pátek 1. července 2016

Takový byl ... červen 2016

Pokaždé když tuto rubriku připravuji, musím se pozastavit nad tím, jak ten čas rychle plyne. První z letních měsíců je za námi a mám pro vás nachystané shrnutí, aby vám neutekl žádný článek nebo akce :)

Úplně za začátku jsem vám jen chtěla připomenout, že můžete stále hlasovat v soutěži Cosmo Beauty Awards a vybírat vaše nejoblíbenější a podle vás i nejlepší kosmetické produkty :) Jsem jednou z porotkyň v soutěži a strašně se už těším, až uvidím, jaké produkty čtenářky Cosma nejvíce baví a jak se výběr bude lišit od jednotlivých porotkyň :) Hlasovat můžete ZDE a v každém kole zároveň soutěžíte i vaše oblíbené produkty a ve hře jsou i letenky do Milána :)














V červnu jsem toho opět vyzkoušela docela dost a i když ne všechno mi vyhovovalo nebo to splnilo má očekávání, tak jsem i tak objevila několik skvělých věcí. Mezi ně patří určitě i některé produkty z nové limitky Genuine Glow od Estéé Lauder nebo nové voňavé sprchové gely Palmolive. Z pravidelných rubrik nechyběla opět ani kosmetická trojka zaměřená na produkty NYX nebo ANO x NE se značkou Urban Decay. Na vaše přání jsem vydala článek s top produkty z drogerie, které podle mě rozhodně stojí za vyzkoušení a také jste si mohly přečíst více o novinkách značky L´Oreal. Srovnala jsem několik značek odličovacích olejů, podívala se na metalické stíny E-style a ukázala vám mé aktuálně oblíbené vůně. Nechyběli ani beauty oblíbenci měsíce se spoustou tipů na super kousky a velkou radost mám i z nového IPL přístroje od Braun, díky kterému jsem se zbavila chloupků.


Zklamání

Kosmetických zklamání bylo hned několik a je jich vlastně tolik, že o nich chystám samostatný článek, což se mi už dlouho nestalo! Z těch, co jste viděly na blogu během června, jsou to bohužel některé novinky od L´Orealu a taky musím říct, že jsem nepropadla šílenství okolo stínů E-style a svým způsobem byla i metalická kolekce zklamáním.


Lifestyle

Pokračovala jsem s cestovatelským deníkem z Floridy a zase vám ukázala kus z naší svatební cesty :) Článek z Key Larga najdete ZDE a nejnovější z Disneylandu najdete ZDE.




Připomenout si můžete i vyletněné lifestylové okénko plné plameňáků a dalších nekosmetických věcí, které mi dělaly radost během června :)








Akce


Většinu akcí jsem bohužel časově nestíhala a vzhledem k mému současnému zdravotnímu stavu mi teď asi většina z nich i uteče, ale to se nedá nic dělat :)

Připomenout si tedy můžete alespoň velký foto report z mé cesty do Budapešti s M.A.C a také oslavu 50.narozenin značky Klorane.







Konec měsíce sice zakončuji trochu jako lazar, ale jeho zbytek jsem si užila :) Jestli vám dneska začínají prázdniny, tak vám z celého srdce gratuluji a maličko i závidím, protože co bych dala za to mít 2 měsíce volna a nemuset nic dělat :) 

Doufám, že si léto už náležitě užíváte a máte se teď lépe než já :) Budu ráda, když mi dáte vědět, jaké máte na letní období plány, co vás čeká nebo na co se třeba těšíte? Nebo třeba jaký článek vás tady na blogu v červnu bavil nejvíce? :)

8 komentářů:

  1. Vyzkoušela jsi toho fakt šíleně moc. Nechápu, jak to stíháš a obdivuju :)
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím na Tebe, ať jsi brzo zase fit :).
    Prázdniny mi začínají / nezačínají. Čeká mě poslední rok na VŠ, ale o prázdninách budu mít brigádu, ale přece jenom bude to volnější :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se bohužel prázdniny už netýkají, ale aspoň si to vynahradím dovolenou:-) Moc mně potěšil článek s top produkty z drogerky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já momentálně mám prázdniny a jsem za ně ráda, plánuju hlavně výlety po Čechách a už se moc těším. :)

    OdpovědětVymazat
  5. mě letos čekají poslední prázdniny a to ještě zkrácené, od srpna nastupuji do práce, ach, ta léta na gymplu a výšce tak rychle utekla. Co se týče výletů, tak budou jen po naší republice, tento rok zahraničí zřejmě vynecháme

    OdpovědětVymazat
  6. Do disney worldu bych se taky chtěla podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  7. letí to teda strašně, rozhodně mám pocit že víc než když člověk ještě chodil do školy...léto je pro mě vždy hodně pracovní (hlavní sezona) ale snad bude krásné a teplé

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)