čtvrtek 28. července 2016

Porovnání make-upů v tyčince | levné vs. drahé

Make-upy v tyčince mě nikdy moc nebraly a zásadní změna přišla tak před rokem, kdy jsem sledovala videa Nikkie tutorials, která je velká propagátorka make-upu v tyčince od Make Up For Ever (MUFE). Zatoužila jsem po něm, ale problém byl v tom, že tato verze u nás zatím není dostupná, takže jsem čekala, až poletíme za oceán a hned si pro tyčinku běžela. K tomu se pak nabalily další dva kousky a z toho vznikl nápad na to všechny porovnat.

Úplně na úvod musím říct, že žádný z těchto produktů se nestal mojí must-have záležitostí. Zároveň jsem si potvrdila, že ani jednu z tyčinek nemůžu používat na celý obličej. Nevypadá to na mě prostě dobře, mám pocit, že make-upy (více či méně) zvýrazňují některé nedokonalosti pleti a celkově se mi osvědčilo je používat pouze na části obličeje a ne plošně. Možná je to mým mastnějším typem pleti, možná je to tím, že s touto konzistencí neumím správně pracovat a nedávám si třeba takovou práci se zapracováním. Těžko říct, co přesně mi na nich nesedí, ale ve výsledku se mi prostě asi jen nelíbí na mém obličeji :) Níže máte o každém trochu více podrobností a taky zjistíte, který z nich se stal bohužel propadákem. 



Make Up For Ever Ultra HD stick - 115 - R30

Jak jsem psala výše, impulzem pro jeho nákup byla Nikkie a jako se vším, co si sama neosahám nebo nevyzkouším, tak nemůžu kritizovat nebo chválit, tak jsem ho prostě musela vyzkoušet. S tou jeho dostupností to už není tak hrozné, protože během letošního roku by se tato verze měla objevit i v naší Sephoře, takže pokud po něm také prahnete, nenechte se odradit mojí zkušeností a samy ho vyzkoušejte a utvořte si názor. Stick samotný má jak vidíte trochu širší plochu oproti ostatním tyčinkám a pokud ho nanášíte rovnou z tyčinky, tak vám to při aplikaci ušetří trochu času. Make-up jsem zkoušela zapracovávat jak prsty, tak štětcem, ale nejlépe se osvědčil beauty blender. Kryje docela dost (střední až vyšší střední krytí) a jak jsem psala výše, vyhovuje mi jen na lokální použití. Zní to asi divně a někdo může argumentovat tím, proč ho takhle používat a proč nesáhnout třeba po korektoru, ale pokud vám na celou tvář stačí lehčí make-up a chcete trochu více zakrýt jen některé části obličeje a nechcete se prdět s korektorem, tak prostě dvakrát máznete tyčinkou a máte rychle zamaskováno. Není to asi hlavní důvod, proč by si člověk kupoval věc za více jak 40 dolarů, ale to jsem na začátku samozřejmě nemohla vědět. Když jsem make-up zkoušela nanést na celý obličej, tak se mi po několika hodinách nelíbilo, že mi make-up zvýrazňoval nedokonalosti, usazoval se v pórech a jemných linkách. I když jsem ho zkoušela různě zapracovávat, pudrovat, tak nic nepomohlo a prostě na celém obličeji se mi nelíbí. Na Nikkie vypadá vždycky skvěle, takže to neberu jako chybu tyčinky, ale spíše prostě jen mým typem pleti. Ze všech těchto make-up tyčinek je tedy rozhodně nejlepší a sedí mi nejvíce, i když to není 100% spokojenost. Je to rozhodně fajn věc na cesty nebo do kabelky a vím, že jsou lidé, kterým bude vyhovovat, ale já bych si další balení nekoupila a není to produkt, který by mě chytnul za srdce.


Clinique Chubby in the nude - 02 Abundant alabaster

Roztomilá tyčinka, která vypadá jako větší korektor nebo pastelka a má vlastně dost podobné nedostatky jako MUFE tyčinka. Stejně jako v předchozím případě mi nevyhovuje na celém obličeji a prostě se mi tak nelíbí. Opět bojuji se zvýrazněním nedokonalostí a sušších míst a opět mi vyhovuje jen na lokální použití. V mém osobním žebříčku obsadil druhé místo, protože mám pocit, že ty nedokonalosti zvýrazňuje o chlup více než MUFE tyčinka a taky má o něco horší výdrž.


NYC Get it all foundation - 001 Light

Tohle je přesně případ toho, když se necháte inspirovat k nákupu jinou blogerkou/youtuberkou a jinak byste si produktu v regálech drogerií nevšimly. Jako první jsem ho viděla u Hanky, která si ho hodně chválila a přesvědčila mě k tomu, abych si ho koupila. A bohužel pro mě je to trochu propadák a ze všech dnešních tyčinek je pro mě rozhodně nejslabší. Jestli mi předchozí dvě tyčinky mají tendence zvýrazňovat nedokonalosti, tak tahle tyčinka jsou asi nedokonalosti samotné. Mám pocit, že když si ho dám na obličej, tak jako bych ho pokryla vrstvou něčeho mastného, co vypadá nepřirozeně a o dost hůř než bez make-upu. Make-up se mi strašně sráží, cuckuje a zdůrazní suchá místa, že si přijdu, že mám suchý a ne mastný typ pleti. Nechápu, kde se u mě stala chyba, protože po internetu má spoustu skvělých recenzí a hodně lidí si ho chválí. Za mě je to ale bohužel totálně katastrofa a používat ho nadále určitě nechci, protože mi udělá spíše medvědí službu. Přesně příklad toho, jak moc je kosmetika individuální a jak člověk musí všechno zkoušet na sobě, aby zjistil, co mu vlastně vyhovuje a co ne (a holt ne vždy je svátek a zadaří se).






Já a make-upy v tyčince zatím nejsem úplně velký kámoši a něco na nich mi prostě nesedí. Možná jsou mnohem lepší společníci pro sušší pleť, kdo ví, ale já to s nimi asi neumím. MUFE i Clinique budu používat dál a i když pro mě neplní úplně plnohodnotně funkci make-upu, tak využití pro ně najdu. Pro NYC tyčinku bohužel ale využití nenacházím a i když žádný z dnešní produktů pro mě není top, tak tato verze je bohužel jasně nejslabší.

Tentokrát asi neumím říct, že by tohle byly svaté grály a bezmezně jsem je milovala, ale pokud o kterémkoliv samy uvažujete, vyzkoušejte ho nejdříve na sobě a pak se rozhodněte. Já asi zůstanu u klasických tekutých make-upů a s těmi v tyčince nebudu moc experimentovat. I takové dny jsou a ne vždycky všechno, na co člověk sáhne nebo za to utratí hodně peněz, je ve výsledku skvělé nebo vyhovující :)

Co vy a make-upy v tyčince? Máte nějaký oblíbený nebo s nimi máte stejný problém jako já? :)

*

11 komentářů:

  1. Mě make-upy v tyčince nechávají chladnou. A myslím si, že to pro mě není must-have.

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem si s tímto druhem produktu nesedla, i když mám suchou pleť.

    OdpovědětVymazat
  3. Make-upy nepoužívám,raději mám BB krémy.Ale ráda si o nich něco přečtu.

    OdpovědětVymazat
  4. Make-up většinou nepoužívám, spíš jsem propadla Bb krémům💋

    Andreablog®

    OdpovědětVymazat
  5. Na ten od NYC jsem se v drogerii dívala, ale nejsem úplně cílová skupina, kterou by tenhle typ make-upu oslovil, já radši klasické make-upy.

    OdpovědětVymazat
  6. už už jsem si koupila ten od NYC, protože jsem stejně jako Ty četla nebo slyšela spoustu kladných ohlasů. díky bohu, že jsem to neudělala - mám také mastnou pleť a zbytečně by mi ležel doma.

    OdpovědětVymazat
  7. keby som za posledný mesiac nekúpila už 3 make up-y, tak by som rozhodne niektorý z nich skúsila, však prečo nie? Ale to bude musieť asi ešte chvíľu počkať :D


    XOQueenB

    OdpovědětVymazat
  8. Tento typ vůbec nepoužívám, přijdu mi příliš mastné.

    OdpovědětVymazat
  9. Na Hanku taky koukám, ale tenhle makeup mě nechal chladnou a celkově tenhle typ makeupu, mám radši klasiku v podobě tekutého makeupu

    OdpovědětVymazat
  10. No nazdar, to nezní moc dobře :-(. Díky za ušetřených 40 USD, asi jsem to tak trochu tušila.

    OdpovědětVymazat
  11. Já chci vyzkoušet ten od NYC. Nicméně mám dost makeupů a peníze jen tak oknem nevyhazuji, takže to nechám na lepší časy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)