pátek 8. července 2016

ANO x NE SEPHORA

Když jsem nedávno přemýšlela nad tím, jakou značku zahrnout do této rubriky, cvrnkla mě do nosu právě Sephora a její dekorativní řada kosmetiky. Za ty roky jsem toho vyzkoušela už docela dost a i když mám doma jen malou část toho všeho, říkala jsem si, že vás o to neochudím :) Díky různým akcím se dají jednotlivé kousky sehnat za docela fajn ceny, které se někdy vyrovnají cenám produktů z drogerie, takže až zase budete příště přemýšlet nad tím, co v akci v Sephoře pořídit, třeba vás něco z tohoto zaujme :)



Jumbo liner waterproof jak vidíte miluju. Mám je v 9 odstínech, matných i metalických provedeních a jestli si ujíždíte na barevných linkách, tak si je zamilujete taky. Výborně drží, mají sytou a intenzivní pigmentaci a jsou krásně měkké. O širokém výběru odstínů ani nemluvím a myslím, že si vybere vážně každý. Za mě jednoznačně doporučuji a jak s nimi jednou začnete, nebudete chtít přestat.




Sephora Z palette se u nás bohužel neprodává, ale přivezla jsem si je z Ameriky. Jedná se o magnetické paletky, do kterých si můžete ukládat refily stínů, tvářenek, pudrů nebo prostě čehokoliv pudrového. Je to praktické a pokud toho doma máte hodně, tak vám podobný systém ušetří spoustu úložného prostoru :)



Compact powder foundation byl můj absolutní svatý grál na střední! Měla jsem tak 10 balení určitě a pudrovala jsem se s ním každou přestávku a naučila na něj i své kamarádky :) Tenkrát jsem ještě neznala matující papírky ani fixační sypké (transparentní) pudry a byla jsem fakt pudrová královna. Teď se tomu už spíše směju, ale to nic nemění na tom, že tenhle pudr je skvělý. Určitě by s ním někdo mohl nahradit i make-up, ale já s ním vždycky jen pudrovala. Balení je výklopné a ve spodní části je houbička, což z něj dělá super parťáka do kabelky. Po tomto teď sáhnu už jen občas, ale je to jen tím, že dávám přednost transparentním pudrům a tyto klasické tělové už tolik nepoužívám. Každopádně kdykoliv ho vidím, vrací se mi vzpomínky na roky na střední škole :)



Contour eye pencil waterproof jsou jen tenčí verze jumbo tužek, o kterých jsem vám psala výše. Mají stejné vlastnosti i výbornou výdrž a krásné barvy, jen jsou to klasické úzké tužky. Takže pokud vám jumbo verze nesedí, určitě mrkněte po těchto verzích :)




Štětců nabízí Sephora vážně hodně. Není to tak dlouho, co je trochu inovovala a nabízí teď základní a PRO řadu, ve které najdete fakt neskutečné tvary štětců. Na ukázku jsem vzala jen některé, co doma mám, ale mám stále i několik štětců z té původní řady a i po více než 4-5 letech pravidelného používání jsou jako nové. Štětce tedy vážně doporučit můžu a věřím, že si každý vybere nějaký zajímavý, který mu třeba ve sbírce chybí. Já mám na pomyslném wishlistu ještě spoustu tvarů a typů a postupně si je chci pořizovat. Základní řada je o něco levnější než PRO řada, ale i tak si myslím, že když vychytáte třeba akci 2+1, tak štětce nevyjdou tak moc draho.



Zleva: All over shadow č.22 - PRO Flawless airbrush č.56 -  Contour bronzer č. 46 - Bronzer č.44



Mono oční stíny koupíte v krabičce, ale snadno si je z ní můžete vyndat a dát do své magnetické paletky nebo do těch, které nabízí přímo Sephora. Rukama mi jich prošlo už docela dost, ale ve výsledku mám aktuálně doma jen tyto tři a jak vidíte, příliš je nepoužívám. Nějak mezi námi nefunguje ta správná chemie a mám prostě raději stíny jiných značek. Někomu sedí hodně, ale já jejich fanda nejsem. Některé odstíny dost práší a ty, co obsahují třpytky, tak většinou dost opadávají a třpytky jsou docela velké. Není to moje srdeční záležitost, takže za mě spíše ne.



Sephora Cream lip stain č.06 - není to tak dávno, co jsem vám o něm psala, takže si to můžete připomenout. Aktuálně má Sephora výpadek v dodávkách těchto stainů a některé odstíny se shání velice složitě nebo nejsou na prodejnách vůbec. Někdo mi dokonce psal, že se snad mají přestat k nám dovážet, ale to nemám nijak oficiálně potvrzené, takže těžké říct. Není to top tekutá rtěnka, kterou jsem kdy vyzkoušela, ale není určitě špatná a pokud na ně na prodejnách narazíte, tak určitě zkuste.

Rtěnka Color lip last č.7 je moje srdcovka. Zamilovala jsem si jí tolik, že se stala i mou svatební rtěnkou a zbývá mi jí už jen kousíček. Má neuvěřitelně příjemnou texturu a zároveň výborně drží a o povedeném odstínu ani nemluvím. Rozhodně si půjdu pro další balení a u mě je vážně co říct, když rtěnku vypotřebuji až do dna :) Za mě nejlepší rtěnka, jakou jsem od Sephory zkoušela.






Tvářenku mám jen jednu a za srdce mě moc nechytla. Pro někoho méně náročného bude asi moc fajn a dostatečná, ale mě prostě nějak nebaví. Trochu práší, pigmentace je spíše průměrná, což ale neberu jako vyložené mínus, protože mám raději, když jde barva postupně vrstvit a člověk není jak Marfuša po prvním tahu štětcem. Stejně jako u stínů mezi námi není ta správná kosmetická chemie a láska. Ta je bohužel v mém případě u jiných stojanů, které v Sephoře najdete :)



Vyzkoušela jsem například i tekuté oční linky, které byly super, akorát je doma už nemám a pak také zapečené trio tvářenky, rozjasňovače a bronzeru, ale nejsem si jistá, jestli je ještě ve stálé nabídce. To samé u mega bronzeru, který mi vydrží asi navždy a kombinuje šikovně několik odstínů pro konturování obličeje. Naposledy jsem ho viděla ve slevách, takže předpokládám, že ve stálé nabídce již není.

Co bych určitě chtěla vyzkoušet je jejich cushion rozjaňovač, který aktuálně není nikde k sehnání kvůli výpadku výroby, takže jakmile ho někde uvidím, okamžitě ho beru! Z cushion řady mě lákají i tekuté rtěnky a jak jsem už zmiňovala výše, chci časem určitě i nějaké další štětce. Z pečující řady bych mohla jmenovat určitě více produktů, ale jako první mě napadá Warming cleanser, který chci vyzkoušet už strašně dlouho, ale pořád čekám, až dopotřebuji nějaký jiný, co doma už mám. Nevím proč, ale láká mě vyzkoušet i nové masky na nohy :)




A jako u každé značky, i tady jsou produkty, které mi nesedly nebo je s odstupem času hodnotím jako nevyhovující. Čerstvou zkušenost mám s maskou na rty, kterou jste mohly vidět v posledním vypotřebovánu a za mě je to zbytečnost, která mi se rty nic neudělala. S mými řasami si nesedla ani řasenka Outrageous curl, jejíž hřebínek mi je neskutečně slepoval a často se mi řasenka i obtiskávala. Obecně mě nebaví ani rtěnky v černých obalech (nepamatuji si přesný název), ale všechny co jsem měla, jsem rozdala a myslím, že se dají najít 1000x lepší kousky. To samé platí i o vajíčkovém balzámu na rty a zapomenout nemůžu ani na stain ve "zkumavce", který považuji také za dost nepovedený produkt.
Vyzkoušela jsem toho už celkem dost, ale doma mám teď hlavně produkty, co mi vyhovují. Sephora celkem pravidelně svůj sortiment i mění a rozšiřuje, takže to, co jsem vyzkoušela třeba tři roky zpátky, už neseženete, takže toho tady dneska není tolik. Vybrala jsem také jen dekorativku, protože tato rubrika je hlavně o ní, ale mám vyzkoušené i produkty z pečující řady. Pokud by vás o nich někdy zajímalo něco více, tak mi dejte určitě vědět :)

Jaké jsou vaše oblíbené a neoblíbené produkty této značky? Bez jakého nedáte ani ránu a který vám třeba doma leží v koutě? :)

15 komentářů:

  1. Já jsem měla paletku stínů (hrůza), mono stíny (nic moc), rtěnku (ta byla super), tužku na uči (taky skvělá) a pár řasenek (některé byly docela fajn). Jinak mě dekorativna ze Sephory tolik nebere. Měla jsem i pár štětců, a za mě takový průměr. Ale ráda bych vyzkoušela ty z PRO řady, vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Si mě hodně nalákala na ten jejich pudr a při další návštěvě po něm kouknu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy, naprostý souhlas se stíny, jsou strašně málo pigmentované a práší. Ale třeba řasenka Outrageous mi docela dobře sedla. Moc jsem toho od Sephory nezkoušela, víc mě zajímají ostatní stojany; -) Pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, tenhle typ článku mám moc ráda :o)
    Od Sephory mám oblíbené jejich tužky na oči, vlastně jsou to moje nejoblíbenější, hezky drží, dost barviček a cena přijatelná. Stejné to mám s jejich rtěnkama Color Lipa Last, jsou fakt super,zatím mám odstíny 2,4, 6 a určitě chci ještě další:o) Hezky drží a jsou moc příjemné na rtech. Teď nedostupný lip stain č. 6 mám moc ráda, ostatní odstíny mi přišly moc řvavé. Doufám, že se půjde dát ještě sehnat. Na pudr jsi mě nalákala, až zlikviduji některý z těch, co mám doma, tak ho ráda vyzkouším. Článek o jejich pečující kosmetice by mě určitě zajímal, byla bych ráda, kdyby jsi ho napsala :o) Zatím mám vyzkoušenou jejich Mud masku, která je prostě skvělá, pro mě jedna z nejlepších čistících masek. Naopak jejich hydratační krém mi vůbec nesednul.

    OdpovědětVymazat
  5. Dost podobný článek na Sephora dekorativku už jsi jednou psala a já si kvůli němu na Tvé doporučení pořídila tu dlouhotrvající rtěnku v odstínu č. 7 a taky jí miluju! Mám ještě odstín 22, krásnou tmavší malinovou a tu nosím taky dost často, tyhle rtěnky se fakt povedly :).

    OdpovědětVymazat
  6. Ten Cream lip stain bych ráda zkusila, ale prostě nic, aspoň v odstínu, který bych chtěla je to marné, prodavačky jen krčí rameny..Na ten pudr se podívám a zaujaly mně i ty tužky, jak jumbo, tak klasické, takže při příští návštěvě se na ně podívám:-)

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem snad od sephory ještě nic neměla :-D ale článek je super, děkuji za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna v pondělí jsem si koupila lip stain 06 a je přijemný na rtech, pěkná barva a chtěla bych další, ale ano hodně probraný :( Určitě mrknu na ty jumbo tužky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Me pečující kosmetika zajímá jeste vic, tak budu rada za článek 😊

    OdpovědětVymazat
  10. Mám paletku z vánoční edice a naprostá spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já teda miluju hlavně štětce a tužky, nejhorší věc na světe je ta zkumavková věc na rty...něco tak nepříjemného jsem nezažila

    OdpovědětVymazat
  12. Na jumbo tuzky sa musim pozriet, Nyx ma s nimi sklamal, vobec mi nedrzia na viecku :S masku na nohy chcem tiez uz dlhsie vyskusat, aj som ju v pradajni hladala, ale nie je vzdy dostupna, dalej by som chcela vyskusat transparentny biely puder... A masky na pery? noo to cloveku staci raz vyskusat :D Nemam toho od sephory moc, ale mam ju rada, zatial ma nesklamala..

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Momentálně mám Sephora éru. Mám dvoje monostíny (výrazná růžová a červená) a jsou fajn, dále mám rtěnku nebo lip cream ve zkumavce a to je hrůza, pak mám tu rtěnku v černém obalu a mám jí kvůli zajímavému odstínu a za mě je to fajn rtěnka. Potom mám matující minerální pudr a ten je super, už mám na dně díru, takže musím dokoupit :) pak tekuté linky růžové a s těmi se mi dobře kreslí, dále mám nějaké štětce a všechny super, no a pak mám bázi na stíny a je taky dobrá. Jo a ještě mám tužky - pecka! Takže mě značka Sephora celkem vyhovuje a chci rozšířit svojí sbírku. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tužky na oči naprosto miluju :) Mám několik odstín a plánuju další. Jsou to jediné tužky které se mi neobtiskávají a vydrží celý den :) Ty Jumbo chci taky vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  15. Úzkou rtěnku č. 7 taky miluju, bude to asi taky moje první vypotřebovaná rtěnka :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)