neděle 8. května 2016

ONEST | nejlepší balzámy na rty ever

Když se spojí krásně vypadají produkt, který je zcela přírodní, funkční a ještě navíc českého původu, tak je to vždycky radost. A já moc ráda píšu o krásných a funkčních věcech, které vám vždycky ráda doporučím, takže bych vám ráda řekla i o nové značce Onest. Jestli sledujete Instagram, možná vám zmínka o řadě balzámů na rty této značky neunikla. Je to stále velice čerstvá záležitost, ale myslím, že dobré jméno a pověst se začne postupně mohutně šířit :) Onest je česká značka, která je ručně balená v malých sériích a nabízí zatím 3 balzámy, o kterých bych vám ráda více pověděla.






Podobné zásilky jsou vždycky radost :)


Kromě krásného minimalistického balení jsem obdivovala i samotnou krabičku, ve které je balzám zabalený. Miluji tyhle pěkné detaily a i když pro spoustu lidí není kosmetika jen o vzhledu, já osobně ho ale ocenit dokážu :)



Pink rose balm (existuje ještě verze Bronze rose balm). 

V každém kelímku je olej z plné hrsti okvětních plátků damašské růže a po růžích balzám i jemně voní. Balzám je jen jemně tónovaný a nemusíte se bát, že by byl stejně růžový, jako ho vidíte v kalíšku.  




Propolis - koupíte ZDE za 310 Kč

Hlavní účinnou složkou je včelí český med a organický propolis. Je lékařsky čistý a bez umělých aromat, parfémů a esenciálních olejů. Balzám nijak nevoní, respektive voní právě po propolisu, takže pokud se vám tato vůně nelíbí, tak to pro vás asi nebude. Vůni cítím jen bezprostředně po nanesení a pak už vůbec, takže mě to nevadí nijak :) Balzám je bez zabarvení a rty jsou po použití jen jemně lesklé. Je opravdu hodně výživný a dokáže si poradit i s popraskanými rty (vyzkoušeno) a věřím, že si poradí i s extrémně suchými či rozpraskanými rty za všech okolností. Textura balzámu je pevná, ale při dotyku prsty hned taje a dobře se nanáší. Na rtech mi oba balzámy docela dlouho i vydrží a okamžitě po nanesení cítím i na vysušených rtech okamžitou úlevu a velice příjemný pocit.


Balzámy obsahují za studena lisovaný ricinový olej, dále pak meruňkový olej, kyselinu linolovou, vitamín A,C,E,F,K a celé spektrum vitamínů skupiny B. Ve složení také najdete squalen ze zelených oliv, hroznové máslo a čistý vitamin E. Všechny produkty jsou schválené organizací Ecocert a neobsahují žádné stabilizátory, toxické konzervanty, parabeny, DEA, MEA, PPG, PEG, parafíny, EDTA, TEA, minerální oleje, vazelínu ani jiné ropné deriváty.



Hned když jsem viděla první produktovou fotku, cítila jsem něco dobrého a pozitivního. Můj dobrý první dojem byl umocněný krásným obalem a celkovým vizuálem balzámů a druhý dobrý dojem se umocnil hned po vyzkoušení balzámů. Jsou vážně skvělé a i když mi Propolis přijde o kapku lepší (těžko bych vysvětlila čím konkrétně), tak jsou oba balzámy bezvadné! Jsem na balzámy na rty fakt ujetá a vyzkoušela jsem jich desítky, ale tyhle vážně patří do mé TOP 3! Trumfnuly i můj doteď nejmilovanější balzám s růžemi od by Terry, který vzhledem k jeho ceně (okolo 1500 Kč) asi už znova nepotřebuji. Onest jsou vážně skvělé, funkční a krásné. A i když někomu možná jejich cena přijde trochu vyšší, tak musíte brát ohled na kvalitu surovin, kterou vám třeba balzámy z drogerie nikdy nenabídnou a také menší ruční výrobu. Ten pocit, když je na rty nanesete je vážně skvělý :)

Nebudu to dál natahovat, tyhle balzámky vám prostě z celého srdce ráda doporučuji a tajně doufám, že Onest přijde ještě s nějakými produkty a rozšíří své portfolio :) Tohle mě fakt baví!

Znáte značku Onest? Zaujal vás design produktů nebo jste je třeba už také vyzkoušely? :)

*

27 komentářů:

  1. Značku vůbec neznám, ale balzámky vypadají moc dobře :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Nevyzkousely, ale je Ti snad jasne, ze VYZKOUSIME!!! B-)
    O mesiac sa chystam do Prahy, takze musim ocekovat, ci sa daju niekde zohnat, toto skratka musim mat!!!
    Celkom by ma ale zaujimalo, ci su lepsie ako Rosebud balzamy...?

    OdpovědětVymazat
  3. O téhle značce slyším poprvé. Moc se mi líbí jednoduchá balení. Já mám nejraději Carmex, který jsem si přivezla z Německa, protože jsem na něj slyšela samou chválu. A za mě je to zatím nejlepší balzám, jaký jsem kdy vyzkoušela.

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  4. O znacke som zatial len pocula, ale velmi rada by som balzam vyskusala.. Posuvam ho na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  5. Balzámky vypadají zajímavě :)

    Www.italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Značka vypadá velice dobře :) ráda bych nějaký ten balzámek vyzkoušela :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Tak teď jsi mně nalákala:-) Hned jak se trochu proberu svojí zásobou, tak se po nich rozhodně podívám:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vůbec neznám, ale děkuji za tip, vyzkouším :)!

    OdpovědětVymazat
  9. Uz jsem o znacce slysela a je mi velmi sympaticka :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  10. O této značce slyším poprvé. Ten design vypadá skvěle a určitě bych ráda jednou vyzkoušela tyto balzámy. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak do těch jdu, jen co dodělám zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadají krásně, to ano. Bio organic mánii ani cenu nekomentuju. Jenom by mě zajímalo, čím jsou konzervované, když jsou tak přírodní, protože vzhledem k balení v kelímku budou té antimikrobiální ochrany potřebovat sakra hodně. Sice propolis sám o sobě má antibakteriální účinky, ale pochybuju, že to postačí po celou dobu používání balzámu. Já vůbec nechápu ten nápad balit věc, která by měla vydržet dlouho tak, že do ní musím sahat rukama a zvlášť, když je to určeno na rty. Štve mě tím i můj nejoblíbenější Carmex original.

    OdpovědětVymazat
  13. To jsem neměla vidět! Trpím úchylkou na kalíškové balzámy na rty a mám jich doma asi dvacet. Po přečtení tohoto článku mám pocit, že bez výše zmíněných nemohu žít!! Hlavně ta růže a Propolis. To potřebuji! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Už jsem je viděla i na jiném blogu a asi je vážně potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tohle vidím prvně =o) ale vypadají zajímavě

    OdpovědětVymazat
  16. O téhle značce jsem četla už na mnoha blozích a snad samé pozitivní recenze. Přírodní složení preferuju a ještě když je značka česká, tak bych ji také ráda podpořila, bohužel kelímkové balzámy mi moc nevyhovují (použít se dají kvůli hygieně jen doma). Asi si počkám, jestli nezačnou vyrábět i variantu v tyčince.

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadají zajímavě a ten obal je moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzerá veľmi pekne. Ja osobne nedám dopustiť na Carmex :)

    OdpovědětVymazat
  19. Značku neznám, ale vypadá to dobře :-) Jen mám prostě problém s těmito baleními, nepřijde mi to úplně hygienické a zvlášť, když máte delší nehty, tak je to i nepraktické :-( pro mě tento produkt za vyzkoušení bohužel nestojí.

    OdpovědětVymazat
  20. dostala jsem oba "barevné", bohužel na mých rtech žádné zabarvení vidět není...ale zatím jsem je nezkoušela, přiznám se, že kalíškové balzámy nejsou můj šálek kávy, tak snad časem začnou vyrábět i tyčinky!

    OdpovědětVymazat
  21. tak to neznám, ale vypadají lákavě :) I když raději mám tyčinkové balzámy, kelímkové používám jen doma s čistými rucemi, nedokážu si ani představit, že bych př. po jízdě mhd šáhla do kelímku. Ale určitě na tuhle značku mrknu, česká a ještě přírodní, ideální kombinace a kelímek holt nebude cestovat a bude dřepět v koupelně :)

    OdpovědětVymazat
  22. O těchhle balzámech jsem poprvé slyšela u Kristy z Inyourface a ta je stavěla nad můj oblíbený Nuxe...a teď když je chválíš i ty tak mi asi nezbude nic jiného než je vyzkoušet :-D

    OdpovědětVymazat
  23. Tuto značku u tebe na blogu vidím poprvé, mrknu po ní :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  24. O teto znacce jsem jeste neslysela, ale balzamky vypadaji lakave :-)

    OdpovědětVymazat
  25. To teda jo, taková zásilka asi vždycky potěší. :D
    http://styleswear.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Balzámy mají krásný design, značku neznám, ale asi o ní ještě všichni dost uslyšíme jak tak koukám :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)