neděle 24. července 2016

Moje sbírka korektorů & nejoblíbenější kousky

Možná jste si všimly, že v letošním roce docela dost rekapituluji a články věnuji souhrnně vždycky nějakým konkrétním produktům, které doma mám. Často si píšete o tyto typy článků a zajímají vás mé nejoblíbenější make-upy, stíny, tvářenky atd. Na všechny kategorie se postupně dostane a dneska se zaměříme na korektory, o kterých se zas tak často nemluví. Ne pro každého je to must-have produkt a myslím, že u nás stále ještě nepropukla "indiánská" mánie, kdy si různými odstíny korektorů pomalujete obličej a retušujete ho jak profík. Osobně nejsem zastáncem stylu matlání tuny korektoru na obličej a to, co vypadá dobře na videu nebo na fotce, nemusí pak v reálném životě vypadat také tak. Proto mám raději dobře krycí make-up, který odvede hlavní část práce a maskování případných nedokonalostí a po korektoru sahám hlavně na zamaskování kruhů pod očima a případné jednotlivé nedokonalosti, které se na obličeji vyskytují. Někdy mám lepší období, kdy třeba není potřeba skoro nic maskovat a jindy mám zas pocit, že natřít se Balakrylem by zabralo méně času a úsilí :) Nejsem ani velký fanda barevných korektorů a i když vím, že člověku někdy dokážou dost pomoci, zatím jsem asi nenarazila na ty správné, které bych si oblíbila nebo mi dobře fungovaly. Uvidíme, možná se to časem zlepší nebo změním názor, ale dneska uvidíte jen klasické korektory v tělové barvě a už z fotky můžete hádat, jaké mám zhruba tak nejraději :)


Všechny mé korektory, které aktuálně doma mám a pravidelně používám. Možná je to hodně, možná je to tak akorát, kdo ví, ale jestli vás zajímá, který je pro mě nejlepší ze všech, tak určitě čtěte dál.



Urban Decay Naked skin - Fair neutral (5ml) 

Mám pocit, že tento korektor je svatým grálem všech světových youtuberek i blogerek a pravidelně se objevuje v jejich make-up tutorialech. Byla jsem hodně zvědavá jaký je a měla jsem od něj docela vysoká očekávání. Bohužel ale musím říct, že můj milovaný Nars korektor nepřekonal. Není tolik krycí a jeho výdrž mě bohužel taky úplně neohromila. Vlastnostmi bych ho asi nejvíce přirovnala ke Catrice korektoru (níže) a kromě odlišného tvaru jejich houbičkových aplikátorů (a ceny), jsou to pro mě dva dosti podobné produkty. Plusem je rozhodně výběr z několika odstínů i ve světlých odstínech.

NARS Radiant Creamy Concealer - Vanilla (6ml)

Můj jednoznačně nejoblíbenější a nejmilovanější korektor ze všech. Objevila jsem ho před pár lety a od té doby jsem měla už 3 nebo 4 balení a určitě tím nekončím. Je ultra krycí a stačí ho jen pidi množství na jedno použití a díky tomu mi jedno balení vydrží vždycky poměrně dlouhou dobu. Mám druhý nejsvětlejší odstín a skvělá zpráva je, že u nás v Sephoře je už k dostání i ten nejsvětlejší, který je ale i na mě vážně dost světlý. Myslím, že nebude vhodný pro někoho, kdo má hodně suché oční okolí nebo už trochu starší pleť, protože má opravdu docela hutnější konzistenci. Někdy ho používám i na začervenání okolo nosu, ale primárně pod oči. Na tváři mi vydrží bezvadně celý den a po zapudrování nemá tendenci zalézat do jemných linek pod očima nebo se srážet. Pro mě je to velká láska, kterou zatím nic nepřekonalo.

Catrice Liquid Camouflage - 010 (5ml)

Dlouho jsem mu odolávala, protože jeho tuhá verze je podle mě naprostá katastrofa. Když už jsem si řekla, že ho chci vyzkoušet a zjistit, co je pravdy na tom, že je podle všech tak úžasný, tak nebyl nikde k sehnání. Jeho špatná dostupnost tedy i nadále trvá a kdykoliv jdu okolo stojanu Catrice, je korektor vyprodaný. To beru jako mínus a obávám se, že potencionální zájemce o jeho vyzkoušení, to může odradit. Když se ale dostanu ke korektoru jako takovému, tak musím pochválit slušné krytí a příjemnou krémovou konzistenci, která oční okolí nevysušuje a dokáže ho lehce rozjasnit. Výdrž má u mě delší než korektor Bourjois, ale zároveň ne tak dobrou jako Nars korektor. Z levnějších korektorů patří určitě mezi ty nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela a pokud se vám ho podaří ukořistit, tak ho určitě vyzkoušejte.



Clarins Instant concealer - 01 (15ml)

Pokud bych měla říct, který korektor je moje pomyslná dvojka, musím říct, že je to tento. Kombinuje velice dobré krytí s hydratací a rozjasňujícím efektem. Pokud by vám Nars korektor přišel příliš hutný, tak vyzkoušejte tento, protože věřím, že bude v pohodě třeba i pro starší pleť, která bojuje s prvními kráskami. Přijde mi skvělý na oční okolí a jinam ho vlastně ani nepoužívám. Nejsvětlejší odstín mi sedí výborně, ale oproti jiným značkám je jejich nabídka bohužel slabší a ne všem může barevně sednout. Naopak pro někoho může být výhoda, že nemá štětečkový aplikátor a můžete ho z tubičky rovnou vytlačit na ruku a až pak aplikovat a nehrozí tedy kontaminace produktu uvnitř.

Bourjois Radiance reveal - 01 (7,8ml)

Další zástupce korektorů z drogerie, který mě poměrně dost nadchnul od prvního vyzkoušení. Ze všech korektorů z drogerie mi tento přijde vážně jako jeden z nejlepších (když se bavíme o těch krémových a rozjasňujících samozřejmě). Kryje středně, ale je dost hydratační a jeho konzistence je příjemně krémová. Opět parťák hlavně pro oční okolí, které dokáže viditelně projasnit a rozzářit. Má klasický houbičkový aplikátor, který je zkosený a velice jemný a měkký. Korektor poměrně dost voní, což by někomu mohlo vadit, ale mě je to tak nějak jedno a vůni po nanesení necítím. Mínus je pro mě výdrž korektoru, protože ho pokaždé musím dostatečně zapudrovat, aby vydržel na místě a neměl tendenci mizet a i přesto mi celý den v perfektním stavu nevydrží. I tak mu to ale odpouštím, protože jeho efekt se mi moc líbí a najít v drogerii podobně kvalitní kousek není jen tak.

M.A.C Prep+Prime Highlighter - Medium plus (3,6ml)

Můj jediný korektor v peru, který má aplikátor ala Touche Eclat od YSL. Dlouho jsem žádný podobný neměla a u všech, co jsem kdy vyzkoušela, jsem měla problém se strašně jemným krytím a spíše jen takovým lehkým rozjasněním. Není to vlastně primárně korektor, který by silné krytí sliboval a ne všichni vyžadují nebo potřebují oční okolí hodně maskovat. Bude tedy vyhovovat spíše těm z vás, které chtějí oční okolí hlavně opticky projasnit a barevně jemně sjednotit. Sahám po něm ve dnech, kdy moje kruhy pod očima nehrají různými odstíny modré a fialové (haha) a nechci vyšší krytí. Pero neobsahuje žádné třpytky nebo shimmer, takže je jeho název možná maličko zavádějící a nepředstavujte si pod ním klasický lesklý rozjasňovač. Projasnit s ním můžete i jiné části obličeje než jen oční okolí, ale neočekávejte od něj vysoké krytí nebo celodenní výdrž.


M.A.C Studio Finish concealer s SPF 35 - NW20

Můj jediný tuhý korektor, který mám. Někdy si říkám, že je bezedný, protože i po několika letech je ho v balení ještě velké množství. Na jeho úplné dno jsem se stále nedostala (má 7g), ale po těch letech, co ho používám, můžu svědomitě říct, že pro mě je to zatím nejlepší tuhý korektor, jaký jsem kdy vyzkoušela. Používám ho výhradně na maskování nedokonalostí a pupínků, protože má hutnější konzistenci a nehodí se např. na kruhy pod očima. Má velkou krycí schopnost, dobře drží (po zapudrování samozřejmě) a vzhledem k tomu, že je bezedný, ho považuji za dobrou investici. Plus má SPF faktor, což není u korektorů úplně běžné a samozřejmé.





Můj nejoblíbenější korektor je tedy patrný a i když z různých recenzí vidím, že ne všichni ho mají rádi a někomu jeho konzistence vadí, tak pro mě je to prostě jednička. Korektory střídám podle roční doby (počasí, stupeň opálení atd.) nebo příležitosti. Když nepotřebuji silné krytí nebo celodenní výdrž, tak jen pro můj lepší pocit sáhnu po méně krycím korektoru a stačí mi to.

Když bych měla definovat korektory, které mi nevyhovují, tak jsou to určitě příliš tekuté verze s malou pigmentací, které nic nezakryjí a ještě se srážejí ve vráskách nebo zalézají do pórů. Na svém pomyslném wishlistu mám ještě několik kousků, které bych chtěla vyzkoušet, ale nechci se pouštět do dalších, než nevypotřebuji některý z těchto výše :) 

Moc by mě zajímalo, jaký korektor/y máte nejraději vy a jestli praktikujete velké maskovací manévry nebo třeba ani korektor nepotřebujete? Jestli ne, tak vám upřímně gratuluji a možná i tajně závidím :)


23 komentářů:

  1. Super článok =), ja som plánovala vyskúšať ten Catrice pretože aj tuhá verzia mi vyhovuje, ale !!!! Tá 010 mi príde doružova a ešte mi na ruke tmavne, neviem či to len mne =/ (keď som skúšala tester). Inak používam ešte Maybelline fit me ale to tiež nie je to pravé orechové. Chcela by som nejaký fakt dobrý korektor na rozjasnenie pod oči, asi vyskúšam ten Bourjois (láka ma moc). =)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysi jsem si sla pro korektor nars, ale presvedcili me, at vezmu helenu rubinstein prodigy, ze je i s peci. Od te doby ho beru porad:).

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám nejraději od Maybelline Instant Age Rewind. Akorát je škoda, že se nedá sehnat u nás.
    Chtěla bych vyzkoušet ten od Catrice. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Korektor zrovna řeším, konkrétně na kruhy pod očima, který jsou u mě příšerný. Za ten NARS se mi úplně nechce utrácet, i když věřím, že je boží... Zkusím se podívat po Catrice a budu doufat ve štěstí, možná i Burjoius zkusím. A když všechno selže, zakousnu se a vyprázdním peněženku a budu doufat, že ten NARS vážně vydrží dlouho :) Lidi si ho akt hodně chválí, tak na tom asi něco bude.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám korektor od catrice a vyhovuje mi. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct, že jsem si koupila v DM Bourjois Radiance Reveal, akorát v tmavším odstínu a jsem úplně ohromená. Po pár dnech ho ještě nechci pasovat na "nejlepší korektor na světě", ale je velmi výjimečný. Připadá mi jako hybrid něco mezi Clarins Instant Concealer a UD NS, což jsou pro mne korektory no.1. NARS pro mne bohužel nemá odstín a to věčné míchání dvou odstínů je docela otrava, i když nepopírám, že NARS kryje opravdu skvěle.

    OdpovědětVymazat
  7. Korektor od Catrice nemůžu používat kvůli velice silné parfemaci, která mi vadí. Oblíbila jsem si ale korektor od Avonu Ideal Flawless, který je až překvapivě kvalitní. http://slecnajahodova.blogspot.cz/2016/06/matujici-korektor-ideal-flawless-od.html

    OdpovědětVymazat
  8. poriadna zbierka :) ja vyberám z tých lacnejších, takže Catrice by som vyskúšala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  9. Pro mně je zatím absolutní jedničkou korektor od Catrice, od doby, co jsem si ho zamilovala, tak ty ostatní šly stranou. Jen ta (ne) dostupnost.. momonetálně se snažím zásobit dalším balením do zásoby, ale opět vyprodáno. Jinak chci určitě vyzkoušet i korektor od NARSU.

    OdpovědětVymazat
  10. Mě stačí teda make up, ale ségra používá korektor od Catrice :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já používám double wear korektor od EL a jiný budu hledat zase až dopotřebuji (nikdy nekoupím stejnou věc 2x a nikdy nekoupím novou kosmetiku, dokud nevypotřebuji starou :-D Já jsem Mr. Monk kosmetického světa...

    OdpovědětVymazat
  12. Já ten NARS vždycky chtěla zkusit, ale bohužel se mi po všech nars produktech dělají pupínky a viditelně se mi vždycky zhorší plet, tak asi odolám. Láká mě spíše UD a Clarins :). Momentálně používám tuhý korektor od 100% Pure, který je super, ale v balení je ho dost málo a už během měsíce jsem se prodřela na dno.

    OdpovědětVymazat
  13. rendy nejradši bych si koupila všechny. dlouho ale už toužím po naked skin a clarins, ale podle tvého doporučení popisu se zdají, že budou odstínově i texturou mojí pleti vyhovovat. korektor od bourjois jsem si už přímo šla do drogerie koupit, ale na ruce se mi zdál hodně vysušující a celkem hutný, nakonec jsem tedy odešla bez něj. hodí se i na suchou pleť?

    OdpovědětVymazat
  14. Mám hodně ráda ten Catrice, naštěstí v Oáze je skoro vždycky k dostání... Zaujal mě ale ten Clarins, ten zajdu omrknout, když už je konečně Clarins stojan i v Palladku!

    OdpovědětVymazat
  15. Momentálně používám nejvíce korektor od Catrice, který hezky kryje a do vrásek zalézá minimálně. Předtím jsem nejvíce používala NARS v odstínu Vanilla, musím pod něj použít hodně hydratační krém a pak je výsledný efekt super. Jen v poslední době je mé oční okolí ještě sušší než normálně a NARS je na mě už dost vysušující. Takže mám zálusk na ten od Clarins. Snad sedne odstínově.

    OdpovědětVymazat
  16. Ja se chystam na ten nars, do ted jsem korektory na ocni okoli nepouzivala,ale uz mam pocit,ze pomalu nastava cas...

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám strašně ráda korektor od Catrice :) Ale je pravda, že není skoro k sehnání takže asi hledat jiný..
    terezblogger.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Pro mě top od Heleny Rubistain, ale ta cena :) zatím mi moc vyhovuje ten od Boujoirs,

    OdpovědětVymazat
  19. Pro mě jsou top NARS Radiant Creamy Concealer a Catrice liquid :) ale rozhodně hodlám vyzkoušet ten nový korektor od Bourjois, zatím jsem na něj četla samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám ráda Catrice liquid Camouflage...od té doby co ho mám, jiný nekupuji.

    OdpovědětVymazat
  21. Nars i Urban Decay jsem vyzkoušela byly oba skvělé. Číhám na ten Catrice a ne a ne ho sehnat. I teď, když jsem byla v Budapešti, tak ho měli vyprodaný :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)