čtvrtek 21. července 2016

Moje oblíbené bronzery | Too Faced, Make Up For Ever, M.A.C

Bronzery nejsou zrovna typ produktu, kterých bych měla v šuplíku desítky. Nejsou pro mě taková ta sběratelská úchylka, ale letos jsem se s nimi vážně rozšoupla. A protože bronzery k létu patří stejně jako třeba opalovací krémy, chtěla jsem vám ukázat své aktuálně oblíbené. Všechny mají rozhodně společné to, že vypadají přirozeně a nevypadáte s nimi jako pomeranč ani zmalovaná Marfuška. Nemám ráda příliš moc pigmentované produkty na obličej a necítím se ani po letech na silné a viditelné nánosy tvářenek nebo pudrů obecně a fandím spíše přirozenosti. Všeho moc škodí (i konturování nebo opáleného vzhledu) a jestli fandíte spíše líčení ve stylu sester Kardashianových, tak vás to dneska asi moc bavit nebude :)

Moje tipy a postřehy berte jako názor laika, který za sebou nemá desítky vyzkoušených značek bronzerů a nikdy mít asi nebude. Ale jestli jste na tom podobně jako já a teprve do tajů bronzerů nebo konturování pomalu zabředáváte, tak by se vám dnešní tipy mohly líbit :)



M.A.C All the right angles contour palette (medium)

Paletka v sobě ukrývá kromě dua konturovacích pudrů ještě i krémový rozjasňovač (Cream colour base Hush), který je šikovně schovaný a nepráší se na něj, což tedy dost oceňuji. Balení je kvalitní a bytelné, takže se "šuplíček" nevysouvá a dobře drží na místě. Ač na krémové rozjasňovače moc nejsem, tak tenhle jsem si vážně oblíbila, protože je trochu hutnější a ne takový ten rozblemcaný krémový, kterým snadno proboříte prst až na dno. Díky tomu i slušně drží a má velice přirozený teplejší champagne odstín. Můžete ho použít třeba i jako podklad pod oční stíny. Konturovací duo mám kupodivu v odstínu medium, ale je na mě úplně akorát a light verze je opravdu neuvěřitelně světlá a doslova pro Sněhurky. Celkově je výběr ze 4 verzí, takže si myslím, že je to ok. Světlý odstín není úplně matný a má lehoulinký odlesk, což se mi líbí, protože úplně matný bych asi nepoužívala. Tmavší odstín je matný a vhodný na konturování a plus má studený nádech, což mi vyhovuje. Výdrž bych přirovnala k bronzeru TF (níže) a opět oceňuji jemnou pigmentaci, která se dá postupně vrstvit, žádné flekatění a přirozený efekt na tváři. Za mě je tohle skvělý multifunkční produkt nejen na cesty, ale třeba i do kabelky a k dokonalosti v něm chybí už jen tvářenka :) 






Dole: M.A.C paletka - nahoře je krémový rozjasňovač a pod ním konturovací duo


Make up For Ever PRO bronze fusion - 11g

O tomto bronzeru jsem četla neuvěřitelně dobré recenze a už když jsem ho poprvé vyzkoušela v Sephoře, tak jsem věděla, že ho chci. Jak jsem psala výše, nemám ráda příliš pigmentované produkty na tvář, protože mě děsí, že po jednom tahu štětcem skončím jako klaun. Mám raději produkty, u kterých můžu intenzitu postupně zvyšovat a proto mi i tento bronzer vyhovuje. Jeho efekt je hodně jemný a decentní, takže pokud někde vyhledává fakt výraznější efekt, tak tohle pro vás nebude. Bronzer je voděodolný, jako většina produktů MUFE, a drží vážně výborně i teď v těch vedrech. Jde vždycky skvěle rozetřít, nedělá na obličeji šmouhy a jak jsem už zmiňovala, tak vypadá hodně přirozeně. Myslím, že ani začátečník se ho nemusí bát a MUFE slibuje, že je mistake-proof a na tváři vám neudělá pudrový nános. Ze začátku jsem akorát chvíli hledala vhodný štětec na jeho nanášení, protože bronzer má trochu netradiční zapečenou gelovou texturu, takže skoro nepráší, ale příliš jemným štětcem mi jeho nanášení nevyhovuje. K dostání je v 6 odstínech, kdy polovina je úplně matná a polovina má jemný shimmer (což je i případ tohoto). Suma sumárum skvěle drží, vypadá neuvěřitelně přirozeně, je vhodný i pro začátečníky a asi se vám nikdy nepodaří ho vypotřebovat, takže prostě palec nahoru :)





Too Faced Milk chocolate soleil (light/medium matte bronzer) - 10g

Čím se tento kousek rozhodně značně liší od ostatních, je jeho čokoládová vůně. Hned jak balení otevřete, zavane jemná čoko vůně, která člověku hned zvedne náladu a má chuť se do něj zakousnout. Za to má u mě takové malé bezvýznamné plus :) Druhé plus je rozhodně za světlý matný odstín, který na mě také vypadá velice přirozeně a sedne i hodně světlému typu pleti. Na léto bych asi snesla i o chlup tmavší, ale nebála bych se, že bych pro něj nenašla využití po zbytek roku. Opět jde postupně vrstvit, člověku neudělá na tváři fleky a vypadá velice přirozeně. Výdrž u mě není tak bezvadná jako u MUFE a úplně celý den mi na obličeji nedá, ale 8-10 hodin zvládne v pohodě a pak to chce menší refresh. Maličko práší, protože je hodně jemně namletý, ale není to nic zásadního. Velký dík patří Lou, která mi ho dala jako dárek a splnila mi tak jedno z mnoha mých kosmetických přání :)




Swatche světlejších odstínů se moc nepovedly nebo spíše záleží, jak máte nastavený monitor, protože na jednom to vidím v pohodě a barva bronzeru je vidět a na druhém se zdá hrozně málo viditelná. Tak jen aby vás to nemátlo a raději jsem swatch označila, aby byl lépe viditelný :) 



Nejsem rozhodně bronzerový expert a všechny své kousky, co doma mám, bych spočítala na prstech jedné ruky (ano, možná je to šokující na beauty blogerku). I tak mám pocit, že je to zásoba na celý život a další kousky výhledově asi nemá cenu nakupovat :) Pořád se mám co učit a pilovat techniku, ale používání kosmetiky je i o zkoušení a experimentech a letos můžu říct, že je pro mě trochu doba bronzová. Všechny tři co vidíte výše, mi vyhovují a nemám prakticky co bych jim vytkla. Jestli jste také ve fázi, kdy hledáte nějaký nový nebo vyhovující, tak určitě některý (nebo klidně všechny) omrkněte a samy vyzkoušejte :)

Jaký je váš nejoblíbenější bronzer/y? Jaké za sebe můžete doporučit a kolik bronzerů doma vůbec máte? :)


*

26 komentářů:

  1. Měla jsem doma jeden,ale darovala jsem ho dceři.Neumím s bronzerem pracovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Bronzery jdou mimo mě, asi stejně jako tvářenky a rozjasňovače... I když já jsem občas ráda, že zvládnu řasenku, make-up, stíny a linku (ta přibyla v letošním roce). :D
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. No tak ja zatiaľ bronzer nepoužívam vôbec, no nevylučujem, že sa po ňom v budúcnosti poobzerám ;)

    OdpovědětVymazat
  4. doma mam akorat mac bronzing powder a myslím, že mi vystačí. každopádně ta mac paletka je lákavá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ak sa nepocita konturovaci kit co mam doma, tak bronzer ani nemam.. ale laka ma, len neviem ci by som ho vyuzila.. Ked tak, urcite by to bol jeden z tychto troch :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  6. já zatím bronzer nemám ani jeden, ale už jsem si říkala, že bych jej mohla začít nějaký používat

    OdpovědětVymazat
  7. V šuplíku mám jen dva bronzery, narozdíl třeba od tvářenek:-D Moc s nimi neumím pracovat, ale rozhodně bych na tom ráda zapracovala, pak možná rozšířím sbírku, teď ji nemá smysl rozšiřovat, když je nevyužívám.

    OdpovědětVymazat
  8. Já mam teď jednu velkou lásku a to bronzer od clarins.Letní limitka
    Nedám bez něj ani ránu a zastoupí oční stíny,bronzer,pudr i tvářenku
    Je dokonalý :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě láká ten od MUFE. Nebo bronzer Artdceco je prý též dobrý. :)

    OdpovědětVymazat
  10. S bronzerem neumím moc pracovat, měla jsem jeden od N.Y.C. ale moc mi to s ním nešlo. Škoda. l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Bronzery jdou nějak úplně mimo mě, mám jeden třpytivý a jeden matný konturovací a téměř je nepoužívám.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Mám jeden z Marionnaud, ale nějak ho nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já bronzery nepouzívám, neumím s ním pracovat :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  14. Bronzer mám pouze jeden a myslím , že si s ním na hodně dlouho vystačím, je od MRL , stál mě asi 100Kč a jsem spokojená, na mně nijak neflekatí ,nevydrží sice celý den , ale to mi zas až tolik nevadí, přemýšlela jsem i o nějaké krémové verzi , ale zatím jsem se "nedokopala" . Bojím se , že mi bude po pleti cestovat.

    OdpovědětVymazat
  15. Hmm ten od mufe me laka cimdal vice..a od toofaced mam tento v miniaturce a je naprosto bozi! U me se hold zadny bronzer neztrati :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mám asi tak 6-7 bronzerov, no takmer všetky pomerne v teplom odtieni, takže musím doplnit zásobu o niečo neutrálnejšie a chladnejšie.

    OdpovědětVymazat
  17. Hezky clanek:-) Bronzery mam dva, prvni byl Desert od The Balm (uz je ve stredu vydreny) a druhy muj vytouzeny nedavno zakoupeny coko bronzer od Too faced, ve stejnem odstinu, co mas ty:-) A z nej jsem unesena. Jeste me laka ten od Mufe:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Můj top bronzer poslední dobou se stal Too Face Milk chocolate soleil.

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám bronzery jen dva a oba jsou od theBalm. Moc mi vyhovují, a zatím i neplánuju kupovat nové. Já je sice používám každý den, ale určitě jich nepotřebuju desítky :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já zatím používám pouze od Makeup Revolution a bronzové perličky od Avonu.. Časem si ale plánuji pořídit dražší a kvalitnější bronzer :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  21. Ja mam bronzer od Guerlain ... Ale nie som vobec spokojna. Je tak zapeceny, ze az hroza ;-) ... Skusim si kupit tie co mas ty ... Dik za radu Sylvia

    OdpovědětVymazat
  22. Bronzerů taky moc nemám, dlouho jsem se chystala na Milk chocolate ale když vidím jak je u tebe světlý tak asi půjdu radši do MUFE

    OdpovědětVymazat
  23. Já Bronzer používám celoročně, mám ráda trošku zdravě vypadajícího opálení. Mám doma z loňska bronzer od Alverde a jinak je moje stálice značky Sephora. Než nějaký vyčerpám, tak mi to trvá strašně dlouho, takže než si nějaký koupím, tak to bude fakt za dlouho. Oba dva skvěle drží, takže si nemůžu stěžovat.

    OdpovědětVymazat
  24. to je nádhera. mě by nalákalo vždy i jen ten design produktu :)

    OdpovědětVymazat
  25. Bronzery jsem začala používat teprve nedávno a zatím si vystačím se Sunny Bunny z paletky od Too Faced a bronzerem pro blondýnky od Physicians Formula :) ale ten od MACu se mi docela líbí, možná ho vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  26. Jaký máš odstín bronzeru od makeupforever? Děkuji

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)