úterý 21. června 2016

Genuine Glow by Estée Lauder | first impressions

Není náhodou, že se právě teď objevila nová řada produktů Genuine Glow od Estée Lauder. Během léta si určitě nejedna z nás přeje mít projasněnou pleť, používat jen minimum kosmetických produktů a ideálně ještě najít nějakého šikovného pomocníka na cesty, který nás v případě potřeby rychle zkrášlí. Všechno tohle v této limitované kolekci najdete a protože jsem nechtěla zbytečně čekat se svými dojmy, sepsala jsem vám ty své prvotní. Jestli vás zajímá, který produkt se stal mým nejoblíbenějším a který mě naopak příliš nebaví, tak čtěte dál :)





Genuine Glow není určená pro konkrétní typ pleti nebo věkovou kategorii a zaujme asi nejvíc ty z vás, které mají rády projasněnou a zdravě vypadají pleť. Složení bez olejů zaručuje snášenlivost i s mastnější pletí, takže se nemusíte bát. Konzistence všech produktů je velice jemná a lehká a od žádného produktu nečekejte, že by vám vytvořit na tváři něco nepřirozeného.

Řada Genuine Glow je k dostání exkluzivně v síti parfumerií Sephora a buticích Estée Lauder




Priming Moisture balm (1290 Kč)


 - dostupný ve verzi s i bez ochranného faktoru. Lehký krém, který pleť hydratuje a je vhodný jako podklad pod make-up.

Můj dojem: Je fajn, že je dostupný ve 2 verzích a každý si tak může případně vybrat. Na léto mi přijde verze s SPF samozřejmě lepší. Krém má velice jemnou a moc příjemnou textru, která není na pleti vůbec cítit a zároveň jí propůjčí jemný jas. Nemusíte se bát, že by krém obsahoval třpytky nebo shimmer, to vůbec ne, ale i přesto po použití pleť jemně září a je rozjasněná. Takový ten efekt ala "spala jsem 12 hodin a je mi fajn" :) Je vážně moc fajn a myslím, že ho nejvíce budu využívat ve dnech, kdy nebudu chtít použít make-up (což je v létě celkem často) a budu chtít vypadat trochu odpočatě :) Za mě velice příjemná záležitost.



Priming Moisture eye balm (1450 Kč) 


- oční hydratační a vyhlazující balzám. Slibuje rozjasnění kruhů pod očima a vyhlazení pleti v oblasti horních i spodních víček.

Můj dojem: nečekala jsem od něj tolik, ale mile mě překvapil. Líbí se mi jeho jemně chladivý efekt a příjemná textura. Není ani příliš hutný ale ani vodový. Vyloženě projasňující efekt příliš nepozoruji, ale na moje kruhy pod očima zabere vážně jen korektor. Celkově je to velmi příjemný produkt.




Eyelighting creme for eyes and face (690 Kč) 

- můžete použít na oční víčka i tváře a dodat vaší tváři jemné a přirozené rozzáření. Má velice jemný pěnový aplikátor a na pleti vypadá velice přirozeně. Dostupný je ve 3 odstínech.


Můj dojem: asi největší favorit z celé kolekce! Pro mě je to takový univerzální krémový rozjasňovač, který můžete použít na celý obličej. Absolutně nejvíc mi sedí jeho odstín 02 Bare Blush a ač na krémové produkty moc nejsem, tak tenhle mi sednul skvěle. Aplikovat ho můžete pomocí ultra jemné houbičky nebo si trochu vymačkat na hřbet ruky a až pak aplikovat na obličej. Jakmile zaschne, tak drží výborně a dá se i trochu vrstvit, takže jeho intenzitu můžete maličko zvyšovat. Na léto je to perfektní produkt a ve vaší kosmetické taštičce se určitě neztratí. Za mě jednoznačný must-have této kolekce.



Reviving oil lip tint (560 Kč) 


- obsahuje hydratační a změkčující oleje, které optimalizují vlhkost rtů a prodává se v univerzálním jemném odstínu, který je vhodný pro každý tón pleti.

Můj dojem: maličko zklamání, protože podle mě se nejedná texturou o olej. Spíše hutnější gelový balzám/lesk s mátovou vůní (což moc u kosmetických produktů nemusím). Balzám je na rtech příjemný a nelepivý, ale za srdce mě upřímně tolik nevzal. I fakt, že se prodává jen v jednom odstínu (navíc studené růžové), beru jako mínus, protože ne každému taková barva sluší a rád ji nosí. I když je balzám jen jemně tónovaný, tak barevně se v něm necítím pohodlně.





Blushing creme for lips and cheeks (790 Kč) 


- multifunkční krémový produkt na rty i tváře, který pokožce dodá přirozený vzhled a větrem jemně ošlehané narůžovělé tváře. Dostupný ve 2 odstínech a vhodný pro všechny typy pleti.

Můj dojem: Krémovou tvářenku mám v odstínu  01 Sweet Cheeks a vůbec se nemusíte obávat její možná na první pohled výrazné barvy. Hodně zvdáleně mi evokuje Orgasm od Nars, jen je trochu více růžovější. Kupodivu se mi s ní pracuje velice pohodlně a zkoušela jsem aplikaci jak prsty, tak i štětcem a obojím jsem dospěla k uspokojivému výsledku :) Bohužel s výdrží to u mě není taková sláva, ale to je bohužel tím, že mám mastnější pleť, která se obecně tolik s krémovými produkty nekámoší. Po sto letech je to ale krémová tvářenka, která se mi moc líbí a je na tváři přirozená, takže pokud krémové tvářenky běžně používáte nebo je máte rády, tak tuhle omrkněte. Dá se použít i na rty, ale to mi upřímně moc nevyhovuje a nesedí mi to, takže tento produkt beru spíše jen jako tvářenku.



Zleva: balzám na oční okolí - rozjasňovač - krémová tvářenka - balzám na pleť s SPF



Rozjasňovač pod obočím (nanesený v silnější vrstvě, aby byl na fotce patrný) a dole pak tvářenka (omlouvám se za useknuté foto, ale až v počítači jsem zjistila, že mám na bradě nepěkný pupínek a chtěla jsem vás ušetřit toho pohledu na něj :)




Pokud vás nová řada zaujala, můžete vyrazit na VIP launch party, která se koná v Sephoře a oba termíny máte vypsané níže :)



Celkově musím říct, že se mi nová řada líbí a i když jsem si ze začátku nebyla jistá, jestli si mezi produkty najdu nějakého favorita, tak jsem byla velice příjemně překvapená. Ne všechno je pro mě vyloženě must-have, ale na druhou stranu nejsem asi typický vyznavač kosmetického minimalismu a vím, že pro spoustu z vás by produkty třeba must-have záležitost byly.

Palec nahoru i za celkový vzhled kolekce, který mi evokuje něco čistého, jemného a rozzářeného, což se mi moc líbí. Umím si představit, že kdybych jela znovu na dovolenou, s většinou produktů bych si bohatě vystačila a přidala bych k nim už jenom řasenku a případně nějakou decentní rtěnku a nic víc bych nepotřebovala.

Jak se nová kolekce líbí vám? Vybraly byste si některý z produktů nebo vás některý zaujal? :)

*

14 komentářů:

  1. No zaujalo ma asi všetko, takýto "minimalizmus" občas môžem :)
    ANTIgiveaway 3 s Aprílkou

    OdpovědětVymazat
  2. Celá řada se podle mě hodně vyvedla, ale mám dojem, že se za chvíli bude objevovat na všech blozích a začne mi to vadit :D. Ale každopádně mě moc zaujalo multifunkční líčidlo a rozjasnovač :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle řada mi prijde celkem i povedená :) Líbí s emi multifunkcní licidlo n atvar i na rty :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda toho balzámu na rty, vypadá skvostně! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  5. Pěnové aplikátory mám moc ráda, ale bohatě mi stačí Catrice. :)
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. ¨Mi se strašně líbí rozjasňovač, má opravdu krásnou barvu! Naopak tvářenka (zkoušela jsem broskvovou) mi přišla taková matlavá, ale já ty krémové obecně moc nemusím...

    OdpovědětVymazat
  7. Design výrobků se mi líbí, není to ten klasický EL, ale produkty mě popravdě nezaujaly vůbec, možná rozjasňovač.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Najviac ma zaujal podkladový krém a rozjasňovač :)

    OdpovědětVymazat
  9. Osobně bych vyzkoušela asi jen lip tint, mátovou "příchuť" u věcí na rty mám ráda :)
    majka.jirackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Báze a tvářenka vypadají skvěle! Rozhodně na ně mrknu v parfumerce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)