úterý 28. června 2016

BRAUN IPL | domácí trvalé odstranění chloupků & vyhlášení soutěže

Myslím, že nejsem sama, kdo si přeje celoročně hladké nohy (a vlastně nejen nohy) a minimální nutnost se starat o otravné chloupky. Jestli to máte stejně jako já, bude vás určitě zajímat jedna z novinek od značky Braun. Silk-expert IPL působí pod povrchem kůže, kde zasahuje melanin ve folikulách chloupků, čímž pomáhá narušit cyklus jejich dorůstání. Při opakovaném používání tak energie světelných impulsů pomáhá předcházet tomu, aby nežádoucí chloupky dosáhly povrchu pokožky.

Už nějaký čas IPL přístroj zkouším a dneska bych se s vámi chtěla podělit o své dojmy z jeho používání. Snažila jsem se shrnout všechny důležité informace a fakta do jednotlivých bodů a pro větší přehlednost je najdete níže vypsané :)







IPL je vybavené snímačem pokožky SensoAdapt, který pravidelně (80x za vteřinu) snímá její tón a upravuje intenzitu světla.









Jakým způsobem můžete chloupky odstraňovat? 


Máte dvě možnosti - buď klasicky přiložíte hlavici ke kůži a zmáčknete tlačítko, což vyvolá jeden záblesk nebo hlavici přiložíte a tlačítko budete stále držet a budete po pokožce klouzat. Tím pádem je celá procedura rychlejší a více záblesků zajistí, že vynecháte méně neošetřených míst. Klouzavý režim se doporučuje používat na větší plochy, jako jsou třeba ruce a nohy. Jednotlivé záblesky jsou pak vhodné třeba na podpaží nebo oblast třísel.


3 verze, ve kterých IPL seženete (cenově se díky tomu liší)



Bolí celá procedura? 


To je samozřejmě individuální a je to stejné, jako by se vás někdo ptal, jestli vás bolí tetování nebo epilace. Pro mě osobně to není vyloženě bolestivé a při aplikaci cítím spíše náraz tepla nebo maličké štípnutí a ne vyloženě bolest. Jestli zvládnete používat epilátor, tak tohle přežijete úplně v pohodě :) Problém může nastat u hodně tmavé nebo opálené pokožky, protože tmavší kůže pohlcuje více světla a tudíž se proces může zdát o něco bolestivější, nicméně pokud máte hodně moc tmavou kůži, nebude možné IPL vůbec používat a snímač by se ani neaktivoval.

Pokud se ze začátku trochu bojíte nebo se chystáte ošetřovat citlivé místo, můžete využít jemný režim (tlačítko s obrázkem peříčka), který využívá nižší úroveň energie. A pocitově také záleží, jaké místo na těle zrovna ozařujete, protože třeba oblast nohou je u mě méně citlivá než třeba podpaží nebo oblast bikin.


Součástí této verze je i peelingový kartáček, kterým můžete pokožku masírovat a prokrvovat, aby nedocházelo např. k zarůstání chloupků.


Jak se IPL používá? 


Před použitím nejdříve oholte viditelné chloupky a IPL aplikujte na suchou a čistou kůži. Snímací okénko přiložíte ke kůži a pokud je všechno v pořádku, tak po stisknutí tlačítka vydá přístroj světelný záblesk. Pokud tlačítko mačkáte a nic se neděje, zkuste přístroj přiložit k pokožce z maličko jiného úhlu a zkuste to znovu. Ošetřené místo můžete znovu ozářit znovu až za týden (při první fázi aplikace). Častější aplikací stejně nedosáhnete lepších výsledků a akorát si můžete podráždit kůži.

Jak se s přístrojem manipuluje? 


Mě osobně velice pohodlně, protože oproti některým jiným IPL přístrojům je neuvěřitelně skladný a design hlavice dobře padne do ruky a je snadné ho ovládat. IPL zapnete do zásuvky a můžete ho začít okamžitě používat.

Na jaké části těla (ne)můžu Braun IPL použít?

Místa, na která můžete IPL metodu používat se mohou lišit podle jednotlivých výrobců, takže seznam míst se vztahuje pouze a jedině k tomuto konkrétnímu produktu. 

Nesmíte používat na:

- vlasové pokožce, obočí ani v blízkosti očí
- bradavkách, genitáliích nebo okolo análního otvoru
- na pihy, mateřská znaménka, bradavice nebo pigmentové skvrny
- zrzavé, šedivé, bílé nebo velice světlé chloupky
- vousy a chloupky na obličeji u mužů 





V jakém případě nemohu IPL používat? 


Rozhodně se vyhněte jeho používání na poškozenou kůži, na ekzémy, křečové žíly, otevřené nebo mokvající rány, na tetování (permanentní make-up) nebo silně pihovatou pokožku (či pigmentové skvrny). Produkt není určený na mužské vousy a taky na používání v blízkosti očí. Pokud jste byly v soláriu nebo se opalovaly, tak vyčkejte 1-2 dny a pak přístroj použijte. Také pokud má vaše pokožka tmavší odstín, než odpovídá barevnému tónu, který najdete v tabulce na obrázku (výše). Tmavá kůže pohlcuje více světelné energie a může dojít až k pálení, vzniku puchýřů, změně zbarvení nebo zjizvení a poškození vaší pokožky. Přístroj není vhodný ani pro těhotné nebo kojící matky. 


Jak dlouho mohu přístroj používat? 


Přesně řečeno 120 000 záblesků, což je v řeči čísel 6 let (pokud ho používáte komplet na celé tělo) nebo 14 let (při použití na nohy, oblast bikin, podpaží a tváři).

Co se děje po použití přístroje?

Popravdě jsem nezaznamenala žádnou nežádoucí reakci, zarudnutí nebo nějaké podráždění ozářeného místa. Bezprostředně po použití jsem cítila jen jemné teplo, ale tento pocit odezněl vždy velice rychle. Samozřejmě je dobré pak na kůži nic nemazat, aby nemohlo dojít k jejímu případnému podráždění nebo se jít hned třeba opalovat na sluníčko. Myslím, že je to ale přirozené a pokud člověk používá selský rozum, tak je mu jasné, čemu je lepší se po aplikaci vyvarovat :)



Funguje to?

Přístroj už zkouším docela dlouhou dobu, abych měla možnost ho posoudit i z dlouhodobějšího hlediska, protože tato procedura není na jedno použití :) Trvá nějaký čas, než se vám podaří zachytit a "ozářit" všechny chloupky, protože rostou v různých fázích a ozařování je nutné opakovat vícekrát. Záměrně jsem přístroj používala jen na jednu polovinu těla, abych mohla posoudit, jaký rozdíl pak na kůži ucítím. Na nohou jsem výsledky cítila velice brzy (zhruba 3.cyklus) a jen jemné přejetí rukou napovědělo, na kterou nohu jsem IPL použila :) Nečekejte samozřejmě, že po jednom použití budete mít dokonale hladké a odchlupené tělo, protože jak jsem zmiňovala, chloupky rostou v různých fázích a také se může stát, že nějaké místo na těle přejedete a neozáříte a tudíž se k němu pak zase vrátíte. Jelikož mám tmavé a docela tvrdé chloupky na nohou (díky tati za tvoje geny, v tomhle tě vážně nezapřu :), tak na mě IPL funguje skvěle. Bohužel pokud máte jemné nebo hodně světlé chloupky, tak se může stát, že nedosáhnete tak dobrých výsledků a tato metoda u vás nemusí fungovat. Jestli se chloupky neobjeví třeba po delší době (třeba za rok), to zatím nemůžu posoudit, ale není problém v budoucnu "ozáření" zopakovat.



Na Instagramu jste v červnu mohly soutěžit o IPL + další dárky od Braun. Zapojila se vás velká spousta a posílali jste vážně úžasné fotky, za což vám strašně moc děkuju a moc mě těší, že se vám soutěž tak líbila. Jsem ráda, že jsem výherce nemusela vybírat já sama, protože bych musela asi losovat :) Je mi tedy potěšením vám oznámit, že zástupci Braun vybrali tyto výherce, které tímto prosím o zprávu do directu na Instagramu se zasílací adresou.



@ikoblizek - Braun Silk-épil 9 SkinSpa



@smilepata - Braun Face




@krjurikova - Braun Silk-expert IPL




Mé celkové dojmy z používání Braun Silk-Expert IPL přístroje jsou pozitivní a jsem neuvěřitelně ráda, že na sobě vidím (a cítím) výsledky. Mít dokonale hladké nohy (a nejen ty), které nemusím prakticky skoro vůbec holit nebo epilovat, je můj sen, to nebudu lhát. Teď mě čeká ještě práce s druhou částí těla, která už netrpělivě čeká :) Po nějaké delší době (pokud budete chtít) vám můžu dát vědět, jestli se neobjevily další chloupky nebo jestli není ozáření nutné zopakovat. Jedinou nevýhodou je z mého pohledu pořizovací cena, která u těchto přístrojů nikdy není nízká, ale jedná se o dlouhodobou investici a pokud si spočítáte, kolik stojí jedno sezení v kosmetickém salónu, kde tuto metodu provádějí, a kolik jich musíte absolvovat, tak je určitě na zvážení, co se vám vyplatí více. 

Pokud by vás zajímalo cokoliv dalšího, co jsem třeba výše nezmínila, tak se určitě ptejte :)

Jak se vám tato novinka líbí? Podstoupily jste někdy odstranění chloupků touto metodou nebo vás to třeba zaujalo a chtěly byste jí vyzkoušet? :)


*děkuji P&G za poskytnutí přístroje k recenzi

14 komentářů:

  1. já mám též na nohou tmavé chloupky v poměrně značném množství a můj boj s nimi je nustálý, proto mě tenhle přístrojek už nějakou dobu láká a stále přemýšlím, jestli do něj investovat či nikoliv

    OdpovědětVymazat
  2. Po mnoha recenzích bych celkem měla zájem přístroj vyzkoušet. No uvidíme. :)
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, že je na trhu další přístroj, který umožňuje zbavit se chloupků, zatím používám jen epilátor, ale pokud IPL opravdu zabírá na delší dobu, budu nad ním uvažovat.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som nad ním už uvažovala, jediné, čo ma odrádza, je tá cena :/

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  5. Dost mně láká, investice by to sice byla vysoká, na druhou stranu, pokud bych opravdu viděla výsledky, tak bych nelitovala. Tak uvidím..

    OdpovědětVymazat
  6. Se nedivím, že vyhrála soutežící @krjurikova, když má někdo v soutěži 18 fotek, tak je dost nepravděpodobné, že by ze 128 fotek nevybrali nějakou její.
    Příště by bylo Rendy fajn, kdybys rovnou v pravidlech uvedla, zda jeden soutěžící může mít jednu fotku, nebo 20. Protože ti co nahrávali jen jednu fotku byly dost v nevýhodě, protože si mysleli, že víc nemůžou.
    Jinak IPL epilace je fajn, já dostala k narozeninám Philips Lumea a jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  7. Výrobek zní určitě hodně zajímavě a sice je to drahá záležitost, ale myslím si, že je to investice, která se vrátí :). Jinak fotky jsi vybrala fakt krásné

    OdpovědětVymazat
  8. Lenka: nedávala jsem tam omezení a nemyslím si, že by měl někdo větší šanci jen tím, že tam nahraje více fotek. A pokud ti to po celou dobu vadilo, proč si taky nenahrála třeba 30 fotek a nezvětšila tak svou šanci? Nepřišel mi ani jeden dotaz ohledně počtu fotek, takže si určitě nemyslím, že se někdo bál nahrát fotek více. Pokud měl někdo pochybnosti, měl mi napsat :) Bohužel neumím číst myšlenky druhých, ale pokud máš čas na to počítat, kdo kolik přidal fotek, mohla jsi jich prostě taky nahrát více. Pokud si nebudeš příště jistá ohledně pravidel mých soutěží, napiš mi prosím mail, ať po jejich konci nejsi naštvaná na někoho jiného :) Děkuju a zkus svou šanci zas příště, tohle určitě není poslední soutěž a brzy bude další :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak hezky to vypadalo, ale jako světlovláska (ještě navíc s potetovnými stehny) mám bohužel smůlu. Holt se zase vrátím ke svýmu stařičkýmu epilátoru :)

    OdpovědětVymazat
  10. Až na tu pořizovací cenu je všechno skvělý. :) Ale pořád se vyplatí.

    OdpovědětVymazat
  11. Produkt me hodne zaujal, ale po tele mam pihy, tak nevim, zda je vhodny i pro me. Mam v planu vyzkouset neco podobneho od jine znacky, tak jsem zvedava na vysledky.
    Giveaway / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy: Já nesoutěžila (mám doma Philips Lumea Prestige) takže opravdu nemám důvod být naštvaná, že jsem snad nevyhrála, mít další podobný od Brauna opravdu nepotřebuji :D V pravidlech jsi to info neměla, proto jsem se ptala, ale pod fotkou s vyhlášením soutěže se tě na to konkrétně někdo ptal, proto ten můj dotaz. A ano, pokud někdo nahraje více fotek, tak se pravděpodobnost, že "porota" vybere jeho fotku, mnohonásobně zvyšuje, jen mi to prostě nepřišlo fér oproti ostatním soutěžícím, protože ty uvedená pravidla, se dají vyložit v podstatě jakkoli ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Zaujímavá vecička :) ale kedže ma príroda obdarila len jemnejšími svetlými chlpkami investovat do toho by sa mi asi neoplatilo

    OdpovědětVymazat
  14. ešteže nemám extra problém s chĺpkami a vystačím si iba s epilátorom :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)