pátek 20. května 2016

Rtěnkový speciál | HOT or NOT tipy

Krásné páteční ráno! Na dnešek jsem si pro vás připravila něco trochu nového, co běžně moc nedělám, ale říkala jsem si, že by se vám to mohlo líbit :) Za posledních pár týdnů se mi sešla spousta produktů na rty různých cenových kategorií i textur a chtěla jsem vám o nich něco více napsat a některé vám doporučit a některé naopak ne. Takže tu máme takový menší speciál zaměřený na produkty na rty a snad se vám tento formát mini recenzí a doporučení nebo odrazení bude líbit :)




Myslím, že si najde každý to své, protože výjimečně se můžete podívat na různé odstíny a ne jen mé oblíbené nude :)


NYX Liquid Suede č.08 Pink Lust - tohle je jedním slovem neonová bomba! Tekutá rtěnka v neonově růžové, kterou foťák prostě nezachytil má klasický houbičkový aplikátor, kterým se dá rtěnka celkem precizně nanést. Rtěnka je mega pigmentovaná, v jedné vrstvě docílíte intenzivní barvy bez flekatění a rtěnka schne do matna. Proces usychání na rtech je maličko cítit a není to sice moje top tekutá rtěnka, ale ve své cenové kategorii nemá jen tak konkurenci , si myslím. Seženete jí i v hodně divokých odstínech, takže uspokojí i náročné make-up nadšence, co se toho nebojí. Výdrž se u mě pohybuje okolo 3-4 hodin a i když mám neustále tendence rtěnku kvůli její výrazné barvě kontrolovat, tak se nemaže ani nerozpíjí.

M.A.C Versicolour stain odstín Preserving passion - jedna z jarních novinek, ke které jsem si hledala cestu trochu déle. Ocenit pozitivně musím určitě aplikaci, která je díky aplikátoru pohodlná a poměrně přesná. Textura je ze začátku tak trochu vodová, nebo mě osobně prostě přijde, jako bych si na rty nanášela něco hrozně lehkého (není to stejný pocit, jako třeba při nanášení lesku nebo tekuté rtěnky). Produkt kombinuje vlastnosti lesku a stainu, takže na rtech vypadá jako lesk a nikdy nezaschne úplně do sucha, když se ale  lesklá vrstva otře, tak rty zůstanou obarvené. Tím pádem je celková výdrž opravdu dlouhá a rty vypadají stále nalíčené, i když jdete třeba z oběda a lesklou část jste nechaly otřenou do ubrousku. Nosí se velice pohodlně, rty nevysušuje ani nestahuje. Ze začátku doporučuji nanášet lehčí vrstvu a kdyžtak barvu pomalu přidávat.





Dole: NYX - M.A.C



Sephora Cream lip stain č.06 - přivezla jsem si jí z Francie a někdo mi na IG psal, že se snad mají přestat vyrábět nebo k nám dovážet, takže jestli je to pravda, tak je to takový last call pro vás. Četla jsem o nich hodně a ohlasy na tyto tekuté rtěnky jsou vesměs velice pochvalné. Jako není rozhodně špatná, ale Kat von D se určitě za mě nevyrovná. Trochu mi stahuje rty a nevydrží mi tak dlouho, ale barevně se mi strašně líbí a barva je dost intenzivní a pigmentovaná, takže rtěnku stačí nanést v jedné vrstvě. Celkově je fajn, ale podle mě jestli máte vyzkoušenou Kat von D, tak tahle vás na zadek neposadí.

Kat von D Everlasting liquid lipstick odstín Lovesick - stále moje nejoblíbenější tekutá rtěnka ze všech (o které si samostatný článek můžete připomenout ZDE). Tohle je jen další odstín, který jsem si pořídila a zařadila ho sem díky podobnosti se Sephora rtěnkou :)


Dole: Sephora - Kat von D





M.A.C Mineralize Glass odstín Telegenius - lesk je sice z kolekce Future MAC, která už možná na prodejnách není, ale zařadila jsem ho sem i tak. Mám totiž obecně M.A.C lesky na rty ráda a je mi celkem jedno, z jaké jsou kolekce nebo v jakém jsou odstínu. O ten ani v tomto případě tolik nejde, protože lesk obsahuje jen drobounké zlaté třpytečky a má jen lehounce broskvové zabarvení, takže na rtech není barva příliš vidět a bude pěkná buď jako topcoat přes výraznější rtěnku nebo jen tak samostatně na rty pro někoho, kdo na výrazné barvy moc není. U lesků této značky mám ráda jejich příjemnou vanilkovou vůni a taky to, že příliš nelepí a rty dokážou hydratovat. Je pak už spíš na vás, jestli sáhnete po nějakém decentním nebo barevně výraznějším. Za mě jsou to jedny z nejoblíbenějších lesků vůbec.

Clarins Instant light natural lip perfector č.10 - jeden z top bestsellerů této značky, který si oblíbila nejedna blogerka skrze celý svět. Tenhle konkrétně je z aktuální letní kolekce, která má spešl ozdobený obal a je ve 3 odstínech, které nejsou ve stálé nabídce. Pro mě je tento produkt něco mezi leskem a pečujícím balzámem. Když balzám nemám po ruce, použiju klidně Perfector a funguje výborně. Na rtech je ultra příjemný, nijak nelepí a krásně sladce voní. Barva není nijak extrémně pigmentovaná a rtům dodá jen jemný nádech, takže pokud nejste na výrazné odstíny rtěnek a chcete i nějakou tu péči pro rty, tak se po tomhle určitě podívejte.


Dole: M.A.C - Clarins




Essence Velvet Mat č.24 - když mi jí Essence poslal, říkala jsem si, že jí rovnou pošlu dál a že takový odstín neunosím. Ale pak jsem si řekla, že musím být víc odvážná a vyzkoušet jí :) A ono to ve výsledku vlastně není tak hrozné (ehm teda posuďte níže). Barva ve výsledku není tak moc tmavá a vampy, jak se mi zdála původně, ale připomíná mi to spíše efekt rozkousaných borůvek :) Na to, že tato rtěnka stojí pár korun, tak není vůbec marná. Výdrž sice není nic extrémního, protože je to přece jen krémovka (úplně matná zrovna teda není). Když se barva ze rtů setře, tak vydrží chvíli ještě maličko zabarvené, takže celkové skóre není vůbec špatné a zvlášť pokud máte omezený rozpočet a nebo chcete experimentovat s nějakou výraznější barvou, kterou nechcete nosit každý den, tak proč jednu třeba nevyzkoušet.

L´Oreal Color Riche Eva´s delicate rose - rtěnka z nové růžové kolekce, která navazuje na předchozí nude a red kolekci. Color Riche rtěnky mám obecně ráda a z drogerie mi vždycky přišly jako jedny z nejlepších, ale tato mi příliš nesedla. Jednak odstín jsem úplně nevychytala a je to taková zvláštní kombinace broskvové s růžovou se zlatavým odleskem, což se mi tolik nelíbí. Rtěnka se mi zdá docela suchá a v kombinaci s tím zlatým odleskem se mi výsledný efekt příliš na rtech nelíbí a rtěnka má tendenci zvýrazňovat sušší místa. Rtěnky z nude i red řady mi přišly mnohem lepší a mnohem více krémovější a příjemnější. Možná je to problém jen tohoto konkrétního odstínu a zbylé jsou jiné, ale za mě tahle rtěnka ne-e.



Snažím se trochu pracovat na ukázce swatchů, ale trochu se obávám, že svým obličejem budu akorát některé štvát a než se naučím dívat normálně do foťáku, tak to asi bude trvat :) Takže prosím trpělivost nebo jestli váš irituju, tak radši rovnou zmáčkněte ten křížek v rohu a běžte na jinou stránku :)) 




Tak která se vám líbí nejvíce? Máte některou ze rtěnek nebo lesků vyzkoušené nebo vás třeba lákaly vyzkoušet? Líbil by se vám podobný typ článku třeba i u jiných produktů? Aktuálně třeba řasenek, kterých se mi doma sešlo asi milion :)

*

27 komentářů:

  1. Ta essence rtenka ti strasne slusi a vypadas v ni skvele!! Rozhodne se takovym barvam nevyhybej 😍😍

    OdpovědětVymazat
  2. Článek mě moc bavil a řasenkový díl by byl určitě taky moc fajn!

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, komentáře běžně nepíšu a vím, že ti byly swatche na ruku vyčítány, ale můžu tě ujistit, že jsi sympatická kočka a nemusíš se toho bát! Jsem jiný typ a tyto rtěnky by mi neslušely, dle obalu bych nekoupila, ale na tobě jsou barvičky krásné a porovnání je super...fandím fotkám s obličejem :) s pozdravem Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ty barvy ti moc slusi, super ukazka!! :) asi zkusim ten stain od Macu.

    OdpovědětVymazat
  5. ach bože, to od NYXu je dokonalé, to musím mať! :D Škoda, že si sa neodfotila s touto Vecou ;)
    Inak ja sa na fotkách tvárim ďaleko horšie ;D
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  6. To je super, že konečně vidíme produkty i přímo na Tobě :) mně osobně to nikdy nevadilo, ale je to příjemný bonus :). Krásný článek.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný barvičky.Určitě bych uvítala článek i o řasenkách.

    OdpovědětVymazat
  8. Jooo, SKVĚLÝ, že jsi produkty ukázala i na sobě, já mám obličejové fotky ráda a i když byses vyfotila s každou tou rtěnkou, tak pro mě jenom dobře, mě se to neokouká :). Takže Tvůj obličej Rendy vůbec nevadí a s rtěnkama vypadáš prostě fantasticky. Já mám moc ráda články o produktech na rty, takže díky za něj
    Odstíny jsou prostě krásný

    OdpovědětVymazat
  9. Ten odstín rtěnky Essence vypadá ve rtěnce skoro neunositelně, ale v reálu Ti sluší:-) Jinak mně se nejvíc líbí odstín rtěnky Loreal a Sephora:-) A určitě budu ráda ze tento článek i na jiné produkty:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Přemýšlím nejvíce o té Loreal. Jinak ta Essence ti moc sluší a jsem ráda, že se tu objevují i fotky na rtech. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rozhodně M.A.C a Essence! Krásně ti oživují tvář :) Jsem moc ráda, že přidáváš i fotku, kde máš rtěnky v akci.

    OdpovědětVymazat
  12. Nyx suede musím mít. Jinak ta rtěnka Essence ti sluší a moc.

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíc se mi líbí od MACu :-) A o řasenkách určitě udělej :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Super fotečky, oveľa lepšie akoby boli rúže otestované len na ruke. Ten fialový odtieň rúžu od Essence Ti vážne sekne, to je určite skvelá farba pre Teba :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak za mna ten ruz od essence ta neskutocne rozziaril, kraaaasna si v tych vyraznejsich farbickach, takze nude ruze nechaj chvilku v supliku :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě láká vyzkoušet ta od Sephory, takové barvičky ja na sobě přímo miluji :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  17. všechny jsou nádherný!♥♥♥♥
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Rtěnka od Essence ti krásně sluší <3

    OdpovědětVymazat
  19. mě zaujal clarins, jinak s výše uvedenými osobní zkušenost nemám

    OdpovědětVymazat
  20. Swatche jsou náhodou super. Přeci jenom ve výsledku vypadá barva jinak na ruce než na obličeji (i když jenom trošičku). Stain od MACu mám, moc ho teda ale nemusím. Každopádně neonka od NYX hooodně zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ta essence ti fakt jde, vůbec se jí nemusíš bát :-) jinak já si určitě chci pořídit nový odstín od Clarins, mám tenhle produkt moc ráda

    OdpovědětVymazat
  22. Teda ty jedeš s těma článkama! :) Určitě mě článek bavil, víc takových uvítám... a tu essence mám doma a mně teda dělá neplechu. Maže se když se snažím navrstvit intensitu a opravdu, jak kdybych rozkousla borůvku.
    Jinak po té 6ce od Sephory už koukám nějaký ten pátek, asi bych to měla rozlousknout, když teda už nebude :)

    OdpovědětVymazat
  23. ted jsem v Sephoře (v Kodani) obhlížela ty Kat von D rtěnky a prostě jsem si nemohla vybrat žádnou barvu.. a ted mě trochu mrzí, že jsem prostě nějakou nevzala, chválu na ně čtu opravdu všude :)

    OdpovědětVymazat
  24. Super článek! Pro mě MAC jednoznačně!

    OdpovědětVymazat
  25. Tobě sluší snad všechny barvy rtěnek! Určitě nos častěji ty výrazné, vypadáš v nich úžasně! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)