pondělí 11. července 2016

Jak pečuji a upravuji své nehty & nejlepší produkty

Docela dlouho jsem se na blogu nevěnovala péči o své nehty a říkala jsem si, že by to po čase chtělo zase nějaký update. Ráda bych vám ukázala jak o své nehty pečuji, čím je upravuji a také jaké jsou mé top produkty nebo oblíbené odstíny laků. Jestli vás tohle všechno někdy zajímalo, tak snad najdete odpovědi na vaše otázky právě teď :)

Nejsem určitě typ člověka, co by si liboval v nail artu nebo si na nehtech vytvářel nějaké divoké kreace. Mám ráda krátce zastřižené nehty (můžete si všimnou na fotkách na Instagramu) a upřímně mě dlouhé nebo špičaté nehty (nebo spíš drápy) děsí. Samozřejmě ať si každý nosí na nehtech co se mu líbí, je to jeho věc a volba, ale tento článek se týká mých nehtů a chtěla jsem vám přiblížit můj vkus :) 

Co se péče týče, mám moc ráda značku Sally Hansen, od které mám valnou většinu produktů. V jejich široké nabídce si podle mě každý najde to své a já jsem některým jejich produktům věrná už roky.




Sally Hansen Miracle cure & Sally Hansen Complete care 7v1 používám jako podkladové laky. Různě je střídám a nevynechávám je při žádném lakování. Podkladový lak je pro mě důležitý a díky němu se snažím eliminovat nežádoucí zabarvení nehtů.

Sally Hansen Insta-dri je výborný jako sušič laku. Jakmile nalakuji druhou vrstvu barevného laku, počkám tak minutku a nehty přelakuji právě tímto lakem. Výborně lak vytvrdí a usuší a nemusím se pak bát, že si čerstvý lak poničím. Používám ho už několik let a zatím jsem lepší produkt nenašla. Nevýhodou je, že ho většinou v poslední třetině vyhazuji, protože lak dost zhoustne a už se nedá příliš používat. Pokud ho používáte, tak se vám to pravděpodobně taky asi stalo, ale já mu to i tak odpouštím a budu si ho kupovat stále dokola :)

Flormar Quick dry extra shine je pro mě nejlepší topcoat na světě. Je to můj svatý grál a pokud blog sledujete už nějakou dobu, určitě o jeho existenci musíte vědět! Psala jsem o něm tolikrát, že už nemá cenu se znovu rozepisovat :) Konkurenci nebo náhradu jsem za něj zatím nenašla a kupuji si ho vždycky do zásoby, protože bývá často vyprodaný (nedivím se).


Z nástrojů na nehty nepoužívám nic světoborného nebo zajímavého. Toto považuji za úplný základ a kromě pomerančových dřívek a nůžek na nehty všechno vidíte níže. Kovovou "špachtličku" (nevím odborný název) jsem si pořídila na beauty veletrhu a mám jí na zatlačování kůžiček. Pilníky mám ráda klasické (nesnáším skleněné nebo kovové a mám husí kůži, jen když se na ně podívám) a pak mám i leštičku na nehty. Když chci nehty opilovat nebo vyleštit rychle, použiju svůj elektrický pilník (článek najdete ZDE).




S.he čistič gelových nehtů - nepoužívám ho na gelové nehty, ale nakapu vždycky pár kapek na vatový tampónek a otřu s ním nehty, než je začnu lakovat. Nehty jsou pak dobře odmaštěné a lak na nich dobře drží.

Sally Hansen Instant cuticle remover - používám pravidelně, ale určitě ne při každém lakování. Je skvělý na odstranění nehtových kůžiček, které pak snadno zatlačíte dřívkem.

Sally Hansen nail & cuticle oil - klasika největší a prostě normální olejíček na nehtové kůžičky. Používám ho pravidelně abych předešla záděrám okolo nehtů.



Dobrý odlakovač je určitě základ a pokud si nehty často lakujete, určitě jeho výběr nepodceňujte. Jako nejlepší je pro mě tento od Dermacolu, který ale střídám s odlakovačem Cien, který má mnohem praktičtější pumpičkové balení.



Nakonec ještě několik mých oblíbených laků a odstínů. Nejsem nijak náročná na značky a pokud si nehty upravím obvyklým způsobem a použiji všechny produkty výše, tak nemám problém  s tím, aby mi lak neporušený vydržel klidně i týden. Díky skvělému topcoatu prakticky nevím, co je to odštípnutý lak na konečcích nehtů a díky tomu můžu používat klidně i laky z drogerie. Z dražších laků mám jen značku Chanel, u které mě baví hlavně odstíny laků, ale nemůžu říct, že by mi jejich lak vydržel třeba jednou tak déle než lak z drogerie, to určitě ne. Je mi tedy prakticky jedno, jaké značky používám a jde mi vždy hlavně o zajímavý odstín. Prakticky už nepoužívám efektové laky (až na pár čestných výjimek), protože mě vždycky nebaví náročnější odlakování. Samostatnou kapitolou jsou pak zapékací gel-laky od Sally Hansen, které používám hlavně ve dnech, kdy nemám čas nebo možnost se o nehty tolik starat (třeba během dovolené, nebo v létě když chci dlouhodržící pedikúru). O nich jsem vám ale extra článek už psala, takže ZDE si ho můžete připomenout :)



Zleva: Nails Inc. Regents place - Nails Inc.Portobello terrace - Flormar Sky blue - Bourjois Blue no blues - H&M Make a splash - L´Oreal č.602 - 


Zleva: Nails Inc. Uptown - Essence Powdery nude - Gabriella Salvete č.09 - L´Oreal J Lo - Nails Inc. Bamboo white - KIKO č.479



Zleva: Chanel June - Essie Meet me at sunset - Gabriella Salvete č.04 - Sally Hansen All fired up - Rimmel Raw as night - Essie č.536 - Chanel Tapage 



Zleva: Chanel Fracas - Sally Hansen Frutti petutie - Essence Amazed by you - Sally Hansen Scarlet fever



Péče o nehty a jejich úprava je pro mě už trochu rutina, kterou zvládnu za pár minut a nejsem z těch, co by pilováním nehtů trávily dlouhé hodiny :) Na to mě tolik neužije a i když mám ráda upravené nehty, nemusím na nich mít kytičky nebo puntíčky.

Pokud by vás ještě cokoliv zajímalo, tak se určitě ptejte a budu moc ráda, když mi dáte vědět, jaké produkty nejraději používáte vy a které se vám osvědčily :)

14 komentářů:

  1. můžu se zeptat, kde se dají kupit laky značky Flormar? děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. just do it: seženeš je buď v prodejnách Teta drogerií nebo má Flormar i svůj e-shop :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já to mám podobně jako ty s těmi pečujícími laky.
    Flormar laky jsou jedny z nejlepších. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odkud jsou prosím Nails Inc laky? děkuji!

    OdpovědětVymazat
  5. Musím si pořídit ten top coat :) Mám ten vychvavovaný od Essence, ale zázrak to není a pak nedávno jsem si pořídila gelový Rimmel a ten nehty taky nespasí a ještě jde blbě odlakovat. Odlakovač určitě taky vyzkouším, protože v poslední době jsem si začala nehty lakovat víc a ten můj mi zrovna dochází :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ani: dříve se prodávaly u nás v Sephoře, takže ten velký jsem kupovala u nás a ten menší je ze sady, kterou jsem si dovezla z americké Sephory :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mně na nail art moc neužije a nehtům celkově věnuji jen tu základní péči, ale přesto jsou pevné a zdravé. A odlakovač Dermacol je nejlepší, mám už několikáté balení.

    OdpovědětVymazat
  8. Já osobně, už jsem si na gel lak alias zapékací metodu tak zvykla, že se bez toho prakticky neobejdu :-) běžný lak používám jen na nohy, kde lak vydrží nejdéle. Přijde mi že to šetří čas a pak není problém si gel lak přemalovat obyčejným lakem, když mě barva přestane bavit. Nejlepším plusem pro mě u gel laku je že se paradoxně mé nehty hodně zlepšili, jak kvalitou, tak i třepení ubylo a navíc mám konečně dlouhé nehty, nejsou přehnané, dle mého jsou tak akorát a jakmile jsou delší při výměně gel laku vždy dost zapiluji. Další velká výhoda je pro mě ta že díky tomu i šetřím kapsu na silonkových punčochách :-D dřív mi prostě při každém nandání mé nehty silonky roztrhly, at jsem je měla sebelíp zapilované, ale teďka už se tímhle netrápím díky bohu :-)
    Druhá stránka je pro mě výdrž laku, u běžným laků na nehty byla výdrž max týden a to už jsem tak po 4 dnech měla problém s konečky a již zmíněným třepením, gel lak mi vydrží 2 -3 týdny, záleží na tom jak moc dám nehtům zabrat, samozřejmě díky tomu, že pracuji o víkendech na chaloupce, tak se to blíží spíše těm dvoum týdnů, ale jsem s tím moc spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  9. já používám jen klasické laky, zapékací jsem ještě nezkoušela. Mám ráda světlé odstíny.

    OdpovědětVymazat
  10. Super clanek..se Sally Hansen rychleschnoucim top coatem naprosto souhlasim. Je to muj top a take ho vyhazuji driv nez ho spotrebuji

    OdpovědětVymazat
  11. Ja chodim na gelovky a jsem rada, ze nemusim resit:). Driv jsem si kvuli praci nechavala bilou francii, ted stridam ruzovou a cervenou, vzdycky chci co nejkratsi nehty a mam par tydnu pokoj.

    OdpovědětVymazat
  12. Insta Dry je super top coat, jen škoda že v mi vždy v půlce ztuhl a nedal se už moc používat.

    OdpovědětVymazat
  13. Instant Cuticule remover je nejlepší věc na světě, to mám moc ráda. Odlakovač jsem si oblíbila od Sparitual a extrémně mě překvapil sušič laku ve spreji z Avonu, je fakt bezva

    OdpovědětVymazat
  14. Také používám laky z drogerie, protože mám kvalitní podkladové báze. Nešla bych do gelových nehtů, protože argument že běžný lak nevydrží neberu - já nosím jeden klidně týden a kde nic, tu nic. Jsou to jen výmluvy. Přitom je tak snadné pečovat o nehty správně a nemusí to stát tisíce korun.
    Jinak co se barev týče, mám ráda nude odstíny. Na těch teď doslova ujíždím. Potom nosím klasické červené nehty a často i růžové, někdy tak nějak na pomezí růžové a nude. Tmavé laky moc nemusím. Mám jeden černý s flirty, ale když už, tak ho nosím jen na prsteníčku.
    Péťa (petiiinka.blog.cz)

    PS: Nechtěla by sis přidat možnost, abych mohla komentovat pod svým jménem a přidala jen svůj web? V nabídce Komentova jako: to nemáš a je to škoda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)