neděle 29. května 2016

Letem kosmetickým světem | NOVINKY

Novinkový článek tu nebyl docela dlouho a zase se nastřádalo tolik pěkných věcí, na které se můžete těšit nebo které se už objevily na prodejnách. Nebudu to víc okecávat, protože je toho vážně hodně, tak pojďme na to!



Jestli byl okolo něčeho v poslední době velký hype, tak je to rozhodně paletka vonící jako broskve - Sweet peach od Too Faced. Mám pocit, že se valila Instagramem jako lavina a kdo jí doma nemá, měl by se jít zahrabat (nebo se alespoň nalíčit nějakou jinou TF paletkou). Ne, tak sranda musí být, chápu, že někomu se její teplé tóny asi nezamlouvají. Původně jsem jí sem nechtěla vůbec zařazovat, protože jsem si nebyla jistá, jestli není definitivně vyprodaná, ale včera jsem jednak viděla v Palladiu ještě několik kusů a taky jsem zaslechla, že díky jejímu úspěchu bude zařazená do stálé kolekce. Jestli je to 100% pravda bohužel nevím, ale každopádně ještě není tak úplně ztracené jí sehnat, pokud byste po tom toužily :)



Nové jsou i laky Gel Shine od Avonu, které mi na testování dorazily v těchto krásných a barevných variantách. Laky slibují plné krytí, vysoký lesk a vysokou odolnost.

Odstíny zleva: Citronized - Emerald city - Sapphired up


Den matek všichni známe, ale víte o tom, že i tatínkové mají svůj svátek? Lush to ví a proto si k této příležitosti (konkrétně 19.6) připravil speciální komiksy inspirovanou kolekci několika produktů. Jestli by váš taťka ocenil něco voňavého do koupele nebo na tělo, tak na něj určitě nezapomeňte a něco pěkného mu kupte :)

M.A.C má novinek hned několik a všechny by měly být již dostupné na prodejnách. Trend konturování je teď zjevný u většiny kosmetických značek a i M.A.C si připravil 4 verze konturovacích kitů. Duo pudrů zakrývá ještě krémový rozjasňovač a seženete ho i na opravdové Sněhurky (dole na fotce je verze Medium).


Štětec č.170 má syntetické štětiny a lehce zkosený tvar, takže se s ním make-up skvěle nanáší. Je hodně hustý a při aplikaci make-upu se nerozjíždí do stran, což mám ráda. Nahradil teď všechny ostatní oblíbené štětce a stal se velkým oblíbencem :)



O lesko-stainu Versicolour jsem vám už psala ZDE a níže vidíte všechny dostupné odstíny.


Oblíbené paletky 9 stínů obohatila další verze. Tentokrát v jemných pastelových odstínech s názvem Pastel times nine.


Dermacol už vytáhnul do boje s letními novinkami, mezi kterými nechybí oční linky ve fixu, tekutá mýdla z řady Aroma Ritual a také barevné řasenky.




Gabriella Salvete nedávno představila paletky očních stínů a několik nových řasenek a už stojany obohatila dalšími novými produkty. Konkrétně je to kit na obočí, limitka Nude laků na nehty a paletka, která obsahuje tvářenku, rozjasňovač a bronzer.



Bioderma a její hydratační zázraky. První krém v kelímku, který od této značky uvidíte je z řady Hydrabio a tím novinky z této řady ještě nekončí. Dalším přírůstkem je Hydrabio gel-krém s gelovou texturou, který můžete použít i jako podklad pod váš make-up.




Jestli milujete Zoe a její kosmetiku, tak vám určitě neušlo, že přišla s novou řadou produktů Sweet inspirations inspirovanou třeba i stylem Art Deco nebo makronkami. Balení je jako vždy nádherné a perfektní, tohle Zoella prostě umí. Co na tom, že většina produktů, které jsem vyzkoušela byly podprůměrné kvality, člověk je stejně chce a líbí se mu se na ně jen dívat :) Chtěla jsem i rozkošnou taštičku (ty jsou obecně podle mě to nej, co od Zoe můžete pořídit), ale prakticky všechno je na Feel Unique vyprodané (nečekaně). Do obchodů se kolekce dostane někdy v červnu, tak snad i eshop naskladní zásoby a něco si pořídím.



Clarins a jeho 3 nové verze balzámo-lesků na rty Instant Light natural lip perfector (430 Kč). Limitka, která je zabalená do speciálních obalů určitě nesmí chybět i skalním fandům těchto lesků. Kolekce obsahuje i speciální vydání 3 krémů na ruce, které jsou obohacené o jemné parfemace a také je zdobí krásné limitované balení. Krémy jsou v kabelkovém balení s vůní listů bílého čaje, listů pomerančovníků a listů fíku za 250 Kč


Dalšími mega hype produkty, které brázdí Instagram jako prokrastinující studentka, jsou nové stíny z kolekce Metallic Chic od E-style. Určitě se o nich dozvíte časem ještě více, takže zatím si nechám hodnocení pro sebe :)



Oriflame nově uvádí tekutou matnou rtěnku The One lip sensation, která kombinuje pěnovou texturu se sametově matným efektem. Dostupná je v 10 barevných verzích za 279 Kč.


Na některé novinky z DM drogerie jsem se zaměřila už v extra článku ZDE, ale po návratu z dovolené jsem si neodpustila dokoupení zásob na letní sezónu :) Sprcháče z letní limitky Balea a tělový sprej s vůní melounu, který k létu prostě patří!


Věděli jste, že Indulona nevyrábí jen krémy na ruce? Má v nabídce i tělová mléka nebo krémy. A jako vážně nejsou vůbec špatné a jsem z nich upřímně docela nadšená. Ale o tom až zase někdy jindy :)



Havlíkova Apotéka přišla s novými Jemnými mycími elixíry na tělo, což jsou v překladu prostě sprchové gely. Nicméně mají jako vždy skvělé přírodní složení a navíc voní po bylinkách, takže pokud máte třeba nějaký dermatologický problém a klasické sprchové gely z drogerie vás například vysušují nebo vám prostě jen nevoní, tak na tyhle mrkněte.



Na závěr mám pro vás jedno pozvání. Jestli sledujete zahraniční beauty youtuberky, možná už jste někdy slyšely o soutěži NYX Face Awards. Tu teď zahájil i český NYX a pokud miluje kosmetiku, rády se líčíte a máte svůj youtube kanál, tak se můžete zapojit. Všechny podrobnosti najdete na jejich webovkách ZDE a vůbec nemusíte být známá blogerka, abyste mohly zkusit své štěstí. Jde jen o to mít svůj youtube kanál, protože přihláška se posílá formou videa a o postupujících rozhoduje z valné části porota. Není to tedy o počtu liků nebo slávě dotyčné či dotyčného. Pokud postoupíte do dalších kol, těšit se můžete na balík kosmetiky NYX a vítěz se kromě finanční odměny může těšit i na cestu do USA, kde proběhne finále celé soutěže. Na webu najdete kompletní pravidla a přihlášky můžete posílat do 5.6!


Tak co vás z novinek zaujalo nejvíce a po čem vaše srdce třeba touží? :)

15 komentářů:

  1. Achjo, už se vážně musím dokopat a skočit si pro tu Baleu :) A ten Oriflame vypadá zajímavě, jen ta cena se mi zdá na tuhle značku dost šílená.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, o Zoe pocujem poprvy krat :S inak zacinam stale viac oblubovat Clarins, uz vidim krem na ruky v kabelke.. Diky za novinky :)

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka od TF se mi líbí a jinak mě především zaujaly novinky od Baley. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Několik novinek už jsem i zahlédla v drogerce :) Vypadají lákavě, jenže kdybych si měla koupit vše, co se mi líbí, asi bych to nikdy vše nespotřebovala :D Zajímaly by mě Tvoje zásoby, protože musí být opravdu nekonečný :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hned ta první paletka Peach se mi hodně líbí :) A jeste me celkem zaujaly lesky od Oriflame :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. jůů mýdla od Dermacolu musí být super:) a to samé ten tělový sprej od Balea, úplně to ve mě evokuje léto:3


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Jako každoročně mně nenechala v klidu Baleácká letní limitka, už jsem si byla pokoupit:-) A pak tekutá mýdla Dermacol:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty linky od Dermacolu vypadají pěkně.Musím na ně mrknout.

    OdpovědětVymazat
  9. Sweet Peach je na mě na první pohled moc teplá, nevím, jestli bych všechny stíny využila, na druhou stranu, když jí člověk vidí naživo, našla jsem si v ní i "svoje" barvy. Asi si počkám na srpen a Power of Make-up od Nikkie :).
    Oční linky od Dermacolu mají krásné obaly, určitě se na ně v drogérce podívám :).
    Blazámo-lesky od Clarins chci už dloouho, počítám, že na v červnu aspon jeden padne :).
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
  10. mě zaujaly novinky od biodermy, indulona a také limitky od baley :)

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, ty novinky od MACu se mi vážně líbí, už dlouho scháním něco pěkného na konturovani, tak jsem nadšená, hlavně MAC má super produkty a zatím jsem nebyla z ničeho zklamaná, tak jsem zvědavá. A s tím štětcem jsi mi teď pěkné zamotala hlavu, už jsem si konečně chtěla objednat Zoeva světec a teď vidím tenhle :D sakra :D

    http://littlethingsforem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Tak Too Faced Peach me utekla a uz mam navzdy asi smulu :-( Havlika miluju, takze uz vim, co bude muj dalsi nakup :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Na ty mléka a krémy od Indulony už koukám a jen čekám na recenze :) Moc se těším!

    OdpovědětVymazat
  14. Opravdu pěkné produkty. opravdu by mě zajímalo, jestli je ta paletka Too Faced tak super:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. No megazaujali tie nové krémiky od Biodermy, najmä ten téglik asi budem musieť mať ;)
    ANTIgiveaway 3 s Aprílkou

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)