úterý 24. května 2016

Novinky z DM drogerie | DM box

Zdravím vás z Budapešti! Než se vrátím a budu vám moc povědět víc o tom, co tu dělám, tak mám pro vás takový rychlý přehled novinek z DM drogerie. Malá ukázka se už objevila na Instgramu, který nezapomeňte sledovat i teď pro updaty z naší cesty :)


Opět abych nikoho nemystifikovala - toto je DM box s novinkami privátních značek, který DMko posílá blogerkám. Nejedná se o "ten" DM box, který si jednou za čas můžete koupit. Občas mi na to chodí dotazy a taky pod minulým článkem někdo psal, že je tam jen samá Balea a že to není, co bývalo :) Tak jen aby vás to nemátlo, DM boxy, které si můžete objednávat, obsahují i jiné než privátní značky a jejich obsah je samozřejmě úplně jiný :)


Takže začneme voňavým triem značky Balea, který si troufám tvrdit bude hit :) Tedy minimálně pro mě určitě vede sprchová pěna (vlevo), která je pro mě taková levnější alternativa pěny od Rituals. Ještě jsem jí nezkoušela, takže uvidíme, jak na tom bude, ale rozhodně palec nahoru pro Baleu, že něco takového za pár korun nabízí. Druhé je tekuté mýdlo v super krásném obalu, díky kterému asi na chvíli přeruším svoje období tuhých mýdel na ruce :) Poslední je pak pěna na holení, kterou asi někomu daruji, protože mám teď načatý krém na holení od EOS a tuhle bych akutně ani nespotřebovala.



Letní sezóna a čas dovolených je za dveřmi a určitě už začínáte řešit opalovací péči. O přípravcích Sun Dance jsem toho hodně pozitivního četla, vím, že hodně z vás mi tuto značku často doporučuje a sama ráda používá, takže můžete omrknout několik produktů z jejich nabídky. Stojan s opalováky jsem v DMku už viděla, takže předpokládám, že všechno je už normálně v prodeji :)


Dole: poopalovací péče, opalovák pro citlivou pokožku bez parfemace a duo jednorázové masky na vlasy (na dovolenou ideální balení).



Při opalování určitě nezapomínejte ani na rty, kde je kůže velice citlivá a jemná.



Konjac houbičky na mytí obličeje zažívají další boom a čím dál tím více značek je začíná nabízet. A když jí seženete už i v drogerii, tak je to pecka a určitě doporučuji vyzkoušet, abyste zjistily, jestli vám čištění s ní vyhovuje nebo ne. Pidi rozkošné balení Soja creme cuisine se hodí, protože mi zrovna došly všechny bezlaktózové, které běžně používám a jsem zvědavá, jak bude chutnat.


Pro vaší lepší představu ještě ceny všech produktů


Dejte mi určitě vědět, jestli by vás něco z novinek zajímalo a chtěly byste, abych se o tom zmínila na blogu později nějak více. V létě bych ráda udělala nějaký opalovací speciál, takže určitě taky dejte vědět, co si o tom myslíte :)

Co z novinek vás nejvíce zaujalo nebo co byste chtěly vyzkoušet? :)

*

23 komentářů:

  1. Zaujala me snad jen ta konjac sponge, pro tu si asi dobehnu:) jinak sundance balzam na rty je moc fajn, krasne voni a funguje ten se jim fakt povedl

    OdpovědětVymazat
  2. Tak sprchovou penu urco vyzkousim, Rituals miluji, jsem zvedava, jaka bude tahle. A Sun dance je opravdu fajn.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Novinky vypadají skvěle, dnes se chystám do DM a určitě si jdu pro ten balzám na rty a pak omrknu, jestli mají i nové sprcháče. Jinak se mi líbí, že jsi napsala k těm věcem ceny :)
    Užívej Budapešť

    OdpovědětVymazat
  4. To je tedy pěkná sada novinek! Konjac houbičky kupodivu vůbec neznám, takže díky za tip :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, moc se mi líbí, že máš u všech produktů napsané i ceny :) Jinak mě zaujaly všechny novinky, ale určitě si do DMka poběžím pro poopalovací péči, balzám na rty, masku na vlasy a sprchovou pěnu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Balení se mi snad líbí uplne nejvíce! :)))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. No zaujalo mě snad všechno :-) Baleu mám ráda od sprcháčů, přes gely na holení, které jsou pro mě top, až po opalováky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Balzám na rty mám ještě z minulého roku a fakt nádherně voní i chutná. Jen mi tedy nepřijde moc výživný, takže na sluníčko ok, ale jinak používám svou běžnou péči. zaujala mě i maska na vlasy, ne kvůli balení, ale jsem zvědavá, jaká bude. A na letní Baleu se už chystám dlouho, ale kvůli učení nemám vůbec čas zajít do DM, tak snad udělám zkoušky včas a ještě něco seženu :D

    OdpovědětVymazat
  9. To mydlo mam uz druhe balenie, krasne vonia a deti ho rychlo nicia. Sprchovu pena mam v kupelni, vo nia fajn len vysusuje dost.

    OdpovědětVymazat
  10. V DM pracuji a s novinkami se potkávám každou sobotu a upřímně já jsem maximálně nadšená, když náš sortiment je zase o něco bohatší.:-) Jinak líbí se mi tvé fotky.

    OdpovědětVymazat
  11. Produkty na opalování Sun Dance jsou výborné, loni jsem používala jenom je a ani letos měnit nehodlám. A nápad na článek o opalovacím speciálu vítám, určitě si ráda počtu:-)
    Jinak, asi určitě pořídím gel na holení, používám skoro výhradně gely téhle značky, jen vždycky vyměním parfemaci, rozhodně mně láká i Konjac houbička a sprchová pěna:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych určitě ocenila článek s hodnocením opalovacích krémů. Mám DM značky ráda a přesto jsem od nich nikdy nekoupila opalovací krém. Důvod? Kupuji si to co mám již ověřené, jelikož jsem se už asi 2x napálila při koupi levnější a ne tolik známé značky a byla jsem jak když se namažu vápnem, konzistence krému příšerná a dělala hrůzný bílý film na těle. Takže já určitě ocením recenzi na tyto opalovací krémy, třeba ve srovnání s jinými.

    OdpovědětVymazat
  13. za mě každopádně sprej na opalovani... už se těším, až ho vyzkouším, hned jsem dostala chuť si ho jít koupit.. před pokládám, že půjde tahat v kabelce...

    OdpovědětVymazat
  14. Mě zaujaly produkty na opalování, tak se těším na speciál. :)

    OdpovědětVymazat
  15. na opalovací speciál se těším ;) z výše uvedených novinek mě zaujala ta sprchová pěna, pěny na holení od Balei mě sedí, tak asi mrknu i na tuhle

    OdpovědětVymazat
  16. Miluji transparentní spreje Dm Sun Dance. Minulý rok mi dělal společníka na dovolené, takže to není až taková novinka, pouze změna v balení. Jediné bych vytkla, rychlé vypotřebování, jinak super pokud jste na písčité pláži kde máte písek úplně všude a nechcete se mazat krémy. Líbí se mi sprchová pěna, opravdu dobrá alternativa místo Rituals. Jediná pěna na holení mě nechává chladnou. Skvělé novinky, určitě i já něco vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za tip :) Asi brzy vyzkouším tu houbičku a balzám na rty :)

    http://bludicka-vecernice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Ja si ficim na geloch na holenie od Balea, vone maju brutalne, je to pozitok :) ale rozmyslam nad Konjac houbickami, ci to vyskusat, ci nie..
    Pozyvam ta k sebe :)
    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Ta houbička vypadá zajímavě.Jinak Baleu ráda používám.

    OdpovědětVymazat
  20. Mě by zajímala ta pěna na sprchování . Rituals jsem zkoušela, byla super, takže bych brala něco cenově dostupnějšího :) A potom ta houbička , ta mě dost zajímá

    OdpovědětVymazat
  21. Momentálně jsem si řekla, že vše spotřebuju a ke konci června chci do drogerky na Baleu =D budu si muset našetřit tak litřík :D
    allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Mydlo v pene jsem koupila pro deti a je skvele! Urcite budeme pravidelne kupovat. Voni a s penou je nemusim nutit umyvat ruky.

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  23. Ještě pořád jsem s konjac houbičkou neměla čest, asi se po ní kouknu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)