neděle 5. června 2016

Palmolive Gourmet | soutěž s Blankou Matragi

Jestli jste někdy četly některý z mých článků, kde zmiňuji oblíbené sprchové gely, určitě si pamatujete na modrý Palmolive Thermal spa mineral massage, který miluji už několik let a kupuji si ho stále dokola. Mám ráda i jiné verze a potěšilo mě, když jsem se dozvěděla, že Palmolive přichází s novou řadou nazvanou Gourmet. Dneska se na ni trochu více podíváme a snad vás trochu naladím a možná při tom dostanete chuť i na něco dobrého :) A abych nezapomněla, na konci máte ještě odkaz na aktuálně probíhající soutěž právě se sprchovými gely Palmolive, tak čtěte až do konce, ať vám neuteče.




Novou řadu spojují nejen "gurmánské" parfemace, ale i velice příjemná konzistence. Jestli máte rády hutné krémové sprchové gely, tak tohle bude něco pro vás. Konzistence je velice příjemná, dobře pění a gely mi nevysušují pokožku. To ale každopádně nedělá žádný Palmolive sprcháč, který jsem kdy vyzkoušela, takže za to každopádně palec nahoru. V nové řadě najdete tyto 4 verze, o kterých jsem vám níže něco málo napsala :)



Můj největší osobní favorit je Peach Delight. Miluju broskve a i proto je tato verze pro můj nos vyloženě potěšením. I když to není vyloženě svěží ovocná vůně a je tak nějak "zjemněná" trochou něčeho krémového, tak na letní období je to pro mě jako dělaná.



Čokoláda sice není vůně, kterou bych v kosmetice vyhledávala nebo se v ní vyžívala, ale verze Chocolate Passion voní spíše jako čokoládový dezert nebo jako jogurt Monte, abych byla přesnější :) Takže ve výsledku mi vlastně voní, akorát je trochu problém, aby se člověk udržel a neměl chuť se ve sprše olíznout a ochutnat :)




Léto rovná se spousta ovoce (minimálně pro mě určitě) a jahody patří také mezi mé oblíbené. Opět jemně krémovo-jahodová vůně, která se mi moc líbí a na pomyslném žebříčku oblíbenosti těchto novinek, obsadila druhé místo.



Vanilla Pleasure budou určitě milovat vanilkofilové, ale já na vanilku prostě moc nejsem. I když nemůžu říct, že by mi vůně tohoto sprcháče vyloženě vadila nebo mi byla nepříjemná, ale mnohem více si užívám hlavně ovocné varianty.



Balení se maličko liší od ostatních Palmolive sprcháčů a má přes sebe takovou fólii, takže i v tomhle ohledu plní dojem toho, že jsou sprcháče krémové. Přes fólii je ale vidět, kolik gelu je vypotřebovaného, takže je to fajn (nemám ráda, když nevidím, kolik jsem produktu už vypotřebovala). Možná je to divné a vnímám to jen já, ale všímám si podobných detailů a zvlášť u kosmetiky jsou detaily někdy podstatné nebo rozhodující a dokážou člověka při výběru ovlivnit :) 





 >> Tip na soutěž <<

Jak jsem zmiňovala v úvodu - pokud chcete vyhrát jeden ze 4 voucherů v hodnotě 50 tisíc na nákup v butiku Blanky Matragi, tak nakupte produkty Palmolive v minimální hodnotě 99 Kč v prodejnách Ahold (např. Albert) a odpovězte na soutěžní otázku ZDE na webu. Soutěž probíhá ještě do 7.6, takže máte šanci se zúčastnit a zkusit své štěstí :)








Mému letitému favoritovi Palmolive Thermal spa Mineral Massage se sice svou vůní tyto novinky nevyrovnají, ovšem to skoro žádný jiný sprchový gel :) Každopádně se mi ale líbí jejich krémová konzistence a velice příjemný pocit při sprchování, protože nemám ráda sprchové gely, které například špatně pění nebo mi pokožku vysušují. Líbit se budou určitě těm z vás, které máte rády krémové sprchové gely a nemusíte vyloženě svěží nebo citrusové vůně. Plus tedy myslím, že čokoládová a vanilková verze budou bodovat u těch z vás, které sladší vůně vyloženě vyhledáváte a máte rády.

Slyšely jste o této nové řadě sprchových gelů? Zaujaly vás některé nabízené parfemace? Máte už svůj "letní" sprchový gel nebo ještě třeba hledáte nějaký zajímavý? :)


*

13 komentářů:

  1. mne zaujala ta broskvová verze, vanilková nebo čokoládová se mi spíše hodí na zimu než na léto

    OdpovědětVymazat
  2. Zkoušela jsem čokoládový a je jako pudink. Určo chci vyzkoušet i ostatní.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Na léto používám sprcháče od Yves Rocher. K těmto od Palmolive jsem již v drogérce čuchala, ale mě přijdou takové umělé...

    OdpovědětVymazat
  4. Na značku Palmolive jsem nějak úplně zapomněla, i když dříve jsem mívala nějaké šampony. Musím vyzkoušet hlavně ten tvůj oblíbený sprcháč a tyhle varianty taky nevypadají špatně. Ani nevím, jakou bych chtěla nejvíc. Asi všechny :D Ovocné na léto a čokoládu a vanilku na zimu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já určitě půjdu pro vanilku a čokoládu, nejvíce vyhledávám svěží a sladké vůně. Hodně to střídám. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle obaly se mi velice zamlouvají a vubě broskve a nebo jahod ci cokolady! :) No musím vyhledat a zakoupit :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem měla čokoládový a voní fakt věrohodně, čokoládově a měla jsem i vanilkový, oba jsem používala v zimě a to tyhle jedlé vůně přímo vyhledávám:-) V zásobě mám i broskvový, ale ten jsem ještě nezkoušela, no a o jahodě se dozvídám až teď od Tebe, ani jsem nevěděla, že je nabídce, ale zaujala mně, takže si ji určitě taky pořídím:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Naozaj novinka? Zvlastne,ja som si vanilku a cokoladu kupila este niekedy v zime,a akurat pred par dnami prvykrat otvorila cokoladu. A odvtedy som to u nas v obchodoch ani nevidela.

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi jejich nový obaly a Tvoje fotky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Palmolive sprcháče jsem vlastně vždycky měla ráda a tyhle vypadají super letně

    OdpovědětVymazat
  11. Vanilka a jahoda mě zaujaly. Čokoládovou vůni u kosmetiky také nemám ráda a nekupuji, ačkoliv čokoládu jako takovou miluju.

    OdpovědětVymazat
  12. broskvová vůně, ta by byla pro mě jako dělaná:3 jinak mají krásná balení:) a jinak jsem o nich dřív neslyšela.
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mala som ten vanilkový, konzistencia fajn, ale tá vôňa nič moc - a to ja vanilku môžem...
    ANTIgiveaway 3 s Aprílkou

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)