středa 1. června 2016

Novinky Loreal | konturovací paletky, tvářenky, řasenka, linky...

Novinek z dílny L´Oreal Paris bylo v poslední době hned několik a jako vždycky jsem se těšila, až některé z nich vyzkouším. Tentokrát se zdá, že vaše peněženka moc nezapláče, protože toho k doporučení asi moc nebude. Ale nechte se překvapit a čtěte dál :)







Tvářenka Blush Sculpt (201 Soft Rosy) - 319 Kč

Doma mám jednu tvářenku L´oreal a ta je sice hodně pigmentovaná, ale když to s ní člověk nepřežene, tak je to jedna z mála tvářenek z drogerie, co mám ráda a co není úplně tragická. Říkala jsem si, jestli bude tato novinka taky stejně pěkná a na její vyzkoušení jsem se těšila. Na výběr je tuším celkem ze 3 barevných variant a tato se mi zdála tak nějak nejvíce povedená. První WTF moment byl při otevírání balení a čtení nápisu na balení - Blush sculpt. Proč musí být všechno sculpt? Myslíte, že si díky ní trochu vykonturujete obličej? Úplně si to nemyslím, ale tak je to jen název a tak trochu marketing, takže to klidně můžeme přeskočit. Druhý WTF moment byl při prvním použití, kdy jsem zjistila, že jednotlivé části tvářenky jsou poměrně maličké a úzké. Používat je samostatně mým huňatým tvářenkovým štětcem je čirý nesmysl. Barvy se smíchají dohromady tak jako tak, takže je jedno, jestli jsou rozdělené do 3 nebo 5 odstínů. Třetí WTF je za značnou prášivost tvářenky, protože po jejím použití byl můj kosmetický stolek pokrytý narůžovělou vrstvou pudru a to prostě nemám ráda (mrkněte na Snapchat, kam jsem dala foto). Poslední WTF je vlastně odstín jako takový, protože jednak je po smíchání všech odstínů hodně světlý a vypadá spíše jako rozjasňovač, než tvářenka. Má ale takový jemně stříbrný odlesk a vypadá dost lacině a její efekt není hezký. Na tmavších typech tento odstín asi vidět vůbec nebude. A jako úplně poslední povzdechnutí je její mizerná výdrž, protože po pár hodinách prostě úplně zmizí a na tvářích najdete možná mikroskopické stříbrné stopy. Bohužel tohle není kvalitní tvářenka a i když na fotce vypadá moc hezky, tak vám jí doporučit vyzkoušet nemůžu ani náhodou.




Dole: jednotlivé odstíny tvářenky a pod nimi výsledný odstín po smíchání všech barev




Konturovací duo Infallible Sculpt č.01 - 399 Kč

Už na Instagramu jsem naznačovala, že tohle duo je celkem propadák. Když jsem si ho na testování vybírala, myslela jsem si, že se jedná o pudrový produkt a ne krémový. Kdybych to tušila, tak jsem si ho ani nevybírala, protože mi bylo jasné, že to bude stejný prů*er jako make-up Genius ve stejném balení. Uf, bohužel mě nenapadá jediné pozitivum, které bych na tomto produktu mohla zmínit. Když se mi něco nelíbí nebo mi to nevyhovuje, bohužel si z prstu nic milého nevycucám. Beru v potaz to, že ne všem krémové produkty vyhovují, to je v pořádku, takže to nebudu tolik hodnotit (moje chyba, že jsem si nezjistila, že duo není pudrové). Ale kvalitu produktu jako takového nemůžu prostě pochválit a hlava mi nebere, jak by tohle mohlo někomu vyhovovat. Duo mi přijde jako mastná silikonová hmota, která na tváři nejde pořádně zapracovat a na obličeji jakoby nevzhledně leží. Prostě jako by se člověk snažil rozetřít něco mastného a ono to nešlo. Nevím, jestli je to jen mojí pletí, ale tohle je prostě příšernost. Ta světlejší část je ještě víc hrozná a ta nejde absolutně vůbec zapracovat a na obličeji je neskutečně vidět a ještě zvýrazňuje každou nedokonalost na ní. Vážně si neumím představit normální holku, která třeba doma nemá profi štětce nebo se make-upu nevěnuje x let a nemá s líčením moc zkušeností, jak se s tímhle normálně nalíčí a bude vypadat dobře i jinak, než na vyretušované fotce z pěti metrů. Ne fakt, neumím si to představit a tohle je i vzhledem k ceně prostě fail a klidně mě za to ukamenujte...





Dole: rtěnka a konturovací duo


Nejsem vyloženě fanda balzámů na rty Baby lips a myslím si, že seženete mnohem lepší balzám i v regálech drogerií, ale tuhle novou rozkošnost jsem si dovezla už z Francie a chvíli potom se objevila i u nás. Jedná se o balzám na rty a jakože tvářenku v jednom, ale to s tou tvářenkou bych nebrala vážně. Pro mě je to balzám na rty zabalený v super rozkošném balení. Kvalita balzámu je pro mě srovnatelná právě s Baby lips balzámy v tyčince a není to nic wow a ani vám to nezachrání rozpraskané rty, ale ve chvíli nouze to svému účelu poslouží. Vidím to spíše jako doplněk pro mladší slečny, které ocení jak rozkošné balení, tak i balzám samotný asi více než někdo starší. Jako milý dárek nebo drobnost je to milé a fajn, ale jestli chcete pořádný balzám na rty, tak se asi podívejte po něčem jiném. Swatche ani nemělo cenu fotit, protože jednotlivé verze jsou úplně minimálně pigmentované a barevné rozdíly jsou nepatrné a tak nějak "nedůležité".



Color Riche rtěnka (Eva´s delicate rose) - 265 Kč

Tuto rtěnku z růžové kolekce jsem vám už více ukazovala v tomto článku ZDE, takže se na ní můžete podívat a dozvědět se můj názor. V drogeriích jsem marně hledala i barevně sladěné laky na nehty, které ke kolekci existují, ale nenašla jsem je. Je trochu zvláštní, že v duty free shopu na pražském letišti je měli a říkám si, že když se dokážou dostat na letiště, proč ne i do zbytku naší země? Upřímně si myslím, že laky by měly v mých očích větší úspěch než rtěnky samotné. Škoda, tak třeba příště.




Řasenka False lash sculpt mascara - 299 Kč

Řasenka je můj absolutně a jednoznačně největší favorit a jasný must-have ze všech novinek! Byla to láska na první vyzkoušení a i když jí spousta mých blogerských kolegyň dala pěkně na zadek a strašně jí zhejtovaly, tak já jí vážně miluju (názorný příklad toho, jak je kosmetika strašně individuální a jak se každému líbí a sedí něco jiného). Milovala jsem i předchozí verzi ve stříbrném balení False Lash (mám pocit, že se stále prodává) a tuto jsem si oblíbila snad ještě o něco víc. Kartáček sice na první pohled vypadá jako totální nesmysl a něco, co nemůže fungovat, ale já jsem příkladem toho, že vážně může :) Řasy mi pěkně pročeše, lehce prodlouží a hlavně natočí. To se mi na ní líbí asi nejvíce a hlavně to natočení vydrží celý den. Řasenka se nijak nerozmazává ani nedrolí, což taky hodně oceňuji. Opět neberte ohled na to, jak vypadá na mých řasách, protože ty vaše jsou úplně jiné a berte to spíše jako tip na to, co třeba vyzkoušet. Samy pak uvidíte, na jaké straně budete a jestli se zařadíte do fanclubu řasenky, nebo budete na straně jejích odpůrců. Za mě ale jedna z top řasenek z drogerie a trochu hodně dýchá na záda mé roky milované Collosalce od Maybelline :)









Oční linky ve fixu Superliner perfect slim - 199 Kč

Oční linky ve fixu od Lorealu s názvem Super Liner (psala jsem o nich ZDE) mám vážně hodně ráda. Když vyšly tyto nové, říkala jsem si, jestli je to nějaká nová verze a nebo náhrada za ty původní. Tak nějak jsem doufala, že budou stejně super, jako ty výše zmiňované. A nevím proč, ale tyhle jsou diametrálně odlišné, takže pozor, když se na ně budete třeba v drogerii dívat. Tato verze má takový ten klasický hrot jako fixa, takže trochu hrozí, že se časem rozjede a nebude tak ostrý a bohužel se linky strašně mažou. Níže jsem vám nafotila, jak se linky rozmažou i po několika minutách, kdy by měly být už dávno zaschlé a držet na místě. Na má spadlá víčka je to celkem pohroma a neustále se mi celý den linka obtiskává a vypadá to děsně. Bohužel za mě taky ne a mnohem lepší jsou ty s názvem Super Liner!









Tentokrát jsem tedy při výběru novinek neměla příliš šťastnou ruku a většina mi nesedla nebo podle mě nestojí za vyzkoušení. Já vím, že nejste stádo a máte svůj vlastní rozum i rozhodovací schopnosti, takže pokud se třeba tvářenka nelíbí mě, neznamená to, že nemůže být dobrá pro vás :) Nicméně víte, že vám vždycky říkám svůj upřímný názor a to platí i tentokrát. Občas je akorát trochu nepříjemné, když se někde dočtete, že blogerka, která pochválí třeba rtěnku, která zrovna vám nevyhovuje, musí být hned neobjektivní a uplacená. Tak to nesmíte brát nikdy a řiďte se spíše tím, jestli dotyčné/dotyčnému věříte jeho názory tak nějak celkově :)

Takže ve zkratce, dneska dávám ruku do ohně jen a pouze za řasenku. Ke zbytku mám výhrady nebo si myslím, že ve stejné cenové relaci seženete lepší kousky.

Jaká je vaše zkušenost s těmito produkty? Máte je vyzkoušené nebo vás lákají k vyzkoušení? :)

*

23 komentářů:

  1. Určitě chci vyzkoušet Bay Lips, to balení je maximálně roztomilé. Škoda té tvářenky a líbí se mi i rtěnka, mám jich ale tolik, že další nepotřebuji :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. tiez som sa tesila na tie laky loreal...videla som ich v novembri vo viedni, ale stali 6 eur, tak som si hovorila, ze pockam, kym pridu k nam...a neprisli :(

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel naprosto stejná zkušenost s těmi linkami. Verze se zlatým víčkem je skvělá, drží a nemaže se. Ale tyto - aplikování je horší, obtiskává se vždy a zaschnutí trvá strašně dlouho,

    OdpovědětVymazat
  4. Tak třeba ta tvářenka, to je prostě nesmysl. Ať už svým názvem, tak i těmi miniaturními přihrádkami, které jsou pro běžný život nepoužitelné. Ty linky, to je celkem škoda, že se mažou a ta řasenka mě prostě vždycky dostane :D Ten kartáček je opravdu úžasnej, i když trochu děsivej :D ale asi ji zkusím:) - tak snad se příště zadaří víc!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Rasenku som mala moznost vyskusat a bol to teda extrem :) za mna urcite nie.. Som spokojna ale s gelovymi linkami v kelimku a ruzom Freida od Lorealu, pisala som na nich aj recenziu :)

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ta tvářenka je fakt hrozná, už na první pohled v drogerii mi přišlo, že to bude shit a jen z toho osahání tam mi bylo jasný, že bude prášit až hamba, ty proužky jsou nesmysl, název radši nekomentuju a přijde mi plná stříbrnýho křídovýho povlaku, fuj fuj. L´Oreal jako značka je mi celkem sympatická, ale tohle je fakt hrůza...

    OdpovědětVymazat
  7. Vidím to možná jen na řasenku, rtěnky by odstínově marné nebyly, ale asi je úplně nepotřebuji, to stejné by se dalo říct o Babylipsích tvářenko/balzámech.

    OdpovědětVymazat
  8. No já na tu paletku kontruovací nečetla vubec dobré recenze a navíc ta cena ta je příšerná. Také mě velice zaujala ta řasenka, ale nevím zda bych uměla pracovat s takovým kartáčkem jeste jsem takovy neviděla :D :) Mě se ta rtěnka líbí svým odstínem :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  9. Haha jen do nich :))
    Já jsem moc nepochopila, proč ta tvářenka je tak malinká. Hlavně ten prostřední pruh, kdyby to byl rozjasňovač, tak ho ještě zkusím nabrat menším štětcem, ale takhle se produkt tváří, že má v sobě tři barvy ve variaci až 6 a nekup to. Ve výsledku se dá použít jen 1 (když se smíchá) s velkou snahou max. 3, ale kdo se s tim chce patlat nebo jsem nemehlo, co neumí zacházet se štětcem :)). Ale kosmetika se má dělat pro nemehla :)).
    Tu řasenku vychvalovala i Kaushal Beauty, ale mám jim ted moc, třeba jindy :).

    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
  10. S tou tvářenkou to je zklamání, protože jsem si ji už chtěla pořídit. KOnturovací duo musí být hrůza, snad nikdo ho nechválí (leda za peníze). Baby lips mám naopak ráda, např varianta Intense care hezky hydratuje
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  11. už čítam naozaj x-tú negatívnu recenziu na to kontúrovacie duo :( čo ma mrzí, lebo vyzerá na pohľad dobre...škoda toho
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  12. Ta řasenka vypadá skvěle, musím ji vyzkoušet.:)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak mě osobně ty linky na očích drží celý den. Jakmile je nanesu hnedka zaschnou a nehnou se ani o píď. Holt každému sedí něco jiného:)

    OdpovědětVymazat
  14. mě z těchto novinek nezaujalo vůbec nic

    OdpovědětVymazat
  15. tak tiež ma vlastne absolútne nič z tejto kolekcie neohúrilo..to kontúrovacie duo som obzerala v drogérií..ale už tam sa mi vlastne nepozdávalo :D ..a ako sa tak pozerám tak asi ani žiadna slečna na tento produkt nedala kladnú recenziu :D

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  16. tyhle novinky úspěšně přehlížím, protože mě vůbec nezaujaly, tak snad časem přijde něco atraktivnějšího :)

    OdpovědětVymazat
  17. Souhlasím se vším, tahle kolekce se jednoduše nepovedla. Konturovací duo mastná katastrofa, tvářenka se blbě nabírá. Jediná řasenka je za mě ok a to ještě určitě to "lepší". Plus, ty babylips :D no to je prostě výsměch.

    OdpovědětVymazat
  18. Ja som sa na tu La Vie en Rose tak tesila a oni vybrali take nemozne farby... vsetky 4 ruze su strasne blede a ta textura uz na swatchi nic moc, takze som si nechala zajst chut :/

    OdpovědětVymazat
  19. Souhlasím se vším. Na řasenku jsem si ještě neudělala finální názor, ale vyložený propadák to není. Tvářenka je otřesná :(

    OdpovědětVymazat
  20. Ne vždy se všechno povede že :) Co už. Příště to bude třeba lepší :)

    OdpovědětVymazat
  21. Včera jsem tímhle měla líčit holky z Factory blogu, které dostaly přesně tyto produkty a byla jsem z toho zoufalá. Ta tvářenka mi přijde jako takové ty paletky pro malé holčičky, špatná pigmentace, rychle opadá. I kvalitním štětcem byla prce ji dobře nanést. Rtěnky nebyly nejhorší, ale ve srovnání s luxusní komsmetikou propadly. Obal je krásný, příjemně voní, ale pigmentace u světlého odstínu byla hooodně slabá. Tmavší odstín byl lepší, ale je to pouze na nanášení na rty napřímo, ne štětečkem...

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem sháněla Baby lips v drogérce, ale u nás zatím asi není k dostání.

    OdpovědětVymazat
  23. Ty jo tak to je jeden propadák za druhým :-( ty tvářenky mě teda mrzí, vypadaly fakt roztomile

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)