sobota 13. srpna 2016

Co mám na nočním stolku | večerní rutina

Co se týče kosmetiky, tak jsem trochu šmírák a ráda se dívám, co mají druzí v koupelnách, kosmetických šuplících nebo na nočním stolku. A jestli to máte taky tak, tak se vám možná bude líbit dnešní článek, který je zaměřený právě na kosmetiku, kterou na nočním stolku mám. Normálně jí mám tedy uklizenou v bočních poličkách naší postele, ale tam by produkty nebyly moc vidět, takže jsem je vytáhla na čelo postele, kde mívám většinou spíše třeba jen kapesníky a knížku na čtení.

V košíku mám několik produktů, které používám těsně před spaním na již vyčištěnou pleť (očista probíhá v koupelně) a jeho obsah se tak nějak mění podle aktuálních potřeb mé pleti. Celou kosmetickou rutinu jsem vám naposledy shrnula ZDE, takže tam najdete veškeré moje pečující produkty, pokud by vás to tedy zajímalo :)




Košík je z H&M Home a pohodlně se do něj vejde vše, co potřebuji. 


Na dně košíku najdete můj oblíbený odličovač na oči YR (já vím, jsem s ním už trapná a říkám vám o něm pořád) a roky milovaná růžová micelárka od Biodermy. Tou vždycky pleť už jen dočistím a ujistím se, že na obličeji nejsou žádné zbytky make-upu a nevynechám ani krk. Nechybí mi tam ani Havlíkův zázrak, což je taková univerzální mastička na cokoliv. Nepoužívám ho každý den, ale jen když je potřeba natřít nějaké to bebíčko nebo třeba suché místo na obličeji apod.


Protože mi teď došel můj milovaný krém Rexaline, tak jsem konečně mohla vytáhnout Skin Rescuer od Kiehl´s, který teď používám hlavně na čelo a tváře. Protože brada se mi teď trochu osypala a pravidelně jí navštěvují nějaké ty pupínky, tak jsem do boje vytáhla oblíbené Sebium Serum od Biodermy, které mám roky osvědčené a i tentokrát se na něj můžu spolehnout. O Boosterech od Clarins jsem vám více psala ZDE, takže asi není co dodávat a aktuálně používám tento Repair. Posledním kouskem pečující kosmetiky je hydratační sérum od Sephory, na které si stále ještě tvořím názor a snažím se rozklíčovat, jestli v mé pečující rutině má smysl nebo je to jen zbytečný krok na víc. Četla jsem na něj neskutečné množství pozitivních ohlasů a vlastně na jejich základě jsem si ho pořídila a chvíli mi bude asi ještě trvat,než se rozmyslím, jestli mi bude jedno balení stačit nebo ne.



Na úplný závěr vždycky nanesu oční krém a rty namažu balzámem na rty. O očním krému Bobbi Brown jsem vám více psala např. ZDE a o balzámu Rimmel ZDE. Ten teď mimochodem najdete jako dárek v nejnovějším vydání Elle (plus tam mají i nude rtěnky, ale já si vybrala balzám, protože ho miluju!).



V košíku nechybí ani odličovací polštářky - nejraději mám tyto od Sephory a střídám je s oblíbenci od Ebelin.


Nakonec nesmí chybět ani maska na spaní, protože bývá světlo velice brzy a my nemáme v ložnici žádné silné závěsy, které by z ní udělaly tmavou kobku :)


Co máte na vašem kosmetickém stolku momentálně vy? Jaké produkty používáte před tím, než jdete spát a měníte je podle ročního období? :)

19 komentářů:

  1. Na nočním stolku mám celkem plno, denní krém, noční krém, sérum, krém na krk, oční krém, krém na ruce, na nehtovovou kůžičku, balzám na rty, termální vodu..a ještě něco uvnitř v zásuvce, tam mám "doplňkové" krémy a mastičky a krémy "na čekačce":-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc krásný fotky. Biodermu jsem také používala, ale nakonec jsem ji vyměnila za micelárku od Garnier. Tu neměním nikdy, ale různé masky a pleťové krémy jedině Lush a ten měním podle chutě a vůně :D haha

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám na nočním stolku produkty, které používám těsně před tím, než jdu spát a musím je mít po ruce, takže krém na nohy, krém na ruce, krém, kterým mažu lokty a kolena, pak uklidňující sprej na polštář a balzám na rty:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám na stolku z kosmetiky akorát krém na ruce a na tělo, jsem na nějakou rutinu děsný lempl :) máš to moc krásně nafocené!

    OdpovědětVymazat
  5. Momentalne pouzivam micelarku, cistiaci gel, tonikum a hydratacny krem :) produkty menim skor podla potrieb mojej pleti nez podla rocnych obdobi, ale v zime pouzivam napr. kokosovy olej na pery alebo tak :) a nesmiem nabudnut na celorocne pouzovanu ruzovu vodu ! ;) ;) tims.sobotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám na nočním stolku krém na ruce a nohy, balzám na rty a teď v létě i sprej na nohy.
    Hanďa

    OdpovědětVymazat
  7. Na nočním stolku mám krém na ruce Excipial repair, který krásně dokáže hydratovat. Na tvář zase používám Excipial hydrolotion nebo lipolotio. Skvělé krémy, které jsou nekomedogenní a krásně na nich drží makeup... slouží mi jako podkladové báze. Na rty používám Blistex, který jsem si poslední dobou hodně oblíbila.
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Super clanek :) Ja si takhle k posteli davam hlavne kremy na telo, protoze jsem na to hrozny lenoch, a tak kdyz to mam u postele, tak se prece jen donutim namazat :D
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  9. Tiez som zvedava a chekujem kozmetiku kade chodim :) na nocnom by si u mna nasla krem na ruky, na nohy a maslicko na pery. Inak mam vecicky na kozmetickom stoliku. Micelarka od biodermi ma laka, uz som si po nu aj isla, len ma odradila cena :S

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  10. to mě světlo nevadí a nedokážu si představit, že bych spala s něčím na očích. Růžovou micelárku od biodermy používám též. Ten košík je super, taky by se mi nějaký taký hodil :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na mém nočním stolku nesmí chybět ta maska na spaní.

    OdpovědětVymazat
  12. Super článek se skvělými tipy :). Moje večerní rutina je dost jednoduchá.. odlíčím se pěnou, oči dvojfázovým odličovačm, poté použiju čistící gel, a nakonec olej a oční krém.

    OdpovědětVymazat
  13. Ten balzam na pery je podľa mňa čistý priemer až podpriemer :D ale ten rúž by som rada vyskúšala, takže dík za tip, omrknem ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  14. Super článok, veľmi sa mi páči ten košík z HM:) Biodermu aj ja používam ale zelenú, už asi rok a som s ňou veľmi spoko:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovědětVymazat
  15. Na mém nočním stolku je jen krém na ruce a balzám na rty ale používám toho samozrejmě víc, jinak by mě vážně zajímalo to hydratační sérum od Sephory.

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy, díky za echo o Rimmel rtěnkách v nové Elle! Teda vzala jsem ten balzám, protože jsem ho vždycky chtěla vyzkoušet, konečně jsem se díky Elle k tomu dokopala. Jinak na mém nočním stolku nechybí krém na nohy, na ruce a na obličej (momentálně pěju ódy na krém Cannabis od Bione Cosmetics - neskutečně mi zlepšil pleť, pěkně hojí červené flíčky po akné). A taky kokosák, je vtipné pozorovat na jeho konzistenci, jak moc mám v pokoji vedro nebo přijatelně. ;))

    OdpovědětVymazat
  17. nesmí chybět olejíček na nehty, krém na ruce a nohy a balzám na rty, bez toho všeho bych neusnula :-)

    OdpovědětVymazat
  18. máš to suprově zařízený:) já mám akorát krém, odličovací vodu, pleťové tonikum a tamponky na odlíčení:) mimochodem také ráda šmíruji, jak to mají ostatní:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  19. košík je super! já mám teda pleťovou péči v koupelně, na nočním stolku mám jen VS bodymist, balzám na rty, krém na ruce, krém na nohy...a svíčku, ale tu nepálím :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)