pondělí 13. června 2016

Kosmetická trojka | NYX ombre tvářenky & rtěnky

Dlouho tu nebyla kosmetická trojka, tak to musíme napravit :) Celá se dneska bude týkat jedné značky, o ktré se teď hodně mluví a všichni jí ve velkém zkoušejí. Podíváme se na tvářenky i rtěnky a jestli vás zajímá o těchto produktech něco více, tak čtěte dál a dozvíte se více :)



Cheek contour duo palette - 239 Kč

Můj první dojem z balení byl trochu rozpačitý a v něčem mi to trochu připomíná obaly značky Kat von D. Není to můj šálek kávy, ale i tak jsem chtěla tyto dua vyzkoušet. V nabídce je tuším snad 8 verzí a některé kombinují tvářenky a rozjasňovače a některé zase tvářenky a bronzery. Tak začnu s tím, co se mi líbí - je fajn, že obě části produktu jdou používat samostatně a barva se vám nebude míchat dohromady. Určitě je fajn i výběr odstínů a kombinací, že si každý může najít to své. Menší mínus dávám za to, že dua trochu práší a neotvírají se úplně snadno (na druhou stranu zas nehrozí, že se vám v kabelce samovolně otevřou). Bohužel ale největší mínus je v mém případě za výdrž, protože na tváři mi dají jen několik hodin a pak prostě zmizí. Mám ráda tvářenky i rozjasňovače, které dokážou vydržet většinu dne a není potřeba je příliš opravovat nebo znovu nanášet. Na někom jiném můžou samozřejmě držet dobře, ale já z nich tedy tak odvázaná nejsem a jsou pro mě spíše průměrné.





Dole: horní dva odstíny č.03 Perfect Match pod nimi č.05 Two to tango







Dole: Rtěnky Full Throttle č. 10 Locked a vedle č.02 Lethal kiss


Rtěnky Full Throttle - 189 Kč

Rtěnky mají maličko zvláštní zkosený tvar, ale obrys rtů se mi s nimi vykresluje pohodlně. Mám trochu divočejší odstíny, ale oba se mi neskutečně líbí a pokud mám pocit, že jsou až moc výrazné, smíchám je s decentnějším odstínem. Rtěnky jsou na rtech takové samětově polomatné a neobsahují žádný shimmer. Jsou waterproof, takže vydrží vážně dost a navíc mají pořád celkem dost pohodlnou texturu, která rty příliš nevysušuje a je příjemně nositelná. Při aplikaci jsou rtěnky sice pocitově maličko sušší, ale zase opravdu výborně drží a ani když mám tu zářivě růžovou na rtech, tak se nebojím, že bych jí měla hned rozpatlanou až za ušima. Poměr cena-výkon-nositelnost je pro mě opravdu výborná a třeba v drogerii bych asi nenašla (nebo jsem zatím nevyzkoušela) rtěnku, která by mi na rtech tak dlouho vydržela a byla k dostání v tolika odstínech. Rtěnka se mi vytrácí postupně a začne mizet nejdříve ve středu rtů, což mi dělají prakticky všechny rtěnky. Nemám problém s opětovným nanášením a barva mi na rtech necuckuje ani jinak nezlobí. Barva je opravdu intenzivní a dobře pigmentovaná, takže nemám co vytknout. Škoda jen, že foťák tak zářivou barvu nedokáže věrně zachytit :)





Ombre Blush - 269 Kč

Tyto tvářenky jsem vám ukazovala už v článku s oblíbenými produkty z drogerie ZDE. Najdete tam i můj aktuálně asi nejoblíbenější odstín Mauve Me, který není tak divoký, jako tyto dva výše. Miluju cokoliv ombré, takže se mi vzhled tvářenek moc líbí, i když výslednou barvu míchám z obou odstínů naráz a neberu to tak, že bych v jednom balení měla dva odstíny. Tvářenky tedy celkem práší, takže to chce lehkou ruku při nanášení a zbytečně v nich štětcem nešmrdlat. Na tváři mi tedy celý den bohužel nevydrží, ale oproti duo tvářenkám výše, je skóre o dost lepší. V průměru tak 8-10 hodin dají určitě, ale to je opět dost subjektivní záležitost. Pigmentované jsou tvářenky dobře, u výraznějším odstínů to chce vážně barvu postupně jemně vrstvit a přidávat, abyste na obličeji neměly najednou Marfušu :) Celkově se mi tvářenky ale líbí a zvláště Mauve Me jsem si v poslední době dost oblíbila.



Dole: horní řada č.02 Strictly chic a pod tím č.07 Soft Flush



Rtěnky tedy určitě doporučuji a od NYXu mi sedí asi nejvíce ze všech, které jsem do dneška měla možnost vyzkoušet. Vážně výborně drží a jsem ráda, že mám i takové netradiční odstíny, díky kterým si plním své kosmetické předsevzetí o používání výraznějších odstínů rtěnek. Ombre tvářenky se mi také líbí, i když asi ne všechny odstíny bych označila za tak pěkné nebo pro mě nositelné (otázka osobních preferencí samozřejmě), tak ve své cenové kategorii pořád celkem vedou. Jediná dua na tváře mě tolik za srdce nevzala a není to jen jejich balením.


Máte zkušenost s některým z těchto produktů? Případně jaké jsou vaše oblíbené produkty od NYX? :) A kdo je váš favorit v NYX Face Awards?

13 komentářů:

  1. Od Nyxu jsem nic nevyzkoušela, ale ráda bych si pořídila pudr a nebo nějakou rtěnku :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám zkušenost s Full Throttle lipstick a mám doma už tři odstíny - Jolt, Trickster a právě Lethal Kiss a jsou všechny úžasný! :) A pak jsem si koupila linky, jak ty barevný, tak klasický černý a taky maximální spokojenost.
    Můj favorit v NYX Awards je Terry :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych od této značky ráda vyzkoušela nějakou rtěnku :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, nalakala si ma na ty rtenky :) od NYX najviac pouzivam tiene na obocie, z ktorych som nadsena, takze dakujem za dalsi typ :)

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Na ty ombre tvářenky si chci posvítit, moc se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  6. rúže majú krásnu farbu :) aj keď divokejšiu,ako vravíš, ale prečo nie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. Věřím, že NYX bude fajn značka. Ale už je ji všude moc :D a začíná mi to vadit. Já měla jen jeden stín asi před 4 lety, a to byl ten nejhorší stín ever. Ale myslím, že jsem dostala nějaký špatný, protože jinak ho všichni chválili.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se na pohled strašně líbí ty ombré tvářenky ale brala bych nějaký umírněnější zastřenější korálový odstín

    OdpovědětVymazat
  9. Zatím u mne vede Lingerie tekutá rtěnka, ale jedině, když pod ni dám prep&prime od MAC, jinak mne dost vysušuje. Dříve jsem měla ráda HD bázi pod makeup a Lip Butter (nevím, jestli to píšu správně), který jsem si poprvé koupila v roce 2013 díky tobě :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Od NYX bych chtěla vyzkoušet pudr a ty rtěnky. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak za mne vede Ombre tvářenka v odstínu Mauve me. Odstín je na mé pleti (letní typ) nesmírně lichotivý a přirozený a za barvu jí odpouštím, že opravdu trochu práší, ale jinak se mi s ní pracuje dobře, chce to lehčí ruku, ale jde vrstvit. S výdrží problém nemám a momentálně po jiné nesahám. Ještě mne nadchl HD korektor, drží a kryje a pomalu se stává mým nejoblíbenějším. Trochu mne zklamaly tenké tužky na obočí. Odstíny super, hezky kreslí, ale vydrží mi půl dne. Díky za tip na lesk.

    OdpovědětVymazat
  12. Ta růžová je naprosto nádherná, škoda, že mě taková barvička nesluší :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)