sobota 25. června 2016

Tipy na letní vůně | co mi teď nejvíce voní

Venku je vedro k padnutí a léto nám konečně ukazuje svojí tropickou část. S tím se bohužel někdy pojí i méně příjemné okamžiky, kdy vejdete třeba do tramvaje a díky ignoraci hygieny ostatních cestujících, máte chuť utéct nebo okamžitě vytáhnout svůj parfém a začít ho stříkat do všech stran. Právě tenhle častý nešvar mě přivedl na myšlenku vám ukázat, čím se v těchto dnech nejvíce voním já a které vůně mě aktuálně baví a vám by se také třeba mohly líbit. Pojďme společně bojovat proti zápachu a kromě dodržování základní hygieny (což je základ a klíč k úspěchu) se trochu navoňme a udělejme to léto příjemnější i lidem okolo nás :) 







 Michael Kors Coral - vůně od MK mě baví a i když pro někoho to bude možná nuda a nic extra originálního, tak já na tento nebo můj milovaný Glam Jasmine nedám dopustit. Coral byl můj parťák na cestě po Floridě a přesně na dovolenou a na léto mi přijde ideální. Je svěží, ovocný a lehký a mě prostě strašně baví. Jestli vás zaujal, tak nezapomeňte, že se jedná jen o letní limitku a seženete ho v prodejnách Sephora.



Hlava: citrón, pomeranč, grapefruit, pepř, černý rybíz
Srdce: jasmín, tuberóza, malina, pomerančové květy
Základ: santalové dřevo, ambroxan, pižmo, cedr



Miu Miu - její obal jsem si zamilovala na první pohled. Spojení modré s červenou je prostě top a celkové provedení z ní dělá skoro sběratelský kousek. Po vypotřebování ji tedy rozhodně nevyhodím, protože to balení vážně miluju. Vůně je květinová, hodně z ní cítím právě konvalinky, ale celkově bych jí označila za velice jemnou a decentní. S tím se bohužel pojí i spíše slabší výdrž, což mi ale teď v létě nevadí a jsem ochotná to jemně ignorovat. Pokud ale chcete, aby vám vůně vydržela vonět hodiny a chcete něco silnějšího, tak tohle nebude pro vás.



Hlava: citron, bergamot, konvalinka

Srdce: broskev, černý rybíz, zelené tóny, růže, jasmín
Základ: bílé pižmo, dřevo akigala





 Karl Lagerfeld for her - nikdy bych neřekla, že se mi tak moc zalíbí a že se po chvíli tak krásně rozvoní. Voní mi lehce nasládle a jemně a po chvíli se rozleží až trochu do pudrova a v tenhle okamžik jí zbožňuji asi nejvíce. Vůně mě vůbec nijak neobtěžuje, což je vždycky dobré znamení toho, že vám vůně sedí. Pokud jí budete zkoušet, určitě si jí stříkněte na kůži a chvíli počkejte, až se rozleží, protože podle úplně prvotního přivonění bych vůbec netipovala, že si jí tak moc oblíbím. 




Hlava: broskev, citron

Srdce: růže, magnolie, frangipani
Základ: pižmo, dřevité tóny, jantar




Kiehl´s Patchouli & Fresh rose - dlouhou dobu jsem vůně Kiehl´s celkem přehlížela a nikdy jim nevěnovala příliš velkou pozornost. Až při otevření nové pobočky na Chodově jsem všechny vůně vyzkoušela a pro můj nos to vyhrála tato verze. Růže jsou z ní cítit dost, ale takovým příjemným způsobem. Není to těžkopádné nebo příliš násilné, takže jestli se vám vůně růží líbí, tak tuhle vůni zkuste ovonět. Seženete v buticích Kiehl´s nebo online zde.






Donna Karan Liquid Cashmere Blush - o této vůni jsem už na blogu několikrát psala a jak vidíte, mám už skoro polovinu pryč. Pro někoho to možná není typicky letní vůně, ale já po ní sahám ve dnech, kdy nejsou venku zrovna pařáky a je třeba chladnější počasí nebo prší. Slíbila jsem si, že si ještě trochu schovám na podzim, protože tahle vůně ve mě vyloženě evokuje pocit, že se chci někam zachumlat a cítit se příjemně. Je hřejivá a sladká, ale zároveň mám při nošení pocit, jako bych přes sebe měla přehozený nějaký kašmírový pléd a cítila se strašně uvolněně. Znáte to, tyhle pocity spojené s používáním oblíbených vůní se strašně těžko popisují. To prostě musíte vyzkoušet a zažít samy :)



Hlava: šťavnaté mandarinky, jiskřivý bergamot a konvalinky
Srdce: jasmín sambac, vůně okvětních lístků tureckých růží a květů pomerančovníku
Základ: pačuli, vanilka a smetanová vůně santalového dřeva



Carolina Herrera VIP 212 Rose - tuto verzi možná znáte a není to žádná novinka, ale na léto oblékla tohle "pilulkové" balení s rose gold uzávěrem. Je to opět jemně ovocná vůně, která mě během nošení neobtěžuje a není příliš výrazná, což je opět trochu spojené s ne tak dlouhodobou výdrží, ale v létě mi to prostě nevadí. Jsem zvyklá vůni nanášet víckrát za den a nemám ráda příliš výrazné nebo těžké vůně.



Hlava: šampaňské, ovocné tóny
Srdce: květ broskvoně
Základ: pižmo, jantar, dřevo





My Burberry - o této vůni jsem vám nedávno psala na Instagramu a nalákala mě na ní kamarádka. Balení je sice opravdu masivní i těžké a na nošení po kabelkách to zrovna není ideální, ale ještě že existují atomizéry, kam si vůni můžete přestříkat. Vůni inspiroval ikonický trench coat Burberry, čehož si můžete všimnout na uzávěru (je jako knoflík trench coatu) nebo mašličky okolo hrdla vůně. A protože miluju frézie a vůně, které je obsahují, mi z 99% vždycky moc voní, ani v tomto případě to není výjimka. Od Burberry jsem měla už několik vůní, ale tato je pro mě zatím asi nejhezčí z nich. Je elegantní a příjemná a vím, že jí ani po létě nevyměním za jiné a plynule se mnou bude pokračovat do podzimní sezóny :)



Hlava: mandarinka, bergamot, hrachor, citron, grapefruit

Srdce: frézie, marakuja, gardénie, pelargonie
Základ: pižmo, fialka, pačuli, růže, kůže, damašská růže







Jaké jsou momentálně vaše oblíbené a nejvíce používané vůně? Budu ráda za vaše tipy a doporučení, protože co se vůní týče, neustále ráda zkouším nové a protože se jich každý měsíc vyrojí spousta nových, jsem vždycky ráda za tip na nějakou osvědčenou nebo zajímavou :)


*

27 komentářů:

  1. Nic z těchto uvedených ani pomalu neznám :) Já miluji Katty Perry vůni :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Na leto zväčša používam VS telové spreje a od Lanvin taku fialovú :)

    OdpovědětVymazat
  3. momentálně používám clean cool cotton. Byl to dárek, zprvu mne vůně příliš nenadchla, ale na léto nakonec jsem si ji teď oblíbila. Nicméně na zimu mi vůbec neseděla. My burberry a Karl mne také velmi voní

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, pozývam ťa na GIVEAWAY na blogu mojej sesternice :)

    http://partofnicol.blogspot.sk/2016/06/mary-kay-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. V létě ráda používám ovocné vůně od Escady (Rock in Rio..), připomínají mi ovocné koktejly, ale pokud už je opravdu vedro, mám ráda vodní, mořské vůně, teď zrovna používám Clean Rain.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek, mám ve výrobě podobný :-D. My Burberry miluju i Miu Miu, ale bohužel ji na sobě necítím, což teda nechápu, je slabá asi na mne. Na wishlistu mám vůni Kiehl's.

    OdpovědětVymazat
  7. Ani jednu ze zmíněných vůní neznám, ale některé by určitě stály za to očichat:-) Já jsem si na léto hodně oblíbila vůně od Mexx:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, já budu za naprostého debila, ale lepší se zeptat a třeba to pomůže ještě někomu - co znamená to "hlava-srdce-základ"? Vůně jsou zcela mimo mne (komu nevoní vůně organických rozpouštědel, kterými jsem načuchlá z práce, má smůlu) a netuším, co si pod nám představit. Díky.

    OdpovědětVymazat
  9. My Burberry a Michaela Korse se už hrozně dlouho chystám vyzkoušet :) Ale moje letní jednička je stoprocentně Korres White Tea and Bergamot.

    OdpovědětVymazat
  10. wau, krásna zbierka vôní :), netušila som, že Kiehls má vône, ďakujem za tip :)

    OdpovědětVymazat
  11. Neznám ani jednu, ale mám ráda vůně od Lancome. A na léto je super i SuperPlayboy, levná vůně, ale mě opravdu voní.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  12. Kupodivu teď tahám Lady Gagu (asi aby přehlušila venkovní až mnohdy puch :).
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ani jednu vuni nemam vyzkousenou a nektere z nich me hodne lakaji :o) Ted v lete se nejcasteji vonim Lanvin D´arpege, Gucci Bamboo a Eternity Now od CK. V hromadne doprave pouzivam jako zachranu "plechovkove" vune od Lush. Kdyz je nejhur namazu si je pod nos, protoze bych jinak neprezila :o))

    OdpovědětVymazat
  14. Zrovna přemýšlím, co nového na léto...díky za inspiraci. Moc se mi líbí vůně v pilulkovém balení, ideální do kabelky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Na leto preferujem ovocné, najmä citrusové vône. Najviac ma zaujali michael kors a karl lagerfeld :)

    OdpovědětVymazat
  16. Na Karla se taky chystám. Ze začátku jsem si říkala, že bude moc sladký, ale když se po pár minutách rozvoněl, tak mě ta vůně dostala.

    OdpovědětVymazat
  17. já ideální vůni na léto stále hledám, teď jsem k narozeninám dostala CK one red a není vůbec špatná ale stopro ono to taky není

    OdpovědětVymazat
  18. Já používám v létě moc ráda vůně Mexx. Vůně od MK chci už dlouho vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  19. Ja momentálne najviac používam CK IN2U alebo Endless Euphoriu. Potom striedam s Citrusovými kvetmi od Yves Rocher a parfemovaným olejom Pomaranč-Chilli od Frais Monde :)

    OdpovědětVymazat
  20. Z vůní jen vím, jak voní MyBurberry a ta by se mi taky líbila :)

    OdpovědětVymazat
  21. Na léto mám radši lehčí vůně, moc spokojená jsem byla s Hugo Boss Jour Pour Femme, ale bohužel už došla.
    https://touhyalasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Momentálně používám Sun od Jil Sander, voní docela sladce i svěže, ale líp ho popsat neumím :D prostě je to taková letní vůně. Jinak mi přijdou moc fajn vůně z Uniq, jako snad jediné na mně vydrží celý den :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ani jednu jsem nezkoušela, ale lákají mě všechny a určitě si je oňuchám. Já mám teď nejraději Marca Jacobse Eau So Fresh a L´absolut od Hermes BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  24. parfémy v létě moc nepoužívám, spíš různé tělové spreje :) ale ty flakonky jsou prostě nádherné!
    majka.jirackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Na My Burberry si vcelku brousím zuby, jsem ale ten člověk, co vůně nestřídá s drží se svýho. Mám pak takovou tu svoji "charakteristickou vůni" a lidi mi často říkají, že voním pořád stejně, že to už ke mně patří :D Už tak několik let používám Flower by Kenzo, občas to ale prostřídám s London od Paula Smithe, přijde mi neobvyklá a tak nějak mi dodává sebevědomí :)

    OdpovědětVymazat
  26. Já už delší dobu "žeru" Heat Rush od Beyonce :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)