čtvrtek 14. července 2016

Soutěž | Žehlička Rowenta a balíček Dove

Léto nám teď sice maličko stávkuje a říkala jsem si, že bych vás mohla potěšit novou soutěží :) Jestli si chcete zpříjemnit momentálně trochu upršené dny, tak se určitě zapojte a balíček vlasových produktů Dove a žehlička na vlasy Rowenta můžou být vaše :)

Dove se vždycky zajímal o potřeby a názory žen a zjistil, že 92% Češek a Slovenek si chce upravovat vlasy bez omezení i za cenu negativních vlivů na zdravý vzhled svých vlasů. Řada produktů Dove Advanced Hair series regenerate nourishment je určená právě pro všechny, kteří se obávají negativních vlivů na zdravý vzhled svých vlasů. Výtažek z červených řas a Keratin Nutri complex vlasy regeneruje do hloubky a eliminuje známky jejich poškození. V balíčku najdete kompletní řadu, která obsahuje šampon & kondicionér, masku a olejové sérum. A abyste své vlasy mohly upravit přesně podle svých představ, tak máte v balíčku ještě žehličku Rowenta Respectissim Liss & Curl :)




#mojevlasymojevolba



Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 14.7.- 23.7.2016. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního :)

Pokud budete vylosovány a splníte všechny podmínky soutěže, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky/čtenáře, kteří pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 23.7.2016 ve 20h. soutěž končí. Pomocí randomu  bude poté vylosováno číslo dne (14.7 je 1, 15.7 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Počet komentářů je omezený - pod každým článkem se může objevit pouze jeden!


V případě dotazů nebo nejasností ohledně pravidel mě neváhejte kontaktovat :)





68 komentářů:

  1. Jeee, nova zehlicka by se hodila a Dove vypada dobre.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sledujem ťa cez GFC ako vaja vaja:)
    A výhra je naozaj skvelá:)
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Dove tělová kosmetika mi přijde super a věřím jí, ale vlasovku jsem ještě nezkoušela.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ta žehlička vypadá super, stejně jako produkty od Dove. :)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Už mám strašně starou žehličku a o nové už delší dobu přemýšlím, třeba to vyjde :-)
    Díky za soutěže
    jani.16@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jee to je super balíček, ten by se mi hodil :D :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Super soutěž! Dove miluju, vlasy jsem za poslední rok hodně potrápila změnami, zaslouží si takovou péči, ta kampaň je skvělá :)
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  9. Šampon z téhle řady jsem právě dopotřebovala a byl moc fajn, ale jiné produkty jsme už nezkoušela, takže tenhle balíček by mě moc potěšil :)
    hanka.machova99@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na tuhle řadu jsem četla už hodně chvály, ale ještě jsem se k Dove nedostala. Lákala mě i ta modrá řada na objem :) 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Super soutěž :-)
    Veronica.a.3333@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ráda se zapojím do soutěže - nová žehlička by se hodila, ta stará mi už pomalu dosluhuje:-/...
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, krásná soutěž. Aspoň nám to pošmourno trochu projasní :-D
    jinak samozřejmě sleduju, GFC: Barzoolka
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Dove je moje oblíbená značka poslední dobou.. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkná soutěž, rada se zapojim.
    pavlakozak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ty tvoje soutěže vážně stojí za to :) Jinak ačkoliv se snažím kupovat na vlasy spíš přírodní šampony, Dove je asi jedna z mála výjimek, i když teda úplně nejradši od nich mám tělový mlíka, ty jsou skvělý.

    OdpovědětVymazat
  17. Parádní soutěž, dlouho jsem čtení blogů zanedbávala kvůli práci, ale konečně mám opět čas. Dove mám hodně ráda, ať už jako tělovou nebo vlasovou kostmetiku. A jestli si upravuji vlasy ? Ano pravidelně :-) fénuji a žehlím, jen kulmování mě nebaví.

    OdpovědětVymazat
  18. ta žehlička vypadá skvěle ;)
    julie.uhlirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Balíček je úžasný, moc ráda bych vyhrála.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Vlasy si žehlím poměrně často, takže by mě tato výhra moc potěšila :)

    OdpovědětVymazat
  21. (zapomněla jsem připsat mail, luzzie.s@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  22. To se musím zapojit.Péče o vlasy mě zajímá.

    OdpovědětVymazat
  23. Dove je super. Katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Mne na vlaskoch velmi zalezi a sutaz o takuto super starostlivost si nemozem nechat ujst :)

    tilkanudzikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduji, sleduji :)
    Nová žehlička by se mi šikla, na tý mé hogo fogo pokusy s vlasy
    přeji pěkné léto

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sledujem. Splnene.
    Ahojcek ... Super sutaz ... Mozem sa zucastnit aj ja ked som zo SR? Ak ano, pripajam svoj email. Krasny den prajem Sylvia sylvinka@ymail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Skvělá soutěž! :)
    GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  28. Tak nová žehlička by bodla! Zrovna se mi rozbila, to by bylo... :)
    acigi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Jéé, to je další super soutěž :))

    OdpovědětVymazat
  30. tá žehlička je dokonalá :)
    sledujem samozrejme
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Dove je fajn a tuhle žehličku jsem si nestihla koupit k Vánocům :)
    hanc.peskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. vyhrát žehličku, to by byly vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  33. Perfektní soutěž!
    GFC - Diary of Girly Things
    diaryofgirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. žehlička by se hodilaaaa :)
    lucisvargova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, nová žehlička by byla fajn ;)
    Aneta.Samkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Žehlička vypadá výborně, nějaká kvalitní by se mi hodila. :-)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Tahle soutěž se mi moc líbí :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. opět skvělý balíček :) MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Jé, vlasovou kosmetiku od Dove už jsem neměla pěkně dlouho. A žehličku bych už chtěla novou, takže zkusím štěstí :) nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ta žehlička vypadá opravdu skvěle!! A Dove je legenda sama o sobě! :D Kdykoli vidím značku Dove, vzpomenu si na babičku. Je to milý..:)
    simca.pil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Žehličku už jsem dlouho nepoužila. Hladké vlasy se mi líbí, ale mám strach abych si je nezničila
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Dove mám ráda :-)

    Gfc: The world of makeup
    wormake@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Vždycky mě zajímá, jestli bych s jinou žehličkou zvládala svoje vlasy líp nebo je to prostě rukama... :D

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. dove kosmetiku mám moc ráda, zkusila bych štěstí :)
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Miluju produkty od Dove a vždycky jsem chtěla vyzkoušet žehličku od Rowenty :)

    ZuzanaMasopustova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Parádní soutěž :) Nova žehlička by mi udělala radost :)
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. ahoj, DOVE používam a žehlička by bola úžasná výhra! :)
    katka65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Skvělá soutěž :-)
    Dana
    Per.dana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ráda bych vyzkoušela, tak zkusím štěstí:)
    GFC: Terka Černá

    OdpovědětVymazat
  50. z vlasové kosmetiky od Dove mám zkušenost jen se suchým olejíčkem v té větší skleněné lahvičce a nemůžu si ho vynachválit :)

    martina.steflova11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Jé, super!
    drasnarova.zuzana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Krásná soutěž
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Naozaj skvelá súťaž!
    GFC: Andrea Miškocová
    andrea.miskocowa44@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Od Dove mám na vlasy vyzkoušenou řadu Oxygen Moisture a ta ni vyhovovala ;)
    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Dove mám ráda ;) a žehlička vypadá že s ní pujdou dělat i vlny, které na svých vlasech miluji :)
    zuyzanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Dove miluji, mám doma šampony, kondicionéry i masky, jen nemá červenou,ale tyrkysovou řadu a jsem s ní moc spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  57. Gfc Nela Richterová
    nelarichterova@gmail

    OdpovědětVymazat
  58. Celá řada vypadá super, ráda zkouším nové přípravky na vlasy a zrovna Dove mi vyhovuje i v na péči o tělo :) milada.vachova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Super soutez.zkusila bych stesti :)
    Ainura@email.cz

    OdpovědětVymazat
  60. další skvělá soutěž :)
    jvernerova2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Super soutěž :) hned se zapojím.
    Petra.Haklova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Jupííí soutěž :-)

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Obecně mám ráda všechny produkty od Dove a žehlička od Rowenty má krásný design,

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)