sobota 30. července 2016

Beauty oblíbenci měsíce | červenec 2016

Když jsem dávala dohromady oblíbené produkty za uplynulý měsíc, zjistila jsem, že se jich od posledního přehledu moc nezměnilo. Zejména u péče jsou to prakticky ty stejné produkty, o kterých jsem vám psala ZDE, tak je tady dneska nebudu znovu ukazovat :) U péče se mi osvědčilo tolik neexperimentovat, ale u dekorativky si to vynahrazuji, takže se pojďme mrknout na mé oblíbence a nejvíce používané produkty.



Posledních pár dnů/týdnů není vyloženě letní počasí a taková vedra, takže podle toho střídám i oblíbené make-upy. Chanel make-up mi vyhovuje nejvíce právě během teplejší části roku a třeba během zimy mi moc nesedí a mám pocit, že dokáže zbytečně zvýrazňovat sušší místa na obličeji. Miláčkem a takovým řekněme objevem roku na poli make-upů je rozhodně Ultra HD od MUFE, který ač má tekutější konzistenci, tak výborně kryje a dobře drží, takže se mi osvědčil i ve vedrech. Stejným objevem je i Nars Velvet matte skin tint, který sedne asi spíše těm z vás, které máte mastnější pleť. A aby to všechno dobře drželo na místě, tak nesmí chybět ani fixátor make-upu od Clarins, který je za mě rozhodně nejlepší a nejvíce fungující produkt svého druhu, jaký jsem kdy vyzkoušela.



Tvářenky jsem v červenci používala úplně nejčastěji tyto dvě od Nars a Urban Decay. O oblíbených bronzerech jsem vám ZDE psala extra článek, takže to asi více rozebírat nemusím a nesmí chybět samozřejmě ani rozjasňovače, protože ty miluju! Když jsem chtěla něco hodně jemného, sáhla jsem po tom z trolí kolekce od M.A.C a když jsem chtěla o dost výraznější,tak jsem vybírala z paletky ABH, kde jsou hned 4 pěkné kousky.

Produkty: M.A.C Beauty powder Glow Rida - NARS tvářenka Impassioned - Bronzer Too Faced Milk Chocolate soleil - Urban Decay tvářenka Fetish - Anastasia Beverly Hills Glow kit set rozjasňovačů



Na oči jsem prakticky stále dokola používala kombinace voděodolných stínů Clarins, Colour Pop stínů nebo tužky Chanel. Pro zajímavější efekt jsem pak často sáhla po jednom z "mermaid" stínů od Catrice nebo NYX. Chtěla jsem je mezi sebou pořádně porovnat a zjistit, který se mi líbí víc, má hezčí efekt a lépe drží a vítězem je NYX. Nejoblíbenější tužkou na oči se stala černo-černá novinka od Zoevy, která dobře drží a je voděodolná.

Produkty: Colour Pop oční stín ods. I <3 this - Clarins Ombre waterproof eyeshadow ods.04 - Chanel oční stíny v tužce (loňská limitka, která již není v prodeji) - Catrice oční stíny ods. My Mermint  - NYX Prismatic shadows ods. Mermaid - Zoeva tužka na oči Graphic eyes 



Obočí tento měsíc vládly hlavně barevné řasenky (obočovky). Nějak jsem asi neměla chuť ztrácet čas s složitější úpravou a chtěla jsem obočí jen zvýraznit a zafixovat a k tomu jsou oba gely od Benefitu i M.A.C ideální. Moje oblíbené a dosud hojně používané řasenky, které můžete znát z předchozích oblíbenců, mi začaly pomalu a jistě docházet a byl čas vyzkoušet zase něco nového. Volba padla na žlutu řasenka GS, která má klasický kartáček, který je trochu macatější a lehce zahnutý. Zatím z ní mám takový neutrální pocit ala "neurazí a ani nenadchne", ale dávám jí ještě šanci se lépe projevit :) Druhou je pak trochu netradiční řasenka od Bourjois, jejímž uzávěrem můžete pootočit a kartáček řasenky tak trochu modifikovat. Buď její výstupky můžete úplně narovnat nebo trochu zakroutit do spirály a přizpůsobit ho tak vašim řasám. Z ní jsem zatím více odvázaná, ale opět jí budu ještě nějaký čas používat, abych si mohla ujasnit názor na ni.

Produkty: Benefit Gimme Brow ods.3 - M.A.C Pro longwear waterproof brow set - Bourjois řasenka Twist up the volume - Gabriella Salvete řasenka Gaby



Rtům teď vévodí hlavně novinky, které se v nedávné době objevily. Konkrétně nové rtěnky Urban Decay a Rimmel, který oslavují 15 let spolupráce s Kate Moss. I když je léto a někdo má rád výrazné a korálové odstíny, tak pro mě pořád asi není dostatečné vedro a mám chuť hlavně na nude a decentnější odstíny. Aby rtěnky vydržely co nejdéle a odolaly mému neustálému pití vody, dávám pod ně jako podklad konturky od Clarins a MUFE. Jediný výraznější zástupce na rty je lesk a vynilovým efektem od Oriflame, který dokáže vykouzlit opravdu lesk jako blesk :)

Produkty: Rimmel rtěnka Kate ods.Rock n´roll nude - Urban Decay Vice rtěnka ods.Ravenswood - Oriflame tekutá rtěnka The One Lip Sensation ods.Pink Mambo - Clarins konturka na rty ods.02 Nude beige - Makeup for ever konturka na rty ods. 14C



Jelikož v pleťovce se toho moc nezměnilo, chtěla jsem vám ukázat aktuální favority do sprchy. O sprcháči Cien jsem vám psala už na IG, ale jelikož ho Lidl nabízí vždycky jen krátce v létě, nemělo ani cenu ho zařazovat do přehledu mých oblíbených sprchových gelů (ZDE). Každopádně jeho vůni ale miluju a evokuje mi pláž a opalovací krémy, takže jsem si ho nakoupila do zásoby i na zimu :) Hodně čerstvý a nový miláček je od značky Nivea, který se u nás pokud vím zatím ještě neprodává, ale snad brzy taky bude. Je to pěna na sprchování a od první chvíle jsem si jí strašně oblíbila. Nádherně voní (prostě jako Nivea) a pěna je bohatá a hutná a zatím se zdá, že je to dobrá alternativa pro mnohem dražší pěny od Rituals, které mám ráda, ale cenově nejsou zrovna nejlevnější. Velice jsem si oblíbila i After sun tělové mléko po opalování do sprchy od Dermacolu



U péče u pleť jsem si teď moc oblíbila čistící gel od Hempz, který je opravdu dost hutný, dobře pění a je to ideální čistič ve spojení s čistícím kartáčkem. Stále zkouším Mud mask od Sephory a zatím jsme celkem kamarádi a vyhovuje mi. Pleťovou vodu Breath of fresh air od Lush beru jako takové osvěžení v parných dnech, kdy jí stříkám na obličej po odlíčení a nebo klidně i během dne, když jí mám po ruce a strašně se mi líbí její fresh vůně.




Co se vlasové péče týče, plánuji zase malý update mých oblíbenců, ale posledních několik týdnů mám takovou menší závislost na tomto novém olejíčku od Dove. Miluju jeho vůni a to vážně tak moc, že si k němu chodím občas během dne jen tak přivonět a taky mi nezatěžuje a zbytečně nemastí vlasy, což je pro mě důležité.



To je všechno z mých momentálních oblíbenců a jací jsou ti vaši? Máme některé třeba společné? :)

13 komentářů:

  1. rimmel ruz vyzera absolutne skvele skoda ze som u nas (SR) este nevidela tuto radu
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja som ich na Slovensku videla v novej Teta drogerii aj v DM. Len su "skryte" medzi ostatnymi Kate Moss ruzmi v stojane nalezato, takze nie je vidno obal. Treba hladat podla cisla poriadne ;) Urcite uz su.

      Vymazat
  2. Super článek! :) Jen je tam asi chybička - Obočí tento měsíc vládly hlavně barevné řasenky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie K: myslíš jako to slovo řasenky? To je tam záměrně :) Je to myšlené jako řasenky na obočí, ale raději to ještě trochu poupravím, aby to ostatní pochopili a nemysleli si, že je to překlep :) Díky za připomínku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten olejíček od Dove musím zkusit:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Rendy, pěkný článek :o) Našla jsem několik společných oblíbenců, bronzer Soleil od Too Faced, oční stín Mermaid od Nyx (který jsem díky tvému tipu sehnala v Douglasu, moc za něj díky :o)), rtěnka Ravenswood od UD (ještě se chystám na další odstíny jako je Backtalk, 1993 aj), Gimme Brow od Benefitu. Řasenku teď mám nově Devillash od Dermacolu a jsem s ní moc spokojená. Nars Velvet Matte Skin jsem zkoušela, je příjemný, hezky mi voní, jen mi žel zvýrazňuje suchá místa a později leze trochu do pórů, takže na mou smíšenou pleť moc není. Což je škoda, protože se mi jinak líbí jeho přirozený efekt i odstín mi sednul dobře. Mud maska od Sephory je už moje stálice :o) Co chci určitě vyzkoušet je fixátor od Clarins, pro který si půjdu až dodělám ten od UD, se kterým jsem též spokojená.

    OdpovědětVymazat
  6. Pekny clanok, na peny do sprchy sa velmi tesim, dufam ze ju coskoro najdem v drogerke :) masku od sephory by som tiez chcela vyskusat. Jaj, mas tu toho viac, co by som chcela :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  7. Doufám, že se k nám brzy dostanou do prodeje ty sprchové pěny od Nivei, moc ráda bych vyzkoušela. A určitě si chci pořídit i jednu z novinkové kolekce rtěnek Rimmel.

    OdpovědětVymazat
  8. Zaujal mě ten olejíček na vlasy od Dove - myslíš, že by udělal kvalitní službu i kudrnatým vlasům se sklonem ke krepatění? A chtěla jsem se ještě zeptat - co říkáš na řasenky Bourjois? Doporučila bys mi nějakou?

    Díky

    http://denik-doe-lovera.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Nars makeup mám taky, ale bohužel se mi z něj dělají pupínky a šíleně se mi zhoršila plet, tak už ho nepoužívám, ikdyž odstínem mi seděl skvěle. MUFE makeup jsem používala v zimě a taky jsem si ho moc oblíbila.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten olejíček musím zkusit.Mám kudrnatý a suchý vlasy.

    OdpovědětVymazat
  11. Mňa asi najmilšie prekvapil Hydrabio Creme a nové konturky od Rimmelu, ale samozrejme aj veľa iného:))

    OdpovědětVymazat
  12. Na tu pleťovou vodu od Lush mám už chvilku spadýno, jen ji musím jít do prodejny řádně očichat ;) Nicméně když tu píšeš že voní super, tak se váhy pomalu ale jistě přiklánějí na stranu "koupit" :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)