pátek 26. srpna 2016

Kosmetická trojka | levný rozjasňovač, nová limitka Balea a super korektor

Krásné páteční ráno všem! Poslední prázdninový víkend je před námi a doufám, že nám bude počasí přát Připravila jsem pro vás další kosmetickou trojku, kde se dozvíte o zajímavých produktech, které mě teď baví a možná by mohly bavit i vás :)



Balea a její nová letní limitka Rummelplatz (Zábavní park) má sladké obaly i obsah. Ucítíte meloun, cukrovou vatu i vanilkovou zmrzlinu a bude těžké odolat a nepořídit si alespoň sprcháč nebo mýdlo na ruce. Můj asi úplně největší favorit je melounový krém na ruce, který voní vážně parádně a vůně melounu patří mezi mé opravdu oblíbené :)




Co limitka obsahuje?


Sprchový gel Cukrová vata (24 Kč)

Pěna na holení Citrónová zmrzlina (39 Kč)

Tekuté mýdlo na ruce Sladké jablko (39 Kč)

Šampon na každodenní použití Tropické ovoce (24 Kč)

Tělové mléko Vanilková zmrzlina (39 Kč)

Krém na ruce Melounový shake (49 Kč)





Maybelline Master Strobing stick č.200 - cena okolo 200 Kč

Když jsem poprvé strobing sticky viděla ve videích zahraničních blogerek, opravdu jsem se těšila, až se dostanou až k nám. I když na krémové rozjasňovače až tak ujetá nejsem, zajímalo mě, jak se s tím Maybelline popere. V drogerii podobné produkty stále chybí a každý podobný počin mě zajímá :) Rozjasňující tyčinka ve zlato-bronzovém provedení má podle mě docela přirozený odstíny bez jakýchkoliv třpytek nebo shimmeru a konzistence není přehnaně krémová a "rozmatlaná".

Za to rozhodně palec nahoru, protože podle mě vypadá opravdu pěkně. Co se aplikace týče, určitě používejte prsty nebo štětce a nenanášejte rozjasňovač přímo z tyčinky. Bohužel se mi stalo, že se mi začal stírat make-up, když jsem tyčinku přiložila k pleti přímo. To neberu ale jako vyloženě mínus, protože to se může stát s jakýmkoliv podobným produktem. Nanášení prsty je podle mě vždycky lepší a výsledek přirozenější, než když barvu plácnete rovnou na obličej a potencionálně to třeba můžete přehnat nebo si poničit čerstvě nanesený make-up. Výdrž v mém případě není úplně celodenní, ale beru v potaz, že mám mastnější pleť a myslím, že na někom se sušší pletí bude držet v pohodě celý den. Tyčinka je pro mě milým překvapením a myslím, že poměr cena vs. výkon je velice slušný a příjemný.




Strobing stick seženete ještě ve verzi č.100, která má jemně růžovo-champagne odstín




Avon Ideal Flawless korektor (Fair) - 99 Kč

Tenhle korektor byl pro mě celkem milým překvapením. Když dorazil v balíčku s aktuálními novinkami Avon, tak jsem ho jen tak mimochodem vyzkoušela, mázla na ruku a docela koukala, jak moc pigmentovaný je. I konzistence je příjemná a korektor není ani příliš krémový ani suchý. Používám ho na kruhy pod očima a po zapudrování mi nezalézá do vrásek a i docela dobře drží. Schne do matna a vlastnostmi mi nejvíce připomíná tekutý Camouflage od Catrice. Krytí je střední a při vrstvení i vyšší střední.

Mému miláčkovi od Nars se sice nevyrovná, ale jestli si pravidelně produkty Avon třeba objednáváte nebo máte přístup k jejich katalogu, tak ho schválně omrkněte a třeba se vám taky zalíbí :)



Snažila jsem se trochu demonstrovat krycí schopnost korektoru a protože nemám třeba žádné tetování, které bych mohla maskovat, tak jsem na ruku nakreslila alespoň černý puntík. Samy posuďte, jestli ho vidíte nebo je dobře schovaný :)



Jasně, stručně a krátce - co víc si při pátku přát? :) Já už se nemůžu dočkat, až vyrazíme na koupák a budu si užívat poslední prosluněné chvíle venku. Mějte krásný víkend a určitě mi dejte vědět, jestli vás některý z produktů zaujal a jestli ho máte třeba také vyzkoušený :)

*

16 komentářů:

  1. Limitka od Balei se vazne povedla. Neodolala jsem cukrove vate a vzala rovnou dva kousky :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Ta limitka od Baley se hodně vydařila.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta limitka je naprosto skvělá.taky můžu doporučit.

    OdpovědětVymazat
  4. Po korektoru od Avonu se podívám ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se chystám o víkendu do dm, obávám se, že tu novou Baleáckou limitku asi skoupím celou:-) A jinak se určitě kouknu i po korektoru od Avonu a novince od Maybelline, tentokrát jsi mně nalákala na všechno:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Rano jsem precetla tento clanek a jiz jsem si poridila tu penu na holeni :)

    OdpovědětVymazat
  7. No to je dokonalá limitovaná edice. Miluji tyto sladké až někdy přeslazené produkty :) Určitě si chci pořídit pěnu na holení a sprchový gel! Na korektor od Avonu se určitě mrknu, já momentálně používám velice známí korektor od Catrice.

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Tu novou limitku musím mít, ale ještě pořád jsem se nedostala do dmka...Vezmu snad i do zásoby! :D
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  9. Limitka od baley jako vždy vypadá perfektně! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  10. Korektor mám a jsem s ním velice spokojená. Psala jsem o něm docela podrobnou recenzi:
    http://slecnajahodova.blogspot.cz/2016/06/matujici-korektor-ideal-flawless-od.html

    OdpovědětVymazat
  11. Balea limitka vypadá opravdu povedeně, ty vůně musí být skvělé :) Rozjasňovač taky nevypadá špatně, i když já ty krémové taky moc nemusím a od té doby, co mám Mary-Lou používám skoro pořád ji :) Z Avonu moc neobjednávám a většinou mě ani nic moc nezaujme, i když je pár produktů, které mám ráda, například hydratační pleťový krém z řady Nutra Effects :) Ale korektor by nemusel být špatný, já mám ráda tekutý Fit Me od Maybelline :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Haha...já pěnu na holení nějak přestala používat a tak jsem si říkala, který chlap by se chtěl holit Citrónovou zmrzlinou ☺☺☺ než mi to došlo...

    OdpovědětVymazat
  13. mne zaujala ta limitka od baley, hlavně tu pěnu na holení budu muset vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  14. Na Baleu musím zajít, protože melounový a cukrovo vatový věci potřebuju!

    Karolína

    OdpovědětVymazat
  15. Na Baleu mrknu a korektor se zdá být fajn. Rozjasnovač má moc hezký odstín, ale já mám tolik rozjasnovačů, že je nemůžu vypotřebovat do konce života :))

    OdpovědětVymazat
  16. Rozhodne potrebuji penu na holeni a telove mleko :-) Zkusim ocuchat jestr krem na ruce. Laka me pumpicka, ale melounu nejak nemuzu prijit na vuni :-( chtela jsem i peeling od Dermacolu, ale nesehnala jsem jiny nez meloun :-( Ostatni veci z limitky na me budou asi moc sladke. Ale ocenuji napad ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)