středa 4. května 2016

Na čumendě v americké drogerii + nákupy

Znáte něco lepšího, než se procházet po zahraniční drogerii a dívat se, co všechno u nás není a porovnávat nabídku? Já to fakt zbožňuju a jestli mne sledujete už nějaký čas, tak si možná pamatujete, že podobné články s miliardou fotek ze zahraničních drogerií přidávám moc ráda :) Třeba se některé z vás taky chystají za oceán a může jim to připadat užitečné nebo jste stejně jako já zvědavé, co mají v zahraničí a my ne :)

Fotky jsou z Walgreens, jestli se dostanu do CVS, tak udělám třeba ještě něco podobného, protože tady neměli úplně všechny značky dekorativky :) Níže vidíte, jak vypadá (jen) část uličky s dekorativkou. Není to ráj? :)



Loreal tu má milion věcí, co u nás nejsou a možná ani nebudou. Chtěla bych vyzkoušet strašně moc věcí, ale absence testerů mi v tom trochu brání.




Konečně budu moct vyzkoušet Color tattoos v tužce :)





Škoda, že tyhle pudrová konturovací dua nejsou i u nás a jsou u nás jen ty mastné příšerné verze (rozčilovala jsem se nad nimi na Instagramu)




Mega obří bronzery




Měla jsem Vivid matte půjčenou od Lou a byla děsná, takže jsem ani chvíli neuvažovala, že bych jí koupila




Třetí varianta paletky od Maybelline. První se mi líbila, druhá růžová mě zklamala a u téhle fakt nevím, jestli bych jí barevně využila



Tyhle tužky na obočí mě strašně lákají :) Ale taky bych si je potřebovala osahat, ach jo!



Na tyhle konturovací tria Maybelline jsem slyšela zatím celkem dobré ohlasy, ale tentokrát asi odolám. Myslím, že teoreticky by se u nás jednoho dne mohly objevit.


 Vždycky mě tu strašně baví pozorovat nabídku odstínů make-upů, která u nás těžko někdy bude (nebo spíš by některé odstíny byly v našich končinách asi zbytečné)




Už nevím jaká blogerka to byla, ale o šampónu Finesse mluvila strašně v superlativech a měla ho v oblíbencích měsíce a od té doby jsem ho strašně moc chtěla vyzkoušet, tak jsem si ho konečně z wishlistu odškrtla :)




Tyhle mega balení Pantene PRO-V šampónů bych potřebovala i u nás :)





O Simple micelárce jsem taky slyšela skvělé ohlasy, takže jsem ráda, že jsem si i jí mohla odškrtnout ze seznamu :)




Orly kolekce Wonder woman



Růžová kolekce rtěnek od Lorealu, která se objevila u nás, ale jen se 4 odstíny. Opět díky absenci testerů asi další odstíny oželím







Díky tomu, že naše malá neteř miluje Frozen, tak sleduju všechno, co se kde šustne a bohužel tady to mají natištěné skoro na všem :) Trochu mi to už leze krkem :)




Oblíbené deodoranty Secret patří mezi stálice mezi produkty, co si vždycky vozím




Crest a jeho vyhlášené pasty na zuby a bělící proužky


Sleduju i nabídku aviváží :) Škoda, že si na zkoušku nemůžu žádnou přivézt a musím se ohlížet na váhový limit kufru :)




Asi tu sadu Sharpies potřebuju :)




 Jestli milujete Sally Hansen, tak tady budete v nebi! Mají tu neskutečnou nabídku nejen barevných laků nebo gel-laků, ale i pečujících produktů nebo speciálních laků na nehty.





Kolekce laků od Kylie Jenner. Odstínů se mi líbilo několik, ale většina má v sobě třpytky a to nemám ráda.









Age rewind korektory miluje spousta lidí a jdou sehnat v Německu. Nejsem si jistá, jestli tam mají i tyhle make-upy. Já jsem korektoru na chuť nepřišla, takže ani make-up mě neláká





Tuhle značku jsem nikdy předtím nějak nezaregistrovala, takže těžko říct, jestli je nová, nebo jsem jí dříve prostě jen přehlížela. Každopádně mě nic nezaujalo



Přemýšlela jsem nad nimi, ale na rty jsem si koupila už oblíbenou tekutou rtěnku od Kat von D a další asi nepotřebuju...zatím :)






Baking soda od Bioré mě už podle názvu neuvěřitelně chytla! Asi to potřebuju, i když těžko říct, jak moc to bude fungovat :) 



Bioré mě z pečujících značek zaujala asi nejvíce a o několika produktech přemýšlím





Doufám, že vás menší tour po drogerce bavila a omrkly jste něco zajímavého a možná i nového. Určitě jestli máte nějaké tipy a doporučení co vyzkoušet, nebo co je podle vás třeba k ničemu, tak dejte určitě prosím vědět :) Je toho tolik, co bych chtěla vyzkoušet a kufr je značně omezený prostor, kam to všechno nacpat, ach jo :)

Jestli vás zajímá, co jsem zatím pořídila, tak mrkněte na Instagram, kde to všechno uvidíte :) 

36 komentářů:

  1. Ta soda od Bioré vypadá hodně zajímavě, vím, že jsem něco podobného viděla už u asijských značek.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ach klidně bych do té jejich drogerky chodila pořád :D mají teda obrovsý vyber makeupu a všeho, škoda že toho tolik není aji u nás :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Články ze zahraničních drogerek mám moc ráda i když pak mě mrzí, že se u nás ty věci nedají sehnat. Moc mě zaujala značka Bioré a taky bych ráda něco zkusila od Wet n wild. Jinak spousta věcí, jako třeba ty aviváže jsou i u nás, jen pro evropský trh jsou jinak nazvané a produkty od Lorealu apod. mě také nelákají. Co bych si z USA ale určitě přivezla by byly tekuté rtěnky a nějaká paletka od Kat von D a tekuté rtěnky Jeffree Star - to je mé zbožné přání :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Takovou drogerii bych hned u nás brala.:)

    OdpovědětVymazat
  5. to je sen toto, mať neobmedzený rozpočet a váhu v kufri, to by bol ideál :) užívaj si to tam :)

    OdpovědětVymazat
  6. ajaaaaj, tieto články ja môžem... Už som zvedavá, čo nakúpiš :)
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych tam byla v sedmém nebi ♥ Spíš nic z toho neznám, takže já bych tam strávila několik hodin :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, rozhodne odporucam Biore pore strips, pouzivam ich uz asi dva roky (; pocula som vela chvaly na Simple deep cleansing face mask, ale kedze ju mam este len tyzden, neviem posudit (;

    OdpovědětVymazat
  10. To je jedním slovem ráj:-) Díky za velkou porci fotek, moc ráda jsem se pokochala:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty bláho, to je ráj! České drogerky se můžou jít zahrabat! :(

    OdpovědětVymazat
  12. Nákupy v Americe, to je ráj..já už se nemůžu dočkat léta až tam zase budu..u nás v Palm Coastu otevřeli novou ohromnou drogerii ULTA- další ráj na Zemi...to se penízky jen kutálejí:o))..a Walgreena a CVS jsou skoro na každém rohu..:o)..krásné dny a pěknou dovču za velikou louží..Inka

    OdpovědětVymazat
  13. SH laky tam mají teda docela drahé, jsem čekala levnější...

    OdpovědětVymazat
  14. Waw. Ja by som si asi sadla do stredu ulicky a rozdychavala by som to :) Alebo by som to dala iba s presnym zoznamom veci, pretoze inak by sa mi to vymklo spod kontroly :) Mozno by si mohla vyskusat nove licenky od Wet´n´Wild. Stoja iba 3 dolare a Tati ich chvali.

    OdpovědětVymazat
  15. Zrovna tu paletku od Wet n Wild co ukazujes, bych nutne potrebovala:)

    OdpovědětVymazat
  16. Tyjoo! Až se tam jednou dostanu,snad to celý vykoupim!! Jak je sakra možný,že u nás nemáme téměř ani čtvrtinu toho,co tam? :O :(
    simmyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Snad se tam taky jednou podívám! Je to ráj :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já si z USA přivezla pečující kosmetiku Alba Botanica a nemůžu si ji vynachválit :) Měli jí i v nějakých Walmartech.

    OdpovědětVymazat
  19. Mě kupodivu nejvíc zaujala ta sada Sharpies. To potřebuju! :-D Navíc za ty prachy...u nás je za to tak sada 4 a ne dvanácti :-/

    OdpovědětVymazat
  20. tyhle špioňácké reportáže mám ráda :-D ale na druhou stranu, když jsem někde v zahraničí, tak mě ani nenapadne jít takhle prohledávat drogerku, docela si vystačím se sortimentem kosmetiky pro český trh a to ještě nezvládám vyzkoušet vše, co bych chtěla :-D ale článek mi alespoň rozšíří obzory :)

    OdpovědětVymazat
  21. Pre mňa, nerozhodného človeka, to bolo peklo. :D Nikdy som nevidela v drogérii taký výber. :D
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  22. Americké drogerie jsou ráj :D. Mohla bych tam být hodiny a nenudila bych se :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tak tuhle čumendu ti tiše závidím.

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem si v USA v drogerkách přišla jak Alenka v říši divů.Nevěděla jsem co dřív zkusit.A do teď mě mrzí,že jsem si toho nekoupila více :-( tak příště :-D

    OdpovědětVymazat
  25. Článek je úplně #ňuňu, zvýšil se mi tep :-D :-D, ráj na zemi! Akorát vidím,že bloguješ i na dovče, odpočívej pořádně :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Už teď se začínám bát, že při naší plánované dovolené v USA padnou veškeré úspory :))

    OdpovědětVymazat
  27. Na dovolený dělám uplně to samé :)) Do Ameriky musím už jen pro ten wishlist :)), vyzkoušené nic nemám, ale brala bych spíš bronzery a rozjasnovač od physician formula a color pop, tam asi všechno. jinak La Palette Nude 2 paletku jsem viděla v Edenu v DM a stála přes 500 (příjde mi dost, za dvojnásobek ceny si krásně vyberu v parfumerii). Bude report z parfumerie ? Tam by moje srdce poskočilo více :)

    OdpovědětVymazat
  28. Už se také těším do drogerie v USA :D Ale přiznám se, že víc než do drogerie se těším do Sephory a podobných. Asi tam umřu, ale aspoň umřu šťastná :D

    OdpovědětVymazat
  29. taky mě hrozně baví okukovat zahraniční drogerky i parfumerky, i když pak třeba člověk odjíždí zklamaný co vše u nás není

    OdpovědětVymazat
  30. příště si preventivně zakážu takový článek otevírat... no, koho tady balamutím - to bych nedala :D až se dostanu do států, budu si muset připlatit extra kufr O:)

    OdpovědětVymazat
  31. Omdlívám podruhé :-) Články čtu se zpožděním (vždy, když mám klid, malá spí). To je prostě ráj. Fotky na instagramu jsou úžasný a závist velká :-) Super článek.

    OdpovědětVymazat
  32. No do hááááááje... Já tam umřu v té Americe a sypej na nás tipy dál prosím :) Ať vím, po čem tam sáhnout a co naopak zavrhnout. Do sephory se asi těžko dostanu, ale na tipy ohledně drogerky jsem hodně zvědavá! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)