pondělí 6. června 2016

ANO x NE | URBAN DECAY

Krásné pondělní ráno! Mám pro vás pokračování rubriky ANO x NE, ve které vám vždycky ukazuji produkty jedné značky a můj názor na ni. Urban Decay je tak trochu závislost a několikaletá láska. Pamatuju si jako by to bylo včera, co jsem si koupila v zahraničí svou Naked paletku a nemohla uvěřit tomu, že jí mám i já :) Od té doby uplynulo pár let a sbírka se maličko rozrostla a UD přišel i k nám a pro produkty si už člověk nemusí jezdit do zahraničí. Snad jsem jako vždy na nic nezapomněla a bude se vám líbit i toto pokračování :)


Všechny jednotlivé články si vždycky můžete dohledat v archivu nebo úplně dole na konci stránky máte štítky, tak mezi nimi hledejte Urban Decay a připomenout si můžete i předchozí vydání rubriky s jinými značkami :)




Tvářenka (Fetish) i rozjasňovač (Sin) After Glow jsou mé oblíbené. U tvářenek sice není takový výběr odstínů, ale z těch nabízených si jde určitě vybrat nějaký pěkný. Rozjasňovač je ultra krásný a miluju i jeho odstín, takže oba dva produkty můžu určitě doporučit. Paleta tvářenek je z kolekce Gwen Stefani a také nevím, jestli na prodejnách ještě bude, ale eshop jí ještě nabízí. Podrobněji jsem se o ní rozepsala tady, takže si to můžete připomenout.



Korektor Naked skin, který tolik milují zahraniční blogerky a který nevynechají při jediném tutorialu zkouším už nějaký ten měsíc a zatím se mi zdá, že z něj nejsem tak odvařená. Určitě musím pochválit ultra světlý odstín, protože jestli takový nemůžete sehnat, určitě se podívejte po tomhle. Nicméně s tím krytím to není tak bombastické, jak jsem očekávala. Můj oblíbený Nars korektor kryje rozhodně víc a po tomhle sahám spíš ve dnech, kdy nejsou mé kruhy pod očima tak tmavé a viditelné. Efektem bych ho skoro přirovnala k tekutému Camuflage od Catrice. 

Naopak ale velkým miláčkem je řasenka Perversion, kterou tu mám sice jen v miniatuře, ale to nevadí. Plné vypoužívané balení jsem bohužel už vyhodila. Řasenka umí udělat hodně výrazné řasy, které dokáže pěkně zahustit a pokrýt je vrstvou černo-černé barvy. Za mě rozhodně doporučuji.

Kit na obočí z kolekce Gwen Stefani už bohužel na prodejnách asi neseženete, ale na českém eshopu jsem ho ještě viděla. Vyhovují mi odstíny pudrů na obočí i vosk a líbí se mi, že je balení maličké a obsahuje i štětečky a pinzetu, která se bude hodit hlavně na cestách.



Konturka na rty v odstínu Ex-girlfriend je také z kolekce Gwen Stefani, ale to nevadí, protože UD má konturky i ve své stálé kolekci. Pro mě je to jedna z nejlepších, které mám a na rtech má asi nejdelší výdrž ze všech. Plus je samozřejmě krásně pigmentovaná a měkká, takže se pohodlně nanáší a je příjemná. Ultimate ozone je bezbarvá báze pod rtěnku, která rty dokáže vyhladit a maličko jakoby vyplnit, ale že by díky tomu rtěnka déle vydržela, to úplně říct nemůžu. Pro mě tedy funguje tak nějak na půl a není to pro mě must-have produkt. 



Tužky na oči 24/7 Glide on eye pencil jsou jedním z mých top produktů UD. Perfektně drží a neobtiskávají se, mají úžasný výběr odstínů, který jen tak někde nenajdete a barvy jsou intenzivní a dobře pigmentované. Černo-černá Perversion je dokonce jedna z mých nejoblíbenějších černých tužek vůbec a ze všech co vlastním, mi na waterline dokáže vydržet nejdelší dobu. UD nedávno přišel i se speciálními tužkami právě na waterline (odstín Mood například), ale ty podle mě nejsou tak dobře a sytě pigmentované a nevšímám si toho, že by mi vydržely déle než ostatní "klasické" UD tužky, takže příliš smysl v tom si je pořizovat nevidím. Každopádně tyto tužky rozhodně vřele doporučuju!





Jediný oční mono stín, který mám, je Solstice, což je trochu neobvyklý "měňací" stín, který v základu vypadá jako hnědo-vínová, která při jiném úhlu pohledu hází zelené odlesky. Strašně mě baví jako efektový stín a líbí se mi ho dávat i přes jiné stíny jako takový topcoat. Z menších Naked paletek mám Naked basics 1, která jak vidíte je už docela jetá :) Holt ty neutrální stíny jsou prostě základ a člověk po nich sahá často. Navíc jsou to pro mě jedny z nejlepších matných stínů, co jsem kdy vyzkoušela.



Paletky očních stínů jsou asi největší klasika, co si od UD můžete pořídit. Ty nejvíce legendární jsou ze série Naked a narazit pak můžete na různé limitované eidce Vice paletek nebo případně různých kolaborací (naposledy třeba ta s Gwen Stefani). Ne každý oční stín, na který jsem kdy v paletkách sáhla mi 100% vyhovoval, ale 95% všech ostatních mi sedí a mám je ráda. UD stíny patří v mém osobním žebříčku na nejvyšší příčky a určitě bych je zařadila do mé TOP 5. Ne všichni je milují, ale mě vyhovují, mám ráda jejich texturu, pigmentaci i nevšední odstíny, které mají v nabídce. Ne jen tak pro nic za nich je spousta levnějších firem kopíruje a snaží se nabízet své "Naked paletky" také. Pokud UD chystá nějakou novou paletku, vždy na ní dokáže strhnout pozornost blogerů i milovníků kosmetiky a vždy a všude se o nich diskutuje. Což je myslím výstižné a o něčem to svědčí. Oční stíny i paletky za mě ano :)




Pokud si říkáte, že chce vyzkoušet některou z Naked paletek a nevíte kterou, tak se na všechny podívejte a udělejte si seznam, kolik stínů budete opravdu využívat, které se k vám hodí nebo je rády používáte a podle toho se rozhodněte. Neexistuje nějaký přesný návod na to, jestli se třeba k hnědým očím hodí víc Naked 2 nebo Smoky a je to opravdu jen na vás :)


Jako u každé značky, i tady se najdou produkty, které mi nesedly nebo nevyhovovaly. Rozhodně na prvním místě to jsou make-upy - Naked skin make-up i BBčko mi absolutně nestačilo svou mizivou krycí schopností a pro mě osobně jsou k ničemu, protože to vypadalo, že jsem na obličej nic nepoužila. Nic mi nedělal ani jejich legendární setting sprej na fixaci make-upu a slabá je na má mastná víčka i jejich podkladová báze. Lesky na rty mě osobně taky úplně neuchvátily a mám své osobní favority u jiných značek.

Co bych chtěla od UD vyzkoušet? Těžko se to odhaduje, protože nikdy nevíte, kdy přijdou s nějakou šíleně krásnou a ulítle barevnou paletkou, kterou nutně potřebujete a zamilujete si jí :) Z aktuálního sortimentu mě láká jejich kompaktní pudr Naked Skin a zmatňující De-slick pudr v transparentním odstínu. Z nějakého ulítlého důvodu mě lákají i jejich třpytivé oční linky Heavy Metal a neuvěřitelně se těším na nové rtěnky Vice lipstick, které UD bude v létě uvádět a které se nabízejí ve stovce odstínů. A i když mi Naked skin korektor nepřijde jako ten nejlepší na světě, tak mě láká vyzkoušet některý z těch barevných (korekčních) verzí, které by se u nás měly výhledově objevit :) 





Jaké jsou vaše oblíbené produkty od Urban Decay? Které milujete a které vám třeba nesedly nebo které si chcete třeba už dlouho pořídit? :)

Značku Urban Decay seženete v parfumeriích Sephora nebo online na českém e-shopu ZDE

23 komentářů:

  1. Od této značky já bohužel nic nemám, ale ráda bych jejich nějakou paletku, nebo makeup :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, já z té sady na obočí Gwen odvařená nejsem... stín je sice fajn, ale používám jen ten tmavší (!) a ten vosk mi přijde hrozný... takže ve finále mám tlustou krabičku, ze které využiju jeden malý stíneček. Jinak mám moc ráda její paletku stínů a pak UD rtěnky. Ale jsem zvědavá i na ty nové, snad k nám dorazí!

    OdpovědětVymazat
  3. U mňa to bude celkom jednoduché - vyskúšala som zatiaľ len Radiant Creamy Concealer a za mňa plnááá spokojnosť :)
    ANTIgiveaway 3 s Aprílkou

    OdpovědětVymazat
  4. na tyhle články se vždycky těším :)
    já z UD mám vice XX a je perfektní, myslím, že mi, co se týká barevnějších stínů, vydrží hodně dlouho. Trochu mě mrzí, že jsem nestihla GS paletku, napravila jsem to rtěnkou Spiderweb :) (tu mám zatím jen chvilinku), zatím cajk hlavně barva je velký ACH. Řasenka Perversion taky bomba, peníze dám za menší balení, za větší bych se hodně rozmýšlela. Řasenky vyhazuju max. za 6 měsíců, většinou jich mám rozdělaných víc a bála bych se, abych jí dopoužívala. Naked paletky mě ani nelákají ke koupi (max. menší cestovní verze), Chocolate bar od TF mi bohatě stačí ... zatím :). Naked make-up na mně ve vzorečku zoxidoval, až jsem vypadala jak pomeranč. Ale určitě chci zkusit setting spray. Obecně na UD miluju názvy, např. tužky jak z kovbojky corrupt, desperation, ether, perversion :)).

    <a href="http://esthe-jones.blogspot.com>Esthe Jones</a>

    OdpovědětVymazat
  5. Asi nejvíc pasu po nějaké z jejich paletek, ale je to docela těžké rozhodování, kterou potřebuji nejvíc:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Přiznám se, že jsem o UD hodně dlouho jen snila, ale už doma mám monostín moondust v odstínu Diamond Dog :) (Ano, sleduju Lou z Get The Louk) a nejnovějším přírůstkem do mé UD rodiny je Vice XX ltd paletka, kterou bezmezně miluju. Chtěla jsem si vždycky pořídit nějakou naked, ale v reálu mě všechny odradily, a tak si nyní brousím zuby na nějakou tu jejich tužku 24/7 :)
    bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíce mám ráda od UD paletky a tužky na oči. Ty jsou moje jistota. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, pekny clanek:-) UD je muj milacek:-) Mam naked2, posledni vice paletku, mono stiny Lounge a Zodiac, tuzku na oci v odstinu LSD a nedavno jsem dopotrebovala rasenku Perversion. Se vsim jsem spokojena:-) Brousim si drapky na nove rtenky a rada bych otestovala jejich pudr.

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju rasenku Perversion a jejich bazi Eden, tu trpytivou, pak mam jeste mono stin a ten je teda hrozny (Polyester Bride). Naked 3 tez neni spatna :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám pouze Naked Smokey a miluju jí. :) Chtěla jsem i jiné Nakedky, ale mám u paletek takovou věc, že jakmile mi tam nesedne víc jak dvě barvy, tak ji neberu a strašně mi vadí, že tam ty barvy jsou. Ale Smoky je dokonalá v tom, že mám ráda VŠECHNY odstíny a všechny používám. :) Láká mě vyzkoušet řasenku Pervertion.

    OdpovědětVymazat
  11. Já zase miluju UD makeup, a nesnáším konturky. Šíleně mě vysušují, a na mých rtech vypadají opravdu hrozně. Paletky za mě takový průměr, NAKEDky mě nikdy moc nebraly. Nakonec jsem si koupila Smoky, ale mezi mé nejoblíbenější nepatří. Mám i Gwen paletku a ta je podle mě super na jaro a léto kvůli světlým odstínům a tak ji momentálně využivám často. Ještě mám rtěnku z Gwen kolekce a ta je úžasná! Klidně bych si ji koupila znovu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tady tu rubriku miluju! No popravdě já dostala svůj první UD produkt minulý týden k narozkám a to jejich Naked2 Basics a ještě jsem do ní nehrábla, zatím jsem ve fázi achání. :D Jinak jsi se nezmínila o jejich rtěnkách, co mají v nabídce teď, nezkoušela jsi ani jednu?

    OdpovědětVymazat
  13. Bože ja som trúba :D neviem, prečo rozprávam o NARSe keď článok je o UD :D od UD mám akurát Naked 2 paletku, ale teda ja osobne z nej až tak odvarená nie som...

    OdpovědětVymazat
  14. Natálka - Little Gem: tak to máme obráceně, mě zas ta paletka stínů tolik nenadchla a barevně se mi líbí jiné

    Eliška Horká: nezkoušela jsem žádnou, co by teď byla v nabídce :) Čekám na ty Vice rtěnky, tam si myslím vyberu a doufám, že u nás budou :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mám pár produktů UD a některé jsou opravdu bomba, ale přiznám se, že některé mě zklamaly. Nejvíce jsem si přála vyzkoušet makeup Naked a paletku Electric a to se mi splnilo, a zatím mě nic moc neláká.. :) Kromě teda Vice4,ale tu jsem propásla.. :(

    OdpovědětVymazat
  16. Mám Naked paletku a i když má svoje chyby, tak je to moje srdcovka...přivezla jsem i ji z Itálie, byl to můj první dražší kousek kosmetiky a zároveň první nákup v Sephoře

    OdpovědětVymazat
  17. Me teda hrozne zklamala paletka Flushed. Tvarenka prasi a flekati, bronzer je na muj vkus moc trpytivy a rozjasnovac mi pripomina drogerku - je malo kremovy a dost viditelne trpytky. Na ruce to nebylo tak markantni jako na tvari. Jinak Perversion dela uzasne rasy, jen se vcelku obtiskuje.. Ale asi priste pujdu do Naked Basic - ty trpitive stiny mi prijdou srovnatelne s temi dupe paletkami od MUR nebo Sleek, ale matne jsou fakt skvele a uz mi v moji dvojce dochazeji :) A baze jsou nej :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám doma roztomilý boxik na obočí od GS a ten miluju:) make-up mi bohužel moc nesedí a to mi byl doporučen na sušší pleť, ale bohužel :(. Jinak bych rada vyzkoušela nějakou konturku a rtenku :). Díky za super článek!

    OdpovědětVymazat
  19. Teraz mam od UD len bazu pod ocne tiene - original a ta je za mna super. Tiez ma lakaju nove ruze a postrehla som novu paletku ala Alenka v risi divu :) a do tej som sa zblaznila :) nevies prosim, ci je dostupna aj u nas?

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Tato znacka ma v me kosmeticke sbirce nejvetsi zastoupeni. Nejradeji pouzivam Naked 1 a 2. Muzu se zeptat, cim strouhas tuzky od UD? Dekuji Blanka

    OdpovědětVymazat
  21. Blanka Janíčková: mám klasicky ořezávátko na kosmetiku od M.A.C :)

    OdpovědětVymazat
  22. Úplně super článek, fakt užitečný. Zajímalo by mne, která z paletek UD je tvoje nejoblíbenější :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Já UD můžu, mám spoustu mono stínů, paletku Electric, několik malých paletek z limitek. Perversion řasenka je super na rychlý nalíčení, s ní je to fakt minutka, jen by mohla natočit...
    Jinak nemám žádnou Naked :-D měla jsem malou a tu jsem prosím spotřebovala...
    Vice se mi jediná líbila 2 a to už je pasé, nesehnala jsem jí. Přišla mi jedna z USA a byl to fake a toho lítání kolem toho...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)