pondělí 20. června 2016

Lifestylové okénko | plameňáci, oslava, sukulenty a DIY

Víkend opět nějak rychle utekl, nezdá se vám? Po nějaké době se zase vracím s lifestylovým okénkem, kde najdete třeba tipy na mé aktuálně oblíbené knížky, nějaké dekorace, které ozdobí vaše letní oslavy nebo grilovačky a taky jedno malé DIY :)





Miluju plameňáky a když jsem viděla tuhle současnou plameňákovou kolekci v Tigeru, tak jsem se neudržela! Mají všechno možné od talířů, kelímků, prostírání až po cedulky na kufry nebo deky a jak vidíte níže, hned jsem většinu věcí využila při našem prvním letošním grilování a plameňáci měli úspěch u celé rodiny :)



Kelímky, dekorační kouličky na stůl a zmrzlinová girlanda jsou z Tigeru, papírová brčka z ebay.



Balíček novinek z DM drogerie mě opět velice potěšil! Velkou radost mám z toho, že do DMka teď můžete i pro stylová papírová brčka, která ozdobí každý váš osvěžující drink. Mají je ve více barvách a stojí něco okolo 25 Kč, což je super cena! Konečně si je nemusím objednávat z ebay nebo kupovat zbytečně předražená v jiných obchodech :)


Další z balíčku mě potěšilo přepuštěné máslo (Ghee), které jsem už dlouho chtěla vyzkoušet a dokonce jsem po jednom tutorialu na youtube přemýšlela nad jeho domácí výrobou. Jsem na to zvědavá a zase jsem si rozšířila obzory, protože jsem netušila, že ho má DMko v nabídce.



Moje oblíbená snídaně a kombinace ovoce, co dům dal :) Ráda teď hledám různé smoothie recepty a budu moc ráda za vaše případné tipy na vaše oblíbené kombinace a nebo třeba i odkaz na někoho, kdo je rád a často připravuje :)



Z knížek jsem teď dočetla Kazatele od Camilly Läckberg a nebylo to sice tak napínavé a vymazlené, jako jsou knížky od Nesba, Adler Olsena nebo Keplera, ale celkem přemýšlím, že si někdy v budnoucnu koupím ještě nějakou, abych to mohla lépe porovnat. Většinou chci od autora přečíst víc než jednu knížku, protože některé jsou více a některé méně povedené.

Naprosto jedním dechem jsem přečetla Dívka, která si říkala Tuesday od S. Williamse a byla vážně skvělá! Doufám, že bude nějaké pokračovní, protože tohle mě nesmírně bavilo :)

Rozečtenou mám teď Zimní Oběť od Monse Kallentofta, od kterého jsem zatím ještě nic nečetla a chtěla jsem zkusit nějakého nového severského autora. Zatím jsem celkem na začátku a zvykám si na jeho styl psaní, tak uvidíme později, jestli budu mít chuť i na jeho další knížky.





Jedna praktická a vtipná věc na cesty - taška se zipem, jejíž slogan přesně vystihuje i její obsah :) Mají různé velikosti i různé nápisy a seženete je v Tigeru.



Milujete taky mramorovým vzor na čemkoliv? Já strašně moc, ale štve mě, že většina doplňků do bytu je s tímto vzorem nehorázně předražená, tak jsem si vyrobila něco svého :) Koupila jsem si obyčejný bílý tác v Kik asi za 80 Kč a jeho dno jsem potáhla samolepící tapetou s mramorovým vzorem. Trvalo to asi 5 minut a stálo tak 85 Kč ve výsledku, takže vřele doporučuji, pokud máte stejný problém se zbytečně drahými doplňky.

Sukulenty jsou z Ikea :)


Poslední tip ode mě je tato ombré plážová taška z Kik. Je vlastně jedno, jestli si jí vezmete na pláž, na pinknik nebo na nákup zeleniny na farmářské trhy, ale v létě se podle mě podobná taška prostě neztratí. Koupila jsem jí v Kik a stála něco okolo 200 Kč a moc se líbí i našemu kocourovi, takže pokud se mi někdy v budoucnu omrzí, prý si jí rád adoptuje jako svůj pelíšek :)




Co jste si v poslední době pěkného koupily vy? Máte nějaké zaručené tipy na severské autory nebo oblíbené smoothie? :)


*

19 komentářů:

  1. Super fotky, máš to nádherně sladěné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Plameňáci, plameňáci všude! :D Moc hezké fotky :)

    BLUDIČKA VEČERNICE

    OdpovědětVymazat
  3. Ta láhev s plameňákem je kouzelná!

    OdpovědětVymazat
  4. Pro ty brčka do dm se určitě zastavím, díky za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký článek a super tipy! :) Já jsem ještě v Tigeru nebyla a musím to okamžitě napravit... Akorát si na to asi budu muset půjčit manželovu dodávku. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty brčka musím pořídit a plameňáci jsou fajn. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Plameňáková deka z Tigeru mně mrzí ještě teď. Utíkala jsem na Václavák hned po začátku akce a už jsem neuspěla :(

    OdpovědětVymazat
  8. ty plameňáci jsou boží, opravdu velmi povedené :)

    OdpovědětVymazat
  9. pěkný článek, sukulenty mám ráda, i m doma máme. Líbí se mi jak ta kočka nakukuje do té tašky.jinak ten tácek je dobrý typ:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelé fotky! Tiež radšej čítam od jedného autora viacero knižiek, lebo aj keď sa mi prvá nepáči až tak veľmi, druhá môže byť úplne iná a ja by som tak prišla o skvelé čítanie, len preto, že sa mi jedna kniha nepáčila :)

    OdpovědětVymazat
  11. Poslední dobou... hm vyhrála jsem vouchery do cukrárny a nejmenovaného obchodu, takže to naštěstí ukonejšilo mou nakupovací mánii. :)
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. perfektné fotky a tvoj britský kocúrik je úplne krásny <3 <3 <3
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem ještě nedočetla ani zatím všechno od Nesba a Keplera, takže po jiných autorech ani nepátrám.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Juj... plameňákov mám ja rada. :)
    A vďaka za tip o tých slamkách, musím sa pozrieť, či ich máme aj u nás. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Plameniakov milujem...skoda ze u nas v blizkosti tiger nie je :( po tych slamkách sa v dmku urcite pozriem, budú sa hodit do letnych drinkov... a mramor mam taktiez rada dík za diy :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc se mi líbí taška s nápisem a plameňáková kolekce. Tiger u nás naštěstí nemáme, jinak bych tam utratila vždycky půl výplaty :D
    majka.jirackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. plamenaci jsou bozi ted je v lidlu povleceni s nema

    OdpovědětVymazat
  18. Mám stejný literární vkus. Miluju krimi všeho druhu a je fakt, že severští autoři se dobře čtou (a vivat! překladatelům).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)