čtvrtek 16. června 2016

50 let s Klorane | fotoreport z oslavy

Znáte značku Klorane? Její historie sahá až do roku 1966 a proto letos slaví už 50.výročí! Byla jsem pozvaná na oslavu těchto narozenin a zase jsem se dozvěděla něco nového. Třeba, že Klorane nenabízí jen produkty na vlasy a že jejich suchý šampon miluje samotný Karl Lagerfeld :) Věděly jste to? Já teda vůbec ne :) Dneska mám pro vás nějaké fotky z oslavy a taky nezapomeňte, že jako první všechno můžete vidět na Snapchatu ordinarylife8, tak nezapomeňte sledovat :)




Klorane založil v roce 1966 lékárník Pierre Fabre. Na trhu se tak objevilo něco inovativního a do té doby nevídaného - šampóny s rostlinnými složkami (mimojiné třeba heřmánková verze, která je velice oblíbená dodnes). Pokud byste produkty Klorane hledaly, dívejte se po nich v lékárnách.



Celou akci moderoval Leoš Mareš






K 50.narozeninám vyšla i speciální limitovaná edice sprchových gelů pro suchou a citlivou pokožku


Řada s mangovým máslem je vhodná zejména pro suché vlasy



Modrá řada s lněným vláknem dodává vlasům objem a texturu



Na žádné oslavě nesmí chybět ani dort!



O jednotlivých řadách vlasové péče si můžete přečíst ZDE



Řada Bébé vznikla už v roce 1967 a do podvědomí se dostala prostřednictvím porodnic.



Olivová řada patří mezi nejnovější v sortimentu a je určená pro zralé vlasy




Retro plakát s chininovým šampónem




Oslava se konala v restauraci Zelená zahrada, která má i příjemnou zahradu s jezírkem






Mrknout se můžete i na video z celé akce :)




A nakonec nesmí chybět ještě selfíčko s Leošem a Markét :)




Zajímalo by mě, jestli značku Klorane znáte a jestli máte nějaké oblíbené produkty? Mám od nich vyzkoušený zatím jen jeden šampón, který se objeví v příštím článku s vypotřebovanými produkty. Tak by mě zajímalo, jestli by pro vás bylo zajímavé, abych třeba vyzkoušela více produktů nebo mi klidně nějaký osvědčený doporučte, budu za to moc ráda :)

13 komentářů:

  1. Akce musela být opravdu fajn :) Já značku znám, ale bohužel jeste jsem nic od nich neměla :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Značku Klorane znám, jednou probíhala na bloberkách výzva o šampon. Pro výzvu jsem vybraná nebyla, ale pak jsem zase v další výzvě dostala k produktu miniaturku tohoto produktu a to bylo fakt na jednou použití, takže názor jsem si neudělala.

    OdpovědětVymazat
  3. Značku znám, ale zatím jsem od ní nic nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím jsem od nich nic neměla, tak bych určitě ocenila nějaké recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že sis to pěkně užila, super. :)

    http://styleswear.cz

    OdpovědětVymazat
  6. značku znám. Ještě jsem nic nezkoušela, ale některé výrobky mne lákají

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, znacku nepoznam, ale rada by som sa s nou zoznamila :) ocenila by som tvoje recenzie :)

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Skúsenosti nulové zatiaľ, ale mám doma nejaký šampón a kondiš, ešte nevyskúšané :)
    ANTIgiveaway 3 s Aprílkou

    OdpovědětVymazat
  9. Znacku poznam velmi dobre, kedze vo Fr je velmi rozsirena à oblubena. Pouzivala som pre dceru ich detsku kozmetiku - spokojnost velka. Sampony na vlasy Klorane su moje najoblubenejsie ! Kupujem ich stale dookola...

    OdpovědětVymazat
  10. Mela jsem od nich suchy sampon a kladicke sampony. Suchac je pro me srovnatelny s Batiste a sampony mi vyhovovaly - vlasy se mi tak nemastily a byly nadychanejsi. Zadny propadak,ale zily mi taky nervaly ;-))

    OdpovědětVymazat
  11. značku Klorane si z lékárně kupujem už roky a povazujem ju za skvelu. najradsej mám šampon proti vypadavaniu vlasov a radu na objem. naozaj maju produkty slubovany ucinok. urcite este nieco vyskusaj, hlavne z vlasových pripravkov. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)