úterý 30. srpna 2016

Beauty oblíbenci měsíce ... srpen 2016

Srpen je skoro za námi a nechci to říkat nahlas, ale ... léto je vážně pryč. Když jsem byla menší a chodila ještě do školy, léto pro mě končilo úderem 31.8 a září = podzim. Doufám, že nás čeká alespoň babí léto a ještě pár dní sluníčka a pěkného počasí. Září už mám teď rozplánované skoro celé a jestli všechno vyjde, čeká mě toho hodně a moc se na všechno těším :) Sledujte Instagram a instastories, kde se s vámi o všechno podělím a uvidíte to jako první :) A teď už hurá na oblíbence měsíce, protože toho je zase dost! 

Co se dekorativky týče, byl srpen spíše minimalistický (i když to z fotky možná tak nevypadá). Nepoužívala jsem prakticky žádné pudrové oční stíny a vystačila jsem si se zlatými linkami M.A.C (nová Star Trek limitovaná kolekce), které jsou boží a skvěle drží! Nepoužívala jsem pod ně žádnou bázi a i tak vydržely celý den a ani jednou se neobtiskly, za což si zaslouží metál :) Zlatavý je i Master Strobing stick od Maybelline, o kterém jsem vám více psala ZDE. Na rty jsem nejčastěji sahala po Vice rtěnce od Urban Decay v odstínu Backtalk, který je absolutně DOKONALÝ a i vy na Instagramu jste mi potvrdily, že ho milujete taky a vůbec se nedivím, že je neustále vyprodaný a jsou na něj čekací listiny :) Co se tvářenek týče, celý měsíc jsem si vystačila s oblíbenou paletkou tvářenek NARSissist Cheek studio palette, která obsahuje i legendární bronzer Laguna, duo Paloma a pak 4 tvářenky. NARS tvářenky jsou moje srdcovka, takže se nejde divit, že se v oblíbencích objevují často :). V sekci korektorů jsem si oblíbila novinku od Avonu, o které jsem vám také už extra psala ZDE. Řasenky jsem nejvíce používala tyto dvě - Cannonball od Urban Decay a Instacurl Lash od M.A.C. A protože mám nových řasenek teď vícero, bude o nich brzy extra článek (respektive hned jakmile nafotím všechny na očích, což bude asi maličko trvat :)





Druhou část oblíbené dekorativky tvoří oblíbené make-upy od Make-up For Ever a Rimmelu. O obou jsem vám psala už několikrát a patří rozhodně mezi mé velice oblíbené (že bych zase udělala update oblíbených make-upů?). Trochu jsem experimentovala s tekutým rozjasňovačem Lustre drops od M.A.C, který mě baví, protože vypadá přirozeně a jemně (můžete ho přimíchat i do vašeho make-upu) a taky mě stále baví čoko bronzer Milk chocolate soleil od Too Faced. Jako úplně poslední tu mám dva sypké pudry, které mám už nějaké čas doma (jen o tom jednom jsem zatím nemohla mluvit, protože je to podzimní novinka) a určitě se o obou ještě více rozepíšu, protože oba dva stojí za vaší pozornost! Transparentní je Light reflecting setting powder (Crystal) od Nars a béžový je Skin Illusion Mineral & plant extracts (103 Ivory) od Clarins. Jestli stejně jaké já sypké pudry milujete, tyhle si zapiště na svůj pomyslný podzimní wishlist :)


Nejoblíbenější laky nemají zrovna typicky letní odstíny, ale on ten srpen celkově úplně typicky letní stejně nebyl :)


Laky zleva: Nails Inc - Sally Hansen Miracle gel - Flormar Jelly look



Z pečující kosmetiky jsem nejčastěji sahala po čistícím gelu na tvář City block purifying od Clinique a masce od Body Shopu, která stejně jako gel obsahuje výtažky z uhlí a pomáhá bojovat pro nadbytečnému mazu vaší pleti. Ve sprše stále sahám po sprchové pěně od značky Nivea (u nás zatím ještě není a mám jí z Německa) a nově jsem objevila řadu Pure aroma od Cien (Lidl), která tedy vypadá dost jako kopírka Dermacol sprcháčů, ale konkrétně tato verze s jasmínem a pistácií voní ultra božsky a stojí asi 30 kaček. Poslední z této sekce je nový krém na ruce Ritual of sakura od Rituals, který jsem si koupila tak jako náhodně, když jsem s kamarádkami courala skrze obchoďák a vůni krému jsem si zamilovala na první vyzkoušení. Plus velikost krému a pumpičkové balení je skvělé na pracovní stůl! A nutně potřebují tělový peeling z této řady... #achjo



Oblíbenou vůní je momentálně Hugo Boss The Scent for her, která je teď poměrně nově na trhu a víte co? Obsahuje mimo jiné frézie, a ty jak možná víte, miluju! O kaktusové mlze Kiehl´s na obličej jsem vám už také psala, takže článek si můžete ZDE připomenout. To samé platí o Boosterech od Clarins (ZDE) a tělovém mléku od Hempz (ZDE).Skin rescuer od Kiehl´s je takový celkem univerzální hydratační krém, který jsem do své rutiny zapojila hned po tom, co jsem doděla milovaný krém od Rexaline a zhodnocení po nějaké době používání určitě bude. Jak jsem vám psala na IG, mám teď takovou osobní "výzvu" a pomocí Eyebrow lipocils expert od Taliky se snažím oživit moje obočí, které v některých místech špatně a málo roste a doufám, že tohle mu pomůže. O výsledcích vás budu taky určitě informovat, tak držte palce, ať obočí roste a jsem jak Cara :) O skvělou zprávu, že nová řada Loreal Elseve Extraordinary Clay je už dostupná i u nás, jsem se s vámi už dělila, a na září bude spešl článek, protože mi chodí velké množství dotazů a zjevně vás tato řada hodně zajímá :) A prozradit můžu i to, že v září chystám update vlasové rutiny a protože mám čerstvě nabarvené i zkrácené vlasy, tak bude několik novinek v mé výbavě. Třeba i tento šampuk Montalbano od Lush.



Co jste za uplynulý měsíc rády používaly vy? Budu ráda, když mi dáte vědět, který z produktů vás nejvíce zaujal a jestli bych se o něm měla třeba více rozepsat nebo by vás něco víc zajímalo :)

14 komentářů:

  1. @Elizabeth Green děkujuuuu <3 <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ty Cien sprcháče nejsou kopírka Dermacolu, mají stejného výrobce.

    OdpovědětVymazat
  3. tuto sérii mám od tebe taky nejradši,i přestože se snažím vyhledávat přírodní produkty, tak se mi tu vždy něco líbí, minimálně z dekorativní kosmetiky. nehty si nelakuju, ale snad jen kvůli tomu odstínu sally hansen bych si ho koupila :) kosmetika od značky rituals vypadá lákavě a působí na mě jako typ kosmetiky spa, kdy si chceme dopřát extra luxus. rozhodně by mi je ale nevadilo používat každý den. osobně by se mi v budoucnu líbil článek o produktech značky rituals, pokud jich máš víc ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem sprcháče Cien ulovila ve více variantách a voní naprosto skvěle, jsem z nich nadšená. Těším se na článek o vlasové řadě Elseve, ta mně hodně zajímá:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Sprcháč Cien bych ráda vyzkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. A mně by zas zajimalo zhodnocení toho sampuku. Ta forma mě láká i odrazuje.

    OdpovědětVymazat
  7. Těším se na recenzi o vlasové řadě Elseve.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Sprchový gel od značky Cien určitě vyzkouším. Slyším na něj samou chválu :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. presne ten lak od sally hansen genialny odtien :)

    OdpovědětVymazat
  10. ta palenta tvářenek od narsu je krááásná

    OdpovědětVymazat
  11. Ty sprcháče z Lidlu jsou moc fajn, mám třešňový jogurt a voní krásně i po sprchování.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. MUFE makeup jsem měla a byl fajn, a uvažuju, že si jej pořídím znovu. akorát musím lépe vychytat odstín. Zrovna nějaký nový makeup na podzim a zimu hledám, tak by mě nový článek o oblíbených makeupech pomohl :)). Jinak mě láká i Too Faced bronzer. Momentálně používám bronzery od thebalm a jsou super, ale už je v nich pořádná díra. sypké pudry mám moc ráda, ted používám jeden od Too Faced a je dokonalý, plet po něm vypadá skvěle. Brzy mi ale dojde, tak plánuju vyzkoušet NYX. NARS bude určitě super, ale bohužel mě produkty NARS na plet nesedí a dělají mi pupínky. Novou Hugo Boss vůni jsem včera zkoušela ve Fannu a bohužel mě moc nezaujala. Voní na mě tak nějak moc "dospěle" a ke mě by asi neseděla :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pres leto nedam dopustit na laky na nehty (to ostatne nikdy ;-)) Uz mam vychytane sve kombo, tak vydrzi i tyden :-) Na cien sprchace urcite mrknu. Koupila jsem jejich v klasicke tube - nejaky meloun a grepovy a jsou super. Nadherne voni a za ty penize? Ted mam z nedavne kolekce kokosovy sprchac i s telovym mlekem s pumpickou, tak jsem zvedava ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)