá šance jak jí i vyzkoušet, pokud si nejste jisté, že je to pro vás to pravé.





Maybelline i Loreal teď pustil do éteru spoustu novinek, které už vesele kolují blogosférou a vy jste některé už určitě viděly. 

Jako první mě osobně zaujal Master strobing stick, který se prodává ve 2 barevných variantách a myslím, že je to produkt, který v našich drogeriích dost chybí. Rozjasňovačů v tyčince tolik nemám a vždycky pro mě budou top ty pudrové, ale pokud hledáte cenově dostupnou verzi podobného produktu, tak si myslím, že vás tato tyčinka zaujme.




Pro změnu další nové řasenky - Mega Volume Hippie od Loreal a Spider Effect od Maybelline


A ještě Sexy balms od Loreal




Color Sensational Vivid Matte Liquids (249 Kč) od Maybelline se u nás objeví v září a myslím, že spousta z vás na ně už netrpělivě čeká. Krémové tekuté rtěnky slibují sytou barvu a matný finiš a díky tenkému štětečku se pohodlně nanášení. Dostupné budou v odstínech:  Nude Thrill, Berry Boost, Electric Pink, Orange Shot a Rebel Red.  




(web)


Too Faced chrlí neskutečné množství novinek a musím říct, že 90% z nich mám chuť zkoušet a líbí se mi! Jednou z nejžhavějších novinek je kolaborace Too Faced a Kat von D, která se už nese skrze sociální sítě. Jestli bude i u nás, to těžko říct, ale obávám se, že tentokrát se k nám asi nedostane.







Urban Decay mě potěšil, když se potvrdilo, že se podzimní novinky objeví i u nás! Mrkněte, kolik jich je!

Moondust eyeshadow palette (1380 Kč) obsahuje 8 zbrusu nových stínů Moondust. Jestli jste je někdy vyzkoušely, tak určitě víte, že obsahují mikročástečky s kousky měňavých třpytek a mají takový jakoby diamantový efekt. Jestli se vám tento efekt líbí a na Moondustech si ujíždíte, tak tohle bude pro vás asi pořádná nirvána :)




All nighter liquid foundation (990 Kč) je nový tekutý make-up, který je voděodolný, slibuje plné krytí, matný finiš a absorbci mazu. Obsahuje 3x více pigmentu než make-up Naked Skin a je zabalený do flakonu zdobeného kovem s výřezy.



Razor sharp water-resistant longwear liquid eyeliner (650 Kč) seženete ve 20 odstínech v různých provedeních (včetně matných a metalických). Linky slibují dlouhotrvající voděodolná formuli, neblednoucí barvu a žádné rozmazávání. Aplikátor v podobě štětečku s tenkým zakončením zvládnete i precizní aplikaci, která by měla být snadná a jednoduchá.


Barevné korektory Naked skin color correcting fluid (690 Kč) jsem zkoušela už v Americe, kde je v květnu už měli a celkem by mě zajímaly ty růžové a broskvové, které dobře maskují kruhy pod očima.




Štětce UD PRO (ceny od 710 Kč) profesionální štětce jsou vyrobené ze superjemných syntetických vláken z recyklovaných plastových lahví, které se svými vlastnostmi vyrovnají štětinám zvířecí srsti. Výhodou je, že narozdíl od porézních zvářecích štětin se v nich nedrží žádné bakterie a díky tomu se štětce snadněji čistí a jsou hygieničtější. Široká škála štětců pokryje všechny potřeby od make-upu, přes pudry, tvářenky či oční stíny.




Cannonball je ultra waterproof řasenka s velice decentním a klasickým štětečkem. Ze všech voděodlných řasenek mi dělá asi nejhezčí řasy a vůbec neslepuje! 



A aby toho UD nebylo málo, tak ještě úplně nejžhavější novinka, která se před pár dny objevila. Nová paletka Naked Ultimate Basics palette bude pro někoho už možná třeba moc a bude namítat, že UD má naked paletek už moc a možná naopak někdo zjistí, že tahle bude konečně ta pravá a barevně ideální. Kdy se objeví u nás zatím netuším, ale hned jak budu mít info, tak vám dám určitě vědět :)







Kiehl´s a jeho Ultra Light daily UV Defense (1160 Kč) chrání citlivou pleť se sklony k akné před předčasným stárnutím. Má ultra lehkou texturu a ochranný faktor SPF 50 PA+++.



O Miracle gel lacích od Sally Hansen jste už asi slyšely. V nabídce jsou teď celkem 4 nové odstíny - 2 metalické a dva klasické. Tyto gel-laky se nemusí zapékat v lampě a pokud vám klasické laky moc dobře nedrží, zkuste tyto, protože slibují lepší a delší výdrž.



Níže vlevo je Off with her red! a vedle Mauve-olous




Uff, jestli jste poctivě dočetly až sem, tak vám děkuju a jste nejlepší :) Budu moc ráda, když mi dáte vědět, co z novinek vás nejvíce zaujalo a na co se třeba těšíte :) A taky mi dejte vědět, jestli se v září chystáte na nákupy a máte to podobně jako já :)

*

20 komentářů:

  1. Ano tak ja sem presne ten typ pro ktery je tahle naked presne to prave, doufam ze se u nas co nejdriv objevi!

    OdpovědětVymazat
  2. Novinek spousta, ale zaujaly me snad jen tekute rtenky Maybelline.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Novinky od Clarins a UD....ze wau wau

    OdpovědětVymazat
  4. Já se chystám na paletku od UD. Dlouho jsem přemýšlela, jakou si koupit a tohle je přesně ta, kterou potřebuji a 100% využiji. Dále si mě nalákala na krém od Kiehls a masku od The Body Shop. Peneženka na podzim pěkně zapláče :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka od UD vypadá skvěle,ale vybrala bych si toho určitě víc.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta paletka od UD mě zaujala, jak Moondust tak Basics. Štetce od MUR doufám, že se brzy objeví v prodeji.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tu UD basics si urcite zaobstaram, presne tu potrebujem :D ale zaujali ma aj farebne korektory a moondust paletka aj ked tu by som asi nevyuzila :| :D tims.sobotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ja teda asi pôjdem len do toho Maybelline rozjasňovača v tyčinke.

    OdpovědětVymazat
  9. ten nový makeup od UD vypadá slibně, na něj se těším :)

    OdpovědětVymazat
  10. A tentokrát zase neušetřím, řasenky Maybelline, Sexy Balms od Loreal a další..no, bude se utráce,t to je jisté:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nemůžu si pomoct, ale vždycky mě nejvíc chytnou ty podzimní a zimní novinky :) Možná je to tím, že v létě frčí divoké barvy nebo naopak pastelky, a ty tolik nemusím. Moc se mi líbí ta nová Naked, krom jednoho odstínu bych takhle podle fotky využila všechny :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pecka, milujem tieto tvoje clanky :) na masky od Body shop sa urco vrhnem.. Kopec noviniek, vsetko by som chcela, hrozna som :D mrzi ma, ze sa u nas neobjavi ani paletka od Nikkietutorials :(

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  13. To je krásných novinek :o) Nejvíce mě lákají ty od UD - a to všechny :o) Ale kdybych si měla vybrat jen jednu věc, tak je to jejich nový make up. A novou masku od Body shopu budu muset aspoň jednu zkusit :o) Super článek!

    OdpovědětVymazat
  14. Ta paletka od UD vypadá táák úžasně.. mám pocit, že je stvořená pro mě :D :))

    OdpovědětVymazat
  15. Otília Núdziková: Nikkie paletka u nás bude :) Jen se zatím neví kdy :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se hrozně líbí ten pudr, ale cena už tolik ne, a pak jsem zvědavá na ty tekuté rtěnky :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta limitka od MAC je super. A hrozně se těším na ty "štětce" od Make-up Revolution, jsem na ně dost zvědavá. :)

    Šárka Zelená

    OdpovědětVymazat
  18. strašně moc se těším na MAC startrek, tak doufám že ukecám někoho, aby mi do Macu zašel...a teda ty štětce od UD, vůbec jsem nevěděla, že něco takového chystají, určitě alespoň osahám

    OdpovědětVymazat
  19. některé novinky mne zaujaly, tak uvidím, jestli se odhodlám k nějaké koupi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)