úterý 31. května 2016

Takový byl ... květen 2016

Květen byl skvělý měsíc! Jeho první polovinu jsem trávila na svatební cestě na Floridě a maximálně si užívala sluníčko a volno. Zpátky se mi moc nechtělo, ale upřímně komu by se chtělo?! Mám pro vás přehled toho, co jste během května mohly na blogu vidět a taky bych vám strašně moc ráda poděkovala za vaší účast v narozeninových soutěžích. Díky za vaše milé a někdy vážně i dojemné komentáře, za vaší podporu a přízeň. Právě dneska je to přesně 5 let, co jsem blog založila a mám pocit, že je to jako včera. Nechci být patetická a dojímat se nad tím vším, ale od srdce vám opravdu děkuju a jste prostě skvělé čtenářky!

Určitě musím zmínit, že jsem konečně tak trochu reinkarnovala svůj účet na Snapchatu, který mám založený sice už strašně dlouho, ale nevěděla jsem, jestli by vás bavilo mě sledovat i tam. Uvidíme tedy jak moc vás to bude bavit a jestli to bude mít smysl :) Bohužel zatím bojuji s tím, že mi nejdou točit videa, ale možná jen můj starý telefon tyhle nové vychytávky už nezvládá a chystá se do důchodu. Bude to chtít asi nový mobil, tak snad časem budu schopná využívat všechny funkce, samolepky i "otravné" filtry, které Snapchat nabízí :) Najdete mě tam jako ordinarylife8.





I když na blogu nebylo tolik článků jako obvykle, tak věřím, že máte pochopení pro oddech a pár dní volna a že vám to nijak nevadilo. Pokud vám nějaké články utekly, tak je pravý čas si je připomenout :) Začátkem měsíce jsem vás vzala na čumendu do amerických drogerií i Sephory. Potom jsem se pochlubila nákupy z Ameriky a nezapomněla jsem vám přihodit pár tipů, co si sbalit na cesty a ušetřit tak místo v kufru. Z péče jsem vám ukázala svůj objev měsíce, kterým jsou balzámy české značky Onest i novinky od Yves Rocher. Speciálně na novinky byl zaměřený i pravidelný článek, na který jste už možná zvyklé a spoustu nových produktů si připravila i DM drogerie. Možná si pamatujete i na speciální testování zlaté řady Dove a také ukázku několika oblíbenců na rty. Mám velkou radost, že vás stále baví i rubriky s vypotřebovanými produkty a oblíbenci měsíce, které jsem se rozhodla zařadit do pravidelných rubrik na blogu :)










Akce & lifestyle


Hlavní akce pro mě byla rozhodně dovolená a nebudu vám lhát, hned bych zase někam letěla a celé dny ležela pod palmou a dívala se na krásné moře :) Jednou z nejhezčích a nejpovedenějších akcí letošní sezóny bylo určitě představení nové řady produktů na obočí od Benefitu. O produktech určitě postupně uslyšíte (ehm, přečtete si) a na prodejnách Sephora se objeví během července.




Přečíst jste si mohly mé dojmy z krátké návštěvy Istanbulu a v červnu se těšte na více cestovatelských článků přímo z Floridy (mám tisíce fotek a chvíli trvá, než se tím vším člověk prokouše a vybere ty nejlepší).



Na konci měsíce jsem stihla ještě navštívit krásnou Budapešť, kam mě M.A.C pozval na prezentaci trendů na letošní podzim-zimu. Podrobnější článek čekejte brzy :)



No, kéž by takhle super byl i zbytek roku! Daleké cesty mě už nejspíš letos nečekají, ale doufám, že ve druhé polovině roku to bude stejně tak zajímavé a pestré :)

PS: Všechny narozeninové soutěže budou vyhlášené během týdne hromadně :)

Jaký byl váš květen? Co se vám blogu líbilo nejvíce a co se vám třeba povedlo? :)

10 komentářů:

  1. Tak tu Floridu ti opravdu závidím! ♥
    Těším se na články ohledně Benefitu! A ta akce od M.A.C musela být také úžasná!
    Já měla měsíc květen ve znamení učení, protože mě čekala maturita, kterou jsem úspěšně zvládla a dnes mě čeká předávání maturitního vysvědčení:) Což je pro mě zlomový okamžik v životě.
    Moc ti přeju plno dalších úspěchů a aby byl zbytek roku pro tebe takhle krásný! A samozřejmě i ty další a další roky:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Květen jsem měla ve znamení učení a to pokračuje i teď v červnu :). A už se těším, až zkouškový skončí a já budu dál pokračovat v plánování naší letní dovolené a letních výletů
    Tvůj květen byl parádní :)

    OdpovědětVymazat
  3. No netradične mi jeden článok ušiel, ten o vypotrebovancoch, takže dík za pripomenutie :D
    ANTIgiveaway 3 s Aprílkou

    OdpovědětVymazat
  4. @Bellatrix: haha, jsem trubka :) děkuju za opravu :)

    Michaela Kofroňová: moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že článků bylo tak akorát a že byly mnohonásobně převáženy zážitky. Těším se na všechny cestovatelské články
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  6. se těším na článek o Floridě :) u mě byl květen vyloženě učící, takže článek o istambulu byla trochu provokace :-D ale ráda jsem si jej přečetla ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Je dobře,že sis to užila.Každý musíme občas vypnout.

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji ti i tvému blogu, ať se ti nadále daří a ať píšeš pořád se stejnou chutí! :) Ráda nakukuju i na tvůj instagramový profil; člověk se hezky odreaguje od učení.

    OdpovědětVymazat
  9. Jak si tak prohlížím fotky z Floridy, už se tak těším na dovolenou! Už aby to bylo :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)