pátek 19. srpna 2016

BACK TO SCHOOL speciál - tipy, nápady, DIY

Jak jsem slibovala, mám pro vás takový malý back to school speciál. Když jsem byla menší a ještě jsem chodila do školy, vždycky jsem se těšila na září, protože to znamenalo nákup nových školních potřeb, pastelek, bloků, vodovek atd. Tahle úchylka se mě ale nepustila doteď a jen za poslední měsíc jsem si pořídila tolik pěkných kancelářských potřeb, že bych z fleku mohla do školních lavic usednout znovu, nebo si doma otevřít papírnictví :) Řekla jsem si, že se s vámi podělím o tipy na krásné bločky i tužky, protože jste třeba zrovna ve chvíli, kdy si začínáte tyto věci na nadcházející školní rok nakupovat :) 




Myslím, že tento článek mohou využít i ty z vás, které do školy tak jako já už sice nechodí, ale mají rády všechno zorganizované, barevně popsané a lepítka všude možně po bytě :)





Lepíky nebo klidně i sticky notes jsou jednou z mých nejoblíbenějších věcí! Nikdy jich asi nebudu mít dost a neustále je mám někde na očích, abych na něco nezapomněla. Vlepuji si je i do diáře, protože je pak můžu snadno odlepit a vyhodit a nemusím v diáři třeba škrtat nebo něco přepisovat. Širokou a cenově dostupnou nabídku má např. Tiger a nebo nově i Bershka (ale tam to cenově už není tak příjemné).



Ne všichni chtějí utrácet za drahé bloky nebo vymazlené sešity a v tom případě je nejlepší, když se doma pustíte do menšího DIY. Na Pinterestu můžete najít tisíce Back to school DIY, stačí jen trochu hledat a nechat se inspirovat. Pak už stačí jen tvořit a vyrobit si třeba originální přebal na sešit, který nebude mít nikdo další :)

Černobílý sešit je z Bershky



Zapomenout nemůžu ani na lepenky a washi pásky, kterými můžete zdobit jak svůj diář, tak i sešity a nebo třeba tužky. Z Ameriky jsem si přivezla modrou třpytivou pásku a v Tescu jsem objevila tuto zlatou, která stála asi jen 30 Kč a jak uvidíte níže, našla hned své využití (to další bude určitě před Vánoci, ale to taky určitě ještě letos uvidíte).


Bez barevných tužek nebo fixek by to nešlo! Vždycky jsem milovala ty od Stabila, ale celé sety stojí většinou pár stovek a mě se podařilo najít levnější alternativu v Lidlu.


Jak jsem zmiňovala výše, ne každý chce nebo může utrácet stovky a tisíce za kancelářské potřeby. Není samozřejmě nutné dávat horentní sumy třeba za sešity nebo bloky, když si za pár korun můžete obyčejný blok trochu vylepšit. Miluju mint barvu a taky mramorový vzor a když to spojím dohromady, vyleze mi z toho za 5 minut práce toto :)


Obyčejný blok z Tesca jsem polepila samolepící tapetou s mramorovým vzorem a tadáá, mám z něj hned větší radost a nestálo to skoro nic. Samolepící tapety seženete např. v hobby marketech (Obi, Baumax atd.) a prodávají se většinou na metry, takže si můžete koupit i menší metráž a ne hned celou roli.



Vazby bloků a sešitů můžete vyzdobit i washi páskami, udělat si na ně nějakou koláž z vystříhaných fotek, polepit je látkou a nebo třeba přilepit dřevěné písmenko (Tiger).


Kancelářské sponky najdou uplatnění po celý rok, ale koho by bavily používat ty obyčejné a nudné! Barevné sponky jako záložky si navíc taky klidně můžete vyrobit doma.



Klasické tužky můžou být nudné a nebo barevné a veselé. Platí to samé co u sešitů a pokud nemáte v okolí třeba obchod typu Tiger nebo Ikea, tak si z obyčejných tužek vyrobte krásné a originální samy doma.


Bude vám k tomu stačit jen washi páska nebo jako v mém případě tato zlatá s glitry.

Zlatá páska (Tesco) - obyčejné tužky (Tesco) - růžovo-mint blok (Bershka)


Záleží na šířce pásky, ale tato konkrétně vyšla přesně akorát, aby se dala obtočit podle celé délky tužky a nemusela se nastavovat. Odstřihněte pásku na délku tužky a tu pak už jen zarolujte a pásku pečlivě uhlaďte.


Za nulové náklady máte pěkné tužky, které jen tak nikdo mít nebude. Pokud se vám nelíbí pásky, zkuste tužky nabarvit třeba akrylovými barvami a s jejich designem si trocho pohrajte. Opět doporučuji Pinterest, který je nekonečným zdrojem inspirace :)



Když jsem tyto tužky kupovala, tak jsem si nejdříve nevšimla těch nápisů a myslela jsem, že to jsou jen oobyčejné barevné tužky. Na Pinterestu jsem viděla návody, jak si podobné nápisy udělat taky, takže opět nezoufejte, pokud takové v obchodě neseženete.


Kam nejraději pro podobné drobnosti chodím? Rozhodně do Tigera, kde mají naprosto boží vychytávky celoročně a lepítka nebo bločky bych si tam mohla kupovat klidně každý týden. Skvělá je na tohle i Ikea, která má svou sekci kancelářských potřeb a občas se něco najde i v Lidlu, ale tam je to jen nárazově a stálou nabídku bohužel nemají. I ve větších řetězcích typu Tesco se dají najít pěkné věci, které jsou sice třeba obyčejné a ne tak vzhledově pěkné, ale o to víc se pak můžete vyřádit s jejich přeměňováním a zkrášlování.

Kdo z vás taky miluje kancelářské potřeby? A kdo se ještě chystá do školy a taky miluje nakupování sešitů, pastelek a bloků? Klidně se s námi podělte o vaše oblíbené obchody nebo tipy, kde sehnat ty nejhezčí věci :)


14 komentářů:

  1. Též trpím na nejrůznější lepíky a ráda si vylepšuji sešity.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě,že tohle jde mimo mě.Ale jsou to hezký udělátka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ešte že mňa táto úchylka úplne obišla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Škola už se mně sice netýká, ale i tak jsem se ráda nechala inspirovat:-)

    OdpovědětVymazat
  5. když jsem byla na škole, každý září jsem si nakoupila nové sešity a propisky, lepíky, plus jsem zašla do drogerky a odnesla si jednu paletku očních stínů, ve výsledku jsem nepoužívala nic z toho :) až teď mě to druhé fest chytlo. Do Bershky si zajdu, dlouho jsem hledala blog/sešit s týdenním to do listem :). Tip na obchod nemám, ale na Florenci dole v metru chodím kolem tapetárny, má s ní někdo zkušenost (cena/kvalita/ochota poradit)? Z venku je to docela old school, ale ve výloze mají zajímavé vzory.
    Esth

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za tipy, určitě se kouknu na ty lepítka.:)

    OdpovědětVymazat
  7. ja som prave objavila jedno skvele paiernictvo u nas a maju tam uzasne veci ach jaj a to nie som skolacka a este ani nemam skolaka doma :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám také kancelářské potřeby moc ráda, ale už je vlastně na nic nepotřebuji a nemám tu vůli je používat :-) Do diáře max propiska a zvýrazňovač, ale ráda se na tyhle věci dívám a čtu o nich v článcích aspoň ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. ja milujem tieto papiernícke veci :) som na to strašný maniak :) niektoré z vecičiek som videla a váhala či si tie lepky nekúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy, skvělá inspirace. Líbí se mi barevné a bláznivé tužky. Momentálně miluji vše s kočkami.

    OdpovědětVymazat
  11. Jaaaa:)) Super článek 😊😊

    OdpovědětVymazat
  12. to je článek přímo pro mne, mám úchylku na kancelářské potřeby :) to vylepšování tužek mne nenapadlo, ale je to skvěl nápad, jak si ozvláštnit obyč tužky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já všechny tyhle věci týkající se papírnictví miluju. Přijde mi, že čím jsem starší, tím více si toho kupuji :). Skvělé tipy, do Tiger musím co nejdříve zase zajít.

    OdpovědětVymazat
  14. I já jsem ujetá na diářové a papírnické blbiny. Až tak, že jsem si navrhla a nechala vyrobit vlastní diářová razítka ještě než začal loni před Vánoci ten boom okolo diářů. A všechno musím navíc schovávat před dětmi. Naposledy si půjčily washi pásku a omotaly s ní půl bytu - než jsem vylezla z WC. Pěkný článek!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)