neděle 15. května 2016

Narozeninová soutěž | Clarins Boostery

Žhavé novinky z laboratoří Clarins - nové Boostery - a další narozeninová soutěž je tu. Pro tři z vás mám tyto nové kapičky, které se používají buď den, týden nebo měsíc (podle potřeby) a kapete si je do svého oblíbeného pleťového krému. Každý Booster je určený pro jiné potřeby pleti a používají se kdykoliv vaše pleť potřebuje něco extra navíc nebo trochu té posily.



Energy - pro oživení prozáření a posílení pleti (ponocování, diety, náročný životní styl, jet lag, vyčerpané maminky)

Detox - pro zářivou a zdravě vypadající pleť (večírky, zakouřené prostředí, nezdravá strava, znečištěné ovzduší)

Repair - pro posilnění pleti a zmírnění začervenání a nepříjemného pocitu (pleť spálená od slunce, drobné kosmetické zákroky, tvrdá/slaná nebo chlorovaná voda, dovolená na lyžích)



Pravidla soutěže:


1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Do komentáře pod tento článek napište následující:


a) váš email 

b) odpověď na otázku: Koupily jste si na mé doporučení někdy nějaký produkt, který jste si poté oblíbily? Nebo případně jestli je nějaký produkt, od kterého jsem vás odradila a zpětně jste za to byly rády?

Neberte to prosím jako honění mého ega, ale strašně mě zajímá, jestli máte nějaké společné oblíbené/neoblíbené produkty :) Vždycky strašně ráda slyším, že máme třeba nějaké společné oblíbence a ráda bych si udělala takový menší přehled, jestli je třeba nějaký hodně obecně oblíbený produkt nebo naopak nějaký, který zklamal jak mě, tak i vás :) Prostě taková zpětná vazba od vás a ukojení mé zvědavosti, jestli někdo na má doporučení vůbec dává :)

c) pořadí Boosterů podle vaší preference - v případě, že vyhrajete, tak který budete chtít nejvíce (např. zelený-modrý-oranžový)


-------------

Soutěž končí 30.5 ve 20h a výsledky vyhlásím na facebooku spolu se zbytkem soutěží z druhé poloviny května :) Prosím uvádějte emailovou adresu, na které jste k zastižení a zapojte se prosím jen v případě, že máte o výhru případně zájem. Přidat můžete pouze jeden komentář pod článek a pokud máte nějaké dotazy, neváhejte mi napsat mail. Do soutěže budou zveřejněné pouze ty komentáře, které splňují pravidla soutěže :) 

111 komentářů:

  1. Jé, toho by bylo.:) Takhle z fleku si vzpomenu, že jsem si na tvé doporučení pořídila fixační pudr Glazel, makeup Bourjois Healthy mix, gel na akné od Clinique a tužka na obočí od Benefitu; se všemi výrobky jsem moc spokojená. Nepamatuji si, jestli jsi mě od nějakého konkrétního výrobku odradila (ale jsem si naprosto jistá, že jo, jen tyhle věci hodně rychle zapomínám).
    jera.b@seznam.cz
    a nejraději bych: 1.energy 2.repair 3.detox

    OdpovědětVymazat
  2. bilberryday@seznam.cz
    Ja som si teda na tvoje dobré ohlasy ešte koncom minulého roka napísala ježiškovi o očný krém od Clarins a som s ním spokojná. Hydratuje, zjemní ale zároveň nie je príliš mastný a vhodný aj pod makeup. A posledný týždeň som si konečne zaobstarala aj Clarins olejíček na pery :).
    A poradie : zelený- oranžový- modrý

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé Rendy, těch produktů bylo! Mám ale tři absolutní TOP, na které jsi mne navnadila. Dva nebudou překvapením, protože je zmiňuješ často - je to makeup Bourjois Healthy mix a topcoat od Flormaru.. Ale jestli je něco, za co jsem ti nesmírně vděčná, co používám každý den a zachraňuje mi to vlasy, je to olej od Erboristicy.. Jako by to bylo dneska si pamatuju ten článek, kde jsi psala, že to i tvé mamince s nesmírně suchými vlasy pomáhá. A je to tak, aplikuju to na konečky a je to jediné, co mi na ně zabírá! Tak ti za to takhle aspoň můžu poděkovat :)
    Jinak preference boosterů oranžová-zelená-modrá, co si budeme povídat, jako studentka přivydělávající si v restauraci jsem ani nic jiného zvolit nemohla :D :)
    polosko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GFC Wikira
    wikirakrasna@gmail.com
    Energy
    Nekoupila jsem si podle tebe konkrétní výrobek, spíše se inspiruju, co se týče značek. Odradila jsi mě od pár drogerkových nákupů. Když jsem pak ty věci měla možnost vyzkoušet, byla jsem ráda, že jsem nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, Rendy:)
    GFC: vaja vaja
    a)wendi@centrum.sk
    b)Veľa produktov máme spoločných:)
    c)modrý-oranžový-zelený

    OdpovědětVymazat
  6. menicver@gmail.com . Ano, bola to ranni cistici amska od Havlikove apoteky, lebo prirodny zazrak nemal na moju plet skoro ziaden ucinok, a tak som vnimala tuto znacku ako len novy dobry marketingovy koncept, avsak tvoja recenzia ma presvedcila vyskusat tuto masku a teraz sa kazd erano tesim na tu bylinkovu vonu tejto masky:) 1, energy 2,detox 3,repair

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná soutěž, sleduji, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Ano na Tvé doporučení jsem si koupila více produktů, třeba poslední od Revlonu. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. GFC:Lucia Pentíková
    luckap123@gmail.com
    Olejčeky vyzerajú super,najviac ma zaujal Repair,potom Detox a Energy:)
    A neviem,či si spomeniem na produkty,ktoré som si vďaka recenziám na blogu kúpila(väčšinou je to skôr zmes viacerých recenzií :D ) ,ale je veľa takých ,ktoré by som z tohto blogu chcela vyskúšať,napr. Nuxe balzam na pery,Clarins olej na pery alebo niektorý z nude kolekcie rúžov Rimmel(čakám kým ten jeden miniem :D )

    OdpovědětVymazat
  9. 1. solodilova.luda@gmail.com
    2. jsi mne odradila od hodne produktu, zejmena make-upu. posledni co mne napada, co jsem si koupila diky tvemu doporuceni, tak byl ten sampon od Elsev z Nemecka. ten rada pouzivam a budu kupovat znova. tolik se toho strida, ze uz nepamatuju co jsem poridila a proc.
    3. ne zeleny :)

    mej se krasne

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj :) v poslední době už nakupuji kosmetiku pokud možno uvážlivě, takže zásadně předem hledám recenze. Musím přiznat, že Tvůj blog beru jako nejlepšího pomocníka a většinou u tebe najdu co hledám :) Jeden z posledních úlovků byly Oční stíny Ombre Iridescente od Clarins, vždycky jsem si koupila jeden a za pár dní šla pro další :) Pak mne mrzí, že recenzi na Make Me Brow od Essence jsem našla až po nákupu, říkala jsem si, že za pár korun to dám. Ale upřímně to bylo asi největší zklamání, protože jsem viděla pár lidí co to vychvalovali. Nakoupila, vyzkoušela, vyhodila a pak teprve našla recenzi u tebe, která byla - světe div se- ne zrovna příznivá. Od té doby ty negativní recenze sleduji velmi pečlivě abych se případně vyhnula větším nákladům než byl gel na obočí.
    Tahle soutěž mne zaujala, protože kosmetiku Clarins používám a tuhle novinku bych vážně chtěla zkusit. A to pravděpodobně v tomto pořadí: Energy, Repair, Detox.
    yanna012@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj :) email - tilkanudzikova@gmail.com

    Na tvoje doporučenie som si kúpila suchý šampon od Alterny Bamboo style. Je to môj prvý "sucháč" ale bohužiaľ mi nesadol. Vďaka tebe som sa ale dostala ku odličovaču s chrpou od Yves Rocher, ktorý je skvelý!
    Naopak, robila som si zálusk na lesk na pery od Lancome - Juicy shaker a od neho si ma úplne odradila.

    Zelená - oranžová - modrá

    OdpovědětVymazat
  12. Na tvůj popud jsem si koupila svou první NARS tvářenku a zamilovala se celkově do značky :). A taky na Tebe často myslím, když si dokupuji v Yves Rocher dvoufázový odličovač, protože se stal i mým svatým grálem :). Děkuji za všechny tipy!
    pořadí boosterů: oranžový - zelený - modrý
    mail: Kolodziejova.L(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Za poslední dobu jsem si díky tobě velice oblíbila produkty od Havlíčkovy Apotéky, řasenku Devilash od Dermacolu a barevné linky od Miss Sporty. :) zelená-žlutá-modrá
    kamous16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji tvůj blog už dlouho, takže jsem se tvými radami nechala inspirovat několikrát, takhle z hlavy mě napadá obecně Bioderma - myslím, že u tebe jsem kdysi četla o červené micelárce snad poprvé a od té doby je to moje stálice. Nedávno to zase třeba byla ranní čístící maska od Havlíkovy apotéky. :))

    Boostery by se mi líbily nejvíce v pořadí Energy-Detox-Repair. :)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. mysunnypineapple@gmail.com
    Vzhledem k tomu, že mám raději dražší kosmetiku (což je také důvod proč čtu tvůj blog), tak jsem si dost pravděpodobně něco na tvé doporučení koupila.Myslím, že zrovna Eclate Minute od Clarins.Jestli jsi mě od něčeho odradila. to netuší, to si nepamatuji.
    Nejraději oranžový, pak zelený, ale modrý vyzkouším také ráda, v zimě se chystám na lyže.

    OdpovědětVymazat
  16. ladytwig@seznam.cz

    mám podobnou pleť jako ty, takže většinou souhlasím s tvými recenzemi a věřím jim, když nad tím tak přemýšlím, spíš jsi mě vícekrát "odradila" od produktů, které ti nesedly, ale já je měla na seznamu, když jsem je pak zkoušela např. v drogerii, musela jsem ti dát za pravdu

    Pořadí:
    detox, energy, repair

    OdpovědětVymazat
  17. Jeeej to by sa mi zislo, tak skusim stastie. Poradie.. energy, detox, repair. Katka.lazorova@centrum.sk
    Samozrejme ze som si nieco kupila, ale nad mnoho produktmi len slintam, bud kvoli financiam ( 2 deti a len rodicovsky prispevok) alebo dostupnosti u nas v malom mestecku na vychode. Ale urcite mam plny wishlist.

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj,určitě jsem si díky tvému doporučení koupila hodně produktů. Ať už se jedná o řasenky,stíny, báze nebo i péči o tělo např. Too faced - rtěnky melted, srdíčkové tvářenky, podkladová báze pod stíny-plánuju nákup příští měsíc :), clinique rtěnky, nyx hd pudr a další :). Zatím si mě odradila od koupi jen pár věcí ;)
    energy-detox-repair

    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, oblíbila jsem si ten chrpový odlicovac, i kdyz jinak YR moc nemusím, jinak mam uplne jiný typ pleti, než ty, takže čtu spis příspěvky o dekorativce a novinky... Boostery bych preferovala modrý - zeleny - oranžový a můj mail je: baratankodrom@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. saska.ivankova@gmail.com
    Ahoj, ak by som mala menovať jeden produkt okamžite ma napadne Roller lash od benefitu. Je to skvelá riasenka ktorú som si kúpila vďaka tvojej recenzii. Tiež mám riasy nevýrazné ale s ňou sú úžasne natočené a proste a predĺžené. A ešte poradie boosterov- Oranžový, zelený, modrý
    Prajem pekný zvyšok dňa…

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Rendy! :)
    Na Tvoje doporuceni dam hodne, jsi jako jedna z mala blogerek, co sleduji, ktera ma mastnou a aknoznejsi plet jako ja, takze uz jsem vyzkousela par produktu na Tvoji radu, hlavni milacci jsou od Clinique anti-blemish solution, Bioderma Sebium Serum a ted jsem si i pres moji neoblibenost ke dvoufazovym odlicovacum koupila YR chrpovy a nemuzu si ho vynachvalit!! Moc dekuju za vsechny tipy, Tvoje clanky jsou pro me vzdycky opravdu prinosne :)
    Poradi produktu by bylo repair-detox-energy :)
    kovarkarolina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Přes GFC sleduju jako MissNothing.
    Na tvé doporučení jsem si koupila make-up od Bourjois Healthy Mix a spokojená jsem s ním velmi. Jeden z mála make-upů, který mi sedí. :)
    e-mail: paja.houdkova97@gmail.com

    Tohle mi přijde jako skvělá vychytávka, která se určitě hodí, především na mojí úděsnou pleť. :)
    1. Detox
    2. Energy
    3. Repair

    OdpovědětVymazat
  23. monikabullova@gmail.com
    na tvoje odporucanie som si kupila bourjois healthy mix a od vtedy je to laska na veky vekov
    modrý-oranžový-zelený

    OdpovědětVymazat
  24. Tak takových produktů, které jsem pořídila na základě tvého blogu, je celá řada :-) Takže moje peněženka krvácí celkem pravidelně, protože třeba z očního krému Benefit se stala už rutina, neumím fungovat bez oční báze Too Faced, mám za sebou neuvěřitelnou bojovku za získáním oleje na rty od Clarins (a to hned dvakrát, protože napoprvé jsem ulovila "jen" medový), před týdnem jsem si takhle šoupala podrážky při shánění růžové varianty, a to jen díky tomu, že jsi na Insta prozradila, že je ve stálé nabídce :-). Díky tobě jsem zakotvila u Havlíků, mám závislost na Lush... Z Paříže jsem si třeba neuvěřitelně hrdě vezla Nuxe olej, s pletí mi hodně pomohla na základě tvých článků zelená Bioderma... Těch výrobků je opravdu celá řada, hlavně proto, že s každým článkem, který publikuješ, zjišťuji, co ještě nutně musím mít - poslední dobou mám pocit, že kosmetiky mám více, než oblečení ve skříni a aniž bych tě chtěla veřejně obviňovat, prostě za to můžeš hlavně ty :-D... Z Boosterů bych ideálně žlutý-zelený-modrý. leona.frohlichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Rendy,tvůj blog sleduji sice krátkou dobu,ale o to víc jsem nadšená.Díky tobě jsem objevila kosmetiku Clarins,která mi doslova změnila život,co se týče pečující kosmetiky.Je totiž úžasná a opravdu vidím znatelné výsledky na vlastní oči.
    Takže moc děkuji za inspiraci,mám tvoje příspěvky moc ráda.
    Malupa17299@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. davidova.misa@gmail.com
    Určitě si k tobě na blog chodím pro rady a vcelku na ně dám. Například tebou doporučený CC od Mixa proti začervenání používám již druhé balení.
    Preferovala bych oranžový - zelený - modrý.

    OdpovědětVymazat
  27. Ještě jsem zapomněla pořadí:modrý,zelený,oranžový :-)

    OdpovědětVymazat
  28. sanetti@seznam.cz
    Oranžový-zelený-modrý
    Na doporučení jsem vyzkoušela NARS radiant conceale,naopak jsem si nekoupila tuhý catrice camouflage.

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Rendy, samozřejmě jsem si podle tvých recenzí pořídila spoustu kosmetiky. Zrovna mě napadá dvoufázový chrpový odličovač od Yves Rocher, který momentálně čeká v zásobách až na něj přijde čas. Snad budu taky tak spokojená jako ty :) Přes GFC sleduji blog pod tímto jménem. Detox - zelený - oranžový - modrý.

    p.e.t@seznam. cz

    Krásný den! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, ahoj! :) Nejvíce jsem si díky tvému doporučení oblíbila tvářenky od Benefitu. Dlouho jsem sháněla nějakou ideální pro mě a musím říct, že Rokateur je úžasný! Naopak produkt, od kterého jsi mě odradila, je Color Bomb od Too Faced, protože mám hodně citlivé rty a fakt jsem je nechtěla nějaké popálené nebo nafouklé. V případě výhry by pořadí Boosteru bylo: zelený-modrý-oranžový. zuza.chmelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. no tak čo som si kúpila je toho mraky :) modrý sprcháč palmolive, nadlak flormar, dove uplifted ( tá vôňa to je božské) :) a samozrejme sú aj ušetrené peniaze, ale teraz ma presne nenapadá za čo :)

    zelený-oranžový-modry :)
    17monika6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. 1. lenosek0506@gmail.com
    2. makeup Dermacol 24h Control jsem koupila na Tvé doporučení a patří nyní mezi mé nejoblíbenější
    3. oranž, zelená, modrá

    OdpovědětVymazat
  33. adam.postulka@centrum.cz

    Ahoj Rendy,já osobně moc rád zkouším nové věci a vždycky se nechám inspirovat tvou recenzí a musím říct,že vždy co vyhovuje tobě tak vyhovuje i mě,ale jednou jsem se hecnul a koupil jsem si produkt,který ti nevyhovoval,ale po pár dní používaní mi produkt vyhovoval a stal se dokonce mým nejoblíbenějším a tady se ukazuje,jak každému vyhovuje něco jiného :) ,ale máme i společné produkty,které jsem zkusil před tvou recenzí a také mě na plný čáře zklamali.


    1-Detox
    2-Energy
    3-Repair



    Díky za těch 5 let :)

    OdpovědětVymazat
  34. Oranžový-zelený-modrý , marilynmolnarova@seznam.cz
    Ano, často dám na Tvé řady, nejvíce co jsem kupovala byly svaté grály . .. pudr NYC , top coat od flormalu a ostatní , se vším jsem byla zatím taky spokojena:)

    OdpovědětVymazat
  35. krasova.terezka@seznam.cz
    Já teda většinou nakupuju podle oblíbenců jak u youtuberek tak u bloggerek. Hodně jsem slyšela o NYX HD Finishing powder a tys mě ještě utvrdila v tom, abych si ho koupila a musím říct, že jsem s ním maximálně spokojená :)
    A pořádní má takové - Energy, Detox a Repair

    OdpovědětVymazat
  36. Erika.davidova@gmail.com
    Na tvoje doporučení jsem si koupila linky NYX Vivid Brihts. Jsou strašně super a pomalu je používám víc než černou linku.
    A pořadí boosterů je oranžový- zelený- modrý.

    OdpovědětVymazat
  37. ahoj :), :) 1) petule.18@seznam.cz 2) ano na tvé doporučení jsem si koupila již několik věcí, ale nejen na doporučení, ale i na upozornění novinek jsem šla tyto produkty okouknout a zapřemýšlet o nich ;). Jednalo se například o balzámek na rty od Clarins, pečující kosmetiky od Clarins, novinková tělová řada od Sephory, několik řasenek. Pokud by se na mě usmálo štěstí, ráda bych oranžový, modrý, zelený. Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj,

    no já si dlouho chtěla koupit paletku očních stínů od E-style, ale když jsem si přečetla tvou recenzi na ni, tak mě ta chuť si ji pořídit přešla :D :)

    Hezký zbytek dne.

    okruhlicova.n@seznam.cz
    GFC/Nicole Blog

    OdpovědětVymazat
  39. No tak produktu na tve doporuceni mam nekolik. Asi nejvetsi milacek je makeup od Clarins ,baze pod ocni stiny Too Faced, tvarenky Benefit. Oranzova-zelena-modra. Veronika-podesvova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduji :)
    Na Tvé doporučení sem si zakoupila několik věcí, např.paletku stínů
    Pořádí boosterů : zelený - oranžový - modrý
    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Já těch produktů koupila víc, ale za doporučení století považuju stíny od Catrice Liquid Metal Eyeshadow, ty zbožňuju. No a za zmínku stojí i peeling od Balei, který díky tobě používám už několik let a jsem spokojená.
    A teď, pokud mám něco v názvu "vyčerpané maminky", tak je to něco přímo pro mě, takže oranžový/zelený/modrý
    Nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Vzhledem k tomu, že máš na blogu asi milion recenzí, tak jsem se několikrát nechala ovlivnit tvým názorem, namátkově třeba makeup Dermacol 24h control, který patří mezi moje nejoblíbenější, nebo minerální makeup od Anabelle minerals, ten je taky super.
    Boostery vypadají suprově všechny, a chtěla bych se asi v pořadí modrá-zelená-oranžová
    julie.uhlirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj Rendy, krasna soutez jako vzdy. a) eliskasillingova@gmail.com
    b) co se tyka produktu, ktery jsem si dle tebe koupila na doporuceni je Borotalco Invisible ve spreji, s tim jsem maximalne spokojena a kupuji si uz nekolikate balení.libi se mi, ze neobsahuje hlikove pridavky a vune je taky fajn nevtirava
    C) serum bych brala v tomto poradi repair-energy-detox

    OdpovědětVymazat
  44. 1) sleduji už hoodně dlouho :) (Nikola Mills)
    2) a) nikola.zmeskalova@gvn.cz
    b) koupila jsem si toho spousty na tvé doporučení, a nejposlednější produkt byl gel na obočí od Benefitu :) tvé recenze jsou jedny z nejužitečnějších takže vždy než něco koupím, kouknu, jestli jsi náhodou nenapsala už recenzi :)
    c) Energy, Repair a Detox :)

    OdpovědětVymazat
  45. Rendy dle tvé kladbé recenze jsem si oblibila a opakovaně koupila šampon Garnier Fructis Densify (růžová řada) 😊 v případě výhry by jsem měla zajem o Booster Detox 😊 langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj. Na tvé doporučení jsem si nedávno pořídila make-up od Dermacol 24h Control a ihned se stal mým nejoblíbenějším. Také jsem si koupila od MUR blushing heart a je moc fajn. Poslední věc na kterou si vzpomenu jsou linky od Inglot Eyliner gel, ale ty mi bohužel vůbec nevyhovovali :). Pořadí produktů bych volila energy-detox-repair. fialova.terez@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Na tvou radu jsem koupila určitě hned několik svých kosmetických pokladů, z hlavy si vzpomínám na tužky na oči od Yves Rocher, teď se chystám si koupit na tvou radu bázi na řasenku od Clarins. Booster by se mi hodil nejvíc žlutý, pak zelený a modrý.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj Rendy,
    Na tvé doporučení jsem si koupila make-up od Dermacolu. V make-upech docela plavu a tvou radu jsem uvítala. Pořídila jsem si Dermacol 24h Control. Chválilo ho i poměrně dost jiných blogerek. Mně bohužel úplně nevyhovoval. Nějakou ošklivou pleť nebo tak mi nedělal, byl to takový průměr,přesto znám make-upy,které nosím raději. :)
    Určitě bych nejraději vyhrála Energy,abych ho mohla dát mamce. Ještě ve svém věku ( 42) se rozhodla studovat VŠ a dává jí to sakra zabrat! :) Nyní je ve 4,takže jí zbývá už pouze rok! :) Jsem na ní fakt hrdá,ale co si budem povídat, je toho na ní moc. Věčně se stresuje, spí sakra nedostatečně a tohle by se jí mohlo šiknout. Takže pořadí bych určila nejspíše-energy, detox a repair.
    simca.pil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Určitě Balea třpytivé tělové mléko, je super, ale sama bych po něm nikdy nesáhla. A pak taky Rexonu maximum protection. A poslední dobou jsem díky tobě objevila i zmrzlinárnu Zmrzlinář, která je asi fakt lepší než Angelato :) annp1418@gmail.com Pořadí volím oranžová - modrá - zelená.

    OdpovědětVymazat
  50. a) allegra.vox@gmail.com
    b) na Tve doporuceni jsem si koupila dvoufazovy odlicovac oci od Yves Rocher a jsem s nim spokojena, kupuji ho opakovane. Naopak penize jsem diky Tobe usetrila napr. za novy "BB" od Urban Decay.
    c) energy-repair-detox
    Moc hezka soutez, dekujeme! :-)

    OdpovědětVymazat
  51. Zrovna nedávno jsem si koupila barevné linky od Miss sporty a mám je docela ráda, akorát na mě docela pomalu schnou, určitě se chystám do obchůdku NYX a podívat na ty jejich.
    Boostery jsou hodně zajímavé produkty, nikdy jsem to ještě nikde neviděla. Líbily by se mi v tomto pořadí: modrý, zelený, oranžový.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Já díky tvému doporučení koupila micelárku z Kauflandu a od té doby už mám asi dvacáté balení a jinou nepoužívám. Nebýt tebe, tak bych se ji nikdy neodvážila koupit :-D
    Jinak samozřejmě sleduji a co se týče pořadí, tak to v mém případě vidím na zelená, oranžová, modrá.
    Dana
    Per.dana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. stepanka.konvalinova@seznam.cz
    díky tobě jsem objevila a nyní již zpracovávám třetí balení očního odličovače s chrpou od Yves Rocher, :-) děkuji
    Energy, detox, repair

    OdpovědětVymazat
  54. hm, určitě toho bude víc, co jsem si kvůli pozitivní recenzi koupila, ale momentálně si na nic konkrétního za ty roky nevzpomenu. oranžový- modrý- zelený
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj Rendy, ráda se zapojím do soutěže, tady jsou odpovědi:
    a) sigelinda.mr@gmail.com
    b) těch produktů je víc, ale mezi jasné miláčky patří: 1) korektor od NARS, 2, Havlíkova ranní maska, 3) fixační pudr od Glazel
    c) Energy - Repair - Detox

    OdpovědětVymazat
  56. Mám dost podobnou pleť takže se inspiruju hlavně v makeupech, mezi oblíbence tak rozhodně patří Bourjois healthy mix a Rimmel lasting finish
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. ještě jsem zapoměla preference, hlava děravá, snad nevadí když je napíšu takhle zvlášť...zelený, oranžový, modrý

    OdpovědětVymazat
  58. a) gabika.komorova@gmail.com
    b) urcite som si nieco kupila, neviem ci aj odradila, ale minimalne som zavahala nad kupou. Tazko si spomenut co konkretne lebo citam vela blogov a potom sa mi to miesa:/
    c) 1,2,3

    OdpovědětVymazat
  59. Na Tvoj podnet sa mi podarilo poriadne namotať na Rosebud balzamy a teda že fest :) určite je viac vecí, ale toto ma vždy napadne ako prvé...
    Poradie asi toto: zelená - oranžová - modrá.


    Mail na blogu! ;)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  60. Nedávno jsem koukala na stánek Míss Sporty a vzpomněla jsem si, že jsi měla článek na jejich barevné linky. Já na barevné linky moc nejsem, ale řekla jsem si proč ne, bude léto... Koupila jsem si modré a zelené a jako dobrý no :-) Sice mi trvá, než udělám obě linky steně, ale jsou fajn, trochu se mažou, ale je to Miss Sporty no...
    michalka43@seznam.cz
    oranžový, modrý, zelený Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  61. Ahoj Rendy, tak určitě jsem si podle tvé recenze koupila od Rimmelu makeup (Lasting Finish 25h, ve skle, s červeným víčkem), pak ten od Bourjois - Healthy Mix, který teď používám, a pak to byly určitě řasenky nebo sprcháče. Jako za těch pár let, co tě sleduju, toho bude více, jenže když si mám na něco vzpomenout, tak to prostě nejde. :D A hlavně - myslím, že máme podobný typ pleti, takže na tvé rady dám vždycky a jsem spokojená. :)

    Boostery vypadají fakt skvěle a já teda skoro nic od high-end značek nemám. A takový přípravek by se fakt hodil. Moje volba - oranžový, modrý, zelený.
    Mail: doslovap@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Milá Rendy, pravidelně čtu Tvůj blog, na Tvé doporučení jsem koupila více věcí, které opravdu fungovaly, jak jsi psala a za to jsem moc ráda, např. MakeUp Dermacol 24h, Pudr Glazel, tužky na oči Yves Rocher atd...
    pořadí produktů: Energy - Repair - Detox. Děkuji mnohokrát.
    erika.zikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. pavlinabrandejsova@seznam.cz

    Ahoj Rendy, docela dost na Tvé recenze dám. Co mě teď napadá, tak jsem si na Tvůj popud pořídila Clarins olej na rty a modrý balzám, Nars korektor, antibakteriální gely Bath&Body Works,...
    Měj se krásně


    Energy - detox -repair

    OdpovědětVymazat
  64. Vždy sa nechám inšpirovať nejakou novinkou od MAC, najmä rúžmi, pigmentami a napr. Brum+ Fix.
    email: alicacleis61@gmail.com
    poradie ak vyhrám:
    Energy, Detox, Repair

    OdpovědětVymazat
  65. Rendy jsi úplně skvělá blogerka a doufám, že tak budeš pokračovat i dál! :)
    a) smolkovamarketa@gmail.com
    b) v podstatě, když si plánuju koupit nějakou novou řasenku, štětec nebo něco takového - můj první krok je, že otevřu tvůj blog a projedu dané klíčové slovo, abych zjistila o jakých produktech jsi psala, co brát a co nebrat. Tomu, co jsi nedoporučila se pak vyhýbám. Co si tak vybavuju, tak na základě tvého doporučení jsem koupila make-up od Clarins - True Radiance a je úžasný; to bylo vyloženě jen na tvé doporučení když jsem sháněla v Sephoře make-up a vzpoměla jsem si, že na tento jsi nedávno pěla chválu :) A dál potom nějaké drobnosti z drogerky a štětce :)
    c) to vypadá skvěle, musím v Sephoře omrknout. Brala bych je v tomto pořadí - oranžová-zelená-modrá

    OdpovědětVymazat
  66. Ahoj Rendy,

    vdaka tebe som si kupila makeup Dermacol 24h, je ozaj skvely, vtedy som ho ale kupovala v drogerke, kde nemali uplne najsvetlejsie odtiene, takze nabuduce budem kupovat priamo v dermacole. A odradil ma Laura mercier puder, vsade ho ospevovali, ale na moju mastnu plet je opdla tvojej recenzie asi nedostatocny... chystam sa preto na Glazel :)

    poradie: zelena-oranzova-modra
    Mail: luciaf92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Určitě bylo víc produktů, které se u mě zabydlely po přečtení tvých recenze, vytane mi na mysli třeba Avéne cleanser. Těch nesedících bylo zanedbatelné množství.Proto se sem také vracím...
    Nejvíc by mě potěšila oranžová, modrá a zelenou bych také někoho potěšila ;-)
    modrahvezda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj, o konkrétním produktu, který jsi doporučila nebo naopak kritizovala to u mne není, ale asi bych tu zmínila značku Yves Rocher, o které občas píšeš a já ji dosud přecházela. Musím říct, že jejich voňavé sprcháče a různé vánoční limitky apod. jsou super.
    Přes GFC tě sleduji. Mail deenov@seznam.cz. Séra: zelené, oranžové, modré.

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj, mně jako první věc vytanula na mysli UD Naked Smoky paletka, z receneze jsem o ní dostala poměrně jasnou představu, swatche byly krásně věrně udělané a tak už jí několik měsíců miluju :). A pak si pamatuju třeba na zapečené Sephora trio, na léto naprosto boží věc! Vlastně i ty jejich jumbo tužky. A z nějakých nedávných recenzí: došla jsem si pro Miss sporty žlutý linky, stojej pár korun a na nějaký občasný experimentování jsou poměrně OK :). Jinak typ pleti máme každá jiný a já miluju výrazné a tmavé rtěnky, takže tam se zas tolik nepotkáme, ale jinak super :). Teď mám v plánu pořádit Yves ROcher odličovač, který jsi několikrát chválila.
    Oranžový - zelený - modrý.
    ListickaRezava6@seznam.cz
    GFC: Lištička Rezavá

    OdpovědětVymazat
  70. Sleduji jako Natálka - Little Gem, mail je littlegem@seznam.cz

    Přiznám se, že si teď vybavuju akorát topcoat Flormar, který si hodně chválíš, a bohužel jsem ho po pár použitích vyhodila, vůbec mi nic nedělal, spíš naopak - stahoval špičky, prodloužení nulové, jen trochu lesku... Ale třeba vždycky vím, že která řasenka sedí tobě, tak po té nemám ani koukat, a naopak :D :D

    Boostery se li líbí v pořadí oranžový - zelený - modrý :)

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj Rendy.Určitě jsem si šla po tvé recenzi koupit Havlíka a nelituji.Yves Rocher jsem si taky na tvůj popud koupila a mám moc ráda jejich vůně.
    Detox,Energy a Repair.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Tak jako první mě napadne x spotřebovaných balení chrpové odličovače od Yves Rocher a z posledního nákupu pak řasenka Smokey Eye od Bobbi Brown. :)

    Email: simona.senkova@gmail.com

    A pořadí: modrá - oranžová - zelená

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj :) Takových produktů co jsem si díky Tobě je spousta, hlavně make-upy :)
    Aneta.samkova@seznam.cz
    Detox, Energy, Repair.

    OdpovědětVymazat
  74. Tvojimi recenziami sa riadim celkom často, takže produktov by bolo niekoľko, ale na čo si spomeniem hneď sú make-upy - Rimmel Lasting Finish a Bourjois Healthy Mix.)
    paula.kulichova@gmail.com
    Detox-Energy-Repair.

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj :) Díky tobě jsem přišla na značku Kiehl's, zatim mam teda jen cistici gel ale chystam se i na nocni olejicek :)
    Energy, Repair, Detox
    Odlova.nikola@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Ahojky Rendy, zkouším štěstí v dnešní soutěži.
    Máme podobnou pleť, takže jsem díky tobě vyzkoušela většinu mých stálic makeupové taštičky. Jako třeba Dermacol Fixing Powder (sypký transparentní pudr), z makeupů je to Rimmel Lasting Finish 25h. Řasenky, které tobě sedí mě většinou ne, takže tam se řídím spíš naopak :D a líbí se mi články o Yves Rocher, protože tu značku mám obecně moc ráda. Teď jsem si od nich koupila tělové mléko máta a malina a voní božsky!
    Repair, Energy, Detox, to je moje preference boosterů. Tak snad se na mě usměje štěstěna :)

    OdpovědětVymazat
  77. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  78. Ahoj, na základě tvých recenzí jsem si už koupila několik výrobků a jsem s nimi spokojená. Třeba sprchové gely Palmolive.
    Oranžový, modrý, zelený.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. petvit@seznam.cz

    Vždy, když mám zálusk na nějakou novinku, tak se podívám nejprve k Tobě, co si o ní myslíš Ty. Dle Tvé recenze jsem si tak např. pořídila masku Glam Glow a jsem s ní moooc spokojená :-).

    Energy, detox, repair

    OdpovědětVymazat
  80. Ahojki,

    Repair, Detox, Energy
    Já se na tvůj popud zamilovala do Nars tvářenek a nikdy jich není dost a musím mít všechny:D

    OdpovědětVymazat
  81. katka65@gmail.com

    ahoj Rendy, neviem si narýchlo spomenúť na konkrétny produkt, ale na Tvoje doporučenie určite kozmetiku Dove, Avene, Dermacol, MAC... sledujem Ťa aj na Instagrame a vždy sa teším na nový článok, je to pre mňa určité dobitie batieriek :)
    poradie nechám na Teba, určite sú všetky Boostery úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  82. ahoj rendy :) tvoj blog sledujem asi sto rokov a bola si z prvych bloggeriek ktore som objavila a je jasne , ze si ma x y krat ovplyvnila.
    tak napriklad makeupy od rimmel a bourjois, na viac si nespominam ale su VYBORNE !!!!
    To sa neda ale takto pamatat :D
    n.princess@azet.sk
    detox-repair-energy

    OdpovědětVymazat
  83. Ahoj Rendy!
    Tvůj blog už sleduji asi 4 roky a byl jedním z prvních blogu, co jsem začala sledovat a sleduji dodnes :-)
    Diky Tvym doporučením jsem si pořídila tolik kosmetiky, že už Te moje peněženka nemá ráda :-)) - vzpomenu si na Nars tvářenku Orgasm, suchý sampon od Alterny, top coat Flormar, make up Clarins, Avene čisticí gel Cleanance, Bioderma- ufff spoustu produktů- hydrabio krémy a séra, Lancome Lip Lover a x dalších produktu, na které si ted nevzpomenu....
    1. Energy 2. Repair 3. Detox
    Lucciak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj Rendy, je toho určitě víc, ale co si tak vzpomenu - Balea krém na nohy s Ureou-zrovna minulý týden jsem si koupila další balení, olejíček na nehtovou kůžičku z Yves Rocher, Miss Sporty barevné linky a teď jsem si po x letech po tvých ódách koupila Palmolive sprchový peeling s minerály z mrtvého moře. Co se týče soutěže, tak nejraději bych energy-detox-repair. nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Ahoj Rendy!
    1. m.peslerova@gmailcom
    2. Díky tvým zkušenostem jsem si koupila už spoustů věcí, ale nejvíce jsi mi pomohla při rozhodování jestli si pořídit Foreo Luna nebo ne..tu recenzi jsem četla snad 20x...mám ji doma :D
    3. Energy, detox, repair

    OdpovědětVymazat
  86. Ahoj, já jsem díky tobě vzpomněla na Palmolive sprchový peeling, který jsem si kdysi hodně kupovala. Tak jsem si ho po x letech koupila znovu.
    Energy, Repair, Detox
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. a) Barbora.Hapova@email.cz

    b) Oblíbila jsem si pudr Glazel, bázi MUFE, odličovač očí YR.. :)

    c) Repair - detox - energy

    OdpovědětVymazat
  88. Ahoj na tvoje doporučení by som si rada kúpila veľa vecí ale dákosi nie sú peniažky :-D asi najviac chcem skúsiť korektor od catrice ale všade ho máju vypredaný ach jo :-(
    Repair, Energy, Detox
    rajanka444@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Ahoj na tvoje doporučenie som si kúpila matný transparentný púder od essence a naopak si ma odradila od kúpy juicy shakeru od lancome :-) si super blogerka

    saska.zigova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Taluranit@gmail.com
    Naposledy jsem podle tebe koupila sprchový olej od Yves rocher :)

    Zelený - oranžový - modrý

    OdpovědětVymazat
  91. Tvoj blog sledujem len kratko, ale neviem sa vynadivat, hlavne na nakupy z USA a kozmeticke znacky v drogerke. Pozeram na fotky s otvorenou pusou :-)
    Takze zatial len citam a citam a citam...ale inspirovat sa urcite niecim necham :-)

    zeleny - oranzovy - modry

    julia.sokolova2@gmail.com

    Prajem vela uspechom a pisania :-)

    OdpovědětVymazat
  92. Pravidelně mě inspiruješ na poli tvářenek a rozjasňvačů :) už jsem na tvůj popud koupila myslím Mary-lou manizer, Nars Orgasm a Albatros a ještě určitě něco. Boostery se mi moc líbí, seřadila bych je zelený, oranžový, modrý. Měj se krásně, Tereza. kolarikova.t@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Ahoj, na základě tvých článků jsem si koupila už docela dost věcí. V budoucnu se chystám na Midnight recovery concentrate, tak snad si ho též zamiluji :)

    Oranžový - protože jsem vyčerpaná matka ;-), zelený, modrý
    Nikie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. zerilixd@mail.com
    Modrá-oranžová-zelená
    Budem úprimná, sledujem celkom dosť blogerov, takže nemám moc prehľad na koho odporúčania som si čo kúpila...a či vôbec ...netuším naozaj :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  95. Detox-energy-repair
    karolfurmankova@hotmail.com
    Koupila jsem si Real Techiques stetce, jsem moc spokojena:)

    OdpovědětVymazat
  96. Ahojky!
    Vždycky když se chystám koupit nějakou novinku nejdřív mrknu na tvoje recenze- zdají se mi objektivní a většinou nám sedí stejné věci ( a když recenzuješ něco, co už ve sbírce mám tak mě akorát většinou tvá slova potěší a klepu si na rameno že jsem dobře nakoupila :D)
    Vyloženě díky tobě jsem sahla po Clarins True Radiance za což jsem doteď ráda. Momentálně čekám na zrecenzování Beautyblenderu, protože pořád váhám jestli je to něco co potřebuju nebo ne. A vůbec na recenzi Americkýho haulu- v létě se chystám do USA a Sephoru a drogérii budu brát útokem!:D

    Měj se hezky! ( ssprojcarova@gmail.com - oranžová-zelená-modrá)

    OdpovědětVymazat
  97. Ahoj Renco, urcite toho bylo vic, ale rozhodne odlicovac s chrpou yves roche, jiny uz radu mesicu nepouzivam. Pak top coat flormar, ale ten mi bohuzel vubec nesedlva poslala jsem ho dal. Pak si vybavuji gelovou sadu sally hansen, rozjasnovac mary lou.. Protoze mam mastnou plet, pak mam rada i tvoje doporuceni na make upy, peci, myslim, zes kdysi zminovala i krem benefit a ten je take ma stalice. Takovy ten v pumpicce. Taky termalni vody na leto, peeling st.yves... No jak rikam, bylo toho dost a dost :).
    Detox, energy, repair
    Julitka.horska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. No jéjej! Co čtu tvůj blog, má peněženka pláče! :D Koupila jsem si třeba EOS balzám, šampon Pantene Aqua Light, nechala z Ameriky dovézt Tatto Liner a Everlasting liquid lipstick od Kate von D, tužku od UD, .... plánuji si ještě pořídit korektor od NARS a tvé oblíbené makeupy od Clarins,... :D No bude toho více.. Zajímalo by mě velmi, jestli tyto boostery mohou vůbec fungovat?! Preferovala bych pořadí oranžový, zelený, modrý. ;) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  99. 1) kopretinaxx@seznam.cz
    2) Make up Dermacol 24h Control a musím říct, že je skvělý...opravdu nejlepší drogerkový :)
    3) Modrá - zelená - oranžová

    OdpovědětVymazat
  100. Ahoj Rendy, jelikož máme jiný typ pleti a jsme jiný barevný typ, můžu se inspirovat, ale řídit bohužel ne. Na tvé doporučení jsem šla do make upu Lasting Finish od Rimmelu, ale zcela mi nesedl. Tak jsem zjistila, že make upy od tebe zřejmě neokoukám. Na co se ale těším a klepu již delší dobu, je značka Wet'n wild. Podle tvých recenzí chci jít do rtěnky i stínů až budu v létě makat v Americe. A absolutně se to netýká kosmetiky, ale díky tobě mě nadchla Číča v kleci a nejen že plakáty obdarovávám ostatní, ale mám už doma taky jeden. Shodou okolností ten stejný, co ty. Chtěla jsem jiný, ale nebyl na skladě a prostě tento je parádní. Jestli se to bere jako opičení, tak jo, tak se opičím! :D Celkově píšeš hodně o dražší kosmetice a té si jako studentka moc užívat zatím nemůžu, ale vím, že stejně jako já máš ráda Marry Lou od the Balm a the Nudes paletku od Maybelline. A určitě to není všechno, jen mě teď více nenapadá. :) Abych taky splnila podmínky soutěže, dodávám: eliska.horka@email.cz a Oranžová-zelená-modrá. Zaujal mne hlavně ten jet lag a pak ponocování, protože to jsem celá já... Bohužel je přítel v ponocování ještě větší machr, tak se mi to nějak nedaří zlepšit... Co už s těma drahýma polovičkama.

    OdpovědětVymazat
  101. Tak určitě jsem se nechala inspirovat jedním ze svatých grálů - YR odličovačem na oči s chrpou, jiný už snad ani nepoužívám, tento je TOP!Pak jsem začala používat taky bázi pod makeup od MUFE a Roller lash řasenku od Benefitu. Víc mě z hlavy nenapadá, ale bylo toho určitě ještě spoustu - vždycky, když mě něco zaujme tak si to napíšu do telefonu na wishlist a pak už jen nakupuju, nakupuju a peněženka pláče :D co se týče boostrů tak preferuji pořadí zelený-oranžový-modrý. milada.vachova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. gabkaska@seznam.cz
    Ano, byl to lesk na rty a jedna rtěnka :)
    Energy, Detox, Repair

    OdpovědětVymazat
  103. seiga@seznam.cz

    Dobrý den, já jsem nikdy blogy nesledovala, Váš je první :) Začala jsem včera, kvůli přestěhování z malého městečka kousek od Brna do Brna a vlasy trpí až hrůza (moc tvrdá voda). U vás jsem našla na doporučení Garnier fructis pure fresh myslím a objednala aspoň poslední kusy z netu. Bohužel už se jinak neprodává a budu ráda, když mi i napíšete jiný nápad na šampón a popřípadě i balzám, který by mohl pomoct. Mám jemné, ale husté vlasy, které při měkké vodě jsem ošetřovala Kerastase na objem a vlasy vydržely krásné až tři dny. Tady při tvrdé i s Kerastase vydrží den. O suchosti nemluvě, začala jsem alespoň používat jablečný ocet a neoplachující kondicionéry - pomoc lehká, ale minimální.
    Během jednoho dne jsem prolítla Váš blog 2016 a rozhodně budu pokračovat a něchám si poradit :)
    Zajímal by mě Booster energy - chodím na noční, do práce v domově pro seniory a přitom si dodělávám VOŠ zdravotnickou, takže by se to hodilo. Děkuji Jurková

    OdpovědětVymazat
  104. seiga@seznam.cz

    Ještě tedy přidám pořadí Oranžový-Modrý-Zelený

    Děkuji Jurková

    OdpovědětVymazat
  105. ivet1624@seznam.cz
    Právě testuju pečující řadu Clinique. Jinak už je toho tolik, že ani nevím. Za zmínku stojí určitě Bourjois - make-upy, ty mi krásně sedly.
    zelený-oranžový-modrý

    OdpovědětVymazat
  106. 1) novotmar@gmail.com
    2) makeup bourjouis, maryloumanizer,
    3) zelena-modra-oranzova

    OdpovědětVymazat
  107. a) alena.nowak@gmail.com
    b) díky tobě jsem objevila makeup Dermacol 24h a můžu říct jen DÍKY, DÍKY, DÍKY!
    c) oranžová-modrá-zelená

    OdpovědětVymazat
  108. a) alena.nowak@gmail.com
    b) díky tobě jsem objevila makeup Dermacol 24h a můžu říct jen DÍKY, DÍKY, DÍKY!
    c) oranžová-modrá-zelená

    OdpovědětVymazat
  109. No produktů na tvoje doporučení jsem koupila už spoustu! různý krémy na tělo nebo pleť, tužky na oči a obočí, řasenky....Za celou tu dobu co tvůj blog sleduju (5 let možná?), je skoro nemožný něco nekoupit :-)
    zelená, oranžová, modrá
    schr.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. KilianovaK@email.cz

    Ahoj Rendy, na tvé doporučení jsem si už koupila spoustu produktů. V poslední době jsem hlavně nadšená z BB Clarins Skin Detox Fluid. Přestože mám, na rozdíl od tebe, suchou pleť, tak mi sedí perfektně a jiný make up teď prakticky nepoužívám. Zdomácněly u mě i některé tvé "grály", jako např. krém na nohy od Balea nebo odličovač s chrpou od YR.

    modrý-oranžový-zelený

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)