úterý 12. července 2016

Kosmetické propadáky aneb tohle mi nesedlo

Taky tak milujete podobné typy článků? Já je miluji stejně jako třeba články s tématikou make-up sbírky nebo kosmetika roku! I když je nějaký produkt pro někoho propadák, tak někomu dalšímu může fungovat skvěle, ale stejně si vždycky přečtu, co a proč někomu nevyhovuje nebo ho to zklamalo. Každý máme jiná očekávání a asi si představujeme, že produkty budou různě fungovat, ale v tom je to kouzlo kosmetiky :) Sto lidí má sto chutí. A protože kosmetiky zkouším docela dost, je logické, že ne vždy sáhnu jen po skvělém a úžasném produktu a něco mě zklame nebo to nefunguje, tak jak bych si představovala. A za poslední dobu se těch propadáků a nevyhovujících věcí už docela nakupilo, tak jsem se rozhodla je sepsat do extra článku. Pokud sledujete mé pravidelné měsíční přehledy "Takový byl...", tak tam vždycky většinou najdete produkty, které mě zklamaly, takže pokud by vás zajímaly i další věci, tak se podívejte na tuto sérii článků. Tentokrát je toho více a nechybí i dražší produkty.




Gabriella Salvete nedávno přišla s novou paletkou na tvář, která kombinuje tvářenku, rozjasňovač a bronzer. Nápad je skvělý a podobné produkty v drogerii rozhodně chybí, ale provedení je bohužel peklo. Když nebudu brát ohled na velice ošklivé balení, které vypadá lacině a v dnešní době by šlo udělat a navrhnout 150x lépe, tak obsah palekty je vážně špatný. Paletka práší jako ďábel a než se ráno nalíčíte, můžete se jít znovu převléknout a vyluxovat pod kosmetickým stolkem. Nějaké menší prášení je v pohodě, ale to, co předvádí tato paletka je pro mě bohužel velký propadák! Je to strašná škoda, protože odstíny jsou vážně povedené, ale nestojím o používání produktu, který udělá binec v dosahu pěti metrů. V dnešní době jdou sehnat za srovnatelnou cenu lepší produkty.



Zklamaly mě bohužel i dražší produkty a i když jsem je dostala a tudíž za ně neutratila svoje peníze, neznamená to, že je musím chválit nebo vám je doporučovat. Kytičkové stíny Lid pop od Clinique vypadají krásně a ne nadarmo je spousta lidí pomalu sbírá jako Pokémony. Bohužel některé (hlavně světlé) odstíny jsou podle mě propadák a stín za několik stovek by se takto chovat neměl. Stíny jsou poměrně dost zapečené a zejména u těchto dvou odstínů je pigmentace vážně slabá. Pokud budu chtít málo pigmentovaný stín, koupím si nějaký za pár kaček z drogerie. Nebude sice vizuálně tak pěkný, ale na oku bude vypadat stejně. Tyto stíny bohužel nepovažuji za kvalitní a hodné investice. Některé odstíny jsou na tom s pigmentací sice lépe, ale stejně suma sumárum jsou odstíny dosti nudné a nezajímavé a za mě říkám, že za stejné (i menší) peníze seženete lepší stíny.




Černou masku Black head od Pilaten mi dala kamarádka, protože si nakoupila více kusů a doufala, že se zbaví černých teček a dosáhne skvělých výsledků, které maska slibuje. Viděla jsem už x videí, kde youtuberky tuto (a další podobné) masky používaly a říkaly, že jsou úžasné a že jim to vytáhlo každou černou tečtu na obličeji. Já jsem asi divná, ale mě to neudělalo vůbec nic. Když jsem uschlou gumovou hmotu sundavala z obličeje, tak jsem si ho akorát tak odepilovala a to bylo všechno. Černé tečky zůstaly vesele na svých původních místech a ani se nehly. Takže jsem celkem zklamaná, i když mám tedy skvěle hladký obličej bez jediného chloupku :)


Jedním z největších zklamání poslední doby jsou určitě tyto stíny od Physicians Formula s neuvěřitelným názvem Shimmer gel cream shadow & liner trio. Přivezla jsem si je z Ameriky a tajně jsem doufala, že to bude něco stejně peckového, jako je jsou stíny Color Pop. Obal sliboval shimmer až za ušima a já už se viděla se zářivě třpytivými očními víčky. Bohužel tyto stíny mají s Color Pop podobné jedině tak obaly a to je celé. Stíny mají neuvěřitelně tuhou a nepříjemnou texturu. Štětcem nemáte šanci nabrat ani deko produktu a aby byly stíny vidět alespoň na ruce, musela jsem nanést asi 10 vrstev. Nějak extra shimmer taky nejsou a celkově je to jeden z největších propadáků letošního rohu. Letěly už do koše, protože jediné pěkné je jejich balení a jinak jsou úplně k ničemu.




Přemýšlela jsem, jestli sem řasenky vůbec zařazovat, protože jsou opravdu hodně moc individuální. Bohužel ale na obě dvě jsem nečetla snad jedinou pozitivní recenzi, takže na nich asi něco bude. Obě mají bohužel společnou vlastnost a to je slepování řas. Asi není potřeba to víc vysvětlovat, ale pro mé řasy jsou obě fakt peklo. Řasy mi slepí do několika trsů a není s nimi možné jakkoliv hnout nebo je rozčesat. Ani jednu za sebe bohužel nemůžu absolutně doporučit.





Pečující řadu značky Benefit miluju a jejich vyhlášený Porefessional také, ale tato nová maska se podle mě moc nepovedla. V balení je několik jednotlivě balených pytlíčků, které obsahují proužek, který se napustí tekutinou, jakmile zmáčknete modrou kapsli. Bohužel co mi vadí, je neuvěřitelně silný alkoholový odér, který se z masky line. Když jsem jí dala na nos, kam se má dát, tak mi skoro slzely oči. Maska mi nos a okolí akorát vysušila, ale s póry se nic nestalo. I vzhledem k vyšší ceně jí nepovažuji za něco, co potřebujete nebo něco, co funguje.


Nové Colour eyelinery od Dermacolu jsou dostupné tuším v 5 odstínech. Neuvěřitelně jsem se na ně těšila a když jsem si je zkoušela na ruku, tak se zdálo, že budou super. Po prvním vyzkoušení  na oku jsem ale věděla, že průser je na světě. Linka se mi celý den obtiskávala a barva se vytrácela. Po několika hodinách jsem měla na oku jen obtisknutý oblouk a podél řas zbytky barvy, takže jsem vypadala jak trubka, které by asi nikdo nevěřil, že si někdy předtím namalovala na oči linky. Zkoušela jsem i ostatní odstíny a bohužel se všemi jsem dosáhla stejně zoufalého výsledku. Plus tedy linky nejsou voděodolné, jak výrobce slibuje a níže vidíte, co s nimi trochu vody udělá. Bohužel veliké zklamání a rozhodně je nemůžu doporučit.








Korektor Collection Lasting perfection je povinná výbava nejedné zahraniční blogerky. Stojí pár korun (respektive euro nebo liber) a dostala jsem ho jako dárek, takže si nejsem úplně jistá, kde se přesně prodává. Každopádně jsem od něj očekávala, že bude minimálně stejně skvělý, jako můj milovaný Nars korektor. Bohužel mě ale vůbec nesednul a jeho konzistence je na mě hrozně hutná a suchá. Když jsem ho použila pod oči, tak jsem se dočkala vysušeného očního okolí a korektor byl viditelný i z deseti metrů. Strašně špatně se mi s jeho texturou pracuje a mám raději hydratační a příjemně krémové konzistence a u tohoto upřímně vůbec nechápu ten hype a slávu.




La Roche Posay Hydraphase Legere jsem doma měla a šetřila si, abych ho vytáhla ve chvíli, kdy budu potřebovat extra dávku hydratace. No, asi bych se načekala, než bych se jí dočkala. Bohužel se konalo velké zklamání, protože krém má tak lehkou texturu, že za 5 minut po namazání mám pocit, jako bych si na obličej nikdy nic nenamazala. Absolutně žádný příjemný nebo hydratující pocit a to nemám suchou pleť. Pro mě další zbytečný produkt, který neplní svou funkci. 




Tajně jsem doufala, že se s novým Body gelee od Balea staneme kamarády, ale nestalo se. Želé sice úžasně voní a nejraději bych ho snědla, ale po namazání na kůži strašně lepká a není mi to příjemné. Raději sáhnu po tělovém mléku nebo máslu, ale s želé jsme si do noty nepadli.


Další řasenky, tentokrát nové barevné od Dermacolu. Tentokrát nemám problém s výsledkem, který na řasách vytvoří, protože ten se mi i celkem líbí a jsem s ním spokojená. Ale s čím spokojená nejsem je to, že barva řasenky strašně rychle vybledne a řasenka za chvíli vypadá jako kdybych použila klasickou černou řasenku. A uznejte, proč si kupovat barevnou řasenku, když po chvíli není vidět, že jsou řasy barevné, to je prostě zbytečné. Další velké zklamání, protože jsem se moc těšila, že v létě líčení trochu osvěžím barevnými řasami, ale budu si muset najít jinou barevnou řasenku.





Jako poslední tu mám trochu netradičně balzám po holení Nivea. Jestli sledujete YT kanál Nikkie tutorials, určitě vám neuniklo, že díky ní začali všichni hromadně používat tento balzám jako podkladovou bázi pod make-up. Tak mi to samozřejmě nedalo a chtěla jsem sama na sobě vyzkoušet, jak moc velká blbost nebo objev to je. A bohužel na mě to vůbec nefunguje. Je asi divné říkat, že vás zklamal balzám po holení, který primárně není určený jako podkladová báze, ale ptaly jste se, jestli má cenu si balzám kupovat, tak tady máte můj dojem. Na mě tohle absolutně vůbec nefungovalo a výsledkem bylo, že jsem smrděla jako chlap (vůni jsem na obličeji cítila docela dlouho), obličej byl ulepený, make-up to nijak déle neudrželo a ještě se mi ucpávaly póry. Za mě tedy bohužel taky ne.






Co zklamalo vás a jaké jsou podle vás kosmetické propadáky? Podělte se s námi, ať pro jednou taky trochu ušetříme a můžeme raději investovat do něčeho osvědčeného :)

35 komentářů:

  1. Škoda těch linek Dermacol, na léto vypadají dokonale. Lákalo mě to želé Balea, četla jsem dost pozitivních recenzí, ale mazadel mám tolik, že mu asi i nadále budu odolávat.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem aktuálně zklamaná z čokoládové paletky od MUR ta bílá, jak obsahuje samé hnědé stíny. Chtěla jsem jí mít ráda, ale bohužel stíny jsou si velmi podobné, na víčku dlouho nedrží ani s bází a mnoho variací moc nevytvořím, vše vypadá na jedno brdo.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka je náhodou dokonalá! :) Já teď nepoužívám nic jiného a k mojí barvě pleti mi dokonale sedne. Mě tedy vůbec nepráší ;)

    OdpovědětVymazat
  4. No, a přesně to želé od Baley úplně miluju a musela jsem si jich několik koupit do zásoby :D jinak mě toho asi v poslední době moc nezklamalo, u dekorativky nejdřív hrabu do testerů, abych věděla, jak je na tom daný produkt s pigmentací/konzistencí/potažmo výdrží.

    OdpovědětVymazat
  5. No jako docela dost zklamaní je tu dneska :) Tu řasenku od dermacol angelash jsem si chtěla pořídit no a ted už asi porizovat nebudu, skoda. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem nečekala, že ta paletka Gabriella Salvete tolik práší. Benefit masku jsem si chtěla pořídit, ale co tak čtu tak to není žádný extra kousek, který bych nutně potřebovala.
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  7. tady je vidět, jak jsme každý jiný, já třeba naprosto miluju Collection korektory, vozím si je pravidelně z Londýna a na Nivea balzám po holení taky nedám dopustit, krásně drží make-up a udělá mi s EL Double Wear nádherný vyhlazený efekt :)

    OdpovědětVymazat
  8. Paletku GS mám a s mojim obyčejným štětcem práší minimálně. Jsem s ní nadmíru spokojená stejně tak jako s odstíny. Obal není nic extra, ale není to pro mě primární.

    Andreablog®

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo Rendy.. Já tě měla tak ráda .. vždy jsem se od tebe inspirovala ale teď mi příjde, že si bereš za vzor Get The Louk [ která zkritizuje vše co je z levnější cenové relace bez ohledu na kvalitu ].. Já doma paletku od Gabriely mám, používám na ně štětec od Morphe a absolutně mi nepráší. Několikrát si vychválila NAKED paletky [i Get The Louk] a ty zase práší mega mně. Tak já nevím čemu pak věřit. . .

    OdpovědětVymazat
  10. Mně zklamala řasenka Too Faced better than sex. První měsíc super, tak pěkný řasy (efekt) mi žádná řasenka neudělala, říkala jsem si, joooo, chápu, proč je tak oblíbená a právem. Jenže druhej měsíc už mi bylo jasné, že rychle vysychá, barva začla hrudkovatět - bylo to na řasách vidět a štvalo mě to. Měla jsem tu mini verzi, ale i tak, od řasenky čekám, že mi bude sloužit v plné palbě tři měsíce než ji nahradím jinou. Za mě nakonec až takovej zvláštní druh zklamání, protože první měsíc totální nadšení a druhej měsíc už jenom wtf?...

    OdpovědětVymazat
  11. Unknown: já si určitě neberu nikoho za vzor a vždycky vyjadřuji jen svůj názor :) Určitě nekritizuju všechno levnější a sama mám spoustu oblíbených produktů z drogerie (viz.můj nedávný článek s top produkty z drogerie), ale pokud něco nefunguje nebo to nedělá to, co slibuje, tak to napíšu. A jak jsem v úvodu podotkla, co se nelíbí mě, může se líbit a vyhovovat někomu jinému a je naprosto v pořádku, že tobě ty věci třeba vyhovují :) Věř vždycky jen svému úsudku a zkušenosti, 10 blogerek může mít na 1 produkt absolutně odlišný názor, tak to prostě je a žádná z nich není špatná, prostě jen očekává něco jiného, tak je to se vším na světě :) Sama na fotce vidíš, co mi paletka dělá a pokud tobě nepráší, tak je to jen dobře pro tebe, ne? Já přece nikde nepíšu, že si tyhle věci nesmí nikdo kupovat, jen vyjadřuji svojí zkušenost a názor :) To je snad dovolené a nijak to nesouvisí s cenou, protože jak vidíš, jsou tam i dražší produkty. A co se Naked paletek týče, patří mezi mé nejoblíbenější a ráda je používám a nepráší mi :) Vždycky se řiď jen svými dojmy nebo zkušenostmi a názory blogerek se nenech ovlivňovat. My ti jen ukazujeme, co se líbí/nelíbí nám, ale ty to můžeš mít úplně jinak a je to naprosto v pořádku :)

    OdpovědětVymazat
  12. Musím souhlasit s tělovým želé Balea, paradox je, že jsem trochu očekávala, že by mohlo lepit, ale ten ulepený pocit po použití předčil mé očekávání..vypotřebuji je, ale už je nechci ani vidět. A linek Dermacol je škoda, zrovna ty světle modré, když jsem si v drogerii čárla na ruku, tak se mi hodně líbily, ještě, že jsem je nebrala.

    OdpovědětVymazat
  13. Skoda tech linek a barevnych rasenek Dermacol, vypadaly lakave :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  14. Těšila jsem se na to želé Balea, ale asi ho budu v DM dále obcházet.

    OdpovědětVymazat
  15. Lady Twig: El Double Wear mi dělá vyhlazený efekt a drží perfektně bez jakékoli báze, nebude to spíše make-upem, než tím, že jsi použila Niveu po holení? :) Kdybys použla nějaký make-up, který není nic moc a nedrží, tak bych chápala tvé nadšení, ale konkrétně EL make-upy jsou perfektní a báze většinou nepotřebují.

    OdpovědětVymazat
  16. Tento typ článků se mi líbí Rendy, kosmetika je sice hodně subjektivní, ale ty máš konkrétně takové připomínky, které jsou k věci a budou se dít naprosto každému :) Na Dermacol linky jsem se dívala a chtěla jsem něco voděodolného k vodě (ne k vodě se nemaluju, ale většinou před koupáním býváme ve městě), teď už vím, že si můžu nechat zajít chuť. Takže hledám dál, protože loni jsem si koupila tužku na oči a řasenku obě Gosh, obě prý voděodolné,což nejsou ani náhodou a po 10 minutách připomínám pandu.

    OdpovědětVymazat
  17. Barevné oční linky od DC - stejný názor. Bohužel se mi toho stává s mnoha linkami od různých značek. Když jsem si založila ,,kartičku´´ u YR, tak jsem si vybrala barevné tužky na oči, slečna mě ujišťovala, že má tento produkt doma a že se jí neobtiskávají a drží výborně, bohužel i zde jsem se zklamala.

    OdpovědětVymazat
  18. Tento článek bude hodně brzo i u mne :-D. Ve spoustě produktů se naprosto shodneme. Jediné, na co se náš názor diametrálně liší, je Lasting Perfection Concealer..... nevyhazuj ho prosím :o))))))

    OdpovědětVymazat
  19. Taky se mi nelíbilo jak želé lepilo, jinak vůně a nanášení dokonalost :-), řasenku od M. jsem si chtěla pořídit, ale je pravda, že negativních recenzí bylo opravdu spoustu, Hezký článek !

    OdpovědětVymazat
  20. Super clanek! Po vice kosmetickych produktech jsem uz koukala achtela je otestovat na blogu. No mame na hodne veci stejny nazor. Ale dve novinky jsem chtela vyzkouset a jsem rada, ze jsem do nich nakonec nesla a to linky Dermacol, kde me odrazovala totalni nezajimavost barev, a obal. A dale paletka G. Salvete prave z duvodu prasivosti.👍

    OdpovědětVymazat
  21. Linky od Dermacolu jsem si chtěla pořídit, asi se radši poohlídnu po něčem jiném. Jinak hezký článek! :)

    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. to je divné ten balzám po holení jako podkladovou bázi, ale třeba děda má tenhle balzám uplně nejraději :-D

    OdpovědětVymazat
  23. Inspirativní článek :) Nad tou konturovací paletkou stále dumám :)

    OdpovědětVymazat
  24. Díky tisíckrát za tenhle článek. Totiž mám taky tu černou masku, spoustu balení, protože přece podle těch videí je skvělá a funguje mi stejně jako tobě :D A dvěma kamarádkám, kterým jsem ji dala, taky, tak aspoň vím o někom dalším se stejným názorem.

    OdpovědětVymazat
  25. Za La Roche se teda musím postavit. Vím, pečující kosmetika je hodně individuální věc, protože pleť každého člověka je jiná, ale mně osobně krém na obličej Hydraphase Légere vyhovoval. Mám smíšenou pleť a musím říct, že vyhledávám právě lehčí krémy, neboť ty hutnější jsou pro mě nepoužitelné a pokožku mi zbytečně mastí. Hydraphase Légere řadím mezi zatím ty nejlepší krémy na obličej, jaké jsem vyzkoušela. Zaujímá druhou příčku za DDMG od Clinique, který teda jen tak něco nepřekoná.

    OdpovědětVymazat
  26. Bezva počtení :) No pro mě největší propadák byla Devilash řasenka. Všichni kolem ní pěli slávu a mně akorát řasy slepí, přes den opadává jak listí na podzim a rozmaže se v cuku letu. Takže tak. Ale třeba s tím balzámem, má suchou smíšenou pleť a vyhovuje mi. Mám teda přítelovu Nivea original a vůně vyvane za chvilku a naopak jako jedna z mála bází mi póry neucpává. S tím body geléem, koukala jsem po něm a jsem teda ráda, že mi v košíku neskončil.

    OdpovědětVymazat
  27. na tú Angelash čítam asi len negatíva..je vôbec od Dermacolu nejaká dobrá maskara? :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  28. Eliška Horká: tak tu já mám naopak moc ráda a drží mi dobře, je to vážně hrozně individuální :)

    OdpovědětVymazat
  29. Díky za upozornění na barevné linky od Dermacolu, chystala jsem si nějakou z nich pořídit.
    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
  30. Miluju tyhle typy článků :-) já jsem teda zklamaná ze stínové paletky a linky ve fixu od Marca Jacobse a z nočního balzámu od Inlight, všechno drahé věci a kde nic tu nic

    OdpovědětVymazat
  31. Ty světlé Lid Pop mě taky zklamaly, měla jsem zálusk na Vanillu, ale je to fakt hrůza... Možná si časem pořídím odstín Cream, ten je pěkný na celé víčko, ale budu se asi hodně rozmýšlet. Pilaten maska mi taky nic neudělala.

    OdpovědětVymazat
  32. Ta cierna maska, presne ako pises ... Uplnaaaaa hroza a este som bola aj dlho cervena.... ;-)

    OdpovědětVymazat
  33. Ahojky, tužku ve fixu od dermacolu mam a musim rict, ze me zase drží a nerozmazava se. Ta báze me taky lákala, ale zatím jsem se neodhodla smrdet jako chlap :) za me zklamaní s tužkou na oci extragerette od rimmelu, ktera hrozne malo kreslí.

    OdpovědětVymazat
  34. Díky za užitečný článek - o paletce od Gabriely jsem uvažovala, tak si mi ušetřila peníze :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Bezvadný článek! Mám tyhle typy moc ráda a v poslední době je čtu čím dál tím víc ráda, protože je dobré taky vědět, co za to nestojí. Jediné s čím nesouhlasím je collection korektor, mně na pupínky vyhovuje a používám ho ráda. Balzám Nivea mi dělá moc pěkný finish s makeupem, ale zjistila všem, že mi strašně ucpává póry. Balea želé je tragédie, k tomu asi nemám co bych řekla a stíny lid pop se mi nejenom nelíbí vizuálně, ale tak trochu jsem to co píšeš i čekala, takže díky a vynechám i je. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)