středa 29. června 2016

Beauty oblíbenci měsíce | červen 2016

Další měsíc je prakticky za námi a nesmí chybět mé oblíbené beauty produkty za toto období. Objevila jsem několik úžasných věcí, které jsem si strašně oblíbila a vyzkoušela jsem i celkem dost novinek, takže se máte na co těšit i v červenci nebo srpnu :) Začnu klasicky dekorativní kosmetikou, kterou tedy v době největších veder spíše maličko přehlížím a nechávám jí v šuplíku, ale myslím, že to má tak hodně z vás a jsem ráda, že červen byl tak půl na půl a nebylo jen tropické vedro a bylo i dost příležitostí na to vytáhnout make-up nebo oční stíny :)


Z make-upů mám doma teď dva takové objevy, které mi skvěle sedly a určitě o nich ještě uslyšíte a více si přečtete :) Jedním z nich je Bourjois City Radiance a druhým je Ultra HD od Make Up For Ever. Z novinek se u mě velice dobře zabydlel i nový Radiance Reveal korektor od Bourjois, o kterém se podle mě taky bude ještě dost psát a projede celou blogosférou :) Aby to všechno pěkně drželo a nikam neutíkalo ani ve velkém vedru, tak nezapomínám fixovat líčení Fix make-up sprejem od Clarins, který je pro mě zatím bezkonkurenčně nejlepší fixátor make-upu, který jsem vyzkoušela. V červnu jsem si hodně oblíbila i tekutý rozjasňovač z řady Genuine Glow od Estée Lauder, o kterém jsem vám více psala ZDE.



Letos se u mě rozpoutala tak trochu bronzující bouře a mám hned několik nových bronzerů. Pořád je to produkt, se kterým spíše začínám a objevuji jeho možnosti, ale zatím mě to celkem baví. V poslední době mě nejvíce baví bronzer od Make Up For Ever (vlevo), se kterým to nejde přehnat a je velice jemný a přirozený. Ve dnech, kdy nosím minimum make-upu se mi líbí vytáhnout tekutý Dew the Hoola od Benefitu a trochu ho dát na tvář nebo ho případně maličko přimíchat do make-upu. Úplně skvělé je i trio od M.A.C, které obsahuje bronzující a rozjasňující pudr a krémový rozjasňovač, který se mi strašně líbí svým odstínem (verze Medium).


Na rty je to maličko "nuda" a tento měsíc jsem nejvíce nosila právě neutrální a decentní odstíny. Někdy rty vykreslím jen konturkou a rtěnku ani nepoužiju. Nejčastěji jsem sahala po Posy Perfect od M.A.C nebo Brownie Pink od Bobbi Brown. Stále mě baví tekuté "perfectory" od Clarins, které občas suplují i balzám na rty. Ze rtěnek mě nejvíce momentálně baví Cosmo a Velvet Teddy od M.A.C.


Na obočí jsem nejvíce používala nový Goof proof od Benefitu z jejich nové kolekce produktů na obočí a z řasenek se u mě stále drží False Lash wings sculpt od L´orealu a pokud bych měla vybrat jen jednu oblíbenou tvářenku, je to Deep Throat od Narsu. Mezi nejoblíbenější pomůcky patří rozhodně Beauty Blender, do kterého jsem se celkem zamilovala a konečně začínám chápat to šílenství okolo něj.


Pokud je venku opravdu velké vedro, tak líčení očí trochu minimalizuji a třeba se skoro vyhýbám klasickým pudrovým stínům, které nahrazuji voděodolnými tužkami. Mám ráda pestrobarevné kombinace a hlavně tužky, které opravdu drží a nebudou se celý den obtiskávat. Proto miluji nové Aqua XL tužky od Make Up for Ever, které mají skvělé odstíny i výdrž. Další oblíbené jsou i tužky od Sephory nebo barevné linky Vivid Brights od NYX. Moc ráda sahám i po Color tattoo od Maybelline v tužce nebo nádherném odstínu Mermaid od NYX.


Jelikož mám už skoro dokončený podrobnější článek o mé skin care rutině, tak se o pečujících produktech nebudu tolik rozepisovat. Minulý měsíc jsem sahala prakticky stále dokola po krému Rexaline, který je úžasně hydratační a kombinuji ho s Repair Boosterem od Clarins, který je takový můj letošní objev. Na oční okolí mě baví používat krém z řady Genuine Glow od Estée Lauder a prakticky jediné sérum, které momentálně mám a ráda používám, je Hraběnčino sérum od Havlíkova přírodní apotéka.


Na čištění pleti mám aktuálně velice ráda čistící gel s uhlím od Bioré, který na pleti i trochu chladí, což je trochu zvláštní, ale příjemné :) Moje absolutní láska a objev je Glow tonic od Pixi, který je boží a potřebuji ho v plném balení! Taky se o něm brzy rozepíšu více, slibuji :) Další skvělý produkt je odličovací balzám od Estée Lauder, který z obličeje sundá cokoliv a ještě příjemně voní po levanduli a velice čerstvý oblíbenec je Liquid moisturizing skin concentrate od Sephory, o kterém jsem toho četla tolik, že jsem ho musela prostě vyzkoušet. Rozhodlo se ho vyzkoušet asi hodně lidí, protože je teď často všude vyprodaný :)


Kdybych mohla, tak tento tělový scrub s vůní zmrzlé švestky od Body Shopu celý sním! Miluji jeho vůni, která mi připomíná něco z dětství, ale nevím co přesně. Strašně si ho šetřím, protože se už nedá sehnat a byl z vánoční kolekce a jestli se ještě někdy tato řada objeví, tak jí kupuji na kila! Baking sodu od Bioré si možná pamatujete z nákupního haulu z Ameriky a používám jí jako peeling a strašně mě baví, jak to celé funguje a jak se to používá :) A mezi mé nejoblíbenější masky na obličej se probojovala tato Mud mask od Sephory, o které jsem četla spoustu superlativ a jsem zvědavá, jaká bude po delší době používání.



Ve vaně mi teď nejčastěji dělají společnost tyto dva sprchové gely - broskvový od Palmolive a kokosovo-ananasový od Body Shopu z jejich letní kolekce.



Vlasy dostávají v létě celkem zabrat a snažím se o ně dostatečně pečovat. Oblíbila jsem si Magic Elixir od Kiehl´s, který si do vlasů dávám jako takový olejový zábal před mytím a zatím se mi zdá, že vůbec neubývá a i když mám pocit, že si ho na hlavu liju spoustu, tak je lahvička asi bezedná :) Ke svým osvědčeným šampónům a kondicionérů jsem celkem nedávno přidala nové produkty z řady Nodé S od Biodermy, která by měla být k vlasům maximálně šetrná a zatím jsem velice spokojená a moje vlasy taky. Staronová je i maska od Hempz, která je zatím asi ta nejlepší, jakou jsem kdy měla a toto je druhé balení (a rozhodně ne poslední).


Ne pro všechny jsou podobné věci asi must-have, ale já během léta podobné produkty miluju! Třpytivé olejíčky jsou úžasná záležitost, protože vám zvláční kůži a zároveň můžou trochu podtrhnout vaše opálení a pokud v sobě mají dostatečně sofistikované třpytivé částečky, vypadají na kůži skvěle - stejně jako třeba tělový olej od Clarins, který mi dělal společnost i na dovolené. Moc pěkně vypadá i Hoola Zero tanlines od Benefitu, který dodá tělu opálený nádech, který působí neskutečně přirozeně a zdravě.



Poslední takovou random kategorií tyto oblíbence uzavřu :) Bez termální vody ve spreji se neobejdu celý rok, ale ve dnech, kdy jsou venku tropy bez ní ani nevycházím z bytu! Vyzkoušela jsem jich už vážně hodně, ale nejlepší je pro mě tato od Uriage. Nešlo by to ani bez krémů na ruce a mým nejoblíbenějším je už druhý měsíc tento od Clarins z jejich letní limitované kolekce, který se mi už podařilo dopotřebovat (teda vlastně tohle je už 2. dopotřebovaný kousek). Posledním (též už dopotřebovaným) oblíbeným produktem je suchý šampon od L´Orealu, který se u nás stále zatím neprodává a pro další si budu muset dojet do Německa.


Jaké jsou vaše oblíbené produkty za červen? Po čem nejčastěji saháte a co jste si oblíbily?

Jelikož plánuji extra speciál jen o opalování a také nezbytných produktech, které v létě ráda používám, tak se tu neobjevují a uvidíte je právě ve speciálech :)

19 komentářů:

  1. Ahoj Rendy, chcela by som sa ta sytat ci vies porovnat fix make up spray od clarins a urban decay all nighter setting spray - neviem sa rozhodnut ktory si kupit na leto :-)
    Dakujem !

    OdpovědětVymazat
  2. Taky teď používám každý den večer Pixi Glow tonic a čekala jsem za ty peníze skoro zázrak, a ten se fakt stal, já mám pleť smíšenou, někde s pupínky a fleky po pupíncích a pleť se mi o moc zlepšila.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ten broskvový Palmolive jsem teď vytáhla ze zásob a voní fakt krásně. Snad se k nám dostane i ta vlasovka od Lorealu včetně suchého šamponu, ráda bych ji vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že skoro ani nemusím psát článek oblíbenci za červen a jenom udělám odkaz na tvůj post :o)))))). Tak to je síla, máme hrozně moc společných oblíbenců. Kromě suchého šamponu Elvive, kt jsme kupovaly spolu. Mně ti nějak nesedí, je v něm málo pudru :-D. Jinak Hraběnčino sérum miluju tak, že bych ho snad i pila namísto smoothie, brambory jsou zkrátka brambory :-D. A lepší fixační sprej na obličej, než Clarins, jsem nikdy neměla. Tohle je svatý grál! No uvidíš, až zveřejním článek :-). Moc krásné fotky máš opět!

    OdpovědětVymazat
  5. Unknown: měla jsem i UD sprej a ten mi bohužel vůbec nefungoval. Myslím, že nějaká zmínka o něm by se v archivu blogu našla, ale mám doma i MUFE sprej a ten mi taky nefunguje tak moc a dobře. Navíc ten od Clarins má neuvěřitelně jemný rozptyl a nestane se, že by mi na obličej vystříkly velké kapky, což se mi bohužel u toho od MUFE stává :(

    OdpovědětVymazat
  6. by Aja: haha, klasika :) dvojčata v akci! Těším se na tvoje oblíbence :)

    OdpovědětVymazat
  7. uriage vodu mám taky v oblibě. čistící gel s uhlím neznám, ale zaujal mne

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásne napísaný článok, taktiež fotky sú úžasné! Veľmi by som chcela vyskúšať fixačný sprej od Clarins, termálnu vodu od Uriage a Bourjois make-up i korektor.

    OdpovědětVymazat
  9. Teď jsem se odhodlala k práškovým stínům a už to konečně nevypadá jak pandí oči. :D :)

    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pekny clanek :o) Nalákala jsi mě na stín Mermaid od NYX, až pojedu do Prahy, musím si pro něj skočit :o) Fixační sprej od Clarins otestuji, jen co dopotřebuji ten od UD. Mud maska od Sephory, patří mezi mé nejoblíbenější čistící masky, už mám několikáté balení. Nad Hraběnčiným sérem už nějakou dobu přemýšlím, asi ho také nutně potřebuji :o))) Těším se na tvůj článek o glow tonicu od Pixi.

    OdpovědětVymazat
  11. V poslednej dobe som si obľúbila korektor affinitone od maybelline, myslím si, že sa vyrovná aj tomu slávnemu od catrice, dokonca ho prekoná. Po jeho spotrebovaní určite vyskúšam ten od bourjois. Taktiež si ma nalákala na bioré čistiaci gél, ktorý som už dlhšie chcela vyskúšať na moju zmiešanú pleť. Do drogérie určite zamierim aj po marhuľový sprchový gél od Palmolive, lebo zásoby sprcháčov sa nám stenčujú a vôňu marhúľ jednoducho milujem! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Velvet Teddy mám taky ráda :). Já zatím ještě pudrové stíny používám, ale většinou jen jeden nenápadný stín se shimmerem přes celý víčko a řasenku. Celkové se ted líčím dost nenápadně. A rovněž používám konturky místo rtěnky, momentálně nejvíce odstín Spice od MAC. Tu jsem si přímo zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  13. najviac som si obľúbila šampón z yves rocher, riasenku devilash a matný lipcream od jordany :)

    OdpovědětVymazat
  14. ten mac je laska ! velvet teddy je zivot

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem si teď moc oblíbila bronzující pudr od Mary Kay a bio český krém od Havlíkovy apotéky, který používám ráno a paráda. Sérum v růžovém balení od Sephory bych vyzkoušela ráda

    OdpovědětVymazat
  16. City radiance makeup je super! A taky letos nějak víc bronzuju :-D

    OdpovědětVymazat
  17. silvie kaulfusova: kupovala jsem ho v Americe, ale seženeš ho třeba přes Asos nebo přímo Pixi stránky :)

    OdpovědětVymazat
  18. uvažuji stále o zázraku od Havlíka a jeho masce. Pořídila jsem si korektor od Boujorails a musím říct, že super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)