středa 27. července 2016

Letem kosmetickým světem | NOVINKY

I když je léto a tak trochu okurková sezóna, tak nové a krásné kosmetiky je pořád okolo nás spousta. Začínají se pomalu a jistě objevovat podzimní novinky a kolekce a hned jak odhodíme opalovací krémy a neonové laky na nehty, tak se bude na co těšit :) Mám pro vás pravidelnou dávku novinek, tak jsem zvědavá, jestli vás něco zaujme nebo navnadí :)


Clinique má nové přírůstky do své řady City block purifying. Maska a peeling v jednom a čistící gel obsahují aktivní bambusové uhlí a kaolínový jíl, takže by měly skvěle hloubkově vyčistit pleť. Na mou mastnější pleť se to zdá jako ideální kombinace a produkty už poctivě zkouším a dám po nějakém čase určitě vědět, jestli se osvědčily :)





NYX uvádí novinku v podobě Ultimate shadow paletek, které seženete v několika verzích od neutrálních basic odstínů až po tuto zářivou a bláznivou. V obchodě jsem paletky už viděla, ale nestihla je vyzkoušet, takže při další návštěvě to musím napravit :)
V červenci se v obchodech The Body Shop objevila inovovaná Tea tree řada. Všechny produkty jsou zabalené do nového obalu a navíc jsou v nabídce 2 novinky. Řada je určená pro mastnou až smíšenou pleť a obecně pro všechny, kteří se potýkají s různými projevy akné. Tea tree je známé nejen svou typickou vůní, ale právě i výbornými hojivými a antibakteriálními účinky a s pupínky umí zatočit. Jednou z novinek je i 3in1 wash-scrub-mask, kterou vidíte níže.




Too Faced neskutečně šlape do novinek a chystá toho tolik, že moje peněženka už teď pláče. Nemám zatím informace, co z toho se objeví u nás, ale už teď vím, že chci vyzkoušet všechno :) Na instagramu už prosákly i fotky části vánoční kolekce pro letošek a chystá se i kolaborace s Kat von D, na což jsem tedy mega zvědavá :)






Kolaborace Too Faced a youtuberky Nikkie tutorials vypadá na první pohled zajímavě a tajně doufám, že se u nás objeví a bude v prodeji.




Pamatujete taky na trolíky? Za našeho mládí to byla hračka stejně populární jako mončičáci nebo tamagoči, a kdo z nás by trolíkům nečesal jejich háro na různé způsoby? Dětská nostalgie se promítla i do chystané kolekce Good Luck Trolls od M.A.C, která se objeví 1.8 na prodejnách v Palladiu a Auparku v Bratislavě. Kolekce je hodně divoká a barevná, takže očekávejte například žluté a oranžové oční stíny nebo modré a zelené rtěnky. Za mě je rozhodně nejhezčí (a nejnositelnější) rozjasňující pudr, který vypadá jako lehoučký rozjasňovač a má velice přirozenou barvu.





Menší okénko ze zahraniční drogerie aneb co mají v Německu. Kromě tónovaných balzámů Sexy balms, které se objevily už i nás, mě zaujala Glam bronze kolekce, která obsahuje obrovský bronzer, potom tvářenko-bronzer a také Cushion de soleil. Vzhledem k tomu, že se jedná o letní limitku, tak trochu pochybuji, že by se u nás ještě objevila, ale třeba budete mít za hranice cestu, tak se na produkty můžete mrknout :)




Na Instagramu jsem vám tyto pěny do sprchy od značky Nivea ukazovala a samozřejmě jsem neodolala a musela je vyzkoušet. Dojmy mám zatím velice pozitivní a konečně mám pocit, že mají pěny od Rituals konkurenci (za zlomek ceny). Doufám, že se časem objeví i u nás, protože zatím se zdá, že budu chtít i další balení.




A když už mluvíme o těch pěnách do sprchy, i Avon jednu takovou z řady Planet spa má. Není to ale stejný produkt jako třeba Nivea pěna (ta se podobá více pěně na holení) a tato je spíše jako pěna, kterou znáte ze sekce čištění obličeje.



Barevné korektory CC Ideal flawless také patří mezi novinky




V DM drogeriích teď můžete narazit na novou limitku Alverde. Nejvíce mě zaujal proužkatý pudr/tvářenka, ale odolala jsem a nepořídila si ho :)



Vůně Tommy Girl od Tommyho Hilfigera je pro ně neskutečná nostalgie a vzpomínky na jeden z našich tripů po USA. Hilfiger teď přichází s novou verzí The Girl, jejíž tváří je božská Gigi Hadid a která mi svým obalem evokuje léto a cestování. Vůně je hodně svěží, jemná a čerstvá. Dostupná bude od srpna exkluzivně v síti parfumerií Marionnaud.


O značce Becca si v našich parfumeriích můžeme zatím nechat asi zdát, ale brzy se objeví nové produkty z kolekce Champagne collection od Jaclyn Hill. Dua rozjasňovačů a tvářenek jsou již v předprodeji na objednávku a docela se těším, až se na internetu objeví swatche a první ohlasy, abych věděla, jestli si jednu z nich pořídit nebo ne.





Co by to bylo za novinkový článek bez novinek od Dermacolu? O některých jsem vám psala už ZDE a největší radost mám asi z neonových laků na nehty, které se pravidelně každý rok objevují. Barevné křídy na vlasy mi na mé tmavé vlasy bohužel nechytají tak pěkně a hlavně se mají tendenci obtiskávat na oblečení, takže to není úplně produkt, který bych chtěla používat bohužel.




Nejnovější z řasenek je Ultra tech mascara, která slibuje dokonale definované a prodloužené řasy.




Skvělá zpráva pro ty z vás, které milují miniatury kosmetických produktů. Sephora nabízí miniatur spoustu, ale mě při poslední návštěvě nejvíce zaujala mini Hoola od Benefitu. Pokud chcete produkty jen vyzkoušet a zjistit, jestli chcete investovat větší částku do plného balení a nebo máte prostě doma bronzerů spoustu a stačí vám jen mini verze, tak tohle je super příležitost jak si jeden pořídit.




Mini Push Up Liner - 380 Kč

Mini They're Real mascara - 380 Kč
Mini Roller Lash mascara - 380 Kč
Mini Hoola bronzer - 450 Kč








A když už se bavíme o Sephoře, tak ode dneška by měl fungovat její oficiální e-shop, takže jsem na to hodně zvědavá :)


O novém Black boxu od Zoevy jsem vám také už psala, takže ZDE si samostatný článek můžete připomenout :)



Jestli milujete suché šampony Batiste, tak vás možná potěší 2 nové verze, kterými se jejich řady rozšířily. Sweetie je hodně sladká (voní po malinách a vanilce) a sladký je i její obal. Druhá verze Marrakech má zase naopak orientální vůni a všechny seženete v DM drogeriích nebo na kupkosmetiku.cz



Rimmel slaví 15.výročí spolupráce s topmodelkou Kate Moss a k té příležitosti vydal kolekci rtěnek v krásných rose gold obalech. O celé kolekci a dalších novinkách Rimmel jsem vám psala ZDE.



Nakonec jsem vám ještě chtěla ukázat beauty box ze stránek Look Fantastic, který jsem si už podruhé objednávala. Měl u vás docela velký ohlas a taky si ho dost z vás objednává, tak jsem chtěla dát tip těm z vás, které o něm zatím třeba neslyšely. Look Fantastic má každý měsíc jednu edici, kterou si můžete objednat (je možné mít předplaceno na delší dobu a tím se dostat na nižší cenu za jeden box). Box lze objednat vždy jen po určitou dobu a předem nevíte, co vám přijde, ovšem když si chvíli počkáte a neobjednáte ho hned na začátku, tak si pak na instagramu můžete dohledat, co box obsahuje, protože jiní uživatelé se s jeho obsahem samozřejmě chlubí a až pak si ho objednat :) Letní vydání jsem si tedy objednávala vyloženě na jistotu a vážně se moc povedlo. Fajn je i to, že je poštovné zdarma :)




Co vás z novinek zaujalo nejvíce? Pomýšlíte už na podzimní novinky a kolekce nebo o nich zatím ještě nechcete slyšet? :)


*

17 komentářů:

  1. Wow! Jsem nadšená, že Sephora už má eshop! Má peněženka zapláče😀 Kéž by se tak činil i Nyx a konečně spustil ten jejich... http://denik-doe-lovera.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Neonové laky Dermacol se povedly, nejradši bych je skoupila všechny:-D Ale byla jsem rozumná a vzala si jen dva:-) A pak novinky od Too Faced a nové varianty Batiste:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Loreal balzamiky som včera skúšala v drogerke a vyzerali dobre, v to, že Nivea pena príde aj k nám, budem dúfať aj ja, neskúšala som síce Rituals peny, ale milujem umývanie s Hydrabio penou. No a Rimmel Kate rúže sú fantázia, máš ich aj krásne nafotené.

    OdpovědětVymazat
  4. box prišiel zrovna aj mne, len tú lícenku som mala otvorenú a celá je zašpinená od tej čiernej výplne :(

    OdpovědětVymazat
  5. Já Too Faced miluju, ale popravdě ty jejich vánoční limitky vypadají furt stejně a i ta collab s Nikkie není nic, z čeho bych si sedla na zadek, že to jsem ještě neviděla. Tvářenky, bronzer, rozjasňovač stejné, v každé paletce fialová, teal a všechno strašně teplé... Ale těším se na nové korektory a jsem zvědavá na Peach paletku rozjasňovačů

    OdpovědětVymazat
  6. Danny Doe: já myslím, že u NYXu je to už na spadnutí :)

    Ela z aboutcosmetics.eu: moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě zaujaly novinky od Too Faced a ten box mě hodně láká. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Natálka - Little Gem: já myslím, že TF právě chce navázat na ten úspěch loňských limitek a chce udělat něco podobného :) Letos je ale pravda, že mě asi už nenachytají a odolám :) A ta Nikkie paletka nebo spíš set věcí se mi líbí, ale chtěla bych si jí osahat a vyzkoušet kvalitu stínů, než bych se pro ní případně rozhodla :)

    OdpovědětVymazat
  9. Asi mě nejvíc zaujala ta nová vůně od TH a na Alverde jsem taky zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  10. Super novinky, ten novy Batiste sweetie jsem si nedavno kupovala :) Jinak ty peny od Nivei vypadaji super, snad se k nam taky dostanou, ja si nedavno takovou penu koupila od Balei a ma taky takovou tuzsi konzistenci jako pena na holeni a moc hezky voni :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  11. Mě nejvíce zaujala novinka od Rimmel, ty rtěnky jsou suprové :) A škoda, že zrovna ted jsem si neobjednavala lookfantastic! Škoda jsou v něm skvělé veci :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za tuto rubriku! Nemám čas sledovat po různých jiných sítích, co se chystá, proto tvůj sumář vždy velmi vítám - (moje peněženka už ne). Jsem ráda, že Sephora rozšiřuje nabídku miniatur. Miluju vůni klasické Nivei,dobře, že rozšiřují nabídku produktů a tak doufám, že se pěny do sprchy dostanou i k nám (obzvlášt když jsi zmínila pozitivní dojmy).

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíce mne zaujaly bronzery L'Oreal, hlavně ten multifunční, rozdělený do čtverců, doufám, že se dostane i k nám. A za úžasnou novinku považuji jakoukoliv dekorativku v cestovní velikosti, jako například produkty od Benefitu.. Mám doma nové rtěnky Rimmel a jsou vážně skvělé!

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy: Už jsem jim i psala zprávu. Bohužel mi nesdělili nic konkrétního, což mi dost štve - mám totiž spadeno na jejich tekuté rtěnky a nechce se mi jen kvůli nim jezdit do Prahy :(

    OdpovědětVymazat
  15. Já se na podzimní novinky neskutečně těším a jsem rozhodně pro tyhle články :)
    Nejvíc ale naprosto nejvíc očekávám příchod Power Of Makeup a klidně si pro něj zajedu do zahraničí, ale nutně tu sadu potřebuju :) Něco na způsob 3v1 jako je The body shop tea tree mám od vichy z normaderm řady a pecka!
    Bacca je škoda, že se v ČR nedá sehnat, koupila jsem si ze zahraničního e-shopu Champagne Pop Shimmering Skin Perfector, přišel mi v neděli a zatím si utvářím názor, barva i rozjasnění je krásné, ale zatím mám problém s výdrží, tak uvidíme :)
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
  16. Největší radost mám z eshopu Sephora :) a slyšela si už o tom že ColorPop už posílá i k nám? Brzo se chystám na objednávku :)

    OdpovědětVymazat
  17. Určitě se chystám na TF korektor a už mám doma jednu z Rimmel rtěnek, jen mě mrzí že rtěnek je 6 a u nás jen 4, opět...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)