středa 18. května 2016

Mega nákupní haul | Co jsem si koupila v Americe?

Milujete nákupní hauly? Já teda moc! Ehm, pokud se netýkají jen oblečení, to mě nebaví, ale slibuju, že tady žádné skoro nebude :) Jestli vás zajímá, co jsem si dovezla z Ameriky, tak právě pro vás je tento článek :) 

Jinak stále nezapomínejte na narozeninové soutěže (díky za vaší zpětnou vazbu a strašně milé komentáře) a taky si můžete připomenout dva články, které se týkaly návštěvy amerických drogerií a Sephory :)



Začnu věcmi z drogerie, kterých není tolik. Dvoje Collor tattoo od Maybelline v tužce, na které jsem se hodně těšila. Od Wet n´wild jsem sáhla na jistotu s jejich paletkou stínů plus rtěnkou a na doporučení Nikkie Tutorials jsem sáhla i po třpytkách, které jsem sice původně chtěla v jiném odstínu, ale tyhle nakonec vypadají taky super. Plus jsem byla zvědavá na jejich pastelku na rty. Nakonec mě zaujal i jeden lak z kolekce od Kylie Jenner a pak trio stínů PF, o kterých jsem doufala, že budou trochu něco jako Colour Pop, ale zatím se zdá, že to bude asi trochu fail :)



Zásoba mých oblíbených a jednoznačně nejlepších dezinfekcí na ruce od Bath and Body works + pouzdro na ně :)



V Sephoře jsem se rozjela trochu víc a mojí kartu to docela bolelo (naříká doťeď, ale uklidila jsem jí hluboko do skříně, abych ten nářek neslyšela :) Takže pojďme to vzít trochu stručně ...

- sada mini laků Nails Inc (miluju ty odstíny!)
- beauty blender v nude ostínu 
- MUFE HD Stick, paletka stínů Artist palette a mini fixační sprej (na všechno jsem ultra zvědavá)
- Tarte mini paletka Tartelette tease
- tekutá rtěnka Kat von D (miluju jí, takže jsem potřebovala další odstín)
- Hourglass Ambient Strobe lighting powder (já a rozjasňovače)
- mini duo rtěnky a oblíbených černých linek od Kat von D
- malá Z palette na refily stínů
- Lavanila deodorant (o kterém pořád básní moje oblíbená Essie Button)
- Anastasia Beverly Hills Glow kit a tekutá rtěnka
- miniatury NARS byl dárek za nasbírané body
- houbička na aplikaci make-upu Real Techniques byla jako jediná z Ulty




Jsem zvědavá na porovnání tekutých rtěnek Kat von D a Anastasia Beverly Hills 


MUFE paletka



A ještě trocha té péče o tělo a obličej :) Strašně dlouho jsem chtěla vyzkoušet micelárku Simple, která stojí pár korun a posbírala už několik beauty cen a milují jí blogerky skrze celý svět. K ní jsem vzala i micelární čistící ubrousky a oblíbený Secret deodorant. U Bioré jsem sáhla po čistících náplastích (o kterých taky nějaká blogerka básnila), Baking soda čistícím prášku a hloubkově čistícím gelu na problematickou pleť. Zlákal mě i krém na holení od EOS (zatím jsem z něj nadšená) a oblíbené pasty Crest v cestovním balení. Na vlasy jsem měla vyhlednutý šampon Finesse (který taky nějaká známá blogerka strašně chválila a měla ho snad i v produktech roku) a 3 minute miracle od Pantene byl spíše nečekaný kup, protože mám Pantene produkty ráda a tohle tak úžasně voní, že jsem to prostě chtěla vyzkoušet :) U hrozně moc místních lidí jsem viděla, jak na pláži děti natírají tyčinkami s UV ochranou, tak jsem si jednu taky chtěla přivézt a budu jí používat na citlivá místa na obličeji a na uši, které se můžou snadno spálit. Poslední produkt je ultra známý Glow tonic od Pixi, který jsem toužila taky vyzkoušet strašně dlouho a měla jsem ultra velkou radost, když jsem ho sehnala v menším cestovním balení na vyzkoušení (čerstvé dojmy jsou zatím velice kladné a jestli budou nadále pokračovat, tak to bude asi objev roku).



U Victoria´s secret jsem dokoupila zásoby spodního prádla, ale to nepovažuji za vhodné ukazovat na internetu (a nemám ráda, když to někdo dělá), takže to neuvidíte :) Ale ukážu vám krásné taštičky na kosmetiku, protože těch nikdy není dost :)



Na instagramu jste mohly vidět foto z Yankee candle outletu (klik) a taky všechny vosky, které jsem si koupila (klik). Kdyby ty svíčky nebyly tak těžké, tak si alespoň tři přivezu, ale to nebylo bohužel možné :) Takže alespoň ty vosky - jeden za 99 centů, no neberte to :)



Nejen kosmetikou živ je člověk :) Když máte slabost pro kancelářské potřeby, tak musíte do Targetu a plenit místní regály!




Lepící páska, která mi evokuje šaty princezny od Disney :)





V sekci oblečení je toho méně, ale v Americe si vždycky raději kupuji doplňky a oblečení většinou tolik ne. Koupila jsem si jen dvoje kraťasy, trička a jeden top, ale jsou to spíše takové basic kousky v základních barvách, takže nic zajímavého a fotogenického :) Vždycky mě baví víc vybírat boty, kabelky nebo šátky, protože kdybych si ty samé značky chtěla kupovat tady, dám za ně tisíce, ale v Americe stojí jak věci z H&Mka.




Kabelka DKNY




Sandálky a brýle od Steve Madden



Cross body kabelka Guess a šátek Michael Kors



Mám moc ráda podprsenky od Calvina Kleina a sedí mi ze všech značek asi úplně nejlépe, takže jsem pořídila další a k tomu i nějaké ty #mycalvins , ale jak to mám s ukazováním spodního prádla na veřejnosti jsem vám psala výše, takže i tady pochopte, že ho tady vystavovat nebudu. Jsem celkem zvědavá na jejich kvalitu a porovnání právě s VS prádlem, které mám už roky osvědčené a miluju ho :)



A ještě poslední botky Tommy Hilfiger (u kterých když jsem viděla cenovku, tak jsem je házela do košíku skoro ještě bez vyzkoušení :) Nechci ani radši vědět, kolik by za ně chtěli tady u nás...



No, byla jsem celkem umírněná, nemyslíte? :) Kupovala jsem ještě nějaké dárky, ale ty vám ukazovat nebudu, protože by je kamarádky nebo rodina mohla vidět a to bych nerada :) A tentokrát jsem se s kufrem vešla do limitu úplně ukázkově, až se skoro divím (přece jen jsem si možná jednu YC svíčku měla koupit... :)

Jestli vás zajímá něco víc o něčem z kosmetiky, tak dejte určitě vědět, protože o všem tady jednotlivě asi psát nebudu, tak ať alespoň vím, co je pro vás atraktivní nebo zajímavé. A jinak určitě chci připravit článek vyloženě s fotkami z Floridy, kde budou i různé informace a tipy z naší cesty a pak nějaký článek, který se bude týkat jen obchodů a nakupování :)

31 komentářů:

  1. Tolik dokonalých věcí! :) Líbí se mi kabelka a hlavně i ta kosmetika a samozrejme vosky YC moje závislost. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je přesně ten článek, na který jsem se neskutečně těšila a čekala a zároveň ten, který jsem dopředu neměla ráda, protože jak se mám teď asi dál soustředit na práci a další povinnosti, když nemám ani šanci zajet si koupit něco do Ameriky :D ale co si budu nalhávat, já nemám ani čas jít do drogérky tady, po mé pracovní době je už zavřená :D takže teď tě pěkně nemám ráda Rendy :D
    Vidím to na večer strávený na eshopech s dekorativkou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som strašne zvedavá na Bioré produkty, určite by som bola rada, keby sa ti podarila recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  4. ach jo, nááádhera, viac k tomu nemám čo dodať :)))
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá, co řekneš na Pixi Glow Tonic, mám ho na cestě, mám od něj velká očekávání a bojím se, že mě za ty peníze zklame.

    OdpovědětVymazat
  6. Tolik krásných věcí! :) Až se rozhodnu jet do Ameriky, tak budu víc šetřit na ty nákupy, než na tu dovolenou samotnou :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jeej, bomba pecka! Potichu zavidim ☺️ Popravde by som ti z kozmetiky vzala vsetko ☺️

    OdpovědětVymazat
  8. Mna zaujima aky odtien ruzu a tria ocnych tienov od Wet'n'Wild si si kupila? A samozrejme aky odtien tekutych ruzov KVD a ABH? :)
    Poprosim urychlene recenziu na nude beauty blender spolu s jeho porovnanim s Real Techniques sponge ;)
    Zaujima ma aj Pixi, Simple micelarka a Biore.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to nemá chybu, slintám nad všemi věcmi. Nejvíc mě dostali plameňáci a věci z papírnictví.

    OdpovědětVymazat
  10. Super nákup, některé věci dokonce závidím! :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  11. Jé to je nádhera, nejkrásnější je ale ta kabelka, ta by se mi také líbila :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na tenhle haul jsem se neskutečně těšila:-) A paráda, hlavně ta nálož kosmetiky a YC..já se někdy dostat do Ameriky, tak by mně ten trip vyšel neskutečně draho, hlavně po té nákupní stránce:-D

    OdpovědětVymazat
  13. Amerika je nákupní ráj, o tom žádná :) Přivezla sis moc hezkých věcí a hlavně kabelka DKNY je opravdu nádherná!

    OdpovědětVymazat
  14. Najviac zavidim ten antiperspirant, kedze Secret je podla mna bezkonkurencny a u nas uz nejaku dobu beznadejne nezohnatelny :(

    OdpovědětVymazat
  15. Tolik úžasných věcí. :) Těším se na recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Co napsat než je KRÁSA!!!! Koukám na zahraniční blogerky na Youtobe a strašně jim závidím vše od Kat Von D a paletka rozjasňovačů od Anastacie je kult. Krása všechno no. Super kotky a brýle.

    OdpovědětVymazat
  17. Ty bláho, no nádherný kousky :) A úplně paf jsem z těch sandálků... Na léto frčím taky za oceán a jsem celkem nervózní z toho, jak se pak budu balit na cestu domů...

    OdpovědětVymazat
  18. Kabelka od Guess vypadá krásně, je velmi originální. No a o kosmetice vůbec nemluvím, to je ráj :)

    OdpovědětVymazat
  19. pěkný nákup, skoro vše by se mi též hodilo, nejvíce ale závidím ty desinfekce a kancelářské potřeby :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Ja chcem ísť do Ameriky! Super článok najviac ma zaujali tie kancelárske potreby 📎

    OdpovědětVymazat
  21. Mě by zajímal duel bez Beauty Blendrem a RT sponge :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Ty kancelářský potřeby jsou boží!!

    Www.italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Jak už tu bylo řečeno...kabelka od Guess je nádherná. Kdybych se do Usa dostala, určitě bych neodolala nákupu sportovního oblečení a bot.

    OdpovědětVymazat
  24. Umírněná?:D Tolik kosmetiky si koupím já tak za rok!:D Hrozně ti závidím tu návštěvu v YC outletu, v Evropě se od června budou opět zdražovat, vosky budou za 61 kč a to už je pro mě trochu moc. Navíc, když vím, že v USA se prodávají za třetinu.

    OdpovědětVymazat
  25. Kvôli takémuto nákupu by som hneď šla do USA ♥ Nádherné veci! :)

    OdpovědětVymazat
  26. čekala jsem uplně jiný haul :)) ale pěknééé, nejhezčí čekaně Kat von D a paletka od Tarte, po ní toužím už nějakou dobu.

    OdpovědětVymazat
  27. super nákup, hlavně Sephora teda! a věcičky od Steve Madden!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)