pátek 6. května 2016

Narozeninová soutěž | balíčky DOVE

Pokračujeme v narozeninové sérii soutěží a ode dneška můžete soutěžit o dva balíčky Dove, které obsahují produkty z nové řady DermaSpa. Konkrétně jsou ve hře Uplifted tělové mléko, roll on, olej a sada tónovacích tělových mlék v hodnotě přes 1100 Kč :)

Ráda bych vám ještě jednou moc poděkovala za úžasné komentáře k předchozí soutěži (která stále trvá a můžete se ještě zapojit)! Je to neuvěřitelně nabíjející pozitivní energií a hlavně zajímavé zjistit nějakou zpětnou vazbu od vás a více poznat své čtenářky. Jste skvělé a moc vám děkuji za vaší přízeň :)











Dove kampaň #jsmekrasne

Nedávný průzkum Dove odhalil, že Češkám chybí sebevědomí a pouze 1% z nich se dokáže popsat jako krásné. Nejčastěji se naopak hodnotí coby průměrné (22 %). Navzdory tomu se ale v téměř 70 % ztotožňují s tvrzením, že většina žen neví, jak krásné ve skutečnosti jsou. Dove chce toto změnit, a proto spustil webovou stránku www.jsmekrasne.cz, prostřednictvím níž chce inspirovat české ženy ke změně svého, často nepřiměřeně kritického, hodnocení. Nabádá je k vnímání vlastní krásy: „Probuďte svoje sebevědomí a inspirujte jím ostatní Češky!“ 






Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC (pokud nevíte co to znamená, ZDE je nápověda)


2) Do komentáře pod tento článek napište váš email a odpověď na otázku: Jaké druhy článků vás zde na blogu nejvíce zajímají nebo baví? :) Zajímá mě, jestli vyhledáváte spíše klasické recenze na kosmetiku, novinky nebo třeba články o pečující rutině nebo různé souhrnné články zaměřené např. na jeden druh kosmetiky apod. Ráda bych se tak od vás dozvěděla, co vás nejvíce baví a co třeba na blogu vyhledáváte :)

Soutěž končí 15.5 ve 20h a výsledky vyhlásím na facebooku po návratu z dovolené :) Prosím uvádějte emailovou adresu, na které jste k zastižení a zapojte se prosím jen v případě, že máte o výhru případně zájem. Přidat můžete pouze jeden komentář pod článek a pokud máte nějaké dotazy, neváhejte mi napsat mail. Do soutěže budou zveřejněné pouze ty komentáře, které splňují pravidla soutěže :) 

75 komentářů:

  1. užij si dovolenou:)
    ten projekt od Dove je zajímavý. Myslím si, že je velká škoda, že si ženy|dívky nedokážou říct, jak jsou krásné. Je to důležité. Je důležité mít sebevědomí. A nemyslím tím přehnané sebevědomí=namyšlenost. Prostě probudit a říct si, jsem krásná nebo alespoň, lepší už to nebude :D :)

    A na tvém blogu mě baví hlavně recenze ať už ohledně péče nebo ohledně dekorativky. Líbí se mi, že většinou máme stejné hodnocení, takže když chci nějaký produkt zkusit nebo tak, kouknu na tvůj blog a většinou se s názorem moc nelišíme, tudíš mi poradíš.

    misa.nutella@gmail.com
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Dove super, rada sa zapojim. Mail.. katka.lazorova@centrum.sk
    Najradsej citam o novinkach a recenzie, ale zaujmu ma aj ine clanky od teba

    OdpovědětVymazat
  3. dove má skvelé produkty :) asi ešte žiadny nebol taký, ktorý by mi nevyhovoval

    OdpovědětVymazat
  4. Recenze, recenze, recenze :) a pak se taky vždy těším na fotoreporty, to je vždycky pohlazení pro oči :)
    (jinak mail: miladavlckova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  5. mě nejvíc baví samostatné recenze na jednotlivé produkty a pak velké souhrnné články, které se týkají jednoho problému.

    mail: terezapatero@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná soutěž, sleduji jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Nejvíce se mi líbí a nákupy a novinky, to je super, nebo články z předváděcích či jiných akcí.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda hauly a inspiraci obecne, nejen z kosmetiky. A recenze jsou taky fajn! majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji GFC - Petra Brázdová.
    Mě nejvíce zajímají recenze na kosmetiku.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc mě baví haulové články s dekoracemi do bytu, a pak souhrnné novinky od high end i drogerkových značek. Recenze na jednotlivé produkty tolik nevyhledávám, to mě musí ten produkt opravdu zajímat.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nechci vypadat jako vlezdoprdelka, ale mě baví všechny články :D Ale když nad tím zapřemýšlím, nejvíc mě baví články o novinkách - ať vím, na co se těšit a taky mám ráda články srovnávací,resp.zaměřeny třeba na make-upy. nikolka2112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. sleduji jako YoungMamaStyle cz, na tvém blogu mě baví recenze a samozřejmě články s novinkama,nemám čas vyhledávat co kde je nového,takže jsem rada,že napíšeš článek ve kterém jsou novinky shrnuty :)

    OdpovědětVymazat
  12. Baví ma doslova všetko, preto všetko aj čítam ;) Rada mám ale najmä rubriky ANO/NE, spotrebovanú kozmetiku, aj novinky...
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, nejvic me zajimaji recenze na urcite produkty.. Nepohrdnu taky ani novinkama na trhu, rada zkousim novou kosmetilu, tak se rada necham inspirovat :)

    tilkanudzikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Z článků mám nejradši souhrnné, například o péči o vlasy a tak. Ale ráda si přečtu i o novinkách a recenze mám nejradši na pečující kosmetiku, hlavně tu dostupnou v drogeriích :) 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj,
    v podstate je mi jedno v jake forme je recenze na produkt (pouze recenze, pecujici rutina, make up rutina nebo to same, ale od jedne znacky.
    ponevadz mam mastnou a problematickou plet, tak mne vic zajma reseni tohoto problemu (at uz kryci make up nebo pletova kosmetika) a ja hodne prihlizim ke tvym nazorum
    solodilova.luda@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. GFC sleduji jako Vendula Janků
    Já mám ráda recenze na kosmetiku
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Za mě asi nejzajímavější jsou články, kde se dozvíme novinky jednotlivých značek na následující sezónu a samotné recenze. O něco méně mám ráda pečující rutiny o pleť a vlasy, ale to je dáno tím, že každý má úplně odlišný typ vlasů a pokožky. Co beru jako velké plus je, že si začala přidávat i články z trochu jiného soudku, bydlení, doplňky atd. :) Tak hezký zbytek dovolené. :)

    hlavackovapeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Super😘😘😘 rada si prectu i recenze, ale i jak jsi to nazvala "pecujici rutiny" rada si inspiruju😘😘😘
    Gfc Maria Nadaska
    Marianadaska1@gmail.com
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  19. Na blogu ma bavia hlavne články o pleťovej (odličovanie,čistenie,krémy) a dekoratívnej kozmetike (makeup,lícenky,rúže). Ale prečítam si všetko rada :)
    A.holkova1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduji přes GFC jako miss.velvet
    Kosmetika je můj největší koníček, takže cokoliv se týká kosmetiky, hlavně recenze, především novinek, protože mně jich spoustu láká a je dobré si u Tebe přečíst, jestli za to stojí nebo ne:-) Baví mně třeba i speciály na určitý druh kosmetiky, tak jako byl nedávno na téma tvářenky. Jinak, hodně mně potěšil článek s vypotřebovanými produkty a doufám, že se bude objevovat pravidelně:-) Nadšená jsem byla i když jsem prostřednictvím Tvých fotek mohla virtuálně navštívit americkou drogerii a mám ráda jakékoliv hauly, třeba z Primarku:-) A abych nezapomněla, každý měsíc se těším i na Lifestylové okénko, které je pro mně velkým zdrojem inspirace:-)
    miss.velvet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Poslední dobou mě čím dál víc u tebe baví články s dekoracemi do bytu.
    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Mě na blogu nejvíce baví články o novinkách. :)
    misa01010101@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Nejradsi u Tebe ctu recenze a kosmeticke novinky. A taky lifestylove okenko :-)
    andreaton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. baví mě hlavně recenze a "rutiny" :) ráda čtu i "co nového v obchodech"
    skodova.marketa@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Rendy.
    Baví mě hodně tvoje články z cest a taky nekosmetické nákupy.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Úplně nejraději mám kosmetické recenze, díky kterým se dozvím o novinkách a případně se i vyvaruji jejich nákupu :-).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. GFC Eva
    eva.orsagoav@seznam.cz
    Baví mě recenze konkrétních výrobků, kolem kterých brousím nerozhodnutá, oceňuju detailní swatche. Potom mě baví i recenze kompletní nabídky určité kosmetické značky a la všechno od Benefit, TOP od Clarins, Co se vyplatí z high endu atd. No a musím říct, že se i ráda podívám na úlovky z bytové sféry, máme podobný vkus :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Mne sa najviac páčia novinky,kedže sama nemám možnosť sa inak aspon k obrázkom dostať a tvoje nákupy a súhrnné články sú super, máš krásne fotky takže nimi sa rada vždy pokochám nech je to čokoľvek :-)..recenzie až tak nevyhľadávam, pretože sú veľmi subjektívne, ale všetky ostatné články ma vždy veľmi bavia :-)
    ivka.sujanova374@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Nejraději házím očkem po kosmetických novinkách.
    GFC:Mem
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Tvoje články čtu snad všechny jedním dechem a protože mám v poslední době ráno čas, tak to patří mezi moje ranní rituály ke snídani. (Takže Ti moc děkuji za zpříjemnění snídaní!)
    A asi nemohu napsat co mě baví nejvíc, protože bych vyjmenovala opravdu všechno ;) Tak to vezmu z druhého konce, moc mě nebaví číst měsíční přehled, ale to jenom protože všechny články mívám už přečtené.
    svobodovamichaela.ms@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. GFC Miška
    Líbí se mi hlavně recenze :)) Ale já na tvém blogu mam ráda vše :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, ja mám určite najradšej recenzie a kozmetické novinky :)
    zuzna.malikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. V poslední době mě vždycky nejvíc zaujmou články o chystaných novinkách, protože to sama nestíhám sledovat, ale ráda se podívám na přehled všeho nového, takže budu určitě ráda, když budeš v těchto souhrnech pro nás pokračovat :) Jinak si ráda počtu klasické recenze a naopak moc mě neberou články o doplňcích do bytu, nějak se s tím teď roztrhl pytel :)
    pavla.lehnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Já mám nejraději recenze, máš je vždy pěkně udělané, takže si z nich vždycky odnesu to, jestli je daný produkt pro mě opravdu dobrý a stojí za to si ho koupit. Baví mě ale i věci ze života, třeba jak jsi psala o věcech a přípravách kolem svatby ;-)
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ervulenka@seznam.cz
    Nejvice me bavi novinky :-)

    OdpovědětVymazat
  36. ahoj, líbí se mi ANO/NE u produktů jedné značky, protože jsou to takové minirecenze a pokud mě nějaký produkt zaujme, hledám o něm případně další články :) hlavně mě ale baví nekosmetické články, třeba o nákupech v Tigeru a tak, případně články ze života :)
    majka.jirackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Mě nejvíc baví kosmetické recenze, máš stejný typ pleti jako já, tak se tedy ráda inspiruji a většinou co sedne tobě, sedne i mě :)
    e-mail´:Monika.Niklova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Jé, balíček Dove by mě velice potěšil! Já mám nejraději klasické kosmetické recenze, nákupy a novinky. Všeobecně mám ráda i články ze života a o jídle a nebo random fotky ze života dotyčné blogerky.

    MonicaSvideo@gmail.com

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  39. sleduji
    bavi me vsechno jak mas clanky propracovane jak casto j pridavas a prectu si vsechno at jde o kosmetiku nebo cestovani hodne se mi libi clanky o jedne znacce kde ukazujes vsechny produkty co maa
    tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Za mě určitě recenze produktů :)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Já nejradši recenze a novinkové články :)

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj Rendy :) já sama mám u Tebe nejradši jednak články nákupové buď ty kosmetické nebo i jak jsi teď začala vydávat články s nákupama různých dekorací a záležitostí do bytu :). Pak tady ráda čtu Doordinováno a souhrnné články např. produktů na pleť a nebo i články zaměřené na jednu kosmetickou značku.
    VeruKru@seznam.cz
    PS: užívej si dovču :)

    OdpovědětVymazat
  43. whatever.kenzi@gmail.com

    Nejvíce mě baví články představující novinky v parfumeriích a drogériích. Jsou plné krásných fotek a inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  44. Mňa najviac bavia určite novinky, vždy sa rada inšpirujem a dozviem čo je nové.
    pastierovad@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj :) u tebe na blogu mě nejvíce baví lifestylová okénka a recenze na pečující kosmetiku, na dekorativní si recenze také ráda přečtu, ale spíše ze zvědavosti, protože jako pro studentku jsou pro mě high-end značky nedostupné. Líbí se mi taky srovnávání různých značek a produktů. :) Hezký den přeji... kamous16@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. U Tebe na blogu mě nejvíc baví klasické recenze na produky a nákupy do bytu. Nejméně pak články se shrnutím toho, o čem jsi ten měsíc psala. To jen prolítnu, protože jsem to vlastné vše četla.

    lenosek0506@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Samozřejmě mám ráda recenze, ale rozhodně vždy mrknu na shrnutí měsíce Takový byl..A super je i spotřebováno, takže jsem ráda, že ses rozhodla i pro tento typ článků.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Mě nejvíc baví recenze kosmetiky, protože ti v tom dost věřím. Pak mě ještě hodně baví představení novinek, protože je to všechno hezky pohromadě :) Naopak reporty z akcí většinou přeskakuju, protože mě moc neberou. annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj, já čtu všechny tvoje články, ale nejradši mám klasické recenze, ty jsou totiž u tebe dost podrobné a pečlivé, což jsem jinde nezaregistrovala.
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Me nejvice bavi novinky to mam vzdycky tendenci hned naklusat do obchodu, musim se hodne drzet, abych si vsechno hned nekoupila :D dove mam moc rada, maji moc prijemne produkty
    Anezka.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj Rendy,
    nejraději mám asi články o kosmetických recenzích. Jsi jeden z mála lidí,komu okolo kosmetiky důvěřuji a od koho bych si nechala poradit. Záleží mi hodně na tvých recenzích a často mě ovlivňují.Takže v nich rozhodně pokračuj!!
    Posílám mnoho slunečných pozdravů
    simca.pil@seznam.cz
    simmyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Zrovna tuhle řadu se chystám už dlouho vyzkoušet. Nejvíc mou pozornost upoutávají tvé články o novinkách, klasické i srovnávací recenze, které už mi několikrát ušetřili peníze, a pak nakukování do obchodů ;-)
    modrahvezda@gmail.com
    Markét

    OdpovědětVymazat
  53. Já mám moc ráda recenze jak pečujících produktů, tak i dekorativní kosmetiky. Mým oblíbeným formátem na všech blozích je Spotřebováno, takže jsem moc ráda, že i ty ses rozhodla tyto články psát. Líbí se mi, že se tam člověk ve stručnosti dozví to nejpodstatnější o daném výrobku a zjistí, jestli stojí za koupi nebo ne :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. nejvíce mám ráda recenze a spíše o pečující kosmetiku než o dekorativní. Také mám ráda představení novinek, přece jen je fajn vědět, co se ve světe kosmetiky objevuje nového :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj, čtu poctivě všechny články. Nejraději mám recenze. I proto už jsem si na tvé doporučení koupila dost věcí a většina byla super.

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, ja si u teba rada precitam v podstate vsetky clanky, no najviac asi recenzie na produkty, na ktore mam sama zalusk, a potom info o novych produktoch a samozrejme o dekorativke, tie su super ☺ bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Já mám nejradši takové zastřešující recenze o jednom typu produktu - většinou se trefíš do doby, kdy třeba sháním tvářenku, a díky tomu si mohu vybrat...

    Krásnou dovču!

    OdpovědětVymazat
  58. Baví mě recenze a novinky
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Poslední dobou nemám moc čas, takže mě baví články, které proletím a pak se rozhodnu, jestli mě na základě fotek láká si přečíst článek. Musím se přiznat, že poslední dobou moc kosmetiky nekupuji, takže spíš prolítávám fokty. Lákají mě recenze volně dostupné kosmetiky v drogeriích.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Tak mě se líbí články o kosmetice, ty sleduji nejvíce, poslední dobou jsem ulítlá na tipy věcí do domácnosti, třeba z tigeru, kiku nebo tak. Takové ty blbosti, které nepotřebujeme, ale musíme je mít :-D

    OdpovědětVymazat
  61. Já mám nejradši články typu spotřebováno, kde si můžu najít nějaké své nové oblíbence :)
    tereza.moserova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj, hodně mě baví samozřejmě recenze, v tomhle na tebe dám. A pak mě moc baví "letem světem", to jsou nejlepší oddychový články
    GFC: Barzoolka
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Kupkova.nada@seznam.cz
    Nejraději mám recenze, soutěže a recenze na produkty, které třeba ani u nás v ČR ale moc ráda se dívám na novinky nebo na produkty v jiných zemích a slintám a doufám, že se k nám jednou třeba taky dostanou. Poté mám moc ráda i novinky, které půjdou k nám do drogérie.

    OdpovědětVymazat
  64. Nejradši mám recenze a novinky. Tuto řadu od Dove jsem si moc oblíbila a právě mám v plánu vyzkoušet ten tonovací krém.
    rehakova.jana@post.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Já mám na tvém blogu nejraději novinky a recenze.
    Ivanka.Andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Já mám teď asi nejradši lifestylové články a nákupy a novinky v kosmetice, ale recenze a články z cest mám taky ráda...no, takže asi vše.. :D k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Já tvůj blog vždycky vyhledám, když hledám recenzi na nějaký produkt. Takže za mě jsou to asi recenzové články. Nicméně nedávno jsem zjistila že si špatně čistím pleť a díky tomu trpím na bolavé akné. Takže asi takové články o správné péči taky nejsou od věci :)
    Měj se báječně a děkuji za všechny tvé články.
    V.
    veri.wi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Nejlepší jsou recenze a souhrnné články :)
    Taluranit@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Veronika-podesvova@seznam.cz
    Me nejvic bavi onebrand recenze a shrnuti takovy byl mesic...

    OdpovědětVymazat
  70. mám ráda tvé recenze, ale i představení novinek, i nákupní hauly a další články... no prostě všechno :) :)
    jazzyka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Nejvíc mám ráda novinky, díky kterým vždycky zjistím, které nové produkty budou dostupné v obchodech, a vždy si nějaké vyberu, které bych si určitě měla jít koupit :D A pak samozřejmě recenze, které mi pomáhají v rozhodování, zda stojí za to si ten produkt koupit nebo bych měla radši investovat do něčeho jiného :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Nejradeji mam souhrnne clanky typu "dospotrebovano". eliskasillingova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. recenze i představení novinek, vždy se dozvím něco zajímavého ... Marie1177@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Zdravím...nejradši si čtu články o novinkách a recenze.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Mně se líbí snad vše, jen k tobě chodím na Lifestylové okénka :) Beuty články hltám všude, ale inspiraci na dekoraci do domácnosti chodím čerpat jedině k tobě :)
    eliska.horka@email.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)