sobota 2. července 2016

Benefit | nová řada produktů na obočí

Pamatujete si na článek o uvedení nové řady produktů na obočí od Benefitu? Připomenout si ho můžete ZDE a dneska se podíváme na celou řadu a produkty, které jsem dostala na vyzkoušení. Produkty se akorát dostaly do prodeje, takže jestli jste nad některými produkty uvažovaly, tak si je můžete pořádně prohlédnout.

Některé produkty prošly inovací a objevují se i v nové řadě a některé produkty jsou zbrusu nové. Značně se rozrostla i nabídka odstínů a než byla řada uvedená, tak si Benefit dělal rozsáhlý výzkum a zjišťoval mezi svými zákaznicemi, jaké produkty by si přály a od prvotní myšlenky až k vytvoření této kolekce vedlo několik let práce.




Celá kompletní řada je výše a níže máte více o jednotlivých produktech


Gimme Brow - dostupný v odstínech č. 1 - 3 - 5

O původní verzi jsem vám článek psala ZDE, takže se o něm znovu rozepisovat asi není potřeba. Značný rozdíl je v balení, to je patrné na první pohled a nově přibyl jeden odstín navíc. Konzistencí mi přišel ten původní maličko tužší a novější verze mi v tomto ohledu přijde o chlup lepší, protože mám pocit, že díky tomu déle vydrží a brzy nevyschne.

Pro mě je ideální na rychlou úpravu obočí, pokud nevyžadujete precizně a skoro až geometricky vykreslené obočí. Je to super parťák i do kabelky a obočí s ním upravíte super rychle a může si být jisté tím, že vám obočí vydrží zafixované celý den a nebude se rozmazávat.









Goof Proof brow Pencildostupný v odstínech č. 1-6


Tužka na obočí, která má maličko netradiční tvar, který mi nejvíce připomíná deformovaný kosočtverec. Idea je taková, že širší plochou tužky si vykreslíte větší plochu obočí a hranou tužky zase definujete tvar obočí. V praxi se s tím dá celkem souhlasit, akorát ta ostrá hrana příliš dlouho ultra ostrá nevydrží a při kreslení se samozřejmě zaobluje. Mě to třeba nevadí, protože jak jsem říkala, nejsem na ultra precizní obočí a tužka se mi ve výsledku používá dobře. Textura je sice trochu tužší a tužka není příliš krémová, ale pigmentovaná je dobře a kreslí se s ní snadno. Barva vydrží celý den na místě, je voděodolná a neotírá se. Jako bonus máte na druhé straně kartáček, kterým obočí pročešete a celkově bych jí zařadila mezi nejpovedenější produkty z této nové řady. Tužka je vysouvací a není potřeba ji nijak ořezávat.





Precisely My Brow Pencildostupný v odstínech č. 1-6


- ultra jemná tužka s tenoučkým hrotem
- sytá barva odolná proti rozmazání
- tužka je vysouvací a její hrot se nemusí ořezávat



High Brow & High Brow Glow


Tyto tužky možná již z nabídky znáte a jsou určené pro optické zvýraznění partií pod obočím. Inovací prošla textura i odstíny samotné. High Brow je přirozená růžová barva a High Brow Glow je champagne růžová. O původní verzi jsem kdysi psala ZDE.




Browvo Conditioning Primer - jedna verze

Jedná se o výživu a bázi na obočí, která obsahuje keratin a sójové proteiny, které pomáhají, aby bylo obočí hustší, zdravější a plnější. Otočením dávkovače vespod tužky získáte malé množství gelu, kterým obočí přejedete. Jak můžete vidět, tužka má aplikátor připomínající maličkatý kartáč, kterým se pohodlně aplikuje a zároveň rovnoměrně rozprostře po celém obočí. Primer můžete používat buď na noc jako výživu, nebo ho aplikujte pod líčení, abyste posílily barvu a prodloužily výdrž produktů, které na něj používáte. Pokud gel necháte na obočí zaschnout, tak ucítíte, že je na dotek lehce zafixované a pevné. Opticky obočí působí plnějším dojmem, ale to skoro pokaždé, když na něj aplikujete nějaký gel nebo řasenku, učešete ho a dodáte mu trochu nějaký tvar. Zkoušela jsem primer aplikovat i na noc, ale nemůžu říct, že bych pocítila nějaké hmatatelné výsledky a že by bylo obočí třeba hustší nebo mi začalo nějak viditelně růst. Takže pokud o tomto produktu uvažujete, tak to neberte jako něco, po čem vám obočí naroste, ale spíše se zaměřte na to, že je to báze. Jsem sice fakt velký make-up geek, ale báze na obočí je už trochu zbytečná i pro mě a tak tenhle produkt určitě nepovažuji za must-have záležitost.










Ka-Brow - dostupný v odstínech č. 1-6

Krémovo-gelová barva na obočí se štětečkem, který je šikovně schovaný a zakomponovaný do uzávěru. Tohle je přesně ten typ produktu, kterým dokážete vytvořit jak precizní a hodně výrazné obočí, tak zároveň i přirozené nebo jemné. Šikovně ukrytý aplikátor je určitě fajn na cesty nebo pokud gel chcete nosit s sebou v kosmetické taštičce. Použít se určitě dá, ale rukojeť je celkem krátká a já sama dávám přednost používání klasického zkoseného štětce, takže tento aplikátor beru jako takovou dobře použitelnou nouzovku nebo možnost, jak s sebou netahat zbytečně velký štětec. Nevím proč, ale jsem maličko rozčarovaná z konzistence, protože gel je celkem dost suchý a ne moc krémový. Když to porovnám třeba s podobným gelem od M.A.C, tak do něj když šteteček zaboříte, tak úplně cítíte, jak je krémový a měkký. U Ka-Brow mám pocit, že musím štetcem povrchu několikrát přejet, abych nabrala dost barvy a povrch je prostě dost suchý. Nevím, jestli nemám jen vadné balení (stát se to může) a musím počkat, až gel v obchodě zkusím, abych si osahala i jiné odstíny a balení a zjistila, jestli mají stejnou konzistenci nebo je to moje balení třeba vyschlé. Zatím jsem u nikoho nečetla, že by si na to stěžoval, tak možná je chyba jen u mě. Nevím, ale každopádně pokud mám hodnotit přímo tento kousek, který doma mám, tak z něj úplně odvázaná příliš nejsem. Mám pocit, že úprava obočí s ním trvá prostě moc dlouho a mám raději, když obočí pročešu třeba Gimme Brow a nemusím to příliš řešit. Když gel ale na obočí nanesu, tak drží dobře celý den, neotírá se a obočí vydrží zafixované, takže v tomto ohledu si není nač stěžovat. Produkt jako takový můžu pochválit co se barvy nebo výdrže týče, ale ta textura mi prostě moc nesedí. Někdo jiný by s ní naopak mohl být spokojený a třeba mu ultra krémové textury nevyhovují, takže to je značně individuální.







Dole: Ka-Brow (5) - Gimme Brow (3) - Goof Proof (6)


Brow Zings - dostupný v odstínech č. 1-6

Paletku na obočí, která kombinuje pudrový stín a vosk už možná také znáte, protože patří ke staronovým produktům od Benefitu, ale nově je dostupná v 6 odstínech. 

- obsahuje vše, co potřebujete ke zkrocení a vytvarování obočí - pinzetku, vosk a pudr a oboustranný kartáček.

- slibuje 12 hodinovou výdrž

Bohužel jsem nikdy neměla možnost jí vyzkoušet a nemůžu její kvality posoudit.







Ready, Set, Brow! - jeden transparentní odstín


Lahvička ukrývá neviditelný tvarující a fixační gel s 24h výdrží. Gel slibuje silnou výdrž, texturu, která se nedrolí a rychlé schnutí i nanášení. Aplikátor má z jedné strany krátké štětinky, které chloupky modelují a na druhé straně jsou o něco delší a ty chloupky rovnoměrně potahují od kořínku je špičce. Můžete ho používat samostatně, nebo s ním fixovat jiné produkty na obočí.






3D - Browtonesdostupný v odstínech č. 2 a 4


Tento produkt bude podle mě maličko kontroverzní a ne asi úplně pro každého. Jedná se o jakési jemné melíry na obočí, které obočí posune do jiné dimenze. Gel podpoří vaší přirozenou barvu obočí jemným zvýrazněním a můžete ho aplikovat samostatně nebo přes tužku na obočí. Jeho efekt se dost špatně popisuje a je lepší si to vyzkoušet na vlastním obočí, abyste pochopily, jak přesně to funguje :) Kartáček gelu má takovou hřebínkovou špičku a štětinky rozmístěné do spirály pro rovnoměrnou aplikaci.





Opět jsem pohořela s focením obočí, protože s pevnou padesátkou sám na sobě fotíte cokoliv na obličeji většinou velice špatně :) Takže ze 150 fotek jsou použitelné tyto dvě a ta druhá je stejně rozmazaná :) Bravo, jsem fakt profík. Tak alespoň moje obočí bez žádného produktu (a modrá řasenka Dermacol) a vedle rozmázlý flek aneb Goof Proof tužka v akci (a už poněkud vybledlá řasenka Dermacol :)


Design produktů se také dost propíral a někdo je z něj nadšený a někomu se nelíbí. Já jsem spíše na straně, které se líbí a i když je taková maličko futuristická a některé produkty mi trochu evokují šroubováky, tak mě jejich vzhled nijak nevadí. Produkty které jsem dostala na vyzkoušení, mají balení funkční a bytelné a naopak se mi líbí, že se od ostatních produktů tak liší a vyčnívají z davu :)


V nabídce jsou i 3 sety, které kombinují různé produkty a nabízejí i vyměřující nástroj, díky kterému bude mít vaše obočí dokonalý tvar



Celá nová kolekce je od včerejška již v prodeji ve všech prodejnách Sephora a myslím, že si v ní každý vybere to své. Ať už hledáte jen čirý gel, který vám dokáže na celý den skvěle zafixovat obočí nebo třeba precizní tužku, tak najdete, co hledáte. Rozhodně velké plus je i rozšířená nabídka odstínů, ve které by si každý také měl najít svůj ideální odstín. Pro mě osobně jsou zatím dva nejvíce oblíbené produkty Gimme Brow a Goof Proof tužka, které můžu vřele doporučit vyzkoušet.

Zajímal by mě váš názor na novou řadu a na vaše favority. Případně jestli jste už stihly některý z produktů vyzkoušet nebo jste měly oblíbený některý z těch původních? :)

*

8 komentářů:

  1. Ty obaly jsou přímo božské a volají k vyzkoušení, ale bohužel já moc produkty na obočí nevyhledávám :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. mne se ty obaly nelíbí, ale na druhou stranu opravdu zaujmou a je to něco jiného. já na obočí používám jen gel, tužky vůbec, ale některé produkty mě zaujaly, tak ještě uvidím, jestli se rozhoupu k nákupu

    OdpovědětVymazat
  3. Nezkoušela jsem, ale až budu v Sephoře, tak určitě omrknu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Uz nekolik let pouzivam brow zings a jsem spokojena. Stin uz je rozflakanej, ale stejne funguje:). Chtela jsem zkusit koupit urban decay paletku, ale zustanu asi u benefitu, protoze se mi ty baleni libi:)

    OdpovědětVymazat
  5. Je pravda, že ty obaly jsou zase úplně něco jiného, ale líbí se mi :). A i obočí s nima vypadá krásně

    OdpovědětVymazat
  6. Já si nemůžu pomoct ale ty obaly jsou prostě strašný, jsem estét a mám ráda věci hezké, elegantní, ladící...na druhou stranu pár produktů se mi fakt zamlouvá, takže asi přece jen něco vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle kolekce se mi celkově líbí, ale nejvíce mě zaujaly ty tužky na obočí. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem si sla pro brow zings a donesla ka brow. Jinak baleni se mi libilo na fotkach dost, nazivo je to des!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)