pátek 22. července 2016

Zoeva black box - stojí za to?

Černá tužka na oči je pro mě úplný základ v mé kosmetické taštičce. Byl to i můj první kosmetický produkt, který jsem použila a o přestávkách v 9.třídě si jí se spolužačkama chodila na záchod malovat :) Tenkrát jsem neměla tušení, že existují i měkké tužky, které odolají vodě (či slzám) a není nutné je nahřívat zapalovačem. Vždycky se tomu směju, když na tyhle časy vzpomínám, ale kdo z nás nějakou takovou story nemá, že? Když bych si tedy měla vybrat jen 2 základní produkty, se kterými bych chtěla ztroskovat na pustém ostrově, tak je to řasenka a černá tužka na oči (jasně, jsem beauty blogerka, čekaly jste, že řeknu sirky nebo nůž? :) 

A o tužkách a linkách na oči to dneska celé bude. Zoeva přišla s limitovanou edicí Black boxu, který obsahuje 4 produkty na líčení očí a ráda bych vám o nich řekla víc :)





Zoeva Black box edition - koupíte ZDE za 692 Kč (všechny produkty je možné zakoupit i samostatně)

Zoeva vždycky posílá krásně naaranžované balíčky, ve kterých je většinou i nějaký malý dáreček navíc (tady byla saténová spací maska, která mi už trůní na nočním stolku) a celkové provedení Black boxu je krásné. Krabička z pevného kartonu ukrývá 4 produkty, které jsou pevně usazené v pěnové "vystýlce" uvnitř. Box obsahuje linky ve fixu, dvě tužky na oči a jedny tekuté linky a níže máte podrobnější informace o jednotlivých produktech :)




Calli Graphic Eyeliner BLACK

Tekuté linky usychají do matna a mají pěnový aplikátor (nebo spíše hrot). Nepodařilo se mi s nimi nakreslit opravdu tenké linky a práce s nimi mi nepřijde tak precizní a přesná jako třeba s fixou. Celkově tekuté linky nejsou moc moje parketa a dávám více přednost klasickým tužkám nebo právě fixám, takže ani tentokrát se velká láska nekonala. Pokud se linky nenamočí, tak drží dobře, ale když mi začaly slzet oči, tak se bohužel rozmazaly. Což z nich pro mě bohužel dělá tak trochu nepoužitelnou věc. Jestli se slzením očí nemáte problém a nepotřebujete voděodolné linky, tak vám tyto nejspíš vyhovovat budou :) 





Graphic Eyes+ ods.BLACK TO EARTH

Je pro mě jasný vítěz a nejlepší produkt ze všech. Je neuvěřitelně měkká a intenzivně pigmentovaná, takže po víčku doslova klouže jako máslo. Aplikace je snadná a super rychlá a jakmile zaschne, tak drží bezvadně celý den. Je voděodolná, takže skvěle drží i na spodní waterline. Během dne jí chce tak 1-2x opravit, ale jinak drží skvěle a přežije i slzení očí. Výdrží a vlastnostmi bych jí přirovnala k 24/7 Glide-on tužkám od Urban Decay.



Soft Kohl Eyeliner ods.NOIR

Pro mě je tužka bohužel dost průměrná a obyčejná. Je to klasická měkká kajalka, kterou sice snadno rozmažete, ale skoro nic nevydrží. Na waterline mi zmizí skoro hned a na horním víčku se také velice snadno a rychle rozmaže. Pokud máte stejně jako já citlivé oči, které můžou snadno slzet, tak vyhledáváte asi odolnější produkty a toto je bohužel jen slabší odvar.




Cat Eye Pen Blackest BLACK

Linky ve fixu jsou pro mě jako dřeváka o něco pohodlnější a snadnější na používání než tekuté linky. Ráda zkouším nové a přijdou mi prostě jako nejideálnější nástroj na vytvoření horní linky. Zajímalo mě, jestli tyto předčí mé top linky od Kat von D. A bohužel musím říct, že nepřekonaly a na vrchol mého top žebříčku se nedostaly. Jednak protože hrot je takový ten klasický "fixový" a bohužel moje zkušenost je taková, že nemá příliš dlouhou životnost. Pomůže, když se fix skladuje hrotem dolů, ale i tak mám pocit, že rychle vysychají nebo je ušpiníte třeba od očních stínů a to také jejich životnosti nepřidá. Plusem je pro mě to, že je hrot tak akorát pevný a není moc dlouhý, aby se zbytečně ohýbal. Na víčku drží poměrně dobře, ale během dne se mi maličko obtiskává (mám ale povislejší víčka, takže to berte v potaz). Pokud mi nezačnou slzet oči, tak drží dobře, ale pokud mi začnou slzet, tak bohužel nedrží tak dobře. Na Kat von D to bohužel nestačí a zcela objektivně mi tento fix udělá stejnou službu jako jako třeba fix od Dermacolu nebo Loreal. Pokud si fix koupíte samostatně, tak se těmto dvěma cenově vyrovná.



TEST ODOLNOSTI:

1) Nanesené jednotlivé linky, které jsem nechala zaschnout. 


Dole zleva: Graphic Eyes+ BLACK TO EARTH - Soft Kohl Eyeliner NOIR - Cat Eye Pen Blackest BLACK - Calli Graphic Eyeliner BLACK


2) Po zaschnutí linek jsem je přejela suchým prstem, abych vyzkoušela, jak moc otěru-odolné jsou. Jak vidíte, tak nejhůře drží Soft Kohl, která se okamžitě rozmazala. Voděodolné se ani nehnuly a oboje tekuté taky vesměs dobře vydržely na místě.



3) Test s vodou bohužel ale ukázal slabiny hned 3 linek. Voděodolná Graphic eyes se opět ani nepohnula a je tedy jasným vítězem zátěžového testu :) Všechny ostatní se bohužel rozmazaly.


V balíčku byly ještě dvě Soft Kohl v bílé a tělové barvě. Mají stejné vlastnosti jako černá verze výše. Podobné odstíny můžete použít na optické zvětšení očí na spodní vodní linku a určitě se ve vaší kosmetické výbavě neztratí :)



Zajímavostí je, že obě tužky jsou made in Czech Republic. Že by Koh-i-noor? :)



Dole: Blanc - Karnat 




Pokud bych měla box hodnotit jako celek, tak z něj bohužel až tak odvázaná nejsem. Když nepočítám skvělou Graphic eyes tužku, tak mě zbytek produktů až tak nenadchnul. Je to dané i tím, že mi často slzí oči a potřebuji používat produkty, které opravdu vydrží na místě a nebudu díky nim vypadat jako panda, hned jak zafouká vítr nebo chytnu alergický záchvat. Problém je v mém případě spíše jen výdrž, protože jinak jsou všechny tužky i linky skvěle a intenzivně pigmentované a po této stránce jim není co vytknout.

Věřím, že někdo, kdo nemá tak citlivé oči může být z boxu o mnoho nadšenější a produkty mu můžou vyhovovat všechny. Za mě osobně bych si koupila jen samostatně Graphic eyes tužku, která je vážně skvělá a výborně drží.

Jak se vám nápad s Black boxem líbí? Máte zkušenost se Zoeva linkami na oči?

*

18 komentářů:

  1. Od linek nebo tužky na oči taky potřebuju, aby se nerozmazávala, jinak letí do koše, už jsem jich takhle musela vyhodit desítky, takže už sázím na jistotu a kupuju jen UD nebo MUFE.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Haha jak bych viděla sebe v deváté třídě :D tužka na oči a zapalovač vedle sebe :D :D tužky na oči dnes už dávno nepoužívám, ale hezky jsem si zavzpomínala :))

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím jsem s linkami Zoeva neměla čest a jak to vidím stačila by mi ta tužka Graphic eyes. :)

    OdpovědětVymazat
  4. tento boxík vidím prvý krát, a má naozaj krásne balenie! ja mám ale tiež citlivé oči, takže by to tiež nebolo asi nič pre mňa..pekná recenzia! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji, právě jsi mi ušetřila sedm stovek :-), box mám v košíku několik dní a pořád váhám s koupí.. Mám doma Graphic eyes v odstínu Rock´n ´roll bride a je to moje nejvíc nejoblíbenější tužka, která za sebou nechala i takové ikony jako je MAC nebo UD. Přesně jak píšeš, superpigmentace, nemusím vůbec tlačit, dobře se rozmazává a po zaschnutí drží celý den i na mých mastných víčkách. Proto jsem si chtěla koupit další v černém odstínu. Což rozhodně udělám, ale místo průměrných produktů v černém provedení si raději pořídím ještě nějaký další odstín Grapic eyes. Díkes.. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní nápad s tímto zátěžovým testem Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky si to období černých tužek vybavuji víc než dobře:-) Jinak s tímhle boxem zkušenost nemám, ale jako nápad se mi to líbí, ale se slzením očí mám taky dost problém, proto se tomu snažím uzpůsobit i produkty, tak tohle by asi nebylo moc pro mně.

    OdpovědětVymazat
  8. :-D :-D :-D Nahřívání černé tužky zapalovačem ? také pamatuji..... :-D mě nejvíce vyhovují černé gelové linky od dermacolu.
    terezkaaa.h@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Napad je super, ale pre tmavovlasky ... Ja som blond, tak keby bola hneda verzia ;-) Asi by mala Zoeva zostat radsej pri stetcoch ... Skesenost s ich linkami nemam. Ale ako pises vydrz je velmi dolezita ... To by mal byt zaklad kvality. ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. To balení celkově vypadá moc dobře.. :)
    janyska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavé.. Já tužku na oči teda používám denně, ale o Zoeva jsem ještě neslyšela ani :)

    OdpovědětVymazat
  12. Zkušenosti nemám a za tu cenu bych si je ani nekoupila.Znám levnější a lepší.

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám od Zoevy ráda jejich stíny :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Opět pěkný článek :o) Od Zoevy jsem vyzkoušela jejich fix a strašně rychle vyschnul, ten už tedy víckrát ne.
    Ale určitě chci zkusit vychvalovanou voděodolnou tužku, protože stejně jako ty, mám hodně citlivé oči, které často slzí.

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím, že černá tužka je klasika snad u všech :D. Já mám od Zoevy moc ráda paletky očních stínů, tužku jsem zatím žádnou nezkoušela. Box bych asi nevyužila, ale zabalené to je krásně :)

    OdpovědětVymazat
  16. nude odstín tužky na vodní spodní linku vypadá hezky a využitelně. taky mi hodně slzí oči a vyžaduju tužky, které se nerozmazávají, takže by z daného výběru zvítězila jen graphic eye, pigmentace ale u každé z nich vypadá velmi dobře

    OdpovědětVymazat
  17. Ja mam tez citlive oci,ktere me casto slzi, to je i duvod,proc si oci maluji jen vyjimecne. O boxu slysim poprve

    OdpovědětVymazat
  18. Já si s tekutými linkami nerozumím vůbec, nejraději používám fixy, buďto od Dermacolu nebo Estée Lauder :) a ačkoliv mám od Zoevy ráda štětce, ale i například paletky, tuto sadu asi nevyzkouším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)