středa 20. července 2016

Rimmel & Kate Moss slaví | rosegold řada rtěnek

Rimmel slaví! A co přesně? 15 let spolupráce s topmodelkou Kate Moss. K této příležitosti vytvořila kolekci rtěnek a se inspirovala nejikoničtějšími styly Kate Moss a každý odstín reflektuje jinou stránku její osobnosti. A jestli vás rtěnky nestihly zaujmout svým netypickým balením v rose gold odstínu, tak se určitě dívejte dál a prohlédněte si kromě nových rtěnek i další novinky této značky :)



Nahoře zleva: #53 Retro Red - #51 Muse Red - #54 Rock n´Roll Nude - #56 Boho Nude




Kolekce rtěnek Lasting Finish by Kate už na první pohled zaujme svým obalem v rose gold odstínu. Na rtěnku z drogerie je to vážně moc pěkná podívaná a momentálně jsou to asi vzhledově nejhezčí rtěnky z drogerie, které doma mám. V kolekci najdete 2 nude a 2 červené odstíny a i když je to asi troufalé prohlášení, myslím že hodně dam si nějaký z nich určitě vybere. Podle mě jsou všechny dobře nositelné jak na den do práce, tak třeba i večer na nějakou akci.

Pokud jste si rtěnky od Kate oblíbily už dříve, tak tyto vás rozhodně nezklamou. Jsou stejně příjemně krémové a dobře pigmentované. Rty nevysušují, pohodlně se nosí a také docela dost voní. Což tedy někomu možná může vadit, takže si rtěnku raději předem očichjte :) Mě vůně nijak nevadí a po nanesení ji nijak na rtech necítím. Jediné s čím nemůžu úplně souhlasit, je avizovaná 8 hodinová výdrž. Mě tedy žádná tak dlouho nevydržela, ale ani bych to od takové rtěnky neočekávala, protože jsou to pořád krémovky a ne nějaké ultra matné nebo neslíbatelné kousky. Výdrž můžete určitě trochu prodloužit třeba nanesením konturky na celou plochu rtů, na kterou pak rtěnku aplikujete.



Rtěnky se mi moc líbí a pokud hledáte cenově dostupnou rtěnku zabalenou do moc pěkného obalu, která je na rtech příjemná a dobře pigmentované, tak tyto můžu určitě ráda doporučit :) Nehledejte u nich nic komplikovaného nebo ultra jedinečného, jsou to prostě moc fajn rtěnky, které fanynky Kate rtěnek určitě nezklamou.




#56 - teplý karamelový nude odstín

#54 - neutrální nude s kapičkou růžové 



#51 - sytá karmínově rudá

#53 - vínově červená reflektující retro styl 40. a 50. let



Rtěnky se v drogeriích objeví během července a cena za kus je 129 Kč




Novinky ale kolekcí rtěnek nekončí. Těšit se můžete i na kolekci konturek na rty  Exaggerate. 




Dole zleva odstín #102 Peachy-Beachy  a #063 Eastend Snob



Ke kolekci rtěnek vychází ještě speciální kolekce Super gel laků na nehty, které se používají se speciálním top-coatem a není nutné je zapékat v UV lampě.


Dole zleva: #044 Rock N Sparkle - #071 Gilty Pleasure



Myslím, že oslava 15.výročí se celkem vydařila a kolekce rtěnek je moc povedená. Líbí se mi prakticky všechny odstíny, protože žádný není tak moc výrazný, aby nešel nosit nebo kombinovat s běžným líčením. Nebudu vám ale lhát, odstín 54 je ale moje největší srdcovka, což jste nikdo asi nečekal :)

Takže milý Rimmele a Kate - moc vám gratuluji k vašemu výročí a doufám, že nás i nadále budete zásobovat nějakými pěknými kousky líčidel :)

Co na kolekci a novinky říkáte? Jaký odstín se vám líbí nejvíce? :)

*

40 komentářů:

  1. Taky se mi nejvíc líbí 54 :) A ty obaly se vážně povedly :)

    OdpovědětVymazat
  2. S gel lakem jsem spokojená, ta rtěnka č. 53 je boží, na tu kouknu, jestli už je v prodeji :)

    www.nicolepicknmix.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ty rtěnky jsou boží. Zamilovala jsem se do nich už na instagramu a při první příležitosti je šla obhlídnout. V Tetě ještě nebyly, ale DM už je mělo-jen ta cena nesedí, byly za 149 Kč. Nakonec jsem pořídila Boho nude, ta 54 je na mě moc světle růžová a na ruce trochu flekatila mi přišlo. A zamilovala jsem se to Muse red, takže ta mi příště taky skončí v košíku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikola Adamova: cenu jsem brala z tiskové zprávy, v každé drogerii se bohužel můžou trochu lišit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se nejvíce líbí odstín 54. A zajdu pro něj co nejdřív do drogerie.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty rtěnky bych brala snad všechny! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Obaly jsou pěkné, jen mně odstíny přijdou už trochu nudné a nenápadité, ale chápu, že Rimmel je drogerková značka.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jana: souhlasím, není to žádná divočina nebo neobvyklé odstíny, ale pokud někdo chce něco divočejšího, hledá rtěnky spíš třeba u UD, NYX a podobných značek :) Myslím, že se chtěl Rimmel prostě zavděčit co nejširší škále svých fanynek a zákaznic :)

    OdpovědětVymazat
  9. opravdu povedené, mne rtěnky rozhodně zaujaly a odstíny se mi snad líbí všechny, nejvíce ale 56 a 53

    OdpovědětVymazat
  10. Najviac sa mi paci asi typicka cervena #51, ale nepohrdla by som ani #56 :) su krasne :) a cena je super, od Kate jednu mam a vydrz ma celkom dobru.

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  11. no na to, že jsou jen čtyři, tak se mi líbí všechny! rtěnky už vůbec nekupuju /mám jich MOC/, ale kdybych zase začala, tak asi některou z těchto :)

    OdpovědětVymazat
  12. Rtěnky mě lákají Rimmelky mám ráda a mám doma kousky z různých sad a všechny patří mezi oblíbence.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty rtěnky jsou opravdu nádherné !! Kdysi dávno jsme si koupila naprosto božský odstín od rimmelu a po nějaké době se přestal vyrábět a odstín 54 soudě dle tvé ruky je tomu velmi velmi podobný, takže určitě půjdu omrknou do drogerie :-) Doufám, že je to ona :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Když jsem byla minulý týden v drogerii, tak jsem je ještě nezaregistrovala, ale určitě si na ně počíhám, protože ten odstín 54 se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
  15. moc pěkné, nej víc se mi líbí odstín 56

    OdpovědětVymazat
  16. Nadherne rtenky, hned bezim pre #56 a #51 teda naozaj podarena kolekcia !!! ;-) sylvinka@ymail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Líbí se mi odstíny :) Ráda bych si nějaký pořídila :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  18. Ta boho nuda je fakt boží :)
    Petra.Haklova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Design rtěnek je absolutně nádherný! A z odstínů u mě jednoznačně vede #53 ❤️

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  20. Mě se nejvíc líbí rtěnka 56. Ou jé, je skvělá :-)
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. nádherné jsou všechny čtyři ostíny!!! Na první pohled je moje favoritka 54 ale i ta červená vypadá skvěle, pořád hledám nějakou pěknou červenou a ne a ne najít, třeba to bude zrovna TA co hledám...určitě ji půjdu co nejdřív vyzkoušet, zatím jsem na ně nikde u nás nenarazila

    OdpovědětVymazat
  22. Ty laky mají moc hezké odstíny.. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ty fotkyyyyyy, málem jsem si odřela oči :o)))), naprosto úchvatné fotografie!! Rtěnky jsou na drogérku super, jsem velmi mile překvapena.

    OdpovědětVymazat
  24. na rtěnky jsem se hrozně těšila, a konečně je mám od včerejška doma.... nemůžu se dočkat, až je začnu nosit

    OdpovědětVymazat
  25. Jéé, no tak ty jsou! Hlavně ten obal je boží ♥

    OdpovědětVymazat
  26. Všetky vyzerajú úžasnem ale mne zatiaľ žiaden rúž dlho nevydržal, tak neviem, či by to v ich prípade bolo inak ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Z odstínů jsem si nic nevybrala, ale zajdu se podívat na ty ostatní rtěnky od Kate. Většinou jsem si kupovala Lip Seduction od Dermacolu, baví mě to vyklikávací balení i odstíny, ale občas mám pocit, že mi moc vysušujou rty (jsem hrozná sušenka), takže zmínky o krémovosti mě docela nalákaly na Kate :)

    OdpovědětVymazat
  28. Těším se víc na tu kolekci konturek, pokud si dobře pamatuju, zahraniční blogerky je chválily... A odstín rtěnky se mi líbí nejvíc 53. Akorát to bude boj si ji nekoupit, pro rtěnky (a pastelky na rty) mám prostě slabost a ráda bych to nějak utla, protože ve finále stejně jedu tři dokola, tak proč jich mít 30. Ach jo! :-)) PS: krásné a nápadité fotky, jako vždy!

    OdpovědětVymazat
  29. díky tvému článku a krásnému obalu půjdu minimálně do jedné

    OdpovědětVymazat
  30. Rtěnky jsou opravdu povedene. Obal je krasnej.Mam také řada když rtěnky voní. Tak jsem zvědava. Nejvíc se mi libi 56.

    OdpovědětVymazat
  31. Rtěnky vypadají mooc dobře, mě se nejvíce líbí rtěnka v odstínu 54.. Podobnou mám už od MAC :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  32. Rtěnky mají krásný obaly i odstíny moc se mi líbí :) Nejvíce ze všeho

    OdpovědětVymazat
  33. Rtěnky jsou opravdu krásné, už se těším až budou v drogerii :)

    OdpovědětVymazat
  34. Hned podle prvních preview fotek se mi líbila Rock´n´roll nude...takže s ní asi začnu :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Tak odstín 54/56 musím hned vyzkoušet. Jsem spíš rtěnková, než lesková a a tydle jsou vyloženě pro mě. Nemám ráda matné/suché rtěnky, takže už se na ně těším. Třeba lesky ani rtěnky od Nyxu mi vůbec nesedí a todle mi připomíná moje oblíbené Loreal.

    OdpovědětVymazat
  36. Tak rtěnky z této kolekce potřebuju všechny! :D Protože rtěnky Kate pro Rimmel jsou prostě snad nejlepší z drogerie!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)