pondělí 16. května 2016

Yves Rocher | voňavé novinky v akci

Yves Rocher na jaře uváděl inovovanou řadu Plaisirs Nature. Vyznačuje se vysokou koncentrací přírodních složek (více než 96%), neobsahuje minerální oleje ani parabeny a flakony jsou z recyklovatelných plastů. Tahle pohromadě vypadají produkty pěkně a na první přivovění budou mít radost i ty z vás, kteří vyhledávají trochu jiné vůně, než jaké nabízí většina značek tělové péče v drogeriích. Jak si produkty vedly a které bych vám sama doporučila či nikoliv? Čtěte dál a dozvíte se to :)




Dneska si posvítíme na sprchový olej, gel, tělové peelingy a tuhý peeling v kostce. Pro ty z vás, co o této řadě čtetou poprvé, tak níže máte vypsané verze parfemací, ve kterých se produkty prodávají:

- malina & máta

- levandule & ostružina

- mango & koriandr

- citron & bazalka

- mandle & květ pomerančovníku

- kokos

- oliva & petit grain (v prodeji bude od září 2016)

- vanilka

V této řadě najdete dvě velikosti sprchových gelů, tělové peelingy, mýdla, tělová mléka, šumivé tablety do koupele, tělové peelingy s cukrem, toaletní vody a balzámy nebo peelingová mýdla.



Tělový peeling mango & koriandr - 99 Kč

Tělové peelingy mám moc ráda a stále ráda zkouším nové a neokoukané. Tento má ode mě rozhodně body plus za netradiční parfemaci, která je příjemným zpestřením celé koupele. Bohužel značné mínus má peeling za svou velice jemnou hrubost. Je to spíše sprchový gel s mikro částečkami, které ale tělo příliš neobrousí. Takže na každodenní používání je vhodný, ale pokud chcete opravdu pořádnou exfoliaci, sáhněte po úplně jiném produktu. Škoda, za mě trochu zklamání.




Tělový peeling květ pomerančovníku & levandule - 299 Kč

Parfemace sice není úplně top pro můj nos a umím si představit, že bych byla mnohem více odvázaná, kdyby se prodával třeba i v ovocné verzi, ale to je samozřejmě jen můj subjektivní problém. Peeling je pevná hmota, ze které si vždycky spíše tak trochu uloupnete a pak použijete na tělo. Při aplikaci mi nejvíce připomíná tuhé máslo, které se ale po kůži snadno rozmaže a krouživými pohyby můžete kůži skvěle masírovat a u toho i obrušovat. Peeling určitě není extra hrubý, zařadila bych ho do střední kategorie, ale to nejlepší je na něm něco jiného. Ta pravá slast přijde ve chvíli, kdy ho opláchnete a sáhnete si na kůži. Bude úžasně vláčná, protože peeling obsahuje olej, což upřímně miluju a u tělových peelingů i preferuju. Dlouhou dobu po koupeli stále cítíte, jakoby byla kůže nakrémová a je úžasně hedvábná a vláčná! Pokud nepotřebujete extrémní hrubost a drsnější částečky a zároveň máte rády olejové peelingy, tak tohle vřele doporučuji.






Sprchový gel malina & máta - 119 Kč

Líbí se mi parfemace gelu, která je svěží a kombinace máty a malin  mi zvlášť teď na teplejší část roku velice vyhovuje. Fajn je i balení, které mi přijde kompaktní a v pohodě i na delší cesty. Jinak gel sám o sobě je prostě normální a ničím výjimečný. Nejzajímavější je na něm jeho parfemace, takže pokud hledáte nějakou neotřelou a ty z drogerie vás nebaví, zkuste některý z gelů z této řady.



Sprchový olej mandle & květ pomerančovníku - 139 Kč

Olej jsem si na zkoušení vybrala po své skvělé předchozí zkušenosti s Vyživujícím sprchovým olejem a výtažkem z ovsa. Bohužel ale pro mě jsou toto dva úplně odlišné produkty. Olej s ovsem vypadá opravdu jako olej, prakticky nijak ve sprše nepění a po opláchnutí vodou je na kůži cítit, že na ní byl olej. Olej s mandlí má texturu hutného sprchového gelu, poměrně dost pění a po spláchnutí vodou necítím příliš moc, že by na ní nějaký olej byl. Za mě tedy další zklamání, protože tohle je pro mě sprchový gel (s přídavkem oleje) a ne sprchový olej. Plus si předem určitě očichejte parfemaci, protože květ pomerančovníku má celkem specifickou vůni a ne všem se bude líbit. Za mě je lepší pořídit sprchový olej s výtažkem z ovsa.



Mýdlo s peelingem - 159 Kč

Kostka mýdla obsahuje celkem hrubé pevné částice, což mi vyhovuje. Kokosová vůně je jemná a osobně mě nijak neobtěžuje, což jsem ráda, protože to není zrovna vyhledávaná parfemace, ve které bych se vyžívala. Při prvním použití chvíli trvá, než se k hrubým částečkám promydlíte, ale celkově jsem s mýdlem spokojená. Kůži nevysušuje, což je pro mě základ a vím, že hodně lidí se právě proto tuhých mýdel obecně bojí. Řekla bych, že kůže po použití působí maličko naolejovaně, ale ne samozřejmě tak moc, jako po použití peelingu v kelímku, o kterém jsem se zmiňovala výše. Nevýhodou těchto produktů obecně je pro mě osobně jejich skladování v koupelně, protože nemají svojí krabičku nebo pevný obal a jen tak na poličku je pohodit prostě nemůžete. Mýdlu jsem tak musela opatřit plastovou krabičku, kam ho ukládám a za mě by bylo fajn, kdyby se v nějaké rovnou prodávalo. Jinak ale celkově fajnový produkt a pokud vám tato forma peelingu nevadí nebo rády zkoušíte něco nového, tak se po něm klidně podívejte. Prodává se v několika voňavých variantách.



Celkový dojem z nové řady? Líbí se mi obaly, oceňuji netradiční vůně, které se u mainstreamových značek tolik nevidí a pokud někoho nudí takové ty klasické vůně, může zkusit něco z tohoto pro zpestření. Pro mě je top produktem rozhodně tělový peeling v kelímku, o tom žádná. Sprchový gel je prostě normální a není ničím extra výjimečný. Mýdlo s peelingem je fajn, ale vyloženě must-have to pro mě zrovna není. Tělový peeling s mangem a sprchový olej jsou pro mě rozhodně zklamáním a čekala jsem od nich něco jiného. To je tak trochu ve zkratce mé hodnocení a zajímal by mě váš názor.

Jak se vám inovovaná řada líbí? Měly jste už možnost něco z ní vyzkoušet a jak se vám líbí jednotlivé řady a jejich netradiční parfemace? :)


*

19 komentářů:

  1. Mě novinky od YR moc baví, nejvíc asi tělový krém a mýdlo s peelingem.

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Nadherne vune a baleni. Kupovala jsem si nedavno malinovou radu - sprchac, peeling, mleko a fakt nadhera. Mamce zas ostruzinu a take je spokojena.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Od YR mám momentálně sprchový gel s vůní Levandule a tu vůni si užívám :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  4. To je moc povedená řada, konečně už to není jen nudná malina, vanilka..a obaly se budou v koupelně vyjímat.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám moc ráda jejich vůně.Vždycky si něco vyberu.

    OdpovědětVymazat
  6. Posledne som si kupila sprchace z tejto rady. Malinovy s matou ma este caka, kym nespotrebujem zeleny s kvetom pomarancovniku. Je pravda, ze mi vobec nevonia :S a popravde ani moc nesedi..

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si z téhle nové řady nedávno koupila sprchové gely malinu a mátu a mango a koriandr, oba dva hezky voní a určitě až budu v YR, tak si zase vyberu:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krása, krása, krása!! Od této značky jsem měla micelárku a byla jsem s ní spokojená. Teď mám šampon a taky super. Peeling na tělo jsem nikdy nevyzkoušela, ale když vidím ty barvičky a složení vůně, hrozně mě to láká!

    OdpovědětVymazat
  9. Novinky mě zaujaly všechny, některé už mám odzkoušené a nemůžu si stěžovat. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty parfemace mi přijdou úplně skvělé, něco malina-máta musím mít :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kamarádce jsem kupovala k narozkám sprchový gel a tělové mléko ve verzi Levandule a ostružina. Tahle vůně mi voněla nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi tyhle novinky! Nejvíce mě asi zaujalo to mydlo :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  13. z novej rady mám doma tri 400ml sprchové gély, ale ešte som ich nezačala používať, lebo mám od YR otvorený ešte iný... ale ja som celkovo s ich sprcháčmi spokojná...

    OdpovědětVymazat
  14. YR mám ráda, u novinek mě zaujaly ty vůně a docela i tebou ne dobře hodnocený peeling, mám ráda sprchové gely s mikročástičkami, které příliš neškrábou a dají se tedy použít denně, spíš slouží tak nějak "masážně"

    OdpovědětVymazat
  15. Kokosové peelingové mýdlo mám doma, voní úžasně, ale... Celou dobu jsem žila v domnění, že YR netestuje na zvířatech, ale bohužel tomu tak není, takže už u nich asi nakupovat nebudu...:(

    OdpovědětVymazat
  16. YR má tradičně hodně povedené vůně, zatím mám doma mango & koriandr sprchový gel a tělové mléko a jsem teda moc spokojená

    OdpovědětVymazat
  17. Ten peeling v kelímku vypadá moc lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné novinky, do YR čoskoro zavítam!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)