pondělí 18. července 2016

Lifestylové okénko: Zoella, nákupy, COS, slevy

V posledních několika týdnech jsem stihla přebrat skříně i botník, spoustu věcí vyházet nebo rozdat a pak si vesele nakoupit nějaké nové :) Ty výprodeje jsou někdy jako mor, nezdá se vám? Nevim, kde se ve mě vzala to potřeba spoustu věcí vyměnit nebo změnit, ale někdy se holt člověk probudí a říká si, že prostě nic zajímavého nemá a skřín je prakticky prázdná. Teda doufám, že to tak nemám jenom já :) Tomu odpovídají i mé nekosmetické nákupy za poslední dobu a to mám pocit, že jsem na spoustu věcí ještě zapomněla a ani je nevyfotila :)


Opět jsem zatoužila po nějaké nové knížce a protože moji oblíbení autoři zatím žádné nové nevydali, musela jsem vyzkoušet někoho nového. Jsem zvědavá, jak moc napínavý Plavec bude :)



Začalo to v Reservedu, kde jsem si koupila tyhle sandálky a náhrdelník a pokračovalo to v COSu, kam jsem se poprvé od otvíračky dostala (no jo, trochu mi to trvalo).


V Mangu se mi strašně líbil tento šátek a v C&A zase náhrdelník


I v H&M home mají výprodeje a zlevnili některé věci, které jsem si chtěla koupit, ale původní cenu bych za ně nikdy nedala. Třeba tento ozdobný list Monstery, který je teď tak populární a jeho vzor se objevuje všude možně.



V COS jsem se zaměřila na doplňky, které jsem okukovala už ve francouzské pobočce a nebudu vám lhát, bez 50% slevy bych si je taky nejspíš nekoupila, protože by mi přišly zbytečně drahé. Ale mám z nich opravdu velkou radost a jsem ráda, že jsem sehnala něco hodně jednoduchého a minimalistického na krk.


Keramické kaktusy jsou z KARE



Potěšilo mě i překvapení od Minervy, což jsou kvalitní řecké olivové oleje. Nikdy jsem nezkoušela olivový olej používat při pečení, ale vzhledem k tomu, že ten cupcake byl fakt moc dobrý, asi to někdy vyzkouším :)


Na Feelunique jsem si udělala radost novými taštičkami od Zoelly


Obrázek s plameňákem Tiger a taštička Zoella beauty


A protože taštiček není nikdy dost a mám pro ně ohromnou slabost, při nákupu v H&M jsem do košíku přihodila ještě tuto malou :)


Po sto letech jsem se byla podívat v Promodu a ve slevách tam ukořistila tento náhrdelník. A Tigeru tyto metalické bublinkové obálky :)


Ráda se kochám i kvetoucí levandulí, kterou zbožňuji


S kamarádkou jsme se vydaly i do mého oblíbeného zahradnictví Chládek, kde jsme hledaly nějaké dekorace na její svatbu.


Domů jsem si pořídila i tuto sympatickou fialovou květinu, o které bohužel netuším, jak se odborně jmenuje :)


Vždycky tam obdivuji i jejich sortiment umělých květin, které vypadají vážně dost realisticky a z dálky bych si myslela, že jsou vážně živé.


Pořád ujíždím na smoothies a po každé návštěvě babiččiny zahrady mixuju ovoce jak divá :)


Detail náhrdelníku z Reservedu


Objevila jsem jeden no name obchod s obuví, který sice vypadá jako hrabák, ale dají se v něm najít zajímavé boty za pár korun. A až mě nové disko-trisko boty omrzí, tak je s klidem vyhodím a nebude mi to líto.


Minulý týden jsem byla pracovně v Brně a konečně jsem se mohla podívat do Skogu :) Vážně moc pěkné místo a doufám, že budu mít ještě někdy příležitost se tam podívat.






Co jste si v poslední době pořídily vy? Zaujalo vás něco ve výprodejích nebo je zatím úspěšně míjíte? :)

33 komentářů:

  1. ty botky z reservedu vypadají dobře, mě výprodeje momentálně nějak míjí, užívám volna doma a nemám čas a ani náladu se vypravit do velkého města na nákupy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty sandálky jsou nádherný. Mě se teď jedny rozbily, ale v F&F jsem sehnala nové, tak snad v nich vydržím chodit. Bohužel ve spoustě bot nevydržím delší dobu, po nějaké době mám křeče :-/
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Sandálky z Reserved jsou krásný, ale musí z nich bolet noha jak mají tenoučkou podrážku, ne? Ale asi se po nich taky kouknu, musím se vydat na nákupy, šatník zeje prázdnotou :) Je to jak říkáš, taky to jednou za čas obměním, ale teď je to spíš tím,že z kalhot přecházím na sukně a vůbec jsem tak nějak víc za dámu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som si kupila zopsr triciek v H&M ... Take jednoduche basic 👍🏻 ... Ale zatial ma u nas nic v zlavach nezaujalo 🤔 No a tie tasticky od Zoella su proste 🔝🔝🔝 musim si nejaku objednat. Dakujem za super clanok sylvinka@ymail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ten náhrdelník a sandálky jsou krásný. Já teď nakoupila převážně oblečení, hlavně H&M mě překvapilo jaké má nízké ceny. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taštičky od Zoelly sú strašne zlaté ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Derpette: nohy mě z nich nebolí vůbec :) Měla jsem je i na svatbě, kde jsem je měla celý den na noze a ani jsem o nich nevěděla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký úlovky.Bohužel já jsem si nic nepořídila,protože mi odešla pračka.Ale vlastně,tak jsem si pořídila tu pračku. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné nákupy:-) Výprodejům zatím odolávám, spíš si užívám léta jinak než couráním po obchodech, ale dnes se chystám mrknout do Kiku a Pepca, tak třeba něco hezkého ulovím:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Momentálně se stěhujeme, takže není moc času, navíc nakupování s malým dítětem je šílené, jen vběhnu do obchodu, vezmu si co potřebuju a zase utíkám pryč:-) Ale e-shopy to jistí:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Teda ty disco boty sou boží!!! A mají snad i tvarovanou podrážku... Tak ty jsou skvělé! Kdy byl noname obchudek? :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ani: jojo, na to, jak málo stály, jsou docela dobře udělané :) Byl to obchod v Bílé Labuti, úplně vzadu naproti Teta drogerie :)

    OdpovědětVymazat
  13. Samá krása. Snažím se šetřit na výlety a dovolenou ,ale stejně jsem včera utrácela v camieu a reserved.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné nákupy, nejvíc se mi líbí ten náhrdelník z Promodu. Zaujaly mě hlavně ty umělé pivoňky, co vůbec nevypadají uměle! (Pivoňky mám ráda, přestože růžovou barvu vůbec nemusím). Jsou nádherné, jednou se už vážně k Chládkovi musím zajít podívat! Jinak já zatím neutrácím, to přijde, až se vrátím po dovolené do práce do Prahy. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Levanduli také miluji a rozhodla jsem se z ní udělat na chalupě domácí limonádu, ač to zní hodně zvláštně a určitě mi nikdo nebude věřit, ta limonáda byla výborná a těším se na pátek, až udělám další :-) Do kosmetiky to moc nepatří,ale viděla jsem fotku a neodolala jsem se pochlubit a doporučit :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty sandálky z Reserved jsou úžasné! Já jak nemám školu, tak se mi ani do města na nákupy moc nechce, radši si užívám ten klid a pohodu co u nás je :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty tyrkysové botky se mi líbí, ale raději si boty kupuji v nějaké obuvi, než v obchodě s oblečením. Ty boty jsou prostě nekvalitní a ortoped by zaplakal. Jinak ty kytky opravdu živě nevypadají, pro někoho, kdo kytky moc nemusí a nezná je, tak mu to přijde, ale běžný člověk to vidí na první pohled... :D :D Já si teď v létě pořídila ve výprodejích spíše doplňky. Přijde mi, že co se týče oblečení se to pořád točí dokola a vytahují se x let staré kousky a lidi to kupují jak diví, jakože je to novinka a děsný hit, přitom jsou to staré kolekce :D

    OdpovědětVymazat
  18. veľmi pekne si to nafotila, ulovila si v obchodoch krásne veci :)

    výpredaje sú fajn, nakupujem tiež, no v poslednom čase sa mi darí aj celkom s rozvahou. často som si zvykla kúpiť veci len pre dobrú cenu a potom som ich radšej po nejakej dobe vyhodila, aby mi náhodou nenapadlo si to obliecť :D ale doplnky a serepetičky z Tigra, to môžem! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Výpredaje v obchodoch som zatiaľ ešte neabsolvovala, ale tie online už áno :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já v poslední době utrácela za knihy :) Koupila jsem si 3 a pak jsem ještě 2 vyhrála, takže spokojenost. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Úžasný článek, tato rubrika mne hrozně moc baví, měla bys zvýšit frekvenci :o))). Btw. úžasné úlovky!

    OdpovědětVymazat
  22. Já dávám olivový olej i do těsta na bábovku,nebo na bublaninu a je to fakt výborné.

    OdpovědětVymazat
  23. nad tou knihou uz rozmyslam dlhsie mohla by si dat aspon mini review potom ci sa ti pacila
    a zoella tasticka aj ja chcem :)
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem taky hrozný milovník všech možných taštiček, mám jich doma snad milion :D a SKOG je jeden z mých úplně nejoblíbenějších podniků v Brně :)

    OdpovědětVymazat
  25. Až jsem z toho dostala chuť na nákupy :D

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Rendy,
    Plavec se mi moc libil,tak jsem zvedava co na nej reknes ;-) hrozne se mi libi nahrdelnik z reserved ale nejvice ten cerny z Cos :-) muzu se zeptat kolik stal po sleve? Ja si naposledy koupila 3 boty,vonavku,a v HM home ve slevach kosicek na bylinky :-)
    Mej se krasne Bara

    OdpovědětVymazat
  27. Také jsem si v COS dělala radost! <3

    OdpovědětVymazat
  28. Já si ve slevách zatím udělala jen jednu radost, zato ale teda pořádnou! Mám na cestě svou úplně první Furlu :-) jinak určitě se už musím zajet podívat k Chládkovi, vždycky obdivuju když někdo odtamtud přidává fotky jak je to tam úžasný

    OdpovědětVymazat
  29. Ty taštičky od Zoelly jsou prostě nejlepší! A kdyby ty v H&M nebyly tak drahé, už jich mam doma taky kopec :D Jelikož bydlím kousek od Brna a když je škola, tak rovnou v Brně, do skogu chodím taky moc ráda, je to tam krásné a mají tam úžasné zákusky, domácí limonády i lahodnou kávu ♥ Není ta na fotce náhodou ibišková? Moje nejoblíbenější limonáda :D Já se snažím teď moc nenakupovat, šetřím do Anglie kam pojedeme brzo :) Ale udělala jsem si radost barevnými linkami od Miss sporty ;)

    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  30. Výprodeje jsem měla vždycky ráda , ale letos bych řekla úspěšně odolávám a užívám si krásné léto a smoothies také miluji

    OdpovědětVymazat
  31. barbora v: jestli si to dobře pamatuju, tak 300 :)

    OdpovědětVymazat
  32. Jako největší úspěch tohoto měsíce byla moje dlouhodobě plánovaná návštěva Kuráže v Holešovicích a kup roku v podobě perfektně sedících šatů, víc k životu momentálně nepotřebuji a oželela jsem další nákupy :))
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)