pondělí 4. července 2016

Oblíbené sprchové gely | léto 2016

Po oblíbených letních vůních (ZDE) je tu další letní speciál, tentokrát zaměřený na mé oblíbené sprchové gely. Je jich spousta, ale spoustu jich i vypotřebuji a neustále zkouším nějaké nové :) Různě je střídám podle nálady i počasí a u všech vám prostě musím doporučit, abyste je očichaly nebo rovnou vyzkoušely, protože si na léto neumím představit lepší (a voňavější). Jak to máte vy? :)






Naturalium s vůní melounu

Naturalium má skvělé a hlavně autentické parfemace svých produktů, které jsem si oblíbila už před nějakou dobou. Kromě opravdu šťavnaté a svěží vůně oceňuji i velké 500 ml balení, které člověk za týden nevypotřebuje. Kromě melounového miluji i mangový a malinový. Seženete je v některých drogeriích teta nebo online.



Bourjois Refresh me! 

Typická kulička, která zdobí nejen sprchové gely této značky mi evokuje mé mládí a začátky s kosmetikou. Od Bourjois jsem měla snad už všechny jejich sprchové gely a většina z nich mi voněla a přišla mi velice příjemná. Na léto mě teď nejvíce baví verze Refresh Me!, což je taková vodní vůně, ve které ucítíte v dálce i trochu květiny.


Havlíkova přírodní Apotéka Jemný mycí elixír na tělo s rakytníkem

Svěží sprchový gel může vonět i jinak, než klasicky po citrusech. Důkazem je Mycí Elixír na tělo s rakytníkem a šalvějí, který nadchne milovníky čerstvých a trochu bylinkových vůní. Rakytník pomáhá zklidňovat a hydratovat pokožku, což je nejen v létě maximálně žádoucí. Gel nadchne hlavně ty z vás, které klasické parfemace gelů z drogerií moc nemusí nebo pokud vyhledáváte šetrné a přírodní složení.



Palmolive Feel the massage

Má cenu po 15876. popisovat, proč tenhle sprcháč miluji a jsem mu věrná už asi 10 let? Nesmí mi chybět po celý rok a v létě obzvlášť, protože je super osvěžující a prostě úžasný. Jako bonus obsahuje drobounká peelingová zrníčka, což se v létě taky neztratí. 


Dermacol Aroma Ritual Rebarbora & jahody

Dermacolí řada sprcháčů mi voní tak půl na půl. Některé verze mi přijdou povedené a autentické a kromě asi nejoblíbenějšího manga mám ráda právě i tuto verzi s jahodami a rebarborou. Řada se neustále rozšiřuje a věřím, že si v ní najde každý své favority. Plusem je rozhodně i balení v tubě, protože i když je gel už skoro vypotřebovaný, tak se z balení dá dobře dostat.


Oriflame Lemon & Verbena

Dlouho jsem žádný sprcháč od Oriflamu neměla, ale tenhle poměrně nový, mě svým vzhledem zaujal okamžitě. Kdybych neviděla logo, myslela bych si, že je snad i od L´Occitane. Voní vážně svěže a citrusově a pokud se vám kombinace citrónu a verbeny líbí, tak vřele doporučuji. Chválím i pumpičkové balení, které se u sprcháčů tak často nevidí a z praktického hlediska ho mám asi nejraději.


Jaké sprchové gely používáte v létě nejraději vy? Dáváte přednost spíše sprchovým gelům nebo třeba mlékům či olejům do sprchy? :)




*

15 komentářů:

  1. Vůni jahody s rebarborou naprosto miluju, úžasně sladká vůně.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda různé svěží, citrusové :)

    OdpovědětVymazat
  3. Abych řekla pravdu, tak já sprcháče zase tolik neřeším a vždycky mám jen doma jen jeden, který aktuálně používám a poté si pořídím nějaký jiný. Momentálně mám ananasový od Sante, který ale zase tak příjemně nevoní. Možná příště vyzkouším ten Havlíka, šalvěj mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky s plameňákem! :-). Zaujal mě hodně ten Palmolive a Oriflame, už dlouho jsem od nich nic neměla a sprcháč má fakt hezký obal.

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluji ten od Dermacol :) Měla jsem ho a byla jsem s ním nadmíru spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Já na léto vyhledávám svěží vůně, momentálně používám svůj oblíbený okurkový Dove. A pak tak různě, Palmolive, Dermacol, Balea, Fa, teď jsem neodolala a nechala se zlákat i nějakými od Avonu, takže zásobu na léto mám pořádnou:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Sprcháče od Dermacolu mám ráda a nějak to neřeším. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já používám pouze sprchové gely od Dermacolu.. Všechny vůně mi velmi voní a jsme s nimi mooc spokojená :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. Na Naturalium už jsem v Tetě koukala, takže časem určitě něco zkusím, lákal mě hlavně kokos, na ten jsem ujetá :D A ten Palmolive musím taky zkusit, už jsem ho měla v košíku, ale pak mi došlo, že nemám místo v tašce, tak jsem ho musela oželet.

    OdpovědětVymazat
  10. Momentálně mám ve sprše gel koriandr & mango od YR a ta vůně je skvělá! A pak miluju mango od TBS, teď používám ve formě peelingu

    OdpovědětVymazat
  11. Naturalium chci zkusit už dlouho, ale zatím jsem se vždy ovládla, protože toho mám hodně...Ale jedno je jisté - až vše vypotřebuji, jdu do něj!
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  12. Ja milujem sprcháče yves rocher, dermacol mango a palmolive med a sensitive :))

    OdpovědětVymazat
  13. Ja nejvíce používám sprchové gely od Oriflamu, přes léto hodně osvěžující a teď momentálně tam mám také ten s verbenou a je skvělí :) A hodně mě láká sprchový olej od Biodermy :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. u tohoto článku trpím :-D jsem atopik a ne všechny voňavé úžasné sprcháče mi sedí a tak už nějakou dobu neexperimentuji se svou kůží a používám nejčastěji výrobky od biodermy, a to atoderm gel moussant, který střídám s atoderm sprchový gel, takže žádné voňavé orgie :-D

    OdpovědětVymazat
  15. V létě dávám přednost sprchovým gelům.
    Fotky se Ti moc povedly :). Zrovna teď mám 2 letní limitky od Baley v koupelně, potom konvalinkový krémový z Avonu, od Alverde takový, který voní jako tvarohový cheesecake s citronem :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)