pondělí 25. července 2016

M.A.C Brows Are It - nová kolekce produktů na obočí

M.A.C mě před nějakým časem pozval do své prodejny, abych omrkla a vyzkoušela jejich inovovanou řadu produktů na obočí Brows Are It!, která se rozrostla o nové produkty, nové textury a nespočet odstínů. Všechno jsem pro vás zdokumentovala a nafotila a můžete se podívat, jaké produkty jsem vyzkoušela na vlastní kůži (nebo spíš obočí) a co všechno nová řada obsahuje :)




Celá nabídka produktů na úpravu obočí. Vybere si každý, ať už shání něco na rychlou úpravu, fixaci nebo precizní dokreslení obočí.


Jaké produkty v kolekci najdete?

Penultimate Brow maker je tekutá linka na obočí v tužce s přirozenou polotransparentní strukturou, která imituje přirozený vzhled vlasu. Přesné aplikace docílíte díky jejímu špičatému aplikátoru.

Tužka na obočí Veluxe brow liner má vysoce pigmentované složení se saténovým efektem a pudrovou texturou. Velice dobře odolává vlhkosti a potu a je tedy ideální i do teplého a vlhkého podnebí.



Brow duo jsou novinkou a vznikly na častou žádost zákaznic, které kupovaly klasické oční stíny, kterými obočí dokreslovaly.


Fluidline brow gelcreme je voděodolný a vysoce pigmentovaný gel na obočí se středním až plným krytím. Nově je v nabídce ve více odstínech.




Úplnou novinkou je silná tužka Big brow pencil, kterou trochu netradičně aplikujete proti směru růstu obočí a poté obočí pročešete po jeho směru. Tato tužka je vhodnější na husté a rozčepýřené obočí, které je teď velice módní a trendy.



Eye Brows tužky na obočí mají krémové složení a jsou ideální pro precizní vytvarování a imitaci chloupků. Odstíny jsou navržené tak, aby co nejvěrněji kopírovaly přirozenou barvu vlasů. Verze s bílým proužkem na konci je Brow Finisher, což je vosk v tužce pro maximální fixaci obočí.



Brow set je ideální na lehkou a rychlou úpravu obočí. Nově můžete vybírat ze 4 klasických odstínů, jednoho transparentního a ze 6 odstínů s voděodolnou texturou. Gel můžete použít samostatně pro zafixování nebo společně s tužkou.




Kromě produktů seženete samozřejmě i vhodné náčiní v podobě štětečků a kartáčků.


Nechala jsem si doporučit vhodný produkt pro moje obočí a po tom, co jsem make-up artistce popsala, jak si obočí ráda upravuji, mi vybrala Fluidline brow gelcreme v odstínu Deep dark brunette. K nanesení použila trochu netradiční kartáček Linear 1, kterým se dají nanášet např. i oční linky. Tyto kartáčky jsou teď obecně hodně populární a nejčastěji můžete vidět oválné verze k nanášení make-upu.



A hotový výsledek. Jak vidíte, pod ofinou je mé obočí často skryté, takže je jeho zvýraznění prostě nutnost a aby bylo dobře viditelné, používám i tmavší odstíny produktů na obočí. Obočí potřebuji maličko dokreslit, protože mi v některých částech bohužel špatně a málo roste (a není to přílišným vytrháváním) a mám ráda produkty, které se během dne neotřou, je s nimi snadná manipulace a obočí dokáží přirozeně zvýraznit.



Krásné obočí a krásná paletka na jednom místě :)


Když jsem měla obočí hotové a dozvěděla jsem se všechno o produktech, trochu jsem se porozhlédla po prodejně. Zaujaly mě voděodolné Pro longwear colour sticky, které se nabízejí ve spoustě barevných variant.



Nad kartáčkem Oval 6 na nanášení make-upu už přemýšlím dlouhou dobu. U M.A.C jsem ho viděla vlastně úplně poprvé a od té doby se jeho používání už docela hojně rozšířilo. Kartáček je neuvěřitelně hustý a jemný a prý je s ním nanášení make-upu snadné a výsledný efekt stojí za to!


Kromě výše zmiňovaného gelu na obočí jsem si odnesla na vyzkoušení ještě Pro longwear waterproof brow set, o kterém se už brzy dozvíte více z jednoho chystaného článku :)

Zajímalo by mě, který z produktů vás zaujal nejvíce nebo jakým typem produktu své obočí nejčastěji upravujete vy? Máte raději produkty pro rychlou a snadnou úpravu nebo patříte mezi ty, co vyznávají precizně upravené a geometricky přesné obočí? :)

*

11 komentářů:

  1. Já doplnuju obočí klasickým stínem už spoustu let a zatím mi to pořád vyhovuje. Přijde mi, že to vypadá nejpřirozeněji, a tak většinou proudkty na obočí ignoruju.

    OdpovědětVymazat
  2. tyhle zvláštní kartáčky bych ráda jednou vyzkoušela. ty americký holky nalákají na všechno:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala bych si:-) Já teď používám jen tužku a gel, ale zrovna sháním nějaký setík.

    OdpovědětVymazat
  4. Asi budu muset zajít do M.A.C.u :o) Já pořád hledám tu nej úpravu obočí pro sebe. Bohužel jsem v pubertě své obočí hodně protrhala (své jsem měla husté - jak bych za něj teď byla ráda). Ideální je pro mě rychlá úprava, zatím vede tužka od Catrice a přes ní Gimme Brow od Benefitu. Gel jsem zatím žádný nezkoušela, ale ráda bych ho testnula.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to na velmi povedené produkty.:)
    Já používám stín, tužku a vosk.:)

    OdpovědětVymazat
  6. mám ráda rasenky na obočí. máš krásné obočí

    OdpovědětVymazat
  7. Produkty vypadají velice zajímavě!:) Obočí upravuji různě, nejčastěji však asi řasenkou na obočí :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna u přípravků na obočí si vystačím poměrně s málem. Troufám si říci, že mám hezky tvarované obočí, kterému stačí opravdu jen drobné kosmetické úpravy :) takže mi stačí tužka od Catrice a Gimme Brow od Benefitu :) Příliš vykreslené a precizní obočí se mi ani nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  9. Já si nemůžu pomoci, ale nějak se mi většinou nelíbí dokreslené obočí... :D Takže já si ho vytrhám, aby trochu nějak vypadalo. A to je všechno a jsem spokojená.. :D
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Trochu mě vyděsily ty jejich promofotky, ty slečny tam mají obočí až přehnané...a já se pak divím že potkávám mladé slečny s takovým obočím...aachjo

    OdpovědětVymazat
  11. Používám jen řasenku na obočí.Dokreslené obočí se mi upřímně moc nelíbí,mám raději přirozené.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)