pátek 3. června 2016

S M.A.C v Budapešti | #MACtrends

Konečně jsem pro vás stihla sepsat mé dojmy z cesty do Budapešti, kam mě pozval M.A.C. Moje druhá návštěva této maďarské metropole byla velice intenzivní a opravdu krásná. Hlavní náplní našeho programu bylo představení trendů pro sezónu podzim-zima 2016 a také Master class vedená senior make-up artistkou Cher Webb z Anglie. Mám pro vás fotoreport z celé cesty a brzy se můžete těšit ještě na podrobnější představení trendů a nějaké tipy přímo od Cher :)



Po celou dobu mi dělala společnost Gábi(M.A.C), Mia a také make-up artistka Kateřina Brans, která je součástí týmu legendární Pat McGrath (a krom jiného líčí i světové fashion weeky nebo modelky na obálky časopisů).



Po ubytování v hotelu jsme se šly projít do centra města a mrkly do několika obchodů. Třeba do pro mě do té doby neznámého Oysho a pak do Zara home.





Na večeři jsme se vydaly do TG Italiano, kde jsme si užívaly krásný a teplý skoroletní večer. Po večeři jsme se ještě prošly okolo krásně osvíceného mostu Chain bridge a po nábřeží okolo Dunaje.





Druhý den ráno po snídani jsme měly ještě čas a využily jsme ho k procházce na Buda castle, kde se zrovna konala i výstava Picassa, kterou jsme si nenechaly ujít.




Nahoru se můžete dostat i mini lanovkou, která vypadá trochu jako ta na Petřín





Pro mě asi nejhezčí památka z Budapešti - Parlament










Když jsme si prošly celou výstavu, byl čas vyrazit směr centrum města, kde se konala prezentace :)





Nevím proč, ale každá restaurace nebo bistro mi přišlo krásné, stylové a zajímavé. Až se do Budapešti vydám někdy v budoucnu, budu asi celý den objevovat jen zajímavé restaurace :) Níže je restaurace Menza.




Obě prezentace se konaly v Brody Studios, což je naprosto cool místo, na které se bohužel ale běžně nelze dostat. Snad ještě nikdy jsem nebyla na podobném místě, kde je každé zákoutí něčím zajímavé a jedinečné. Myslím, že každý druhý hipster by dal své kolo i půlku bradky, aby se tam mohl podívat :)





Mohla bych tam trávit celé dny a jen tam tak sedět a kochat se!






Po welcome drinku a menším občerstvení nás čekala prezentace trendů. Cher nám představila nejzásadnější looky, které měly modelky na světových týdnech módy a které budou trendy letošní sezónu podzim-zima. Aby nebyl článek strašně dlouhý, tak jsem se ho rozhodla rozdělit do dvou částí a v té další pak budou ukázky looků i produktů :)




Neuvěřitelně milá a vtipná Cher Webb, která nás provázela prezentací trendů i Master class.



Ukázky looků z týdnů módy a letošní M.A.C vizuál, který je provází




Je vždycky radost pozorovat profíky v akci a snažit se pochytit něco z jejich umu a zkušeností.




Malý sneak peek aneb v létě se můžete těšit na několik nových produktů a jedním z nich budou i tyto duo tyčinky s tvářenkami, rozjasňovači nebo bronzery :)




Master class se nesla v duchu Red carpet make-up a Cher nám názorně na modelkách ukazovala jednotlivé looky i líčení samotné.













Poslední večer před námi



Neodolaly jsme se a vyzkoušely i "tradiční" langoše :)



Bydlely jsme v hotelu Sofitel, který je přímo v historickém centru a hned přes řeku je vidět Buda castle.



Hotelové snídaně jsou nejlepší!





Celý výlet jsem si neuvěřitelně užila a chtěla bych strašně moc poděkovat českému M.A.C. za pozvání i holkám za skvělou společnost. Budapešť mě jako město nadchla a někdy v budoucnu se tam chci určitě vrátit a prozkoumat ji mnohem více. Jsem zvědavá, co budete říkat na podzimní-zimní trendy pro letošní rok, protože zrovna dneska mi přijde, že se jimi můžu inspirovat už teď, protože léto se zatím asi někde zatoulalo :)

Jako vždy si fotky z naší cesty můžete připomenout i na Instagramu ZDE :) A nezapomeňte sledovat i Snapchat ordinarylife8

7 komentářů:

  1. Musel to být úžasný výlet. Budapešť je nádherná!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne fotky a urcite aj super zazitky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Budapešť je úžasný město. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek a fotky!!! A ty tvářenky a bronzery?? pure heaven :D

    Mám úplně chuť si udělat víkend v Budapešti :)
    Díky!

    OdpovědětVymazat
  5. Já byla v Budapesti ze skolou na 3 dny a velice se mi tam líbilo :)) Akce musela být také fajn :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. to musela být skvělá akce, Budapešť mě velmi láká a rozhodně ji jednou navštívím

    OdpovědětVymazat
  7. Super výlet, Budapešť je krásná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)