pondělí 8. srpna 2016

Clarins | kosmetické Boostery

Už jste slyšely o Boosterech? Začíná je teď do své nabídky zařazovat čím dál více značek a ty od Clarins se na naše kosmetické stolky dostaly po 10 letém výzkumu v laboratořích. Tyhle šikovné kapičky přimícháváte k vašemu oblíbenému krému a dodáte mu tím něco navíc. Něco extra a něco, co třeba nepotřebujete úplně každý den. Můžete je použít jednou a nebo taky celý měsíc v kuse. Pokud jste si někdy po těžké noci říkaly, že by se vám hodil rozjasňující krém nebo po dovolené u moře potřebuje vaše pleť extra dávku hydratace a regenerace a zároveň nechcete pravidelně používat třeba rozjasňující krém, tak tohle je přesně pro vás.






Boostery Clarins se prodávají ve třech verzích, které vám níže trochu více přiblížím. Každý má 15ml a stojí 990 Kč. Lahvičky vypadají na první pohled možná jako maličké, ale vzhledem k tomu, že se Boostery používají po kapkách a není to péče, kterou používáte třeba několik měsíců v kuse, tak vám jedno balení vydrží vážně dlouhou dobu.




Všechny boostery mají stejné balení s úzkým hrdlem



Dávkování je ultra snadné a precizní. Vespod balení je taková gumová membrána, kterou když zmáčknete, tak nadávkuje jednotlivé kapky Boosteru. Je to tedy velice hygienické a pohodlné.

Doporučuje se kapat 3-5 kapek do svého oblíbeného pleťového krému. V dlani krém a Booster smícháte a rovnoměrně aplikujete na obličej. 

Boostery můžete používat třeba nárazově (např. po dovolené, po divokém večírku nebo bezesné noci) nebo v týdenních či měsíčních intervalech. Čím déle ho budete používat, tím větší výsledky byste měly pocítit. Během jedné aplikace se nedoporučuje kombinovat více variant Boosterů a také je nikdy nepoužívejte samostatně (nedocílíte kýžených výsledků).



Detox booster zelený

Detoxikační koncentrát na znečištěnou pleť. Booster je obohacený o výtažek ze zelené kávy, která je bohatá na kofein a která je známá svými detoxikačními účinky. Pleti vrací jas, detoxikuje a vyplňuje kůži.

Pro koho je určený? Pro všechny, co bojují s nevyváženou stravou, pohybují se v zakouřeném či znečištěném prostředí nebo dlouho flámují.

Jaký je? Dopřát občas sobě nebo své pleti malý detox není úplně od věci. Původně jsem na tento Booster sázela úplně nejvíce a teď můžu prohlásit, že jsem si ho oblíbila úplně nejméně. Jeho detox efekt má u mě ten následek, že mi po použití vyskáče sem tam nějaký pupínek. Nevím, jestli je to tedy projevem detoxu a pleť se čistí a na povrch vyplouvají nečistoty (což je vlastně dobře), ale pokaždé mě to trochu naštve, protože když už mám pocit, že jsem se všech pupínků zbavila, tak se objeví další :) Možná mi jen vadí nějaká složka, kterou Booster obsahuje a na vaší pleti se může chovat úplně jinak, ale mě ze všech 3 verzí baví nejméně.




Energy Booster oranžový

Ultra-koncentrovaný mix pro unavenou pleť je obohacen o výtažek z ženšenu, který je známý pro své stimulační účinky, zmírňuje známky únavy a znovu oživuje její lesk.

Pro koho je určený? Pro všechny, které trápí uvavená pleť v důsledku probdělých nocí, jet lagu, redukčních diet, z hektického životního stylu nebo třeba malých dětí, které vás nenechají vydechnout.

Jaký je? Můj druhý nejoblíbenější Booster, po kterém sahám, když mi moje pleť přijde taková mrtvolná a bez života. Někdy ráno se člověk prostě probudí a cítí, že potřebuje trochu nakopnout a z kafe se vám pleť moc nerozjasní :) Hrozně mě baví to, že ho použiju jen když potřebuju a nemusí být nutně každodenní součástí mé denní rutiny. Stejně jako zelený Booster má jakoby vodovou texturu, není nijak mastný ani z něj necítím žádnou parfemaci. Vidím jeho efekt na svém obličeji a funguje, takže mě baví :)




Repair booster modrý

Regenerační koncentrát pro oslabenou pleť. Je obohacený o výtažky z mimózy, která je známá svými ozdravnými vlastnostmi, které redukuje zčervenání pleti a mírní nepříjemný pocit pnutí.

Pro koho je určený? Pokud je vaše pleť oslabená důsledkem působení vnějších vlivů jako je UV záření, tvrdá voda, extrémní teploty nebo v případě, že jste prodělala nějaký kosmetický zákrok.

Jaký je? Jako jediný z Boosterů má trochu olejovou konzistenci a má tmavě jantarovou barvu. Oblíbila jsem si ho asi nejvíce ze všech, protože jím supluji noční krém a používám ho ve dnech, kdy cítím, že pleť maličko pne. Byl výborný i na zregenerování po dovolené, kdy byla pleť vystavená poměrně náročným podmínkám a sluníčku. Věřím, že to bude skvělý parťák i během zimy a pro mě osobně je asi nejlepší a skvěle jsme si sedli.




Snad jsem vám blíže popsala rozdíly mezi jednotlivými boostery nebo jste třeba dokázaly zjistit, který by byl pro vás ideální. 



Složení: modrý-oranžový-zelený






Obraz (Jysk) - keramický kaktus (Kare) - mramorový talířek (Zara Home)



Jaký mám tedy celkový dojem? Hrozně mě používání Boosterů baví a vidím smysl v tom, proč minimálně jeden doma mít. Supluje přesně ty chvíle, kdy si říkáte třeba "kéž bych měla doma nějaký hodně hydratační krém", protože máte zrovna více vysušenou kůži, ale zároveň víte, že to není jev, co se opakuje každý den a je tak zbytečné mít třeba více krémů, které budete střídat. Boostery nejsou séra ani samostatná péče, ale prostě něco extra navíc, čím vylepšíte svůj krém. Samozřejmě je ideální je používat s jinými krémy Clarins, protože pečující produkty stejné značky se vždycky navzájem doplňují a společně fungují nejlépe, ale není to podmínka ani nutnost.

Jestli jste se v některém bodu výše našly a Boostery vás zaujaly, tak určitě jeden z nich vyzkoušejte a samy posuďte, jestli jsou pro vás taky tak šikovnou vychytávkou a dobrým pomocníkem :)

Co vy a Boostery? Slyšely jste o nich? Zaujaly vás a který by se nejvíce hodil pro vás? :)


*

17 komentářů:

  1. Mě zaujaly všechny tři, ale doma by pro mě měl největší využití oranžový.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle zní jako fajn přípravky! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych se vzhledem ke svým problémům s pletí bála něco přidávat do krému, našla jsem věci, co mi sedí a nedělají neplechu, takže to nechci dráždit...takže se spíš snažím žít tak, aby nebyly boostry potřeba :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle mě vážně zaujalo (!), ale obávám se, že se svým stylem bych potřebovala všechny dohromady :-D :-/...

    OdpovědětVymazat
  5. boostery mne už zaujaly dříve, ale po téhle recenzi asi některý potřebuji mít, někdy se nějaká zázračná lahvinka hodí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzera to byt ako zaujimava vecicka, keby som nebola viazana budgetom tak sa po nich urcite poobzeram :) tims.sobotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi ma prekvapilo to balenie, vyzerá fantasticky a hlavne naozaj prakticky! Presne podľa popisu, ktorý podávaš akoby opisuješ ako na mne funguje Bioderma Matriciane Sérum. Clarins mám ale tiež rada, takže verím, že ťa oslovili.

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá jako super vychytávka, zatím jsem nic podobného u jiné značky nezaznamenala.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Asi nejsem úplně cílovka.. nicméně život v kanceláři a stres mě donutil uvažovat o oranžové verzi, protože aktuálně vypadám jak mumie

    OdpovědětVymazat
  10. No skoda, ja som sa najviac tesila prave na ten detoxikacny zeleny, ale nechcem riskovat pupaciky, tak si mi aspon usetrila mozne problemy s pletou a samozrejme aj peniazky. :D
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Měla jsem vzorečky od všech 3 boosterů a nejvíc mě zaujal ten modrý, ale přesně mám tu zkušenost, že po něm mám ráno mastnější pleť, ale na druhou stranu se mi líbil efekt naducaných tvářiček :)) Ovšem pořídila jsem si zelený, který udělal krásnou pleť. Naopak u toho oranžového jsem vůbec nic nepozorovala.

    OdpovědětVymazat
  12. Jak ráda bych to vyzkoušela.Ale mám tak citlivou pleť,že už raději neexperimentuji a jedu v přírodě.

    OdpovědětVymazat
  13. Přiznám se , že tenhle typ výrobku jsem ještě nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  14. Zkušenost nemám, ale zaujaly mě :-).
    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Boostery miluju, je to skvělá vychytávka, protože potřeby pleti se mění každý den (alespoň v mém případě)....

    OdpovědětVymazat
  16. Slyším o nich poprvé. Musím říct, že mají něco do sebe. V mém případě bych zvolila oranžovou variantu :)
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. rozhodně to vypadá jako fajn produkt, ale vzhledem k tomu, že mi většina "komerčních" pleťových přípravků příliš nesedí, raději zůstanu u své oblíbené přírodní kosmetiky...v tomhle je moje pleť striktně vybíravá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)