neděle 1. května 2016

Narozeninová soutěž | parfémy Nina Ricci

Jak už možná víte, v květnu slaví můj blog už 5.narozeniny! Je to pro mě neskutečné a mám pocit, jako by to bylo včera, když jsem napsala první článek a začala blogy vůbec objevovat. Mám pro vás připravených několik narozeninových soutěží a doufám, že co nejvíce z vás potěším :)

Nejsem ale jediná, kdo slaví. 10.narozeniny slaví i ikonická vůně od Nina Ricci, která oblékla veselý narozeninový obal plný barevných puntíků. Voní jako klasická vůně Nina a pro 3 z vás má Nina i já dáreček :)




Jaká vůně je? Pro mě voní jako náruč čerstvě natrhaných jablek s trochou svěžího závanu a dalšího ovoce :)


Hlava: Calabrese - citron Caipirinha

Srdce: pivoňkové lístky - červené jablko - kopretina

Základ: dřevo jabloně - bílý cedr - bavlníkový musk




Výhry jsou celkem tři:



1) Nina 50ml parfém


2) Nina 30ml parfém

3) Nina kosmetická taštička




Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte, co to znamená, zde je nápověda).

2) Do komentáře pod tento článek napište váš email a odpověď na otázku: Jak dlouho blog sledujte a jak jste na něj narazily? :) Zajímá mě, jakým způsobem jste na něj narazily a jestli je to třeba úplnou náhodou, omylem nebo třeba na něčí doporučení :)

Soutěž končí 15.5 ve 20h a výsledky vyhlásím na facebooku po návratu z dovolené :) Prosím uvádějte emailovou adresu, na které jste k zastižení a zapojte se prosím jen v případě, že máte o výhru případně zájem. Přidat můžete pouze jeden komentář pod článek a pokud máte nějaké dotazy, neváhejte mi napsat mail. Do soutěže budou zveřejněné pouze ty komentáře, které splňují pravidla soutěže :) 

149 komentářů:

  1. Ahoj, předně ti blahopřeji ke krásnému výročí blogu! A přeji ti alespoň dalších úspěšných 5 let blogování.:) Jak tě sleduji dlouho, to přesně nevím, ale minimálně jeden rok tomu bude. A narazila jsem na tebe náhodně, hledala jsem si přes Google recenzi nějakého kosmetického výrobku a vyskočil mi odkaz na tvůj blog.:) Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Rendy, abych se přiznala..vůbec nevím jak dlouho tě sleduji, vím jen, že je to opravdu hodně dlouho :) Tady najdu každý den něco nového a to mě baví, proto jsi má stálice :D Narazila jsem na tebe náhodou,pravděpodobně přes nějaký jiný blog. Měj hezký den Zdena zdena.ves@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Uf jak dlouho te sleduji? Popravde, tento blog byl uplne prvni,ktery jsem sledovala a nastartoval moji zalibu o kosmetiku. Zacalo to recenzi na tangle teezer,coz byla taky prvni vec,kterou jsem si diky nejakemu blogu koupila. No a to mohlo byt uz pri zacatcich blogu takze ty 4, 5 let to bude. :)
    Nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rendy :), Tvůj blog sleduju už 2,5 roku. Narazila jsem na něj tak, že autorka blogu, kterou jsem začala sledovat prvně měla Tvůj blog ve svých oblíbených. Takže jsem na odkaz klikla, projela si Tvoje články a od té doby Tě moc ráda sleduju.

    Ten čas teda letí, už 5 let bloguješ, jen tak dál, přeju Ti, aby Tě to pořád bavilo a aby jsi díky blogu zažívala dál skvělý akce.

    Užívej dovču :)
    VeruKru@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  5. A.holkova1991@gmail.com
    Blog sledujem už asi 2 roky, každý deň netrpezlivo sledujem, či nabehol nový článok :) našla som ho úplne náhodou pri hľadaní kozmetiky a recenzií na ňu :) supeer súťaž

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Rendy :)

    Tvůj blog jsem začala sledovat cca před dvěma lety :) V té době jsem se totiž začala více zajímat o kosmetiku a o celkovou péči a tvoje články se mi moc zalíbili :) Mám pocit, že jsem hledala recenzi nějakého produktu a google mi našel tvůj blog ;) Vracím se sem stále ráda, i když už ne tak často jako dřív, ale i tak mám tvůj blog v oblíbených a vždycky se těším na nové články ;)

    Můj E-mail je: ZuzanaMasopustova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Rendy!
    Blog sleduji přes GFC jako Lucy Enne už hodně dlouho a narazila jsem na něj přes svou kamarádku, když jsem sama s blogem před 3 lety začínala.

    Měj se krásně a ještě dalších mnoho let s blogem! :) luciath483@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Moc gratuluji k patemu vyroci blogu, je to krasne cislo :-) At se ti dari i nadale :-) Ja jsem na tvuj blog narazila pred cca dvema lety, kdyz jsem se sama zacala vice zajimat o kosmetiku a hledala jsem recenze na nejake produkty na internetu :-)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ten parfém vypadá skvěle!! Je neskutečně roztomilý.
    Na blog jsem narazila před rokem cca. Možná o něco méně než rok. A od té doby jsem na tvých recenzích praktický závislá :D. Jak jsem na blog narazila? Mám pocit,že jsem nějak projížděla instagram a zaujaly mě tvé fotky. A tak jsem se koukla na tvůj blog,na který jsi měla odkaz. Takže vlastně úplnou náhodou!
    simca.pil@seznam.cz
    simmyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Blog samostatne sleduj len kratko, asi par tyzdnov ale na instagrame uz dlhsie. Dostala som sa tam cez Aju (asi ta spominala vo videach alebo na instagrame). Teray sa snazim dobehnut co som zmeskala a citam aj starsie clanky lebo sa mi tu velmi zapacilo :) moj emal je: gabika.komorova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj rendy. tvůj blog sleduju už několik let. troufám si říct, že nedlouho po tvém založení jsem tě začala sledovat. narazila jsem na něj, když jsem hledala podrobnosti k nějakému produktu a vyběhla mi tvoje recenze. stále se sem vracím

    mail: terezapatero@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj. Blog ctu tak posledni 2 roky. Myslim, ze jsem na nej narazila tak, ze jsem hledala nejakou recenzi. Co to bylo uz ale opravdu nevim :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc gratuluji k 5. narozeninám, je to neskutečné! Tvůj blog se mi líbí, protože na něm najdu vždy aktuální novinky a už několikrát mi to pomohla v tom, jestli si daný produkt pořídit nebo ne. Na tvůj blog jsem narazila úplně náhodou přes Blogerky.cz. Začala jsem ho sledovat ještě předtím než jsem si založila svůj blog, což bude už tak dva roky.
    email: stefkova.ma@email.cz
    GFC - Markéta Štefková

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná soutěž, díky moc za ní. Sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Tvůj blog sleduji přes dva roky a narazila jsem na něj přes FB.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy, tvůj blog sleduji zhruba rok a asi půl roku pravidelně a to i další Tvé platformy. Od té doby, co jsem začala sledovat PLH nebo LOU nebo Aju. Postupem času jsem si nalezla po různých zmínkách Tvůj blog a články mě moc baví a inspirují a jsem Tvou pravidelnou čtenářkou. Nakonec čtu pravidelně pouze Tebe :) Verča - veronikahorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji tě na GFC jako Marcela Lišková.
    Tvůj blog sleduji asi rok a to na doporučení Aji.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Gfc: Katy Shine
    Narazila som na teba asi pred troma rokmi :) bola to náhoda, keď som hľadala nejakú recenziu 😄 :)
    katkamargitanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, sleduji te ani ne mesic :) nesledovala jsem predtim vlastne zadne blogy, jen ted me to chytlo, a byla jsi prvni.. Narazila jsem na tebe asi skrz nejake recenze na produkt, presne ti uz nepovim..

    tilkanudzikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Tvůj blog sleduju už opravdu hodně dlouho.Nějakej ten rok to bude a patří mezi mé nejoblíbenější blogy. Je úžasné,že máš pořád o čem psát a neustále jsou nové zajímavé články.Blog jsem objevila čistě náhodou,když jsem hledala nějaké recenze.Gratuluji k 5.výročí a přeju hodně inspirace a také hodně spokojených čtenářů.
    Lfelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj!
    Ako prvé gratulujem, 5 rokov je naozaj doba. A ako druhé, Blog sledujem asi rok a dostala som sa k nemu tak že som hľadala nejaké recenzie a potom už jedno s druhým…

    OdpovědětVymazat
  21. Nina Ricci parfém má teď krásné to narozeninové balení. :)
    Já sleduji tvůj blog pravidelně každý den už přes rok.Narazila jsem na něj hledáním recenzí na kosmetiku Flormar. :)

    OdpovědětVymazat

  22. ahoj,
    nejak pred 2 lety jsem hledala dobre cesky blogerky a vsichni vsude zminovali nejakou Rendy (vc. youtube) a mne zacalo zajmat kdo to je:) tak jsem vzhledala tvuj blog sama a od te doby tebe sleduju/ctu.
    solodilova.luda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: FitBlanka
    Blog sleduji něco málo přes půl roku, ale už jsem o něm věděla dříve...neměla jsem účet u google, takže jsem sem zavítala jen občas, když jsem měla čas si přečíst něco o kosmetice :)
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Monnica

    Blog sleduju už delší dobu. Narazila jsem na něj tuším přes Péťu Lovely Hair :)

    MonicaSvideo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. To je neskutečný, že už takovou dobu :). Sleduju tě asi víc jak 3 - 4 roky, a popravdě už ani nevím, jak jsem na tebe přišla. Ale v tý době blogy o kosmetice nebyly, tak jsi byla skoro jediná, nebylo těžké na tvůj blog přijít. Možná to bylo přes Petru? Nebo jsem Pertu našla přes tebe? :D
    havranova.i@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Tvoj blog sledujem už vyše troch rokov, ale takú dobrú pamäť až nemám, aby som si pamätala, ako som na teba narazila. :D
    Inak všetko najlepšie a uži si dovolenku! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, myslím, že tě sleduji už tak tři, čtyři roky, už je to vážně hodně dlouho, takže si bohužel ani nevzpomínám, jak jsem se na tvůj blog dostala. Mám ho ale moc ráda, vždy zde najdu velké množství inspirace na kvalitní kosmetiku a budu ho sledovat i nadále. Gratuluji k pětiletému výročí! :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Gratulujem ku krásnym 5 rokom!
    Sledujem cez GFC ako Zuzanka :)
    linkinzuzka@gmail.com
    Blog sledujem už veľmi dlho, ani nepamätám od kedy. Ale Ordinary Life je jeden z blogov, ktoré sledujem najdlhšie. A objavila som Ťa zrejme cez nejaký iný blog, kde bol tvoj spomenutý v zozname sledovaných blogov :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, tvůj blog sleduju někdy od roku 2012 a už si vůbec nepamatuju, jak jsem na něj narazila :D ale jen tak dál, moc gratuluju k úspěchům :)
    Klara1.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Už ani nevím, jak jsem na blog narazila, ale asi náhodou. Sleduji tě už přes 2 roky určitě. :) Přeji ti všechno nejlepší a mnoho dalších blogových let. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Žádnou z vůní téhle značky jsem nezkoušela a tahle podle popisu voní hezky :) Teda s tou otázkou jsi mě dostala :D Sleduji už několik let, plácnu tak 3 roky? Fakt už ani nevím. A narazila jsem na Tebe zaručeně přes nějaký jiný blog, nejspíš to byl Kissbook, protože ten jsem sledovala mezi prvními a tento byl taky jeden z mých prvních :) Ale určitě to bylo zmínkou na jiném blogu, tím jsem si jistá. 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Úplnou náhodou Tě sleduji asi tak 4 roky, 5 let.
    zejzen@gmail.com
    GFC: Mem

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj :-) Blog sleduji něco přes dva roky díky tomu, že když jsem zakládala svůj první blog, chtěla jsem, aby byl o kosmetice. Proto jsem hledala různé kosmetické blogy pro inspiraci a jedna blogerka, jejíž jméno si už nepamatuji, měla tvůj blog mezi oblíbenými a taky psala, že články přidáváš každý den. To mě nadchlo a od té doby čtu každý tvůj článek. Měj se krásně! :-) anddulka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduji Tě tady přes GFC i na FB. Trvá to už asi dva roky, a to na doporučení kamarádky ☺

    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Cez GFC ťa sledujem ako Monica Noir ☺
    Na tvoj blog som narazila v Cosmopolitane, a tak nejak som si ho zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  36. Na Tvůj blog jsem narazila náhodou a sleduji ho vlastně několik let, jelikož se nebojíš otevřeně napsat svůj názor na daný produkt. sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Ahojky, na tvůj blog jsem narazila kdyz jsem hledala recenzi na nejaky kosmetický výrobek a tvé stranky na me vyskocily. Procitala jsem dal a dal az me tak zaujaly, ze se stávají mou každodenní rutinou, kdy sleduji kde je co noveho zhruba po dobu 2-3 let přesně netusim :) diky tobe jsem si pořídila spoustu veci a jsem za tvůj blog moc rada, jen tak dal

    OdpovědětVymazat
  38. Hezkou neděli přeji! Na Váš blog jsem narazila cca před 3 lety, když jsem hledala recenzi na Shimmer Body Oil od Clarins. Líbil se mi styl psaní a výstižný popis produktů. Od té doby se těším na každý Váš článek. Přeji hodně sil do dalších let, mnohokrát jste mne uchránila od nákupu zbytečného produktu, po kterém jsem třeba toužila, a kolikrát doporučila takový, po kterém bych nesáhla,ale dala na Vás a nakonec jsem byla spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  39. GFC Nikola Guzmicka
    Raz som hladala swatch na lak na nechty Fracas a nasla som u teba nan clanok :-) Hned som tu stravila niekolko hodin a citala clanky. V podstate si jeden z prvych blogov ktory sledujem :-) Samozrejme Fracas mam uz asi nejake dva roky a svoj podiel mas na tom aj ty Rendy :-)
    Vela peknych blogovych a sukromnych chvil :-)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  40. 3-4 roky? Myslím, že opravdu ano a byl to jeden z prvních kosmetických blogů, do kterého jsem zamilovala a pronika do světa beauty :). Našla jsem tě skrz portál blogerky. cz :).

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Tvůj blog sleduji asi rok a půl, byl to vlastně jeden z prvních blogů, které jsem začala sledovat, narazila jsem na něj přes portál blogerky.cz.
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj, myslím že tě sleduju už třeba 2 roky. Dřív jsem četla jen jeden lifestylový blog a od něj se pak nějak dostala ke kosmetice...a když člověk hledá dobré české beauty blogy, snadno narazí na ten tvůj ;-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Tvoj blog sleudjem cca od polovice jeho existencie, neviem ani ako som nan narzila,to si nepametam pri skoro ziadnom blogu.myslim ze som si googoila nejaky typ produktu a narzila na tvoj recenziu.paci sa ji na nom, ze si kriticka, len tak ta nieco neohuri,mam tu istu dovolim si poevdat anomaliu ze mam dost velke ocakavania a pomerne skepticke myslenie a len tak sa na nieco nenamotam.
    Zlozenie tejto vone vyzera uzasne.

    OdpovědětVymazat
  44. Blog som zacala citat asi viac ako dva roky dozadu. Narazila som nan nahodou a odvtedy citam asi kazdy clanok co napises:). michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  45. Mylím že Tvoj blog sledujem už asi rok a natrafila som naňho keď som hľadala recenziu na nejaký kozmetický výrobok, ani tos i presne nepamätám aký. Viem len, že odvtedy sa doňho dívam každý deň a som nadšená všetkými príspevkami. Dík!!!

    OdpovědětVymazat
  46. Tvůj blog jsem objevila náhodou, když jsem hledala některé recenze a je to už tolik let, že si vůbec nepamatuju, která recenze to byla. :D Mám pocit, že tě sleduju odjakživa.
    Michaela.Mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj Rendy :-) Tvůj blog sleduju asi rok, možná rok a půl, nejsem si jistá. Narazila jsem na něj přes tvůj Instagramový účet, který se mi objevil jako vysoce sledovaný, tak jsem na něj najela, prohlédla si pár tvých fotek a našla i tvůj blog, který navštěvuju pravidelně, abych si přečetla články o kosmetice, na které dost ujíždím :-D
    d.valouchova09@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. no narazila som na teba asi pred 3 až 4 rokmi, keď som hľadala na nete recenziu a našlo mi práve tvoj blog a odvtedy poctivo čítam :) veľa blogeriek stratilo moju dôveru pretože sa zapredali, ale viem, že tvojim recenziám môžem veriť a za to ďakujem :)

    Blahoželám k blogovým narodeninám :)

    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. ahoj, na GFC jsem jako Wikira
    sleduju pár měsíců. Tvůj blog znám díky tomu, že snad u všech blogů je v seznamu oblíbených a čtených blogů :-)
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduji teprve cca 2 mesice, ale poctive👍👍👍
    Blog jsem nasla na blogerky.cz
    Gfc Maria Nadaska
    Marianadaska1@gmail.com
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  51. Ahojky :)
    Tak tvůj blog už nějaký ten den znám ... né kecám :D Čtu tvůj blog už hodně dlouho přiznám se, že poslední dobou to trošku zanedbávám založila jsem si totiž svůj :) Opravdu ale neřeknu jak dlouho blog sleduji ale tak ty dva roky by to být mohly.
    Jinak na tvůj blog sem kdysi narazila náhodou kdy jsem hledala recenze na rtěnky, které jsem si chtěla koupit a samozřejmost je že si prvně něco prohledám na netu než to koupím jestli to má vůbec cenu za to utrácet peníze :)
    Takže děkuji za tvé články Lucka ! :)
    e-mail : thebeautycare@seznam.cz
    http://thebeautycare.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Blog sleduji 3 roky,možná dyl. Na blog jsem natrefila při čtení jiného blogu.
    janca.lucky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. tomeckova.anna@seznam.cz
    ...to bylo tenkrat pred dvema lety, kdyz me nemoc srazila na kolena a clovek premyslel, zda ma jeste silu jit dal a vubec se svym zivotem jeste nejak "hodnotne" nalozit... byl to tenkrat tvuj blog a presne si pamatuji i ten clanek, ktery mi pomohl se odpichnout a "vyrazit" na cestu lepsich dnu. vzdy jsem se snazila lidem kolem sebe pomahat, aby byli stastni... kdyz jsem ale chtela pomoci sobe, tak to neslo a cim dal tim vice jsem upadala do beznadeje, ze se muj zdravotni stav uz nikdy nezlepsi a ja s tou bolesti nevydrim zit po zbytek zivota... kdyz uz jsem mela zase potrebu byt sama sobe Dr. House, tak jsem si rekla a dost!! holka, zacni s sebou neco delat a necum porad doma do te bile zdi... Tak jsem si rekla, ze bych treba mohka zacit zlehka a udelat si poradek v hlave, zivote, atd. tak proc nezacit alespon s necim nenarocnym, treba kosmetikou? A tvuj clanek (vubec muj prvni precteny od blogerky a vubec poznani slova "bloger") byl:Tipy jak skladovat kosmetiku z r. 2013 :-) mi najednou uplne zmenil a prevratil cely zivot... najednou jako bych se znovu narodila a dostala druhou sanci na zivot... tve clanky mi pomohli si uvedomit, ze jen ja mohu vse ve sve budoucnosti zmenit a nejdrive musim zacit sama u sebe a hlavne myslet vice na sebe... tys mi dala navod jak byt opet zenou a dovolim si rici, ze atraktivni zenou.. ted uz vim, ze jsem si nalhavala, jaka parada je byt sama... protoze to letos budou dva roky, co mam po svem boku toho nejuzasnejsiho partnera... Rendy , ty mas sice " kosmeticky" blog, ale jen diky tobe mi do zivota prisly ty nejkrasnejsi okamziky a to me postavilo na nohy, mohu opet dychat, zit a hlavne se radovat z malickosti o kterych to vsechno je...

    OdpovědětVymazat
  54. sherbatsky@seznam.cz
    Já už ani nevím přesně, ale sleduju tě podle mě tak 4 roky a byla jsi jedna z prvních blogerek, na které jsem narazila (a hlavně jedna z mála, u kterých jsem zůstala a čtu poctivě každý článek a pořád mě to baví a hlavně to vše věřím!)
    Takže ti děkuji za super blog a doufám, že se dočkáme ještě spousty super článků :) Krásné výročí a dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  55. Ú, hezký soutěž :-).
    Na blog koukám tak rok, rok a půl a myslím, že jsem na něj narazila náhodou :-). Nejspíše při googlení recenzí :-).

    OdpovědětVymazat
  56. Sleduju tě už dlouhou dobu. Možná , ještě když jsi měla 2000 sledujících :) Čtu každý tvůj článek, ale bohužel nekomentuji, jelikož jsem neměla založený účet. Párkrát jsem něco komentovala tedy anonymně :) Tvůj blog patří k mým nejoblibenějším a troufám si říct, že máš nejlepší recenze :) A kde jsem na tebe narazila? Myslím, že to bylo doporučení na nějakém jiném blogu, ale bohužel si už nepamatuji na jakém :)
    Sleduji tě jako KačaVal kaca.val.1996@seznam.cz
    Hiveaway je úžasná a samozřejmě měla bych o ní velký zájem :)

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj,tvůj blog sleduji asi měsíc a půl myslím a narazila jsem na něj ,když jsem si tady na bloggeru zakládala svůj vlastní blog a zkoumala jsem jak to všechno funguje.Už několikrát jsem si tady udělala blog,ale nevěnovala se jemu ,tak jsem to zkusila znovu a myslím,že dokonce při prvním založení jsem na tvůj blog narazila což bylo na začátku roku 2015,a tak střídavě jsem se sem koukala ,ale až teď kdy se snažím vytvořit pořádný blog ,tak to tady sleduju pořád a beru si příklad jak provozovat blog.
    můj email: andulinka12@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. GFC Genevra. genevra43@gmail.com
    Sleduji tě už přes rok a ani si nepamatuji, kde jsem k tobě přišla, ale asi na blogerkách. :-)

    OdpovědětVymazat
  59. Sleduju jako Kateřina Kalábová
    Tvůj blog sleduju minimálně tak tři roky a narazila sem na něj díky recenzením na nějaký produkt, ale to už vážně nevím, co to bylo :D

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Je to tak dlouho, že už si to ani nepamatuju:-) Ale bylo to tuším někdy v době, kdy začínala Lou z Get the louk.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. fuha, Rendy, a to si mám ako pamätať odkedy ťa sledujem? :) strašne dlho, to sú roky rokúce, niekedy v začiatkoch som na teba narazila, čiže tých 4- 5 rokov to môže byť ... a tak nejako náhodne, pozerala som koho sledujú iné blogerky :)
    lenocka.jancova@gmail.com
    Ninu mám rada, a tá puntíková je roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj, narazila som na tvoj blog náhodne cez google a sledujem ho už 3 roky :)

    rosanna@post.sk

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj, tvůj blog jsem poprvé navštívila asi před rokem na doporučení sestry :) Hledala jsem kosmetiku pro mastnější pleť a tady vždycky najdu, co potřebuju. Navíc píšeš články, takže se můžu o kosmetice vzdělávat i ve volnu v práci, kde nemůžu sledovat videa. Mail: m.lehnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Rendy, na tvůj blog jsem narazila zřejmě náhodou, když jsem hledala nějaké recenze na produkty, které mě zaujaly a postupně jsem se na tvůj blog začala vracet pravidelně a inspirovat se dalšími věcmi :) Sleduju tě už tak rok nebo dva a během té doby jsem na tvé doporučení a inspiraci koupila dost produktů a vždy jsem byla spokojená, za což ti moc děkuju! :))

    OdpovědětVymazat
  65. GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Já na tvuj blog narazila přes jednu blogerku co o tobě psala v článku :) Hned mě tvuj blog zaujal a od té doby k tobě chodím už cca 3 roky! :))) A pořád mě baví. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  66. Už je to tak dávno, co tě sleduji, že si vůbec nevybavím, jak jsem se o tvém blogu dozvěděla. Tipuji, že jsem se sem dostala díky nějaké recenzi. :) hra.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. na svůj první oblíbený beauty blog jsem narazila úplnou náhodou, a z něj jsem se pak postupně přes oblíbence proklikala až k tomu tvému, který mě vážně zaujal, a tak čtu s radostí každý nový článek.. :) blog sleduji asi rok, možná rok a půl :) majka.jirackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj, Rendy. Všechno nejlepší k 5. výročí. Přeji hlavně ty nejlepší čtenáře.Na tvůj blog jsem se dostala skrze Petru Lovely Hair, která tě doporučovala jako super blogerku s trochu mastnější pletí, což je mi celkem blízké. Od té doby čtu pravidelně každý článek, většinou si ho dávám k snídani nebo odpolednímu kafi. A dokonce kvůli tobě jsem si pořídila album na scrapbooking a teď jen musím vytisknout fotky a můžu začít. Tak ještě jednou všechno nejlepší a jen tak dál. Nikola nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Jéé! Blog sleduji už tak... asi 2 až 3 roky... myslím, že jsem na něj přišla tak, že ho někdo na internetu doporučoval, ale jistá si už moc nejsem.. ;) Přeji hodně dalších úspěšných let a sledovatelů! k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Blog sleduji asi od léta 2012 a narazila jsem na něj tak, že jsem si proklikávala blogy, které sledovala Kája/Plum Foolery :)

    OdpovědětVymazat
  71. Vše nejlepší k blogovým narozeninám!:))
    Tvůj blog už takové 3 roky, možná o něco dýl. Narazila jsem na tebe náhodou, když jsem hledala recenze na makeupy, o kterých jsem přemýšlela ke koupi:) a pak jsem se párkrát proklikla přes nějaký článek a už jsem u tebe zakotvila jako pravidelný čtenář:)
    hhribalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. GFC Markéta Králová
    No jak přesně dlouho to nevím, asi od té doby, co jsem objevila blogerky.cz, což bude asi tak rok :-)

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj :) Tak teď jsem měla chvilkové zatmění mozku, vůbec jsem si to nemohla vybavit, ale už vím! O tvém blogu jsem slýchávala už delší dobu z různých sociálních sítí a podobně, ale nemohla jsem se furt dokopat k tomu, abych se na něj koukla (ale stejně jsem to měla i u Petry LovelyHair a teď je to má nejlepší youtuberka). Teď už blog sleduju cca půl roku a popravdě mi pomáhá alespoň trošičku uniknout z té maturitní reality. Takže děkuju! :)
    veronica.a.3333@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Blog sleduji více než 3 roky a narazila jsem na něj úplnou náhodou :)
    Slivova.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Blog sleduji asi od února 2015. Bohužel si už nepamatuju, jak jsem na něj narazila. Myslím, že nejdřív jsem tě našla na instagramu a potom právě koukla na blog. Od té doby každé ráno v práci zapnu email a pak hned tvůj blog :-) vše nejlepší

    OdpovědětVymazat
  76. Gratuluji ke krásnému výročí! Tvůj blog čtu minimálně 2 roky, ale přesně si to nepamatuji. Myslím, že jsem na něj narazila náhodou :-) deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Vsechno neeej k narozeninam. Blog sleduju tak tri az ctyri roky, priznam se, ze v tydnu s nim snidam a prave ta pravidelnost me zde i udrzela. Pravidelnost, rozmanitost, jen mi obcas chybi fotka profuktu v akci. Predevsim ti za ta leta recenze stale verim a to je pro me, jako pro ctenare strasne dulezite. Julitka.horska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Nepamatuji si to přesně, ale myslím, že cca dva roky to budou. A nejspíš to bylo proklikem přes jinou blogerku (už si ani nepamatuji, která to byla :D). Na první dobrou mě zaujaly tvoje recenze a to, že dokážeš být i vůči dražším značkám kritická, pokud ti jejich produkt nevyhovuje. :)
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Tak za prvé bych Ti ráda pogratulovala k pěti letům úspěšného blogování :)
    Tvůj blog sleduji už asi 2 nebo 3 roky, vlastně od chvíle, kdy jsem se začala zajímat o kosmetiku. Přišla jsem na tebe vlastně jen díky zmínce Lou z GetTheLouk - řekla o nějakém produktu, že o tom četla u Rendy a já si hned musela najít, kdo to ta Rendy vlastně je. A jsem moc ráda, že jsem na tebe přišla, protože Tvůj blog patří mezi mé nejoblíbenější a ráda se sem k Tobě vracím :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Tvůj blog sledují asi 4 roky. Narazila jsem na něj náhodou, když jsem hledala recenzi na nějaký kosmetický produkt a od té doby se sem každý den vracím.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Já tě sleduji něco kolem 2 let.. A blog se mi dostal do podvědomí přes jiné youtuberky, které často zmiňovaly, že jim něco doporučila Rendy, tak jsem se musela kouknout:) holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Ahoj Rendy, tvůj blog jsem objevila už hodně dávno a to úplnou náhodou. Hledala jsem nějakou recenzi tuším :) od té doby se sem vracím pořád, už ani přesně nevím, jak dlouho to je...dva tři roky určitě ;)
    Kudrnovarenata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Bude to už skoro pět let. :) Narazila jsem na Tvůj blog čistě náhodou, neskončilo to jen u jednoho mrknutí, ale zůstala jsem mu věrná. Asi ani nebudu počítat, jak velkou sumu peněz jsem už utratila a kolikrát jsem se nechala navnadit na okouknutí nějakého výrobku - díky inspiraci u Tebe. :)

    Přeji ať Tě blogování baví i nadále. Doufám, že se dočkáme i další pětiletky. :)
    hlavackovapeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. blog čtu pravidelně už léta, narazila jsem na něj když jsem hledala recenzi na balzám na rty Rumours :)

    OdpovědětVymazat
  85. GFC Simona Stupenova
    Nevím přesně, jak je to dlouho, ale vím, že tvůj blog byl jedním z prvních, které jsem začala číst:) Ani nevím, jak jsem na něj narazila, ale myslím, že to není tak těžké, protože jsi přecijen v blogovém světě známá :))
    simushka.ss@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. úplnou náhodou - hledala jsem recenzi na nějaký produkt a tvůj blog byl první výsledek hledání...recenze mi přišla tak detailní a věrohodná (nebojíš se vytknout i pro někoho malé nedostatky), že sem se začetla do dalších a už to jelo :) z českých blogů jsi společně s Miou jediná koho PRAVIDELNĚ čtu (ostatní tak random, když mám náladu) :) skodova.marketa@email.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj Rendy, přeji vše nejlepší tvému blogu. Já jsem se o něm dozvěděla v podstatě náhodou. Googlila jsem si nějaké kosmetické produkty a téměř pokaždé mě google odkázal na tvůj blog. Recenze byly vždy super a tak jsem začala blog navštěvovat často ač nepravidelně. Dnes už jsem pravidelnou čtenářkou a každé ráno se v práci těším jestli bude nový článek a záložku na blog mám hned v horní liště. Přeji další úspěšné roky v tom co děláš:)
    (davidova.misa@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  88. Blog sleduji tak rok a pul, mozna dva. A narazila jsem na nej klasickou cestou, ze na jinem blogu psali "Rendy z blogu...." Klasika :)
    Gratuluji k výročí a jen tak dále!

    OdpovědětVymazat
  89. Tvoj blog sledujem uz dost dlho nwm tak asi 2 roky a dostala som sa k nemu od Lucky z Get the louk :-D rajanka444@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Vše nejlepší....gratuluji...
    Sleduji cca půl roku, narazila jsem na něj když jsem hledala recenzi na nějaký kosmetický produkt. Už si nevzpomínám jaký.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Blog sleduji asi rok a našla jsem ho při hledání nějaké recenze, ale to už ne co to bylo.

    cervenkova.michaela@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Týý jo, já už tě sleduju asi tak od roku 2012, možná ještě dříve :D. Pamatuju si, že jsem tehdy četla viennettku, Sandru Leopardovou, Adél z Heels in Prague a tebe. Už je to docela dlouhá doma, ale jak jsem na tvůj blog narazila, už si bohužel nepamatuju. Možná přes nějaký komentář na nějakém blogu :)

    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Rendy, primárně přeji všechno nejlepší k blogovým narozeninám!! :) Tvůj blog sleduji asi dva roky a i tak si přesně nemůžu vzpomenout, jak jsem se k němu dostala. Jsou ale dvě nejpravděpodobnější varianty - buď přes hledání recenze na googlu na nějaký konkrétní produkt (a google mi našel tvůj blog) anebo přes nějakou jinou blogerku (nejpravděpodobnější je Ája). Tak jako tak, hlavně že se tak stalo. Tvůj blog miluju a doufám, že časem oslavíš i 10 let :)

    OdpovědětVymazat
  94. Všetko najlepšie :) :)
    Blog sledujem už niečo cez rok (teda aspoň myslím :D ) a narazila som naň, keď som hľadala recenziu na nejaký produkt...teraz už si nepamätám, čo to presne bolo, možno niečo od Garnieru :D. V každom prípade sa mi zapáčilo rozdelovanie článkov aj typy článkov, aké tu boli (a sú), tak som si ho dala sledovať cez GFC :) :).
    zerilixd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Týjo, tak to už je pěkná doba!! :) Moc gratuluji a jen tak dáál :-* Přeji hodně spokojených čtenářů.♥
    GFC: Terka Černá

    Vůbec si nepamatuji, jak jsem na Tebe narazila.:D Ale vím, že Tě sleduji už pěknou dobu a pořád:)) takže bohužel :/

    OdpovědětVymazat
  96. Tvoj blog sledujem niečo okolo pol roka, narazila som na neho hladaním nejakej recenzie, už neviem akej :) Od vtedy ťa sledujem :)
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Ahoj,

    Tvoj blog sledujem už cca 1 a pol roka. Myslím, že som s tým začala tak, že som si vyhľadávala nejaké recenzie na kozmetiku a tunajšie recenzie mi vyhovovali, tak som si povedala, že by stálo za to sa na blogu z času na čas zastaviť a čo-to nové o kozmetike sa dozvedieť.

    Takže touto cestou aj gratulujem ku krásnym blogovým narodeninám a veľmi pekne ďakujem za množstvo zaujímavých informácií zo sveta kozmetiky :)

    GFC - Katka Horňáková
    k.hornakova@post.sk

    OdpovědětVymazat
  98. Ahoj Renčo, sleduji tě už téměř od té doby,co jsi s blogem začala a strašně mě těší,kam jsi to dotáhla a jsem moc ráda,že jsem viděla tvůj obrovský posun dopředu(kvalita fotek, změna vzhledu blogu atd.). Nejvíce na tobě obdivuji to,že se ti dokonale podařilo udržet si soukromí a přesto být úspěšnou blogerkou. To je velmi ojedinělé. Narazila jsem na tebe, když jsem začala sledovat zahraniční blogerky a zajímalo mě,jestli jsou u nás také a vyjela jsi mi ty😊
    Co se vůně týče..miluji ji😊používám ji už 10let😉jinou vůni ani nevlastním.

    Přeji ti spoustu dalších úspěšných let blogovani a hodně štěstí v pracovním a hlavně v osobním životě.
    terezakuc.kuca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Jooj tento parfém je tak úžasný a ten flakón! :-)
    Ja ťa sledujem asi skoro 2 roky už, mala som také obdobie že som sledovala blogerky, predtým som nikoho nepoznala tak som len hľadala a pozerala ktorý by ma oslovil a zapáčil sa mi obsahom, štýlom a tak celkovo :-)...niektoré ešte sem tam pozriem, ale ty si jediná ku ktorej sa vraciam pravidelne, ako závislák :-D..a teším sa na každý nový článok:-)..väčšinu mám prečítanú ešte skôr ako dáš niekde nan odkaz :-D

    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Ahoj Rendy,
    blog sleduji cca od minulého léta, hledala jsem recenzi na značku medik8 a ty si psala o gelu na obličej co vyzmizíkuje černé tečky.
    nikola-p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  101. GFC jako Eva
    eva.orsagova@seznam.cz
    Tento blog mi vyhodil vyhledávač cca před 2 lety při googlení recenze konkrétního výrobku - zřejmě tvářenka NArs nebo žeby od Benefit? Každopádně, s recenzí jsem tehdy byla spokojená, a proto se ráda vracím za Tebou na blog dodnes.

    OdpovědětVymazat
  102. Ahoj:) prajem všetko najlepšie a blog sledujem iba pár mesiacov a narazila som naň cez jednu blogerku, ktorá ťa mala v sledovateľoch:)
    GFC: vaja vaja
    wendi@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  103. Blog sledujem nieco vyse roka, ked som hladala recenziu na nieco od Yves Rocher... Tusim to bola spirala, ale nie som si ista... Okrem teba pravidelne sledujmem este dva blogy, tiez ceske, pacia sa mi tvoje clanky aj to, ze ak sa ti nieco nepozdava alebo s tym nie si spokojna, nepises nasilu, ake je to super a ze si to musime ist hned kupit ☺ moj mail: bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. přeji jen to nejlepší a hodně sil do dalších let blogování :) sleduji zhruba 3 roky a blog jsem objevila na doporučení kamarádky. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Já tě sleduji tak dlouho, že už si vůbec nepamatuju, jak jsem na tebe narazila :) Ale sleduju tě už minimálně 4 roky a tenkrát tady těch kosmetických blogů moc nebylo, pamatuju si jenom na Petru, Lou a Káju z Plumfoolery :) Řekla bych, že jsem se k tobě asi dostala nějak přes zmínku jedné z nich, ale přesně už si to fakt nepamatuju :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Ahojda,

    já u tebe narazila u PLH, ale to byl blog ještě v plenkách a ona tě měla ve sledovaných, odhaduju to tak 4 roky zpátky, možná o kus dýl...

    anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Gfc ervulenka
    Nekolik let a asi pres nějaký jiny blog.

    OdpovědětVymazat
  108. Na blog jsem narazila asi před rokem když jsem začala sledovat kosmetické blogy. Moc mě baví hlavně recenze kosmetických výrobků.
    Evusak1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Gratuluji k pěknému výročí a přeji mnoho úspěchů a úsměvů na tváři. Jak dlouho? Je tomu pár měsíců, za to každý den. Vždycky se těším, až se budu moct u čaje podívat na nějaké hezké obrázky a přečíst něco důležitého :) Jinak tip přišel od Get The Louk, kdy má zvědavost byla silnější než já :)

    OdpovědětVymazat
  110. Ahoj z prvu Ti chci pogratulovat k výročí blogu a přeji dalších aspoň deset let úspěšnosti blogu :) Nevím jak dlouho tě na blogu sleduji, ale bude to zhruba asi od prosince a jak jsem na tebe narazila? Úplnou náhodou z facebooku a jsem za to nesmírně ráda :)
    moravcova.anetka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Ahoj Rendy, gratulujem k vyrociu. Blogy vseobecne som zacala sledovat asi pred 2,5 rokmi, pravdepodobne som si chcela kupit myslim makeup na mastnu plet a skusala som hladat recenzie realnych ludi a nie len reklamne superpozitivne reci. Inak myslim, ze tvoj blog bol asi prvy, ktory som zacala pravidelne citat a kliknem si nanho kazdy den, pretoze mas naozaj dobre a nezaujate clanky. V poslednom case je to na blogoch vsetko na jedno kopyto, samy clinique a MAC a pod. Mna zaujme aj negativna recenzia, pretoze nechcem kupovat zajice v pytli, ale ostatne blogy mi uz nepripadaju velmi objektivne, takze toto si na tebe vazim :) takze prajem vela inspiracie a uspechov a dalsiu kopu citatelov :)

    OdpovědětVymazat
  112. jéééé, k tejto vôni by som rada priňuchla, ten bodkovaný flakónik ma fascinuje :)
    Na Tvoj blog som narazila na "odporúčanie" Veroniky z awards4beauty.blogspot.sk a odvtedy patrí medzi to minimum blogov, ktoré čítam naozaj pravidelne :)... sú to tak 3-4 roky.

    Mail na blogu ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  113. Já tvůj blog sleduji zhruba 2 roky a narazila jsem na něj náhodou, když jsem hledala na něco recenzi. Vím, že jsem si tenkrát řekla - to má hlavu a patu, ta holka ví, o čem píše. Zpětně jsem si pak prošla i tvoje ostatní články no a od té doby jsem pravidelná čtenářka. Takže gratuluji k narozeninám a jen tak dál!
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. GFC: Aileen A
    mail: Aileen.a@seznam.cz
    Ahoj! Na blog jsem narazila náhodou, mám pocit, že přes Blogerky to bylo ;) Jinak sleduji zatím jen krátce (asi měsíc?).

    OdpovědětVymazat
  115. K blogu jsem se dostala přes můj oblíbený youtube kanál BEAUTYLIFE by Aja. Blog sleduji asi půl roku, ale s GFC až ode dneška:-))
    sonjar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Tvůj blog sleduji už asi 5 let. Jak jsem na tebe narazila už ani nevím, ale nejspíš nějak od Petry Lovelyhair.
    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. janescolours@gmail.com

    Blog sleduji už více než 3 roky, byl to právě Tvůj blog, který mě inspiroval k založení vlastního (ten měl nedávno právě 3 roky)... Narazila jsem na něj při prohlížení ostatních blogů, kde byl někde v postranním panelu odkaz na právě na tento blog... :)

    OdpovědětVymazat
  118. Nevím přesně jak dlouho blog sleduji, ale myslím, že tak 3 roky to už budou :-) Ale vůbec netuším, jak jsem na něj narazila, každopádně mě zaujal a sleduji pořád ;)
    per.dana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Ahoj, sleduji asi 3/4 roku a narážela jsem na něj často, ale vždycky jsem ho zaklapla - upřímně mě vždy odradila ta velká úvodní fotka :D ale jednou jsem doscrollovala i na článek a od té doby se pravidelně vracím :)
    elusche@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Tvůj blog sleduju asi dva roky. Zmínila tě nějaká jiná blogerka, asi Petra Lovelyhair, tak jsem to šla omrknout a už jsem zůstala. Líbí se mi styl jakým píšeš a koncepce blogu jako taková. Jen tak dál :) Elenloth@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Milá Rendy, především gratuluji k 5. výročí. A jak dlouho tě sleduji? Popravdě moc dlouho ne a vlastně ani netuším, jak se mi podařilo Tvůj blog najít. Ale stalo se a jsem za to moc ráda! Užij si krásně dovolenou a já se těším na další příspěvky. Inka (inka.f@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  122. Tvůj blog sleduji cca od jara 2013 a dostala jsem se k němu náhodou. Hledala jsem recenzi nějakého produktu a právě z něj jsem začala objevovat celou kosmetickou blogosféru a sledovat dění a novinky v ní. Stále tvůj blog funguje jako rozcestník ze kterého vyrážím číst další články. A to už o něčem svědčí.
    Markét
    modrahvezda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  123. Uf, už to bude aj 5 rokov a vôbec si to nepamätám. Buď to bola náhoda alebo ťa niekto spomínal na svojom blogu, pretože v tom čase som sledovala hlavne fashion blogy :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  124. V první řadě vše nej nej :-)
    Na blog jsem narazila ve chvíli, kdy jsem vyhledávala informace o Biodermě - vyhledávač mi našel mimo jiné i tvůj blog :-) Začala jsem ho sledovat, sdílet některé příspěvky, protože se týkaly kosmetiky, s níž pracuji. Jsou to už, tuším, tři roky. Mám ráda pravidelnost ve tvých příspěvcích, každý druhý den si jdu přečíst, co je v rendy´s světě nového :-) vzhledem k tomu, že máme hodně podobnou pleť, i když já o "pár" let starší, stojí mě tvůj blog nehorázné peníze :-) Tak nějak se stalo pravidlem, že pokud něco sedne tvojí pleti, moje to nutně potřebuje taky :-D
    leona.frohlichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Moc gratuluju k narozeninám a přeji mnoho dalších let :-) Já sleduji blog, no teďka v létě to bude rok :-) narazila jsem na něj naprostou náhodou, když jsem hledala nějaké produkty na vlasy na internetu a za první týden jsem zhltla snad všechny články, které mi do té doby unikli :-D a teď už jsem pravidelný čtenář :-)
    svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Tvůj blog sleduji tak cca 2 roky a miluji tvoje recenze. A na tvůj blog jsem narazila přes něčí blog, kdo na tvůj blog dával odkaz. Ale na jméno blogu si už bohužel nezpomenu. :/
    Kupkova.nada@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Mrzi ma to, ale na to su fakt nespomeniem, sledujem ta uz dlho, si jednou z prvych. Myslim,ze ta google nasiel,ked som hladala nejaku recenziu na nejaky produkt :))
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. Bylo to úplnou náhodou cca před 3 lety. Vždycky jsem hledala recenzi nějaký produkt a pokaždé jsem narazila na tebe, pak už jsem chodila na tvůj blog na pravidelné návštěvy a je tomu tak doteď. :) Tvoje recenze jsou skvělé, pravdivé a krásně se čtou. :)

    OdpovědětVymazat
  129. Gratuluji k 5. narozeninám blogu. Už je to téměř "velké" dítě:))) Už ani nevím, jak dlouho tě sleduju, ale narazila jsem na tebe tuším, tak, že nějaká blogerka tě měla v oblíbených "položkách", a tak jsi se stala i jednou v z mých nejoblíbenějších.:)

    OdpovědětVymazat
  130. Ahoj, taakže hlavne ti chcem popriať poriadnu oslavu 5 rokov na blogu ;) .. a myslím, že som ťa našla cez nejaký iny blog.. už to bolo veru dávnejšie :)... annaluptakova3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  131. Blog sledujem už dlho, nepamätám presne koľko, ale bol medzi prvými ktoré som začala (a neprestala, a ani neprestanem:) sledovať. Myslím že som ho začala sledovať na odporúčanie inej blogerky. A všetko najlepšie!!!

    denkkaa8@gmail.com

    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Narazila jsem na tebe určitě díky tomu, že tě zmínila Ája Beautylife. A dostala jsem se k tobě na blog přes tvůj instagram. Sleduju tě určitě více než rok. Ovšem přes Google až teď ;) A to jako Eva R., email evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Ahoj, gratuluji ti k 5. narozeninám blogu :) Sleduji tě už několik let, myslím, že to bylo asi před čtyřma rokama, kdy jsem si hledala recenze na Ladybox, a tak jsem se přes google dostala k tvému blogu, přečetla si i jiné tvé články a začala tě pravidelně číst :) A stále mě to nepustilo a pořád sem chodím moc ráda :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. Miluju Ninu od mého prvního nákupu v Paříži! :) Nyní používám Ninu L´eau a je také úžasná! Sleduji tě už pěkně dlouho, už opravdu nevím kdy to začalo a narazila jsem na nějakou recenzi úplně náhodou. Tvoje recenze kosmetiky mám stejně nejradši :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. Myslím, že tvůj blog sleduji tak rok a půl a narazila jsem na něj přes odkaz na jiném blogu :)
    Moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Ahoj, nejprve chci blogu popřát krásné narozeniny. Sleduji tě už poměrně dlouho a utratila jsem díky tobě nemálo peněz :-D Vlastně byl tvůj blog mezi prvními, které jsem začala sledovat. Ani vlastně nevím, jak jsem tě objevila. Tuším to bylo díky starému blogu Káji, kde jsi komentovala? Fakt nevím přesně. Moje paměť je dost děravá :) Tak ještě jednou vše nej a díky za super inspiraci :) Nikie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Ahoj, na tvůj blog jsem narazila asi před 3-4 lety přes Káju z Plumfoolery, kdy ještě měla beauty blog i ona a od té doby jsem sem chodit ani nepřestala. Tvoje články mě moc baví. Hodně úspěchů v dalším blogovacím i osobním životě! :) :*
    kamous16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  138. Moc gratuluji k predskolnimu veku blogu :-) tvuj blog ctu tak dlouho ze uz si ani nepamatuji jak jsem na nej narazila :-D ale myslim ze jsem hledala informace k nejakemu produktu a vyklikl mi tvuj blog,behem chvilky jsem mela precteno snad vse,protoze se mi libi tvuj styl psani,fotky...celkove pristup k blogu :-) a dobu co te ctu bych rekla tak 3.5 - 4 roky
    Drzim palce do dalsich (minimalne) 5ti let :-)
    Barbora.vagneru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Přidávám se s přáním krásných narozenin! :)
    Blog mám uložený mezi svými kosmetickými oblíbenými už nějaký ten pátek a ráda se sem vracím. Líbí se mi Tvůj styl popisu věcí a fotografie. Tvůj blog jsem objevila při pročítání blogu Na vlastní kůži.
    Přeju ať se daří i dál - ať je o čem psát a ať je k tomu dost času a energie.
    Jitka
    j.vilemova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. jeeeeeeeeeeezis :D uz to budu 3 roky ? 4 ? :D neviem , ale bola si medzi prvymi ! a neviem , asi som ta pravdepodobne nasla koli lucke z getthelouk. tu sledujem snad vecnosti !
    n.princess@azet.sk
    ps: nikdy neprestavajj blogovat !!!!!

    OdpovědětVymazat
  141. Rendy. Tvuj blog ctu uz celkem dlouho, uz to bude kolem tretiho roku .Musim se priznat,ze moc blogu nectu,ale ty jsi jedna ze stalic. Porad me bavis,tve recenze jsou prinosne a uz mnohokrat jsem na tebe dala a vyplatilo se. Myslim,ze jsem na tvuj blog narazila tak,ze jsem hledala recenze na urcity produkt a nabehl mi tvuj clanek ,no a uz jsem tady zustala :-) preji hezkou dovolenou Verca veronika-podesvova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Tvůj blog sleduji zhruba od konce minulého roku. Myslím, že jsem na tebe narazila přes jiné blogerky a blogy :)
    Hezký zbytek dne!

    okruhlicova.n@seznam.cz
    GFC NICOLE BLOG

    OdpovědětVymazat
  143. Prošla jsem si dle obsahu vpravo starší články a jak to přesně začalo si bohužel nepamatuji. Ale "co jsem dostala k Vánocům 2013", tam už jsem tě sledovala. Ta fotka z komody je mi povědomá. To by možná i odpovídalo tomu, že jsem nastupovala na VŠ a začala se poohlížet i jinde než v naší příruční drogerii :)
    E-mail: l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  144. přeji krásné blogové naroziny, doufám že tu s náma budeš ještě hoooodně dlouho :)
    tvůj blog jsem začala sledovat celkem náhodou, něco jsem hledala na netu, a najednou mi tam vyběhl odkaz na blog, a na stránce pak byla zajímavá recenze na nějakou paletku či co to bylo, takže od té doby tě pravidelně sleduji :) no a už je to více jak rok :)

    OdpovědětVymazat
  145. Můj GFC je va.lucinka. A na tvůj blog mě navedla moje kamarádka, která mi tě doporučila. Ale je to už hrozně dávno a pořád ráda sleduji tvůj blog :) at se daří a přeji mnoho spokojených čtenářů :) a hezkou dovolenou :)
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Sleduji tě už delší dobu 😄 typuju tak 3-4 roky 😊 narazila jsem na tebe pře doporučení nějaké blogerky 😊 jen si nevzpomínam které 😊 maš poutavel članky, víš jak zaujmout a narovinu přiznavaš jaké produkty jsi dostala od PR zastoupení dané značky 😊 děkuji ti za super články a objektivní recenze 😊 langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Sleduju tě už tak přes tři roky, ani nevím, jak jsem se na blogy vůbec dostala a nemůžu si vzpomenout, jestli jsem narazila první na tebe nebo na Škodulku :D

    littlegem@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Sleduju tě, já nevím... rok a půl?! Asi tak. Možná dýl... Kruci už nevím. A teď si nejsem jistá, ale myslím, že jsem hledala nějakou recenzi na nějakej produkt a hodilo mě to na tvůj blog. Náhoda, ale milá :)
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)