neděle 31. července 2016

Takový byl... červenec 2016

Polovina prázdnin je oficiálně za námi (a kéž bych nějaké měla) a poslední letní měsíc před námi. Mám pro vás pravidelný přehled článků a zážitků z července, takže jestli vám něco uteklo, je čas na to to dohnat :)







Léto a voňavé sprchové gely k sobě neodmyslitelně patří a proto jsem vám ukázala své oblíbené. Po nějaké době jsem zase updatovala skincare rutinu a předvedla vám své oblíbené pečující produkty. Blíže  jsem vám ukázala novou řadu na úpravu obočí od Benefitu i M.A.C a v rubrice ANOxNE se zaměřila na značku Sephora. Porovnala jsem spolu houbičky na nanášení make-upu i makeupy v tyčince a taky se trochu prohrabala košem s vypotřebovanou kosmetikou. Kromě oblíbeného novinkového článku jsem vám z novinek více ukázala nový Black box od Zoevy i novou řadu rtěnek Rimmel. Dala jsem vám tipy na mé oblíbené bronzery a ukázala vám sbírku mých korektorů. Na vaše časté dotazy jsem shrnula péči o své nehty a po delší době došlo i na extra článek o kosmetických propadácích. A nechyběl ani přehled oblíbenců měsíce, takže doufám, že jste měly během července co číst a na blogu jste se nenudily :)



Lifestyle

Poslední vydání lifestylového okénka bylo narvané nákupy všeho možného, rozšíření mé sbírky náhrdelníků i novou knížkou, kterou aktuálně čtu.

Stihla jsem se také podívat do Drážďan, takže v dalším vydání můžete vidět takový mini Primark haul a na Instagramu se už na některé kousky můžete mrknou - KLIK. Plus jsme byly s holkama v Karlových Varech na výletě, což jsem si moc užila a jsem ráda, že jsem měla konečně čas si město projít a užít si místní atmosféru. A taky nezapomeňte sledovat i snapchat, kde mě najdete jako ordinarylife8 :)










Co všechno jste v červenci stihly vy? Máte za sebou už dovolenou nebo se na ní teprve chystáte? A co vás na blogu nejvíce bavilo a o čem byste si chtěly třeba příště přečíst? :)

5 komentářů:

  1. Karlovy Vary miluji je to krásné město ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Karlovy Vary chci také navštívit, tak snad se podaří. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Karlovy Vary jsou nádherné město. A opravdová krása ČR :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem ještě nestihla nic.Dovolenou mám až v srpnu a těším se na Český krumlov.

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě jsem na dovolené nebyla, zatím jen výlety. :) v Karlových Varech jsem byla, je to tam nádherné a hned jsem to město poznala na tvých fotkách:) muselo to být skvělé;)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)