sobota 4. června 2016

TOP PRODUKTY | DROGERIE

Tento článek mám pro vás nachystaný už nějakou dobu! Proto se stalo to, že než jsem se dostala k jeho publikování, objevila jsem ještě několik super věcí, které si tu své místo zaslouží a najdete je na konci článku. Jestli blog sledujete delší dobu, možná víte, že mám ráda (hodně) i dražší kosmetiku. Nicméně to vůbec neznamená, že bych neměla spoustu oblíbenců i z drogerie nebo cenově dostupnějších značek. Vím, že je spousta z vás, které mají zatím třeba omezený rozpočet (jako studenti jsme ho měli asi skoro všechni) nebo prostě jen nechcete utrácet několik stovek za pudr nebo řasenku. Ráda bych vám proto ukázala své top favority právě z drogerie a cenově dostupných značek, které třeba nejsou vyloženě drogerkové, ale patří do této cenové kategorie. Proto se tu objeví i třeba Bourjois nebo NYX, protože si myslím, že není problém je sehnat a mají spoustu skvělých produktů. Snažila jsem se všechno rozdělit do jednotlivých kategorií, aby to bylo přehlednější, ale bohužel doma nemám 100% všechny oblíbené produkty, proto pokud si vzpomenu na další z dané kategorie, tak vám je níže ještě vypíšu :)

Doufám, že se vám článek bude líbit a najdete v něm užitečné tipy na cenově dostupné produkty. Pokud vás o některém produktu bude zajímat více informací, zadejte jeho název do vyhledávacího okénka v pravé postranní liště a odkáže vás to na článek, ve kterém byl produkt zmíněný :)

Nemám bohužel favority z úplně každé kategorie dekorativní kosmetiky a nebudu vám doporučovat něco, za čím si 100% nestojím nebo mi to nevyhovuje, jen aby se tady něco objevilo.



Oblíbený korektor je pro mě rozhodně Healthy mix od Bourjois, který je snad bezedný a vůbec neubývá. Jako jeden z mála levnějších korektorů dokáže opravdu něco zakrýt a na tváři vydržet, aniž by se z něj po pár hodinách stal mastný flek zalezlý ve vráskách. Z bází mám jednoznačného favorita v podobě Satin Base od Dermacolu, což je myslím největší klasika ze všech. Asi jako jediná báze z drogerie opravdu něco dělá a dokáže prodloužit výdrž make-upu i usnadnit jeho nanášení.


V kategorii make-upů mám tyto tři favority - Lasting finish 25h od Rimmelu, Perfect stay od Astoru a 24h control od Dermacolu. Oblíbeným make-upům jsem věnovala extra článek ZDE, takže už asi není potřeba se k nim více vyjadřovat. Na fotce chybí ještě můj též velice oblíbený Bourjois Healthy mix, který je momentálně celkem těžké sehnat v nejsvětlejším odstínu, takže si ho opatřím zase hned jak na něj někde narazím.


Dobrých fixačních pudrů je v drogerii vážně málo. V mém osobním top výběru je pouze Invisible fixing powder od Dermacolu v transparentní verzi. Co dodat, je to další klasika a věčná stálice.


Kategorie tvářenek je velký oříšek. Miluju tvářenky a mám jich spoustu, ale ta největší láska a chemie funguje bohužel jen u těch dražších značek. 95% tvářenek levnějších značek je podle mě úplně marná a jediné co dokáží je zaprášit váš kosmetický stůl, nabídnout nezajímavý odstín nebo se vypotřebovat rychlostí blesku. Nemějte mi to za zlé a pokud samy milujete nějaké levnější tvářenky, jen dobře pro vás, protože narozdíl ode mě ušetříte spoustu peněz :) Když bych ale musela prstem ukázat na ty podle mě top z drogerie, tak musím zmínit tyto níže. Creme puff od Max Factor, která nabízí příjemné a nenápadné odstíny i poměrně fajnovou zapečenou texturu. Le blush od Lorealu je teda sice pigmentovaná jako blázen a chce to lehkou ruku při nanášení, ale pokud vychytáte její nanášení, věřím, že si jí oblíbíte. Zapomenout nemůžu ani na NYX a některé jeho už legendární odstíny tvářenek. Mají teď už maličko jiná balení, než vidíte níže, ale kdybych vám mohla doporučit jen jednu značku, od které si koupit cenově dostupnou tvářenku, řeknu vám, ať se podíváte právě u NYX. 


Pěkný a kvalitní rozjasňovač z drogerie? Pro mě bohužel trochu utopie. Když už se nějaký objeví a nesypou se z něj třpytky jak z padlého jednorožce, je to většinou jen limitka. Stejně jako Essence Merry berry níže. Bohužel pro rozjasňovač bych vás rozhodně poslala do parfumerie, protože kvalitou ani sofistikovaným odstínem si podle mě v drogerii (zatím) nevyberete, ale možná je to jen můj příliš kritický pohled. Mezitím se objevil jeden, co by za to možná s přivřenými oči stál, ale stejně o něm nikdy neprohlásím, že je to must-have nebo báječný produkt. Pro must-have vás pošlu k Nars, Chanel, M.A.C nebo Urban Decay.


Vybrat super rtěnky z drogerie je celkem fuška, protože jich tam najdete celkem dost. Zvláště u krémových rtěnek je někdy skoro jedno, jestli jsou od levnější nebo dražší značky, protože třeba mě osobně vydrží tak nějak podobně. Rozhodla jsem se vybrat opravdu jen 3 moje top, aby jich tu nebylo moc :) Asi úplně nejoblíbenější jsou pro mě ty z řady Kate od Rimmelu. Nejraději mám asi jejich nude řadu, ale mám několik oblíbenců i z té řady s černými obaly (tu s červeným obalem ale doporučit nemůžu). Dalším oblíbencem jsou rtěnky od Astoru Color last VIP a Loreal Color Riche, i když tam záleží odstín od odstínu (např.současná růžová kolekce se podle mě moc nepovedla).


Z lesků jsem vybrala dva nejoblíbenější zástupce - Butter gloss od NYX a lesk od Lorealu Infaillible mega gloss. Oba jsou na rtech velice příjemné, nelepí a rty nevysušují.


Poslední kategorií, která se týká rtů je takový mix. Chybět tu nesmí "máslíčko" Lipcolor butter na rty od Astor, tužka na rty Color drama od Maybelline a balzám na rty Kate od Rimmel.


I v drogerii se už dají najít solidní tužky na oči, které vám nevydřou díru do očního víčka a na očích dobře drží. Z klasických tužek patří mezi moje nejoblíbenější tužky Master drama od Maybelline a Exaggerate od Rimmel. Z jumbo verzí je to určitě tužka NYX v legendárním odstínu Milk a tužka Kate od Rimmelu.


Oční linky ve fixu nebo tekuté oční linky se u mě drží už dlouhou dobu tyto dvoje. Super liner od Lorealu a Ultra black dipliner od Dermacolu. Zatím je žádné jiné produkty nepřekonaly a co se týče klasických černých linek jsou pro mě nejlepší a nejlépe držící právě tyto.


Kategorie řasenek by tu možná ani být nemusela, protože řasenek je v drogerii milion a jsou tak strašně individuální, že prostě nejde říct, že jen tyto jsou nejlepší. Jsou nej pro moje řasy, ale pro ty vaše to může být třeba propadák. Tak jen aby se neřeklo jsem vybrala svoje nejoblíbenější z tohoto roku :) Devilash od Dermacolu, která řasy hodně zvýrazní a dělá trochu efekt jako Perversion od UD. Klasická žlutá Colossal volum od Maybelline je moje all time favourite řasenka, která mě nezklame za žádných okolností a je pro mě jednou z top z drogerie už spoustu let. Poměrně dost mě překvapila i Super curler od Rimmel, která dokázala řasy natočit a zvýraznit.


Kategorie očních stínů je pro mě taky maličko ošemetná a platí tam to samé, co u tvářenek. Situace se sice rok od roku zlepšuje a stíny jsou stále lepší a lepší, ale pořád to pro mě není top kvalita. Každopádně velice povedené jsou pro mě například stíny Liquid Metal od Catrice nebo klasické Color Tattoo od Maybelline. Jedny z nejlepších byly i stíny Color Infaillible od Loreal, které jsou spíše jako presované pigmenty, ale bohužel u nás se přestaly již prodávat. V zahraničí jsem je ještě viděla, tak možná pokud budete mít někam cestu a chtěly byste je vyzkoušet, tak šance tu pořád je. Nahradily je mono stíny Color Riche v několika různých texturách, z nichž například odstín Nude mi hodně připomíná texturu zrušených Color Infaillible.


Na obočí mi z drogerie nejvíce vyhovují barevné řasenky, které obočí dodají barvu a zároveň ho i fixují. Pro mě jsou nejlepší Brow drama od Maybelline a Brow artist plumper od Loreal.


Jak jsem zmiňovala výše, mezitím co jsem produkty fotila a článek připravovala, tak se našlo ještě několik produktů, které si tu své místo zaslouží, ale na fotkách chybí. Zmínit musím určitě HD pudr NYX, o kterém jste u mě už asi několikrát slyšely (ehm četly) a také řasenku False lash wings od Lorealu, u které platí to samé :) Kupodivu musím vážně pochválit i tekutý korektor Camouflage od Catrice, kterému jsem se nejdříve bránila, ale pak podlehla masírce ze všech stran a taky si ho pořídila. A na to, jak jeho tuhá verze byla tragická a letěla velice brzy do koše, tak tohle je vážně super produkt a spolu s Bourjois určitě nejlepší korektory z drogerie. U Catrice ještě zůstaneme, protože jsem před nějakým časem objevila jejich High glow mineral highlighting powder, který je pokud se nepletu poměrně novinkou v jejich sortimentu. Když se to s ním nepřežene, tak vypadá celkem pěkně a v současné době je asi jediný rozjasňovač z drogerie, který stojí za to omrknout a vyzkoušet (do doby než se objeví třeba nějaká nová limitka). Poslední tři produkty jsou od značky NYX a konkrétně je to Ombre tvářenka v odstínu Mauve me, rtěnka Full Throttle a oční stíny v neuvěřitelně krásném odstínu Mermaid. O všech budu psát podrobnější články, takže si hodnocení nechám až tam, ale vzhledem k tomu, že jsem je zařadila sem, můžete si tipnout, jak na tom asi budou :)


Vždycky když tvořím podobné přehledy, říkám si, na co jsem při focení asi zapomněla :) Jakmile člověk nemá něco na očích, snadno na to zapomene, takže pokud by mě ještě něco napadlo, dopíšu to sem. Aktuálně jsou toto tedy mé top a nejoblíbenější produkty z drogerie, které vám za sebe můžu určitě doporučit vyzkoušet. Hrozně moc by mě zajímalo, jestli se v některých shodneme nebo případně jaké jsou vaše top produkty?

Ráda bych něco podobného připravila i s pečujícími produkty, tak mi dejte taky určitě vědět, jestli by vás to zajímalo :)


*

33 komentářů:

  1. Skvělý článek, aspoň mám tip na to, co v drogérce omrknout :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. rimmel make up uz dlho rozmyslam ze vyskusam ich 010 vyzera ze by mohla fungovat pre mna v lete :) a tvoja rada na bourjois healthy mix bola skvela
    a loreal color rich nude me je moj oblubenec posledneho mesiaca perfektny tien
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten pudr od NYX mě nalákala už spousta blogerek, asi si ho pořídím :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek!
    Jednoznačně souhlasím s bází od Dermacolu, stíny a korektorem od Catrice a s make-upem od Rimmelu :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  5. konečně vím, pro co jít do drogerie! Beru tvůj článek jako nákupní seznam :D :)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super clanok, mame dost podobnych oblubencov a clanok s pecujucimi produktmi by potesil tiez

    OdpovědětVymazat
  7. Na ty produkty mám podobný názor jako ty, myslím, že si vážně vybrala ty TOP. :)
    Určitě bych to uvítala i s pečujícími produkty.

    OdpovědětVymazat
  8. Já už z drogerky skoro nic nemám, ale kdysi jsem měla ráda Max Factor makeup a Loreal stíny :). NYX je fajn, ale už se mi hroozně zprotivil, jak je všude :/

    OdpovědětVymazat
  9. Clanek je super, tak asi jako kazdy od tebe. Nektere produkty me zaujali, nektere neznam a nektere nemam rada. Me se zalibila konturovaci paletka od Gabci, ve ktere je pro me dobry rozjasnovac i tvarenka💋
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  10. Docela se na některých oblíbených produktech shodneme, po ostatních se ráda podívám. jediné s čím za sebe nemůžu souhlasit je Dipliner od Dermacolu, neuvěřitelně špatně se mi s ním pracovalo, třeba ale gelovky z té "zebří" řady jsou moc fajn

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji a ještě jednou děkuji za tenhle článek, je úžasný:-) Na spoustě produktů se shodneme, některé produkty jako třeba korektor od Catrice jsou ty, co už ani nemám v plánu dávat z ruky a chci je kupovat pořád dokola a některé jako třeba řasenka Devilash, tam můžu konstatovat, že je super a používám ji ráda, ale můj naprostý favorit zůstává jiný, v tomhle případě Lash Sensational od Maybelline:-)
    A určitě bych byla moc ráda, kdyby jsi připravila tenhle článek i na pečující kosmetiku:-)

    OdpovědětVymazat
  12. pekný výber...Astor butter úplne skvelý...púder Dermacol taktiež :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  13. make-up od rimmelu a nebo máslíčko od astoru mám taky velmi v oblibě

    OdpovědětVymazat
  14. Urcite by som chcela aj clanok na tvoju Topku pletovky :) po bourjois healty mix som tiez pokukovala. Rasenku dermacol si kupim a tvarenku nyx do zbierky asi tiez :) takze dakujem :D

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Make-up, báze a fixovací pudr od Dermacolu jsou fakt za svou cenu super, v drogerce naprosto bezkonkurenční. Ještě jsem si teď hodně oblíbila řasenku Maybelline lash sensational, přijde mi, že dělá hodně podobný efekt jak několikanásobně dražší řasenka od Lancome.

    OdpovědětVymazat
  16. S Rimmeláckým make-upem a tužkou na oči souhlasím, taky je mám doma. Tekutý Camouflage sháním už strašně dlouho, ale vždycky přijdu k vybrakovanému stojanu. Řasenku od L´orealu taky můžu, nejdřív se mi nezdál kartáček, ale překvapivě mi udělá pěkné řasy no a NYXí pudr mám také na seznamu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem asi jediná, kdo ten pudr od Dermacolu nemusí. Nemám ráda transparentní pudry a balení mi přišlo šíleně nepraktické. Make-up 24control a Astor máslíčka mám ale také ráda.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  18. Super článek, jako studentku mě drogérkoví oblíbenci vždy potěší! ;)

    OdpovědětVymazat
  19. 24h control od dermacolu je totál must-have!! už mám druhý balení :)) ale třeba rimmel Lasting finish 24h je na mně slabej, sice se dá vrstvit, ale pak ho hodně cítím na pleti a to mi úplně nevyhovuje, takový průměr.
    U řasenek je to tak individuální, že mě nejvíc z drogerie seděla Maybelline Lash Sensational a jednu colossalku tedka zkouším a zatím nic moc. Rtěnky od Rimmelu Kate jsou taky super. A tak dál a byl by to komentář na půl stránky :D. Článek na přehled super .))
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělý článek! Dost toho máme podobného.. Jediné s čím nemohu souhlasit jsou Catrice Liquid metal, protože strašně opadávají a taky báze pod makeup od Dermacolu, strašně mi ucpávala póry... I tak jsem si z tvého "seznamu" pár věcí vybrala a skočím se po nich podívat :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem zvědavá na recenzi NYX stínu, přesně tenhle odstín mě před nedávnem zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  22. Super shrnutí, hodně produktů z tvého výběru mi také vyhovuje :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  23. Jsem asi jedina v sirem vesmiru komu dermacol baze, pudr ani makeupy nesedi, celkove mi dermacol nesedi :D jinak z drogerky nedam dopustit na loreal infallible makeup a starou verzi true match a pudr stay matte od rimmel :)

    OdpovědětVymazat
  24. Joo pudr od Dermacolu jen tak nic neprekona... stejne jako Kate rtenky od Rimmelu...

    Www.italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. Já jako rozjasňovač používám stín Catrice intensif eye Vanila sky.Nyx tvářenka je fajn. Rimel make upy taky.

    OdpovědětVymazat
  26. Tohle je tak super článek! :-) rozhodně ještě fandím řasenkám od Miss Sporty a jejich průsvitnému pudru, dále mám ráda gelové linky od Maybelline a gel na obočí od Essence :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Super článek. Sem začínající pisálek, tedy pisálkyně, takže kdyby jste se ke mě chtěla kouknout budu poctěna. Jinak mě hrozně bavíte! můj blog : shoppersmiky.blogspot.com a instagram : Michaela_Sádlo

    OdpovědětVymazat
  28. Parádní článek :) S korektorem Catrice a jejich novým rozjasňovačem jsem na tom stejně. Nakonec jsem podlehla a rozhodně nelituju. S produkty NYX se zatím moc neznám, teď k narozkám jsem dostala ten Butter Gloss a zatím jsem nadšená. Jelikož mám jiný typ pleti, v make upech se nepotkáme :/ A řasenky? Popravdě Devilash je u mě propadák. Slepuje mi řasy a během dne ještě opadá pod oči, jestli nemám vadnej kus... Nějak to nechápu. A na tu žlutou Maybellinku si momentálně brousím zuby, ještě jsem ji nezkoušela. Na článek s pečující kosmetikou jsem určitě zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tipy na pečující kosmetiku by byly také zajímavé. Já mám favoritů z drogerie plno, nejsem ochotná utrácet za high-end. Myslím že u většiny značek se dá najít nějaký top produkt.

    OdpovědětVymazat
  30. Tenhle článek jsem potřebovala :D! Už dlouho jsem nečetla nic o kosmetice a všechny kamarádky si mě berou na nákupy s sebou, abych jim poradila, protože jsem přece "ta, co čte ty blogy" a už jsem si přestávala připadat jako znalec. Po přečtení tohoto článku je mi mnohem líp :D :).

    OdpovědětVymazat
  31. Moc děkuju, konečně to někdo takhle pěkně sepsal :) mám nakoupeno!

    OdpovědětVymazat
  32. Řasenka Collosal je taky už dlouho mojí neoblíbenější, za to ta fialová Rimmelka mi nevyhovuje vůbec.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)