sobota 14. května 2016

Na čumendě v americké Sephoře | CVS & Ulta bonus

Jsem moc ráda, že se vám poslední "čumenda" z americké drogerie líbila a dneska tu máme pokračování přímo ze Sephory :) Bylo mi teda super trapné tam něco fotit a jak jsem zvyklá od nás, že se to nesmí, tak jsem si přišla jako špion a některé fotky jsou bohužel teda mázlé nebo tak nějak prostě z divného úhlu, ale lepší než nic :) Takže za kvalitu fotek se omlouvám, ale kdybych tušila, že při poslední návštěvě se mě prodavačky budou ptát, co mám za pěkný foťák (Olympus PEN) a kde ho můžou sehnat, tak jsem tam vesele fotila od začátku :) Fotek mám opět spoustu a jako bonus mám i nějaké z Ulty a CVS, tak snad se vám také budou líbit :)



Nejnovější paletka z dílky Urban Decay inspirovaná pokračováním Alenky v říši divů je na první pohled prostě krásná. Minimálně mě se moc líbí celkový vizuál paletky i když pro někoho to bude spíš kýč, tak já to beru i trochu jako sběratelský kousek. Strašně jsem si jí chtěla dovézt, protože v Evropě k dostání nebude, ale měli jí všude vyprodanou. Jak Sephora tak i Ulta hlásily jen prázdné regály a mohla jsem si jí jen osahat. No, co nadělám, asi to nebyl můj osud.


Rtěnky měly všechny, což se teda nedivím, protože ač UD jako značku miluju, tak tyhle odstíny mi přijdou vyloženě ošklivé :(


Jednou bych to chtěla tady dotáhnout do vlastní fotku v parfumerii :)


U Hourglass stojanu jsem se musela zastavit a kromě jedné věci, kterou jsem si koupila, jsem musela osahat i nové bronzující pudry :)


I u stojanu Too Faced jsem se taky samozřejmě zastavila a z novinek jsem chtěla vyzkoušet nové Melted matte, ale jak vidíte, odstíny které jsem chtěla, byly vyprodané. Naštěstí budou i u nás, tak si vyberu pak tady, ale na vyprodané odstíny jsem měla vážně "štěstí" :/



Skvělé sety miniatur za zvýhodněnou cenu



Přemýšlela jsem, jestli si tento set od Bite koupit, ale nakonec jsem usoudila, že rtěnek i produktů na rty si vezu dost a doma jich na mě čeká taky dostatek, takže jsem nakonec odolala :)


Kat von D stojan se od mé poslední návštěvy USA celkem rozrostl a spoustu novinek jsem okukovala už u zahraničních blogerů, ale nakonec mě nic nezaujalo tolik, že bych to potřebovala mít. Až na jednu věc, ale tu taky uvidíte v nákupním haulu.



Zaujal mě i stojan the Estée edit by Estée Lauder


Rozjasňovače Laura Mercier


Miniatury masek Peter Thomas Roth, které jsou u nás taky dostupné, jen v trochu jiných verzích



Sephora paletka inspirovaná Disney


Paletky Tartelette od Tarte




Anastasia Beverly Hills se od mé poslední návštěvy taky celkem rozmnožila a lákalo mě hned několik produktů :) Jestli jsem si nakonec nějaké odvezla taky brzy uvidíte!





NARS měl několik novinek - jednak dual-intensity tvářenky, které ale odstínově nebyly pro mě tak zajímavé, abych si je pořizovala a taky jsem okoukla nové tekuté rtěnky, u kterých jsem dost váhala a když jsem si řekla, že si jí koupím, tak hádejte co - neměli ten odstín, který jsem chtěla :) Smolíček pacholíček prostě...


Sephora favorites sety jsou už celkem profláknuté a pokud se za oceán chystáte, tak je určitě omrkněte. Chtěla jsem nějaký s dekorativkou, ale žádný momentálně neměli (nebo byl jak jinak vyprodaný). Jen spoustu těch s parfémy, kterých mám doma dost a pak tenhle pečující, ve kterém bych ale asi nevyužila všechny produkty. Prodavačka mi říkala, že sety s dekorativkou mají hlavně v období Vánoc, takže holt taky smůla :)


Sephora kolekce nabízí spoustu produktů a zaměřila jsem se hlavně na ty, které u nás zatím nejsou (nebo minimálně nevím, že by zatím byly, ale kdo ví, třeba mi něco uniklo).



Tyhle maličké zapečené rozjasňovače se mi celkem líbily, ale koupila jsem si už jiné od jiných značek, tak jsem tyhle nakonec nepořídila. Třeba se objeví i u nás :)


Tvářenky ve spreji aneb na tohle bych neměla koule (a už se vidím, jak si tvářenku nastříkám až za uši :)


A tvářenky ještě jednou a tentokrát v tekuté podobě


Pro kosmetické taštičky mám slabost, ale tyhle byly docela drahé a nakonec jsem si vybrala jinde :)



Paletky očních stínů Viseart stále docela válcují internet a nejeden světový youtuber nebo beauty guru na ně pěl chválu a nemohla jsem se dočkat, až si jí taky budu moct osahat. A vážně vám nevím, co na ní stojí 80 dolarů. Naprosto průměrné a obyčejné stíny zabalené do ne nijak zajímavého obalu a za tu cenu bych si je tedy nekoupila ani omylem. Za tu cenu jsem čekala asi větší bombu.


Jestli je teď něco hit, tak je to color correcting make-up, což bylo vidět i na značkách, protože prakticky každá nabízí nějaké korekční vychytávky. Korektory v barvě duhy jsem okukovala, zkoušela a pak usoudila, že je nutně asi teď nepotřebuju. V pastelových barvách je už třeba i cushion make-up od Lancome nebo slavná korekční pera od YSL.



Můžu prozradit, že barevné korektory od Urban Decay budou i u nás :)



I Sephora má své barevné korektory


U MUFE mě zaujalo duo rozjasňovače a bronzeru, které jsem u nás zatím neviděla. Hrozně jsem ho chtěla, ale barevně mi neseděla ani jedna barva bronzeru. Takže opět smůla :)


Značka Milk, o které jsem zatím nic neslyšela a na první pohled mě příliš nezaujala, takže jsem jí ani nijak blíže neprozkoumávala.


Moje oblíbená část - ulička před pokladnami, kde seženete cestovní balení a miniatury různých produktů. Což je super, protože u některých produktů si člověk není jistý, jestli mu budou vyhovovat nebo mu barevně třeba sednou a může si je vyzkoušet v mini verzi. Nebo u některých věcí je skoro zbytečné je mít v mega balení a pokud máte doma třeba 15 jiných tvářenek, jedna vám v menší verzi bude určitě stačit :)


Mini Hoola a Dandelion od Benefitu 



Pidi konjac houbičky na cesty



Můj milovaný Radiant creamy concealer od Nars v mini verzi a pidi sypké pudry Laure Mercier (na který jsem vám psala svůj názor nedávno).



Tartelette Tease v ideálně velké verzi na cesty nebo do kabelky




Super rozkošná mini baleníčka Glamglow masek





Dárek za nasbírané body z mojí Sephora karty - miniatury Nars produktů! Tohle mi udělalo mega velkou radost a přála bych si, aby se podobný bodový systém s podobným ohodnocením jednou aplikoval i u nás :)



A ještě nějaký malý bonus fotek z drogerií a Ulty.


Nabídka laků je tu na drogerii solidní :)




Chtěla jsem sehnat jednu paletku Wet n´wild s 8 stíny, ale údajně se už tento typ nevyrábí a nahradily ho jiné verze.




Covergirl a její limitka rtěnek s Katy Perry


Limitka Wet´n wild, ze které mě zaujala jedna věc, kterou jsem si nakonec i koupila. Můžete hádat jaká :)



Laky Sinfulcolors z kolekce Kylie Jenner









Ty obrovské stojany jsou prostě slast! 







Taky vám přijde, že po E.L.F se už trochu slehla zem? Vzpomněla jsem si na něj vlastně až když jsem prošla okolo toho stojanu :)






U stojanu Physicians Formula jsem tentokrát jen chvíli postála a šla zase dál, protože jsem usoudila, že nic nepotřebuju. Teda až na jednu věc - můžete taky hádat jakou :)









Milani mě dlouhodobě moc nebere a ty lacině vypadající obaly mě spíš odrazují, než lákají k nákupu. Přijde mi, že většina toho je asi dostupná i u nás, takže žádná hitparáda, co by mě posadila na zadek.





 Neutrogena a jejich dekorativka. Taky mě to moc za srdce nebere a soustředím se na jiné značky.



NYX stojany jsem projela jen tak zběžně, protože se těším do nově otevřeného obchodu na Smíchově. Tam to bude asi větší paráda :)




Pár fotek z Ulty, která mě tedy trochu zklamala, protože byla totálně vybrakovaná a neměli absolutně nic, co jsem chtěla. 



Tyto rozjasňovače Laure Geller chválila Tati, ale cena skoro 30 dolarů se mi zdála dost vysoká a nakonec mě od nákupu odradila.


Fňuk! Peanut butter paletka od Too Faced jen v testru a totálně vyprodaná. Už se mi jí asi nikdy nepodaří sehnat, škoda.


Jak vidíte, na spoustu produktů nebo odstínů jsem měla smůlu a nesehnala jsem co jsem chtěla (nebo co chtěly kamarádky), ale i tak si myslím, že jsem si pořídila spoustu krásných věcí, takže se těšte na nákupní haul a časem i nějaké články s produkty. Přišla mi i spousta dotazů ohledně naší cesty a nějakých tipů, takže se určitě těšte i cestovatelský deník se spoustou fotek, protože jich mám asi trilion :)

Nezapomeňte ani na narozeninové soutěže, už brzy bude další a od dalšího týdne se snad vrátí zpátky i běžný režim blogu :) Díky za vaší přízeň a milé vzkazy i komentáře :) Brzy už budu zpět!

30 komentářů:

  1. Ta poznámka ke tvářenkám ve spreji mě velice pobavila.:D S mojí šikovností by skončila nejenom za ušima, ale i v očích.

    OdpovědětVymazat
  2. V zahraničí to je vždycky o něčem jiném... A nemyslím přímo sortiment, hold na něj nemáme trh, ale ten přístup k zákazníkům! Tam není problém si odnést pořádnou várku vzorečků, povídat si s personálem a už vůbec ne fotit. Tady by ti za to snad ještě foťák rozbili :( Jinak moc a moc se mi líbí paletka od UD s Alicí, je to nádherný sběratelský kousek. A taky tvářenka ve spreji, mohla by s ní být opravdu sranda :) Přeji Ti, ať si to za oceánem ještě pořádně užiješ, než se zase vrátíš k nám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wet'n'wild prestali vyrabat paletku Comfort zone? To vazne?
    Tesim sa na recenziu na bezovy Beauty blender.
    Ta Alice paletka od UD sa da kupit v UK.

    OdpovědětVymazat
  4. oh, tie fotky... to je ako vojsť do raja :) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Videla som už pár recenzií na Viseart paletky, ale myslela som, že to bude v takej cenovej relácii ako napr. Sephora produkty ale 80 dolárov je akože príliš vzhľadom aj na obyčajný plastový obal.

    OdpovědětVymazat
  6. Slintám, to se jinak nedá říct:-) Prostě nádhera..Už se těším, až nám ukážeš, co sis koupila a taky na pořádnou nálož fotek a dojmů z cesty:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda, že většina těch věcí byla vybrakovaná. Jinak ty velké stojany a nabídka v drogerii je úžasná oproti nám.

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé tyhle články miluji!! No Sephora v zahraničí to je sen :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. Joo tak teď asi mám nutnou potřebu poslat některého ze svých kamarádů, co jsou za oceànem poslat do Sephory...:D

    Www.italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. teeeda, to je fotek, hned bych si vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek, tyhle čumenda já prostě můžu. Jinak té sprejové tvářenky si se vůbec nemusela bát, nstříká se na štětec a pak až aplikuje :-)

    OdpovědětVymazat
  12. ja nemuzu jet do ameriky, ja bych si poridila vsechno v jejich drogerkach :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nestrika se ta tvarenka nejdriv na stetec? 😊 Videla sem takhle aplikovat makeup ve spreji od Diora...jo a tusim ze TF psalo, ze burakova paletka bude v Ulta uz naporad 😉 Ja ji splasila a miluju ji 😍

    OdpovědětVymazat
  14. No teda nadhera!!!! :-) hned bych snad vsechno i ja chtela vyzkouset.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  15. Já tyhle očumovací články úplně miluju ♥ Pěkně jsem se pokochala

    OdpovědětVymazat
  16. Booože, tam já bych být nemohla. okamžitě bych omdlela :-) Super článek. Paletka od UD je kult, je nádherná, prostě pohádka a Kat Von D je další můj tajný sen. Vše od ní je top.

    OdpovědětVymazat
  17. tý jo tak tam bych nemohla žít, zbláznila bych se blahem :-))) nádherný věci...

    OdpovědětVymazat
  18. Já už si pomalu ale jistě sepisuji seznam, když už mi to za měsíc letí. Zatím mám jednu A4 a doufám, že vyprodáno nebude. :D

    OdpovědětVymazat
  19. UD paletka Alenka se prodava v UK, ale teda pigmentace nic moc, takze bych ani moc nelitovala, ze se v CR neprodava, je to spis jen hodne efektni obal, podle me. Tartellete in bloom se mi zda moc sucha, strasne pudrova..no nevim, u nekterych veci neni ceho litovat, ze se v CR nedaji sehnat. Moc pekny clanek :)

    OdpovědětVymazat
  20. jeej, ty miniaturky, to je výběr! to bych tady brala taky... ty konjac hubky jsou boží :)

    OdpovědětVymazat
  21. nevedela by som sa vynadívať na všetko túto krásu..a asi by som odišla s úplne prázdnou peňaženkou,kreditnou kartou..všetkým :D :D

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  22. u těch cen u značky Physician formula se mi chce úplně brečet :-D

    OdpovědětVymazat
  23. Úžasné, až přechází zrak. A ty ceny! To je fakt sen!

    OdpovědětVymazat
  24. haha ted jsem si musela jednotlivé body napsat na papír :))
    Tak od začátku
    Paletka Alenka v říši divů od Urban Decay mi příjde hypnotická, nevím, jestli jí zbožnuju nebo se jí děsím. Na živo jsem na jí neviděla, ale na fotkách se nedokážu soustředit na jednotlivé stíny díky černobílým okénkům. A před očima se mi slévají. V souvislosti k filmu pecka! Ale bála bych se jí postavit si na kosmetický stolek :D. Cheekathon mám doma a nelituju ani koruny, vyplatí se všema dvaceti. Hourglass jsem měla několikrát v košínu na e-shopu, ale nemůžu se rozhodnout, zda počkat nebo koupit. Odpovídá realita fotkám?
    A tvářenku ve spreji si nedokážu představit a těšim se na tutorial, od někoho kdo bude mít tu odvahu jí používat :))

    OdpovědětVymazat
  25. Jo a uplně jsem zapomněla napsat, že bych nečekala tak vypleněné regály, spíš krásně uhlazené, nové testry, všechno na skladě... Teda Ameriko.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)