úterý 14. června 2016

Jarní & metalická kolekce stínů | E Style

Jsem nejspíš úplně poslední blogerka, která píše o jarních a metalických stínech od E-style, ale upřímně mě někdy štve, když se o nějaké věci mluví v jednu chvíli všude. A myslím, že ani vás to tak nebaví, takže kdo si počká, ten se dočká a tak se na ně vrhneme právě teď :)

Jako první mrkneme na jejich 4 jarní odstíny:




Nahoře stíny zleva: #11 Pamella - #12 Celebration - #13 Hypnotic - #14 Poppy



Balení je oproti minulým verzím mono stínů, které jsem zkoušela (ZDE) maličko inovované a vypadá esteticky určitě o něco lépe. Mínus dávám ale za to, že se stín v balení hýbe a protáčí, protože není úplně perfektně přilepený. E-style to tuším komunikoval jako záměr z jejich strany, že jdou stíny lépe depotovat (čili vyjmout stín z originální krabičky a umístit ho třeba do vlastní magnetické paletky stínů). To je sice hezký argument a dá se tím zakrýt nějaká technologická chyba či vada, ale není to pro mě argument pro 100% bezchybný produkt. Pokud chce E-style usnadnit svým zákaznicím vyjmutí stínů z krabičky, tak může rovnou prodávat refily za nižší cenu a za krabičky se tak jako tak ušetří.

Spousta lidí netuší, že se stíny dají depotovat a pokud si takový produkt koupí a stín se jim protáčí a špatně se tak s ním manipuluje, může je to myslím třeba i odradit o nějakého budoucího nákupu. Můj názor samozřejmě, ale při hodnocení si všímám prostě i detailů.



Z odstínů je můj největší favorit Pamella a líbí se mi i v kombinaci s Celebration. Naopak třeba Hypnotic je odstín, který já sama běžně nepoužívám a nemám pro podobné barvy příliš využití. Textura stínů není tolik máslová a tolik drobivá jako u metalické kolekce a je spíše trochu sušší. Drobení a prášení se ale ani tady bohužel nevyhneme. Pigmentace je pořád velice slušná, ale není to taková intenzita jako u metalické kolekce. Bohužel zásadní problém u mě nastává ve výdrži stínů - během dne hodně blednou, intenzita barev se vytrácí a i když použiji bázi, tak večer je mám slité v záhybu oka. Pokud použiju bázi, tak nemám problém s tím, že by mi tohle jiné značky stínů dělaly, takže problém bohužel vidím právě konkrétně v těchto. Samozřejmě berte ohled na to, že mám extrémně mastná oční víčka a někdo jiný by s tímhle nemusel mít problém.



Oční stíny E-style koupíte například ZDE






Eyeshadow Metallic Chic (6g) - info ZDE - koupíte za 99 Kč

Co se balení týče, mám k němu úplně stejné výhrady jako u předchozí kolekce. Stíny se v krabičce protáčejí, což podle mě prostě není dobře. Pigmentace stínů je ultra brutální, to asi všichni víte moc dobře, ale jen o tom kvalita stínů není. Textura je sice hodně máslová, ale stíny nejsou tolik slisované a jakmile do nich zaboříte prst trochu více, tak si uděláte důlek. Stíny se navíc hrozně drobí a ubývají tak strašně rychle, což si stále nechce spousta lidí přiznat a neustále poukazují jen a pouze na vysokou pigmentaci. Proto zas a znovu musím říct, že nesouhlasím se srovnáním těchto stínů k dražším značkám a nadále si stojím za tím, že takhle se kvalitní stín nechová a že když si spočítáte cenu za jeden mono stín E-style a jinou dražší značku, tak to zas není tak výhodné. Další problém, který s E-style stíny obecně mám je ten, že mi barva na víčku během dne bledne a ztrácí na intenzitě. Používám stále stejnou bázi, která se mi osvědčila a na které mi jiné stíny drží bez problémů a nemají tendence blednout. Takže suma sumárum z nich odvařená nejsem a prostě tak nějak nedokážu říct, že tyhle stíny potřebujete.



Dole: odstíny zleva - 03 Pirouette - 08 Rhapsody - 09 Cooper



Ze zaslaných odstínů bohužel nejsem příliš nadšená a jediný, o kterém můžu prohlásit, že se mi opravdu líbí, je 08 Rhapsody. Kdyby E-stal poslal jediný mail a zeptal se, jaké odstíny bych třeba ráda vyzkoušela, tak tu teď tenhle odstavec nemusím vůbec psát, protože bych si vybrala barvy, které bych unosila a líbily by se mi. Bohužel 03 je pro mě osobně odstín spíše jak pro líčení hereček do filmů pro dospělé a nevypadá pěkně a už vůbec ne přirozeně. Pokud budu potřebovat použít nějaký světlý rozjasňující stín do vnitřního koutku oka, tak po tomhle nesáhnu, protože je prostě moc bílo-stříbrný a nelíbí se mi. 09 je zase nazrzlá zlatá nebo řekněme klidně i měděná a tu také nerada nosím a myslím, že mi nesluší. Bohužel z výběru odstínů nadšená vážně nejsem a to stačilo napsat jeden mail - "Posíláme vám na vyzkoušení nové stíny, jaké se vám nejvíce líbí?" Tak jednoduché to je a proto si vždycky vážím firem, které se zajímají i o mé "potřeby" nebo zájmy a snaží se mi výběrem produktů vyjít vstříc.






Stíny jsem tedy úspěšně depotovala (ono co mi taky jiného zbývalo) a mám je ve své magnetické paletce. Kdybyste také hledaly nějakou magnetickou paletku, tak se mrkněte na stránkách E-style, kde je také nově prodávají.




Teď mě asi půlka z vás bude nesnášet nebo zruší odběr, ale s tím se holt nedá nic dělat :) Víte, že nikdy nechválím nic, za čím si nestojím nebo co mi maximálně nevyhovuje a u E-style asi ta jiskra nějak nepřeskočila (dlouhodobě). Pořád tam nevidím tu strašnou výhodnost nebo kvalitu, ale chápu, pokud jí tam někdo jiný vidí. Ostatně je to na každém, čemu dá raději přednost a zda chce jen hodně pigmentovaný stín za výhodnou cenu a neřeší, že se brzy prodře na jeho dno. Bohužel ale ani jedna z kolekcí mě tolik nenadchla a ve výsledku i když nebudu hledět na texturu nebo pigmentaci, tak kvůli blednutí stínů a horší výdrži vám je prostě tak jako tak doporučit nemůžu. Jsem sice asi menšina a všichni ostatní je milují, ale to tak prostě s kosmetikou bývá a ne všem se vždycky všechno líbí :)

Zajímal by mě váš názor na stíny E-style - máte vyzkoušené některé z těchto z nejnovějších kolekcí? Je tu někdo, kdo má třeba stejný názor nebo zkušenost jako já? :)


*

27 komentářů:

  1. Me se strasne libi ty metalicke, i Tvoje odstiny. Lakaji me i pres Tvou ne prilis jasavou recenzi :D Souhlasim ale s tim, ze stiny by se protacet nemely.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá - upřímná - recenze. :) A k jejímu závěru: přijde mi, že se ve svých kosmetických článcích - hlavně v poslední době - zbytečně omlouváš za svůj názor. :) To je přece přirozené, že ne každému všechno sedne. A že co se líbí/nelíbí tobě, se může nelíbit/líbit někomu jinému. Že tě půlka lidí bude nesnášet nebo zruší odběr... to mi přijde až sebemrskačské. Je mi jasné, že to bylo myšleno s nadsázkou, ale pokud tu někdo takový je, co by kvůli tomu něco takového udělal, tak si myslím, že takového čtenáře nestojí za to mít. Pramení to snad z nějakých tvých předchozích špatných blogerských zkušeností? Nemusíš tenhle komentář publikovat, jen jsem chtěla, aby sis ho přečetla. :) Myslím, že blogerka tvého formátu zkrátka nemá zapotřebí omlouvat se za svůj názor a pořád dokola vysvětlovat, že jsou její dojmy čistě subjektivní. :) Každá recenze je subjektivní, a kdo to nechápe, je nemusí vůbec číst. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koupila jsem si 6 metalickych a k tomu i paletku. Odstiny mi prijdou super, kvalita uz bohuzel ne...jakmile clovek trosku zatlaci na stetec pri nabirani stinu, probori se do stinu skoro az na dno a stin je v pr.... :( jinak me na ocich drzi jako pribite, mam suchou plet, ale kdyz si clovek spocita tu cenu za stiny + magnetickou paletku, tak skoro muze mit paletku od luxusnejsich znacek. Tak asi tak.

    OdpovědětVymazat
  4. Brunwen: já se určitě nechci omlouvat za svůj názor, ale někdy mám pocit, že lidi (obecně, ne jen tady na blogu) reagují přehnaně na některé názory nebo výroky :) Neberou v potaz, že se každému líbí něco jiného nebo že každému sedí něco jiného a rovnou blogerky škatulkují nebo i odsuzují. Případně když mají různé blogerky odlišné názory, tak jedna je automaticky blbá a uplacená, protože pochválila třeba rtěnku, kterou ta druhá sepsula :) A mám asi pocit, že to lidem musím připomínat, že tohle je jen MŮJ názor a zkušenost a ten jejich může být úplně jiný. Možná když člověk čte poctivě každý článek, tak mu to tak přijde a možná když někdo přečte sem tam něco, tak mu to tak nepřijde. Ale máš pravdu s tím, že to tak možná působí, ale situace v blogosféře mi teď přijde zbytečně vyhrocená a nechci být součástí nějakých žabomyších válek kvůli mému názoru na rtěnky nebo pudry, jestli mi rozumíš :) Ale každopádně díky za tvůj názor k zamyšlení! Vážím si toho :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já od Estyle nic nemám a ani si nic neplánuju kupovat. Stíny mají sice hezkou pigmentaci, ale takových mám doma spoustu :). Navíc pokud drobí, tak bych z nich asi uplně nadšená nebyla.

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi hlavně ty poslední tři, bílá, zlatá hnědá :) Ty jsou přímo dokonalé a asi se po nich nekde poohlidnu :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Ja by som ich vyskúšala celkom rada, holt z tejto značky mám skúsenosť len s ceruzkou na pery a z nej dvakrát nadšená nie som... Ale rozumiem Ti, tiež som rada, ak značka/firma rieši, aký mám tip pleti, čo by som chcela vyskúšať a podobne.
    ANTIgiveaway 3 s Aprílkou

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, jsem strašně zvědavá, jestli Vám taky Estyle přestane posílat produkty, pokud se majitelce nebude líbit Vaše recenze, tak jak se to stalo u Sofastars (nuf). Na mě osobně ta značka působí jako Regina v 90. letech, jen s tím rozdílem, že se urputně snaží být jako UD. A moc se to teda nedaří. Jinak jste má nejoblíbenější blogerka, právě proto, že umíte říct i u věcí, které všecky ostatní pochválí, že jsou prostě na h*ovno. Jen tak dál! :) A pokud by s Váma Estyle přestal spolupracovat, dáte nám to vědět??

    OdpovědětVymazat
  9. Michaela Pernicová: děkuju a vážím si toho! Pokud se tu v budoucnu žádné další produkty neobjeví, tak to asi bude znamenat, že mi už nic neposlali, protože cíleně asi nebudu mít potřebu si nic kupovat (pokud se neobjeví nějaká super pecka :) Ale pokud firma či značka neumí ustát to, že ne všichni budou produkty vychvalovat a dovolí si říct svůj názor, tak je to jejich problém a ne můj :) Podobným způsobem mi "spolupráci" vypověděl třeba Max Factor - ne že by mi kdokoliv cokoliv napsal, ale prostě jen přestali posílat novinky a posílají je těm, co ochají a jásají a tak to asi chtějí :) Žíly mi to nerve, protože nikdo neposílá produkty, které bych si kdyžtak nemohla koupit i sama a dělají si tím vizitku jen sami sobě :) takže tak...

    OdpovědětVymazat
  10. Seš možná Rendy poslední, ale já čtu recenzi na tyto produkty poprvé :) Sice jsem je viděla na fotce třeba, ale nic jsem o nich neslyšela :). Jsem ráda za Tvůj upřímnej názor

    OdpovědětVymazat
  11. Ty první jsou na mě moc odvážné, ale ty druhé už vypadají líp, ty bych i zkusila :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  12. Estyle je mi teda krajně nesympatický, viz. reakce na Sofastars nebo Tetu z Prahy.

    OdpovědětVymazat
  13. Docela se mi líbí ta druhá trojka očních stínů, ale asi ne tolik, abych si je pořizovala, takže zkoušet pravděpodobně nebudu.

    OdpovědětVymazat
  14. Hezká recenze, osobně se stíny E-style nemám zkušenost, lákají mě, jen se stále nemůžu rozhoupat ke koupi. Určitě je to individuální. Vás blog mám ráda, jen mě tedy trošku "vadí", že výrobky málokdy ukazujete na sobě. Ráda se vždy podívám, jak určitý výrobek vypadá ihned po aplikaci a jak třeba po celodenním nošení. ( Hlavně tedy u rtěnek a stínů je to výhoda vidět, jak se postupem času mění výdrž atd.) To samé makeupy (odstín, výdrž). Škoda, že nedáváte více fotek jako názornou ukázku. Psaný text je fajn, ale fotka dá přece jenom dle mého víc. Přeji fajn den :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mně se v první řadě nelíbí barevný výběr stínů od E-style. Z paletek jsem vyškrábala horko těžko jednu, protože jsem E-style chtěla vyzkoušet, ale láska se nekoná :) .

    OdpovědětVymazat
  16. Radši investuji do dražších stínů a vydrží mi dýl než tyhle. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Když jsem je poprvé viděla, byla jsem si téměř jistá, že si je pořídím. No ale jak tak čtu tvou recenzi, nejsem si úplně jistá, jestly za to stíny opravdu stojí...Každopádně jsem o dost raději, že si to řekla tak, jak to cítíš a nesnažila se nám '' mazat med kolem huby''.
    Děkuji za užitečnou recenzi Rendy:)

    OdpovědětVymazat
  18. Na první pohled se mi stíny od e-style líbily, ale nejsem Fanda moc drogerkovych stínu, spis už jsem si dlouho žádné drogerkove neporidila a tyhle se mi líbily, ale jak tak čtu, tak si myslím, ze by mi ležely stejně na dne šuplíku :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. mě značka estyle nikdy nijak neoslovila a tak jsem ještě od nich nikdy nic nezkoušela a ani to zatím v blízké budoucnosti v plánu nemám

    OdpovědětVymazat
  20. Take jediny odstin ktery se mi z tech vsech libi je 08. Ani ty modre se mi nelibi a nevim kam bych to nosila. Ty mi taky prijdou jak do filmu pro dospele a nevidela jsme snad jeste nikoho kdo by v tom vypadal dobre.

    OdpovědětVymazat
  21. Musím říct, že s tebou souhlasím úplně, co se týká těch metalických stínů, ty předchozí nemám. Osobně bych je s klidným svědomím doporučit nemohla...

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Rendy, mam uplne stejny názor nejen na stiny E-style, ale i třeba Milani. Zdaji se super pigmentovane, ale to je všechno, takze neci prirovnani k high-end stinum taky nechapu:). Ani primer od NARSu, kterej je pro me nejlepší, nepomaha a kolikrat uz po trech hodinách stiny blednou a mizi:/...Diky moc za opet 100% upřímnou a objektivni recenzi:)!

    OdpovědětVymazat
  23. Ty metalické vypadají skvěle, ale jelikož jsem nedávno dostala svou první Naked paletku, tak musím říct, že se vyplatí si radši pořídit jedny pořádné stíny :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ja treba tyto metalicke mam hodne rada, hlavne ten 8 rhapsody, je extremne zajimava barva, na prvni pohled fialovo hneda, ale v realu ma az lehky nadech do cervena, tezko se to popisuje...mam i ten odstin 3 a vubec mi neprijde laciny, nedavam ho ale uplne pres cele vicko av silnem nanosu, mozna je to tim ze jsem hrozne svetla, tak to neni na me tak ostre...je zvlastni ze u techto stinu vetsina kritizuje ze jsou prilis mekke a budou rychle ubyvat, uprimne me to neprijde, urcite ubydou rychleji nez klasicke pudrove, ale neprijde mi to o tolik moc, colour pop jsou na tom hur, ale u nich to nikdo nezminuje...naopak vec co bych jim vytkla ja je to, ze temer nejdou nanest stetcem, musim nanaset prstem, stetcem to trva a neni tak dobry efekt..myslim ze je to kvuli tomu ze jsou takove maslovo-voskove....celkove bych je urcite doporucila, ale chapu ze nekdo ma jiny nazor, ja zase treba nechapu silenstvi kolem too faced paletek, ktere vsichni opevuji :-D nelibi se mi ani jedna

    OdpovědětVymazat
  25. Mám od E-style převážně matné stíny (White Coffee, Bronze - nyní ho přejmenovali asi na Faws a Hot Chocolate), pak dva WetandDry (Moonlight a Butterfly Pink) a popravdě moc často je nenosím... Skoro žádný mi ve skutečnosti barevně nesedl, jediný, který si chválím je Moonlight. Ale chtěla bych vyzkoušet ještě něco a věřím, že firma se bude posouvat dál. Třeba obaly, já všechny stíny mám ještě v těch starých totiž. Tak uvidím, ale je pravda, že ten povyk okolo nevím, jestli je opravdu tak zasloužený...

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám od E-style tvářenku a jsem moc spokojená. Miluju všechny možné odstíny hnědé a tyhle hnědé vypadají nádherně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)